Bochum, Freudenbergstrasse 39, Mickey (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Mickey (Roe)

Avondreiziger

Tien uur ´s avonds. De stem die via de krakende intercom door de wagon schalt, somt wat aansluitingen op en haalt mij uit mijn slaaproes. Met 200 kilometer per uur raas ik achteruit over het Duitse spoor. De lucht is donker, mijn ogen prikken en mijn hoofd is leeg. Ik staar naar de regendruppels die stukslaan tegen de ramen en graai in een zakje borrelnootjes om mijn geeuwhonger te stillen. Een avondreiziger, onderweg naar de beschutting van zijn thuis, verlangend naar de warmte van zijn sponde . Mijn hoofd vult zich met beelden en indrukken van de dag. Plotseling voel ik het weer. De textuur van haar priemende tepel die langzaam verhardt in mijn mond. De miniscule haartjes op haar huid, die in hun ongestoorde regelmaat een tactiele sensualiteit opwekken. Het weke vlees van haar blanke volle borsten in mijn handen. De spanning in haar onderbuik als mijn tong rustig rondjes draait om haar lekkerste plekje. Het maakt me wat melancholiek. Mijn gedachten verplaatsen zich in tijd en ruimte naar die bank midden in de grote kamer . Daar bindt ze haar ultralange zwarte haar tot een ponystaart en begint me te kussen. Haar romig slanke lijf vlijt zich tegen mij aan. Ze zuigt op mijn tong en bevoelt de omtrek met de randjes van haar tanden. Haar vingertoppen vinden mijn tepels. De sprekende kastanjebruine ogen die haar passie zo goed wisten te verbergen tijdens ons initiële gesprek, geven mij nu een blik die mijn adem doet stokken in mijn luchtpijp.

De conductrice die mijn kaart stempelt, ziet mijn gelukzalige blik aan voor een onschuldige flirt en kijkt plagend terug in mijn vermoeide ogen . Het uitblijven van een reactie mijnerzijds doet haar snel weer een andere kant op kijken. Net als ze doorloopt omsluit een warme mond mijn mannelijkheid. Mijn bankgenote is zojuist begonnen mij af te zuigen. Ik streel haar billen, heupen en benen langs haar dijen, over haar bekousde kuiten tot aan haar instapmuiltjes. Haar lichaam is een streelobject par excellence waarover mijn hand zijn tastende gang gaat… Eenmaal teruggetrokken op een kamer gaat er qua zoenen nog een tandje bij waarbij ze mij in gretigheid overtreft. Een zoenpartij met deze intensiteit heb ik zelden meegemaakt en de vurigheid tekent zich in rode konen af op haar gezicht . Het maakt mij helemaal high en zo zijn we ruim dertig minuten bezig: staand, zittend, liggend. Onze tongen dansen, nu eens snel, dan weer slepend. We gaan op onze hurken zitten, ik duw haar borsten zachtjes tegen elkaar aan en knuffel ze met mijn gezicht. Als ik een tepel in mijn mond wil nemen loopt er iemand tegen mij aan. De pijnscheut in mijn linkerschouder houdt even aan. Een gehaaste Duitser baant zich een weg tussen de tassen en uitstekende benen die zijn tocht door het gangpad bemoeilijken. Hij draait zich verontschuldigend om en loopt verder. De priemende blik van mijn kamergenote doet mij hem weer snel vergeten. Ze steekt haar tong uit en likt samen met mij uitvoerig een tepel.

Het geluid van een tegemoetkomende trein doorbreekt de wiegende cadans die mijn gedachten begeleidt. Ik ga rechtop in mijn stoel zitten en richt mij weer op haar. Kussend, zoenend en likkend zak ik omlaag tot ik me tussen haar dijen bevind. Daar lik ik begerig haar bedauwde vrouwelijkheid. Met het gezicht achter haar volle boezem verscholen waant ze zich onbespied, maar de wandspiegel is mijn bondgenoot in mijn heimelijke observatie. Ze neemt rustig de tijd om klaar te komen en als het zover is, voel ik mijn hoofd kraken tussen haar dijen. Als wederdienst pijpt zij mij helemaal gek () met plaagzieke handelingen, uitdagende poses en een rauwe, dierlijke blik in haar ogen. Ze is geil, dominant, sexy, geraffineerd. Haar gulzige opwinding en temperamentvolle houding vormen een explosieve mix die mijn libido hemelhoog opstuwt. Alles wat ze doet treft doel in het epicentrum van mijn lustbeleving. Tijdens de stop bij Arnhem klimt ze bovenop me en zakt (mc) langzaam over me heen. Mijn medereizigers hebben geen idee welke film zich in mijn hoofd afspeelt. Haar borsten deinzen op haar enthousiaste bewegingen . Tijdens de momenten die volgen verlies ik alle besef welke lichaamsdelen bij wie horen en landen haar nietsontziende stoten tegen mijn schaambeen. Een lichte zweetaanzet benevelt haar ontaarde lijf, de zachte glans homogeniseert haar lichaam en drijft het smijdige van haar huid verder op. Weergaloos vrijend. Haar blozende, fris besproete gelaat met moeite in de plooi houdend.

In de missionarispositie laat ik mij met een opdrukhouding in haar vallen om vervolgens diep te stoten vanuit mijn bekken. Ze jut me op tot ik mijn laatste energiebron verstookt heb en mij amechtig op mijn rug laat vallen… Zo start ze weer een wellustige fellatio, gevolgd door een tergend lekkere handjob waarbij ze me zó indringend aankijkt dat er geen houden meer aan is en ik uit mijn tenen klaarkom. De begeleidende schreeuw klinkt als een vloek. Mijn diepe orgasme trekt als een pijnscheut door mijn onderlijf, resoneert in mijn benen en laat mijn botten trillen. In de donkerte zie ik de contouren van ons vlakke land. Ik proef mijn lippen. Ze zijn koud. Ik wrijf in mijn handen. Ze tintelen. De trein boort zich een weg door het duister van de vallende nacht . Als ik later lopend door de grijze straten van mijn stad de laatste meters naar mijn huis afleg, dringt het besef definitief tot me door. Een paar uur eerder onderging ik de meest sublieme betaalde verwenning ooit. Met een vrouw, wervelend en avontuurlijk als de ongerepte Roemeense natuur. Vrijend met de bezieling, passie en empathie van de meest opzwepende muziek. Mickey . Een DVP van de allerbuitenste categorie. Als ik de sleutel in het nachtslot van mijn woning steek, geniet ik nog intens na. Van haar blik. Van hoe ze controle neemt en helemaal uit handen geeft. Van haar passionele zoenen. Van haar schitterende lijf. Ik leg mij te rusten. De vorm van mijn hoofdkussen echoot de welving van haar borsten als ik langzaam wegzak in een diepe slaap…
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Mickey (uitstekend)

Van de week in Freude geweest. Mickey al snel gesport maar was net zeker van mijn zaak. Na een aantal mindere ervaringen met Duitse hunters in Freude een beetje paranoia geworden. Uiteindelijk na een eerste goede sessie (zie andere recensie) toch bij deze dame gaan zitten. In de ochtend al oogcontact gehad maar ik kon me niet over mijn watervrees heen zetten. Mickey vertelde dat ze Roemeense is en ik had er opeens veel vertrouwen in. Heerlijk zoenen en pijpen op de bank en in kamer een supergoede sessie. Deze dame stijgt met stip en stormt de top 5 binnen.

Commentaar

Weer bij Mickey op herhaling geweest. Prima sessie en ze herkende me nog. De sociale controle is zelfs zo in Freude dat ze wist dat ik tijdens mijn vorige bezoek niet met haar maar wel met Putri naar de kamer geweest was. Ik complimenteerde haar voor zoveel scherpte en opmerkzaamheid en ze nam het me niet kwalijk.
      Zoals ik al aangaf was er niets mis met het samenzijn met Mickey, toch iets minder spectaculair dan de vorige keer. Echter blijft ze een zekerheidje voor een lekker half uurtje.

Commentaar

Mickey is gestopt met roken, prettig voor niet rokers maar ze is flink aangekomen, herkende haar in eerste instantie niet. Haar FZC is er niet minder om geworden. Heb de kamer zelfs niet gehaald. Op naar de volgende ronde. Raak een beetje uitgekeken op de Roemeense (eind) dertiger.

Commentaar

Aan het werk...
        X