Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nelly (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nelly (Rus)

Vriendinnetjesgevoel

Zo op het eerste gezicht kwam ze wat koeltjes over. Nelly. Laat ik het erop houden dat ze zich strikt aan de clubregel hield om de aanwezige ijsberen niet te animeren. Ze zag er desalniettemin aanlokkelijk uit . Deze langbenige Wit-Russische twintiger was slank, in het bezit van een bescheiden B-cup, had een gemiddelde lengte en droeg een paar maagdelijk witte kousen. Donker, licht krullend lang haar viel langs haar gezicht in een soort wetlook. Een verstilde blik in haar ogen. Met de visuele harmonie van haar mooie gezicht, haar prachtige figuur en haar roomblanke huid, wist ze mijn belangstelling voor vrouwelijk schoon danig te prikkelen. Toen ik haar met een gast van de kamer af zag komen en de onder invloed van vrijgekomen endorfine ontstane gelukzalige blik in zijn ogen waarnam, besloot ik het erop te wagen. Het lot beloont immers de stoutmoedigen . Toen ze gedouched en wel op een bank plaatsnam, stapte ik op haar af. Haar serieuze, wat teruggetrokken houding veranderde spontaan in een uitnodigende attitude en met een aanminnelijke lach maakte ze ruimte voor me. Nelly draaide zich naar me toe, vlijde haar handen in haar schoot en er ontspon zich een leuke conversatie over haar geboorteland en mijn woonplaats. Na een tijdje kwam deze vriendelijke meid dichterbij en stal een kus. Ik zag hoe mooi ze van dichtbij eigenlijk was. Ze had iets ontroerends. "Du hast schöne melancholischen Augen.", liet ik me ontvallen. "Danke…", zei ze verlegen en begon me langzaam maar heerlijk vol te zoenen.

Ik genoot van haar dromerige French kisses. Mijn huid gevoelig, mijn ademhaling gestegen. Nelly toonde zich knuffelig en streelde geraffineerd langs mijn hardheid. Mijn ruggenmerg stuurde sensoriële impulsen naar mijn brein die wat begon te tintelen waarop mijn bewustzijn zich vernauwde. Toen ze vervolgens vroeg of ik meeging naar een kamer kon ik niet anders meer dan bevestigend reageren . Ze begeleidde me naar een fraai vertrek vlak naast de entree, waar ze twee handdoeken op het ruime bed uitspreidde. Ze legde haar minirokje af maar hield haar sexy kousen aan. Toen kwam ze op de rand van het bed staan. Ik kuste en streelde haar borsten, buik en liestreek alvorens we ons verloren in een wellustige zoenpartij. Nelly wierp alle schroom van zich af en leek onvermoeibaar. Ze trok me op het bed waar we nog even doorzoenden toen ik besloot haar frisse vrouwelijkheid oraal te verwennen. Heerlijk om te doen en ik zag een skin-flush opdoemen: een warme, roze gloed rond haar borst- en halsstreek . Nu was het haar beurt de controle naar zich toe te trekken, ze legde mij op mijn rug en begon mij heerlijk af te zuigen. Mijn pulserende drift gekust door haar zachte lippen. Het was onderhoudend en bij vlagen heftig. Ze lette goed op mijn lichaamsreacties en wist mij middels haar perfecte Oralverkehr tot randje orgasme te brengen.

Toen ze vervolgens een bedreven handjob inzette en mij met haar diepe meren aankeek, zweefde ik een slordige twintig centimeter boven het bed . Ik moest haar echt tot stoppen manen om mijn kruit niet vroegtijdig te verschieten. Ze lachte, maakte een opmerking over de hardheid van mijn kleine vriend en kwam op mij zitten. Het spel was uit, nu werd het menens. Steunend op haar voeten neukte ze de sterren van de hemel in deze bijzondere woman on top positie. Diepe, lange stoten vanuit haar bekken daalden meedogenloos op mij neer terwijl mijn ogen langs haar bezielde lichaam dwaalden. Ze draaide haar gezicht af. Na een onstuimige doggy eindigden we in de missionaris positie. Nelly sloeg hierbij behendig haar benen om mij heen en steunde op mijn kuiten zodat ze haar onderlijf op en neer kon bewegen. Onze tongen gingen rond en mijn hart raaste, toen onder invloed van haar zinnelijke kracht mijn orgasme haar kerntaak volbracht en mij het ultieme genot schonk . Ze knuffelde me nog wat alvorens mij een tissue en een schone handdoek aan te reiken. Al met al een uitstekende ervaring met deze ranke Wit-Russische deerne. Vriendinnetjesgevoel alomtegenwoordig. De sessie verliep ongedwongen maar had wel een zeker tempo. Mijn gevoel zegt dat een tweede ontmoeting nog iets onthaaster zal zijn en dan blijf ik graag wat langer met haar op de kamer dan dit hevige half uurtje. Dit smaakte naar meer...
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Nelly

Ik was net eigenlijk binnen en zat aan de bar het hele GT gebeuren wat dromerig in me op te nemen. De snoepwinkel was te groot en er waren veel te veel lekkere smaken, dus ik kan niet kiezen. Ik zag aan het eind van de glazen "hangwand", bij de doorgang naar de gang 2 types staan die me wel aanspraken. Een dame met zwart opgestoken haar en naast haar een thaise met zeer lang haar over haar schouder naar voren gedrapeerd. Beide oogden rustig en wat in zichzelf. Ik wilde niet meteen naar de kamer maar eerst genieten van mijn drankje en de aanblik van al dat moois. Ik liet de dames even voor wat het was.

Na wat rondwandelwerk, een douchje, weer aan de bar gaan zitten waren de dames verdwenen. Nou ja pech, ik wilde even bij de Kino kijken en jawel bij mijn omwandel liep ik de dame met opgestoken haar tegen het bevallige lijf. Ze sprak mij meteen aan, kwam aardig en sympathiek over. Had een mooi zwart setje aan. Donkere kijkers, een lieve lach, en een mooi mondje. Een inleidend gesprekje deed mijn gevoel bij haar overgaan in een lichte zwelling ergens beneden. Het JA woord was dan ook snel uitgesproken. Waarbij ze mij meteen vol op de mond pakte. Altijd leuk dat enthousiasme.

Omdat er geen kamers beschikbaar waren togen we ons maar naar het hemelbed in de bubbelruimte. Hier liet zij mij echt ongelofelijk genieten van haar orale kwaliteiten. Pijpen, tongen en vooral ook de balletjes niet vergeten. Het was hemels. Lekker nat en subtiel. Dit leidde tot hoogoplopende spanning waarbij ik juist op tijd aangaf dat de explosie niet meer kon uitblijven, één handbeweging verder kwam er een flinke straal die het gordijn raakte. Oeps, we moesten er beide hartelijk om lachen. Na wat korvé werkzaamheden de inwendige inspectie ronde aangevangen. Echt een topmeid deze Nelly.

Op het andere forum is al een draadje over ene Nelly, ik weet niet of het dezelfde is maar als ik een kenmerk kan noemen is het dat ze op de voorzijde van haar rechter schouderblad een pigment vlekje heeft van plm 1.5 bij 1 cm. Verder had ze geen ijzerwerk en of plakplaatjes dacht ik, Het is me niet opgevallen in elk geval.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Nelly (uitstekend)

Omdat ik deze Nelly als herkenningpunt van mijn vorige bezoek aan GT weer tegenkwam, maar als eerste van de dag van haar orale kwaliteiten genoten. Daar ik nogal een fan ben van "nat de balletjes met het mondje bewerken" en deze dame deze vaardigheid uitermate goed beheerst, was de beslissing makkelijk genomen. Uitstekende sessie. al moet je het tempo van deze dame soms wel wat inperken. Die kunst beheerst een ervaren wandelaar dan weer. Dame heeft wel vaak hetzelde setje aan. Ook haar plekje in de hoek bij de doorgang weet ze als geen ander steeds weer te veroveren.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nelly (Wit-Russische) (uitstekend)

Deze slanke schoonheid viel me al een tijdje op. Ze leek erg afstandelijk maar toen ik op de bank naast die van haar zat kreeg ik toch een glimlach van haar en wat voor een. Was direct verkocht. Naast haar gaan zitten en na het uitwisselen van beleefdheden begon ze me te zoenen. Heerlijke TZ die vervolgens over ging in een heerlijke zachte FZC. Snel naar de kamer! Heerlijke half uurtje beleefd met dit Witrussische toppertje. Ze zegt voorlopig in Freude te blijven.

Commentaar

Aan het werk...
        X