Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Algemene Info Babylon

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Algemene Info Babylon

NLNU het al schreef al, de helft van het jaar zit er weer op.....Kerst komt al in zicht!
    30 juni D-day voor de paysex in Duitsland, althans als je het zo wenst te ervaren. In mijn beleving zal het allemaal wel los lopen.

Met wat bekenden afgesproken om samen te BBQ-en. Een betere plek als Babylon om een BBQ te organiseren kan ik me niet voorstellen. Bearke stond te wachten op de 'Parkplatz'. Samen naar binnen, de nodige zilverlingen afgetikt en een handdoek om. De eerste lebber van Georgiana had ik binnen voor ik berhaupt op het terras was. Met een spaatje-rood aangeschoven bij Emma, Klara, Daria, Bianca, Violetta en Roberta. De meiden zaten nog ietwat in de 'laat me met rust, ik geniet van mijn eerste koffie' modus. Het Roemeense gerebbel aanhorende, was er zo nu en dan toch ook een moment om in algemeen beschaafd Engels te converseren. Een scherpe opmerking naar Bianca en het komt van zelf wel los.

KLARA
    Violetta herinnerde mij eraan dat ik een belofte had uitstaan bij Klara. Verdomd ja, dat was ik alweer vergeten. Ik beloof wel vaker wat. Niettemin, ik wilde dze belofte wel inlossen. Klara stond al langer op de 'to do list'. Zonder enige vorm van presales directement richting kamer. Kamer 1! Als het niet te warm is, zijn de kamers op de eerste etage mijn favoriete kamers. Lekker ruim en als je die dubbel kamer hebt, kan je ook nog meegenieten met de buren.

Met 'virgin' Klara dus de aftrap. Nog nooit mee gekamerd. Altijd weer even spannend zo'n onbekende Imp. Ik had Klara een paar weken geleden bezig gezien met een stamgast op het terras. Dat zag er in ieder geval hoopvol uit. Het werd een uitstekende kamer met veel lijfelijk geweld en een finale FT bis zum letzten Tropfen. Ja, het kon vandaag nog

Inmiddels wat meer bekenden die zich present hadden gemeld.
    Het was geen weer om aan het zwembad te liggen. Op het terras was het goed vertoeven. Ik heb een van de kachels uitgezet, omdat het op een gegeven moment te warm was. Er hing veel erotiek in de lucht. Ineens een hoop geschreeuw. Wat is loos in de kleedruimte? Echter, een aantal meiden lag in een deuk op het terras. Het geschreeuw kwam uit een heel andere hoek, wisten de meiden op het terras te melden.....the window of the kino. Mijn gewaardeerde vriend M was in een trio gelanceerd naar Mars.

DARIA
    Ik had me voorgenomen om maar 2 kamers te maken. Een voorgerecht en Violetta. Maar dat liep, zoals zo vaak, weer anders. Hoewel ik min-twintigers over het algemeen links laat liggen, is er eentje in Bab die elk bezoek komt aanwaaien, om mijn nek hangt en ook nog eens een lekker ding is: Daria! Zit nog niet zo heel lang in deze business. Met wat voorkennis van een van haar collegaatjes en een 'go' van een medepleger kon ik niet anders dan ook mjn stekker eens in het stopcontact van Daria te steken...... . Ze was wat nerveus in het begin, bang om te falen.....en dat bij ome Sjeuf
    . Het moet niet gekker worden. Na een algemene preek op basis van katholieke waarden en normen, het gezegde: 'ga heen en vermenigvuldigt u', heeft Daria de Roomse gebruiken volledig waargemaakt en kan ze zo toetreden tot de oppernonnen van de congregatie van Babylon. Een perfecte kamer. Er mag misschien wat meer onderdruk zijn tijdens het blasen. Maar wat wil je, goed koken leer je pas door het veel te doen.

Zara wil wel, maar trekt mij niet over de streep. Een voor mij perfect lijf en haar recensies zijn positief. Doch gekamerd wordt er zeker niet als ze in het langs wandelen opmerkt: "I'm not second hand".
    Heb me de BBQ goed laten smaken met de maten en gezellig ouwehoeren. Daar kwamen we tenslotte voor naar Babylon.

VIOLETTA
    Rond 5 uur met Violetta afgesproken. De waakvlam moest op een hoger pitje, want de kamer met Daria was nog geen uur terug. Dat was geen probleem. Na een flinke poos Kuscheln en Schmusen trok ze me de catacomben in. "I want love!" n , denk k dan maar weer! Maar.....madame had er wel degelijk zin in. Een dubbele salto! Ze ging helemaal los. Binnen no time vlogen de vitaminen in het vangnet. Een zweethok! Een opfrisbeurt kon geen kwaad. Enfin, ik dacht dat is het dan wel voor vandaag, maar nee! Ze had volgens mij een bak hete pepertjes op. Ik gaf op voorhand aan, dat gaat je niet meer lukken met deze ouwe diesel. Dat smoeltje sprak boekdelen. Het werd de laatste legale FT vr 1-7. Met knikkende knien van de kamer.

Na de kamer nog wat met bekenden staan ouwehoeren. Violetta kwam er nog even bijstaan. Van al die Sjeuf vitaminen was ze wat hyper geworden, met als gevolg dat ze het gesprek aardig domineerde. Het was op het randje.
    Gezelligheid kent geen tijd.....weer ruim de alibi eindtijd overschreden.

Illusion Plopp!

Commentaar

Het jaar was half, wieder ein Grund zum ficken. Tevens kwam er een einde aan een tijdperk, reden om er nog even stevig overheen te gaan. Met een aantal maten in Babylon afgesproken en aan het eind van de middag aangekomen. Deze en gene begroet, en geconstateerd dat er een king size blik Afrikaanse meiden open getrokken was. Ik schat toch gauw een stuk of tien.

Een van de donkere meisjes kwam me bekend voor, althans de perfecte ronding van haar billen. Pas toen ze haar naam noemde viel het kwartje. Ella, nu zonder die kleurige nep vlechten in heur haar. Inmiddels had ik die lekkere billen al in mijn handen en haar tong in mijn mond. Beetje aparte manier van zoenen, maar genoeg om linea recta een kamer op te zoeken. Met mijn halve gezicht onder de lipstick stonden we bij het inschrijftafeltje, wat me grijnzende blikken van de omstanders opleverde. En een por in mijn ribben van Zara. Met Ella uitgebreid liggen zoenen en daarna van een goede blowjob genoten, Ella op de rug gelegd en haar eens stevig doorgeneukt. Op de weinige momenten dat haar tong niet in mijn mond bezig was, steunde ze zachtjes aan mijn oor: ooh, aah, yes fuck me. In clubjes waar veel domme blondjes werken, staan termen van deze strekking soms wel eens op het plafond van de kamers geschreven. Zodat ze weten wat ze moeten zeggen onder het neuken. De Afrikaanse meiden in Babylon zijn geil genoeg van zichzelf, en die hebben ook geen glijmiddel nodig. Ik besloot om nog maar even van de wettelijke mogelijkheid gebruik te maken, dus verdween de zwans in Ellas mond en kwam er pas weer uit nadat hij gedaan had wat er van hem verwacht werd. Er gutste een dikke witte straal in de afvalbak, en ze kwam nog even bij me liggen voor de babbel achteraf.

Tijdens de pauze wat met de maten bijgepraat en wat van de grill genomen. Het weer werkte niet echt mee, maar het zwembad ziet er perfect uit. Kun je jezelf op een warme dag goed in vermaken met de imps. Toen ik Emma tegen kwam ging het eigenlijk heel vanzelfsprekend. Ik ben een paar keer met haar geweest en de service is prima. Nadat we elkaar een poosje de mond hadden staan uitlikken, werd er een trio voorgesteld. Nou als je een vriendin weet? Zou Bianca wat zijn? Jazeker, met haar hebben we het al eerder gedaan. Ze plukte Bianca uit de kleedkamer en ze gingen er eerst even buiten een roken. Met de nodige nicotine tongzoenen tussendoor. Op de kamer werd het weer een grote zoen- en pijp orgie. Een voor een werden ze aan de zwans geregen, waarbij er de hele tijd een ondeugend handje aan mijn ballen zat te aaien, zodat het eindschot nog bijna op de plaats terecht kwam waar hij vanaf morgen wettelijk gezien zou moeten komen. Maar zon paar uur voor het uur U, maakte Bianca het toch maar op de klassieke manier af terwijl Emma gulzig tongzoenend in mijn armen lag.

Terug beneden gekomen begonnen de eerste maten te vertrekken. Ik was in de gelukkige omstandigheid dat ik maar een klein uurtje te rijden had, dus kon ik er nog wel eentje doen. Het werd uiteindelijk Kelly. Een keer eerder mee geweest, en tot genoegen. I want your big dick. Goh, dat ze dat onthouden heeft na al die tijd. Or, maybe she says this to all the boys. Ze stak net een snoepje in haar mond, zodat de onvermijdelijke zoenpartij naar caramel smaakte. Kelly is een waar zoenkanon. Na een inspannende sessie, wist ze de laatste druppels aan de oppervlakte te krijgen. Netjes binnen het halve uur, wat bij de derde op rij al een prestatie is.

Inmiddels half elf, en drie sessies achter de rug. Mocht er nog een vierde volgen, dan zou die volgens de dan geldende wetten moeten plaatsvinden, dus laat maar. Voorlopig had ik mijn dna weer goed gespreid verdeeld en mijn territorium afgebakend. Een mooi tijdperk afgesloten, uitgecheckt en weggereden, maar het eind der tijden is het nou ook weer niet. Er is nog leven na n zeven.
      Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
      En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

• Re: Elsdorf - Babylon, Oststrasse 12, Jenny (Hon)

Jenny is vast een lekker tijgertje maar mijn voorkeur gaat uit naar iets rijpers.

Ik reageer vooral omdat de website van Babylon de beste is van alles wat ik tot nu toe heb gezien.

Zoek je naar bepaalde opties dan is glashelder wie van de dames die al dan niet tegen meerprijs in de aanbieding heeft.
        Wil je weten wanneer de dame(s) van je keuze aanwezig is/zijn dan is dat met een click helder.

Het lijkt wel of dit het werk is van een ervaren wandelaar, correct me if I am wrong.

Commentaar

Mee eens met Smokey.

Alleen geeft de "planer" geen 100% zekerheid. Toen ik met een maat richtring Elsdorf vertrok, stond een dame niet meer op de aanwezigheidslijst, terwijl ze dat de avond ervoor nog wel stond.

Maar: een prima website!

- Swiftnick

Commentaar

Bij het binnenkomen groet ik Manureva, de vriend met wie ik afgesprokn heb. Altijd leuker om met zn tween de dode tijd tussen sessies te doden.

Eddy de clubeigenaar is er niet. Hoewel ik de volle pot ingangsprijs van 60 net iets te duur vind, moet ik toegeven dat Eddy zn club correct runt. Steeds voldoende meisjes, installaties netjes onderhouden. En bovendien blijft hij investeren. Nieuw buitenzwembad open. Ik nam en er duikje maar kreeg een stijve toen ik zg hoe een DVP een college ijsbeer opvrijde in een ligstoel. Vanuit het water was de openingshoek tussen haar benen extreem opwindend.
            Even afkoelen dan maar.
            Het duurt best even voor ik mn zinnen zet op Stephanie. Een kleine, slanke Bulgaarse.

http://www.hookers.nl/showthread.php...51#post2175751

Bij het verlaten van de kamer kruis ik Manureva. Indrukwekkend hoe hij de meisjesvan zich moet afhouden.

Na een rustpauze (Manurea is ondertussen vertrokken) ga ik aan de bar praten met 2 Cubaanse DVP. Ze lijken sterk op elkaar. 22 jaar, 1.7 meter, slank, mooi gezicht, lang zwart haar. Maria (werkt reeds wat langer) en Adele (is er sinds 2-3 weken). Met wie ik wat verder wil. Waarom kiezen? Met zn drien in de zeteltjes kan ik mn opwinding niet verbergen. Blijkbaar deden deze 2 Cubaanse nooit een trio met elkaar. Is er niet aan te zien.

http://www.hookers.nl/showthread.php...48#post2175748
            http://www.hookers.nl/showthread.php...49#post2175749

Na het douchen neem ik wat vlees van de grill voor ik de lange huiswaartste tocht aanvang

Commentaar

Vandaag was Bonnie uit Hongarije er nieuw. Korte haren, slank, modieus kort kapsel. Werkte voorheen bij Sixsens, maar nu dus Babylon.

Sixsens heeft volgens mij geen topic van haar.

- Swiftnick

Commentaar

Met dank aan het forum ben ik eind vorige maand naar Babylon afgereisd om het kortingskaartje te verzilveren.
                Wat mij opvalt in deze club is hoe alles er zo verzorgd uitziet. OK ze zijn druk met aanbouwen achter en dat geeft een rommelig beeld maar het zwembad dat in de tuin gerealiseerd is is fantastisch!
                Het is jammer dat deze club wat verder weg ligt voor mij maar zo af en toe heb ik het er beslist voor over om naar deze club te gaan. Zeker omdat ik een kaartje toebedeeld kreeg.
                Ik heb de namen niet meer in mn geheugen staan maar de ervaringen met een aantal dames is ook heel goed geweest.
                De service is erg goed!
                Ik vind deze club echt een aanrader.

Commentaar

• Waar kunnen we ze bezorgen? Vroeg die bakker in Elsdorf. Oh eh, nou laat u maar, ik kom ze zelf wel afhalen, antwoordde ik. Prima, zo u wilt, zei hij. Even flitste er namelijk een beeld voor mijn netvlies langs van een nietsvermoedende bakkersknecht die met een stapel dozen met taarten onder zijn arm bij de Oststrae nr. 12 aanbelt. En plotseling geconfronteerd met een dozijn naakte meiden, van schrik de hele handel op de grond laat flikkeren.

Je raadt het al nlnu werd een jaartje ouder. Dat wordt wel vaker in een saunaclub gevierd, maar meestal en petit comit. Dit jaar hebben we het voor het eerst met behulp van een paar clubmaten eens wat groter werd opgezet. Om mij moverende redenen zonder bombarie op een forum. Gewoon wat kennissen gevraagd, die weer anderen kenden, en in no time hadden we een groepje van pakweg vijfentwintig man met dezelfde instelling bij elkaar. Op de aanwezigheidslijst stonden meer van mijn favo dames dan ik in n dag afgewerkt krijg, het weer leek niet onaardig, het zwembad lokte, de keuken in Babylon is gevarieerd genoeg, en er viel genoeg te socializen met de broeders in het kwaad. Alle ingredinten voor een geslaagde dag waren aanwezig.

Klokslag elf op de parkeerplaats, Sjeufke geappt of hij al in de buurt was, want ik kon wel een extra handje gebruiken bij die taartdozen, bleek de veelpleger al binnen te zijn. Je hebt vroege vogels en heel vroege vogels. Voorzichtig balancerend naar de ingang gesloft, met de knie op de bel gedrukt en het spul heelhuids op de balie weten te krijgen. Ondertussen de eerste kussen in ontvangst nemend. Sommige meiden voor het eerst in de kleren gezien op dat vroege uur. Apart, je kent ze alleen in hun working outfit.

Het eerste uur zie je dan de club op gang komen, dames en gasten binnendruppelen, links en rechts wat small talk, en geduldig gewacht tot het meisje verscheen wat ik het langst ken van allemaal. Iman, toch al zeker een jaar of zes, vanaf de eerste keren dat ik hier kwam. Toen al mijn favo en nog steeds. De kick is altijd als ze onder het voorspel met haar rug naar de spiegel ligt en ik mijn handen over al dat lekkers zie dwalen. Na een heet half uurtje vloog het ventiel open en knalde de eerste druk van de ketel.

Inmiddels was het aardig druk geworden maar niet overvol. Ik had vanwege quatorze Juillet een grote aanloop van Fransen verwacht, maar die bleef uit. Van de gastenlijst kwam de overgrote meerderheid in de loop van de dag wel opduiken, ik schat toch ruim twintig man. Een paar afvallers zijn er altijd wel, dat is normaal. Tweede op de to do list was kleine rooie Laura. Lieve meid, weliswaar geen groot talentalent, maar ze zoent zo zalig en laat zich helemaal gaan als ze gepakt wordt. Mag zoenen tegenwoordig eigenlijk nog wel onbeschermd? Nooit aan gedacht, maar als niet, sorry mevrouw Merkel. Ik zal die nieuwe wet nog eens doorspitten en bij twijfel de volgende keer een boterhamzakje meenemen. Gezagsgetrouw burger als ik ben.

Tot halverwege de middag was het mooi zonnig weer, veel buiten staan kletsen met de maten, om het zwembad gezeten, telkens sollicitatiepogingen van dames afgehouden. Gelukkig gaat het hier op een speelse manier, het zijn geen pushers. Tegen vijven die taarten uit de koelkast laten komen en aangesneden. Ook de dames lieten het zich smaken. Bij sommigen zou je wat meer grip aan de billen mogen hebben, dus stamp ze vol taart. Enkele anderen hebben toch al te veel om de heupen, die houden zich beter wat in. Maar gemiddeld heeft Babylon een goede mix zonder veel uitschieters qua optiek. Ik trof nog een meisje dat ik kende uit Living Room. Claudia, die hier als Flori of Florine door het leven gaat. Was wel leuk haar weer te zien. In Living Room een van de beste. Naar Babylon maatstaven heb je het dan over een middenmoter. Uiteindelijk lukte het Naomi met haar lekkere ronde billen en haar glibberige tongetje om me weer kamergeil te krijgen. Dat werd die duo kamer met balkon, links van de kino. Waar je de buren bezig kunt horen. Geen probleem mee. Weer kwam binnen het halve uur de derde oerknal. Met een lekker ding dat goed haar best doet lukt dat wel. De vierde wordt lastiger, maar dan zetten we de joker in.

Intussen had het buffet goed gesmaakt, de grill draaide op volle toeren, en het was erg gezellig met de clubmaten. Bij meer dan tien gasten krijgt de jarige geluksvogel een gratis wip, en we zaten al op het dubbele, dus even een deal gesloten met Emma en Bianca. Emma werd my birthday present, Bianca kwam op mijn eigen kosten mee. Het blondje links, de brunette rechts, een boven, een beneden en telkens wisselen. Met twee monden aan de zwans komt hij dubbel zo snel overeind, een beproefd concept voor de eindronde. Het condoom was blauwgroen zag ik in het heetst van de strijd, of je van Mars komt. Met twee van die geile loeders lukt het ook voor de vierde keer op rij wel. Voor de laatste keer werd mijn kruis afgedept, we strompelden de trap af, Emma kreeg haar honorarium van de theke, Bianca van mijzelf, en het kamergedeelte van de dag zat erop.

Cheffe Eddy wilde er nog een Happy Birthday moment van maken, liet een taart met kaarsjes komen, een paar flessen sjamp, nog meer flessen wijn. Weder ein Grund zum saufen, zal hij gedacht hebben. Sugar meende dat een vijfde keer ook nog wel kon, maar dat zal beroepspropaganda geweest zijn. Wat mij betreft, het was mooi geweest. Tegen half twaalf opgestapt, erg laat voor mijn doen. Met meer dan een klok rond in de Puff gezeten, gaat le quatorze Juillet 2017 de boeken in als de meest gedenkwaardige verjaardag ooit. Alle gasten bedankt dat jullie gekomen zijn, Babylon bedankt voor de gastvrijheid en mogelijkheid om dit te doen. Ook het komende jaar ben ik noglangnietuitgewandeld, vooral in Babylon niet.
                  Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                  En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

• Als je noglangnietuitgewandeld bent en je krijgt een invitatie voor een birthday, wie ben ik dan om daar 'nee' tegen te zeggen. Tegen een maat gezegd deze week: "Ik ga met grote tegenzin. Man man man, ik moet me er naar toe slepen." Daar was op de dag zelfs niets van te merken. Met geladen geweer naar Elsdorf gekacheld. Om kwart voor 11 liep ik al in minirok door de Sndenpfuhl.

Op een paar meiden na nog een lege tent. Koffie getapt, belegd broodje er bij genomen en me in een stralend zonnetje op het terras genesteld.
                    Pupil PoarNeemn ook zo gek gekregen om naar Babylon te komen. Immers, er lopen daar een paar wilde wievn rond, die zijn befkunsten maar al te graag gewillig ondergaan. Zoiets vertelt zich snel rond. En dat met beflapje, conform de wet!

De jarige was inmiddels ook binnen, afgeladen met lekkernijen. De felicitaties overgebracht. Je ziet het niet aan nlnu dat hij weer een jaartje ouder is geworden. Ht levend bewijs dat je van veel neuken jong blijft. Daar kan geen 'Oil of Olaz' tegenop.
                    Mijn meegebracht doosje pralines werd door de ex-Eden girls gekaapt en heb ik niet meer terug gezien. Violetta verblijd met een Teddy-bear.
                    Zo richting enen begon Babylon aardig te vullen. Ondanks dat er veel te quatschen was met deze en gene, werd het toch tijd om wat aan sport te doen.

Eva mocht de aftrap doen. Prima kamers mee gedraaid in het verleden. En ook deze was weer van uitstekend Babylon niveau. Probeerde het binnen een uur te houden, maar dat lukte van geen kant. Het doen van de 'was' nam nogal veel tijd in beslag. Maar.....als de oerknal er dan ook eenmaal is: beknelling en vuurwerk! Je mag blij zijn dat je kop nog op je romp zit. Moest door 'die Feuerwehr' uit mijn benarde positie worden bevrijd. Mijn eruptie volgde niet veel later. Een prachtige start van deze vrijdag.

Aan een stevige schrobbeurt was ik wel toe. Aansluitend mijn eerste bel vino besteld. In de bar waren inmiddels veel feestbeesten present, zo ook pupil PoarNeemn gehuld in een blauw mantelpakje. Wel een voordeel, dan kan de 'Poolse' Michelle tenminste niet de handdoek van je r**t aftrekken.
                    De ex-Eden girls en Bianca waren in opperbeste stemming. In de bar werden allerlei erotische kunstjes vertoond. Met Sofia in de hoofdrol! Typisch Babylon! Uiteraard trok dit veel bekijks.

Georgiana was in haar tas aan het dabbelen. Wat een bende in die tas zeg. Wat zit daar toch allemaal in, vroeg ik haar. "Alles fr den Mnner". "Aber ich hab etwas mitgenommen fr mein Zimmer mit PoarNeemn". Kwam daar een grote glazen dildo uit haar tasje. Ik ben nogal visueel ingesteld. Heb me de verschillende mogelijke opties in mijn gedachten laten rondspoken. Ben wel nieuwsgierig wie van beiden "auw" heeft geschreeuwd

In de tweede helft van de middag moesten er een paar stevige buien worden gencasseerd. Aan het begin van de avond klaarde het weer op en kon tot sluitingstijd met de aanwezige kachels goed van het terras gebruik worden gemaakt.
                    De BBQ draaide op volle toeren en wat er vanaf kwam smaakte prima!
                    Eddy trakteerde een aantal gasten op wijn buiten op het terras. Een aantal flessen schoten er door. Mezelf beperkt tot n enkele 'bel', want ik moest ook nog een keer terugrijden naar de gebreide broek.

Om 6 uur met Violetta afgesproken, maar daar kwam een Chinees tussen die de dag er voor van een trio had genoten met Violetta en Bianca. Die gast was net binnengekomen en wilde nog een keer op herhaling. Voor de meiden loopt de euro-teller dubbel. Dus, laat lekker gaan.
                    Om 8 uur dan toch nog! Na een uurtje keuvelen en zo, ons teruggetrokken in catacomben. Twee keer de yoghurtbus rechtop gezet! Toen vond Teddy Sjeuf het wel welletjes. Tot tegen sluitingstijd met Violetta en een aantal verjaardagsgasten op het terras zitten nagenieten. PoarNeemn zat er met Eva. Een lach op zijn gezicht. Zo breed....... dat je er een groot bord door naar binnen kon schuiven. Mijn taak als mentor zit er bij deze gast op. Opleiding met goed gevolg voltooid, diploma uitgereikt. Kan zijn weg nu wel zelf vinden. Nu is het tijd om seksuologische hulpverlening in te schakelen.

Nog net niet met deze bezem naar buiten geveegd. Tegen enen de deur achter me dicht getrokken.
                    Dank aan de jarige. Het was een geslaagd feestje!

Illusion Plopp!

Commentaar

• BABYLON, 14 JULI 2017

Wr overgehaald door Sjeufke om te gaan naar dit paradijs. Nu moet ik toegeven, heel moeilijk is het niet om mij over te halen voor Babylon. Het was namelijk de verjaardag van NLNU.

Dus ging de pupil met zijn mentor naar de Elsdorfse Impacademie.

Afijn, ik stapte weer eens met frisse zin de auto in, het lange eind naar de sekstempel vol met prachtige vrouwen.
                      Zoals gewoonlijk weer files onderweg dus je raadt het al, weer later dan gehoopt aangekomen.
                      Eenmaal omgetoverd tot blauwe ijsbeer (ik neem altijd mijn eigen badjas mee maar Babylon) eens een rondje gemaakt... een warm welkom had ik verwacht maar nee hoor, alle bekenden zaten op de kamer. Kan ik ze geen ongelijk in geven!

Dan maar mijn vaste ritueeltje, ongestoord en wel. Bakkie en peukie en de kat uit de boom kijken. Beetje zo alles in de gaten houden.

Potverdorie, het duurde wel erg lang met iedereen. Dus dan maar even de sauna genomen, die was goed heet.

Wie ook goed heet was was Georgiana die ik eenmaal boven trof. Ze sprong mij in de armen. Kijk, mijn warme welkom is er toch.
                      En zodoende kwam ik Sjeufke tegen, die mij voorstelde aan de andere gasten die ook aanwezig waren.
                      Leuk om jullie eens te ontmoeten, de gezichten achter de prachtige verhalen.
                      Tussen het sportief bezig zijn mij uitstekend vermaakt met de aardige medegasten.

Al snel zat ik aan het water wat de brouwerij gelukkig wel gehaald heeft en die smaakten weer heerlijk.
                      Tijd voor Georgiana!

Georgiana.
                      Ja, Georgiana. Dit was de derde keer met haar. Georgiana laat er geen gras over groeien op de kamer. Een dame vol energie die knettergek maar knettergoed is op de kamer. Zelf mocht ze genieten van PoarNeemn en daar doe ik graag de moeite voor.
                      En die moeite krijg ik dubbel terug van Georgiana. Wat kan deze dame toch goed pijpen en wat krijgt ze je gek. Mijn borstkast moest het ontgelden want Georgiana dacht er even 2 souvenirs op te maken die groot zijn uitgepakt.
                      Dit uurtje was weer dik in orde en Georgiana ontdeed mij met gemak van mijn potentile babytjes.

Zo, ik heb trek in een biertje en een peukie. Even bijkomen. Tot hilariteit van de andere gasten, die konden smakelijk lachen om mijn "schade" van Georgiana.

Daarna samen met Georgiana gegeten, ze had 2 borden vol vlees en aardappels gehaald. Het smaakte weer uitstekend.

Zo sleet de dag langzaam, of eigenlijk te snel voor mijn gevoel, weg. De beren en de dames waren in een opperbest humeur. Zelfs nog kennisgemaakt met Chef den Ed. Die trakteerde later met flessen wijn.

En wie zagen we daar lopen?! Sofia! Zo, wat een ongelovelijke stunner is dat zeg!
                      Eens kijken of ze in was voor een kamertje. Dat was ze wel maar ik ging twijfelen. Haar houding stond mij niet zo aan. Kan gebeuren natuurlijk! Dat is iets persoonlijk, ik hoor verder wel heel goede verhalen over Sofia. Dus Sofia, die kamer komt nog wel.

En wat hoorde ik daar in de wandelgangen? Eva wou graag met mij op de kamer! En ik? Ik wou graag met Eva op de kamer!
                      Het werd geen Adam zoekt Eva maar PoarNeemn zoekt Eva, en met succes want de schone Eva was zo gevonden. Kamertje #2

Eva!
                      Een hele lieve, slimme en mooie dame. Wat wil je nog meer?! Ik in iedergeval niks meer.
                      Dit was Babylonians Finest. De kamer was zeer liefdevol, gepassioneerd, relaxed en toch spatten de vonken er van af.
                      Eva was benieuwd naar het geheimpje van PoarNeemn en die heeft ook zij mogen ervaren. Het duurde wat langer bij haar, maar dan heb je ook wat. Mijn likwerk eindigde voor Eva in een heel goed eind.
                      En volgens mij was Eva de controle kwijt want ze liet zich helemaal gaan met mij.
                      En ik? Ik heb een groot zwak voor deze dame gekregen. Het uur vloog als een Boeing 747 voorbij.
                      Liep ik later blijkbaar nog met een grote glimlach rond.

Eddy was ondertussen rijkelijk met de wijn aan het strooien. De sfeer zat onderling ook goed in. Met veel van jullie praatjes gemaakt.

Wou er nog een half uur later bij aanplakken later op de avond. Maar Eva kwam haar excuses maken. Sorry schatje, maar ik ben heel erg moe. De volgende keer wil ik heel graag weer. Heel eerlijk en dat kan ik alleen maar waarderen en respecteren.

Dus we gingen met de diehards nog lekker nalullen over de dag en dan is de dag alweer tot een eind gekomen.
                      Mijn mentor heeft zijn pupil gelukkig overhaald en die heeft weer een heerlijke dag gehad. Wat hebben we er weer van genoten.

Commentaar

• Nou vooruit dan maar weer. Koers gezet naar Elsdorf.
                        Eerst ff pinnen. Donderdagavond was het niet gelukt als gevolg van een defecte pinautomaat.
                        Dus naar pinautomaat nummer 2 vrijdagochtend: defect.....ik kan een lang verhaal kort maken. Nummer 3 en 4 ook defect. Ik had het er helemaal mee gehad. Dan maar in Babylon de nodige Euries uit de flappentap trekken tegen een meerprijs van 9,99.
                        Onderweg 'Stau' rond Aken. Oorzaak: Een aantal Belgen dat gekreukeld tegen de geleiderail stond 'geparkeerd'.

Het wat later binnenkomen heeft ook zo zijn voordelen. Geen Imps op een rij, maar lekkere naakte snoeppies die gewoon ff intiem komen lebberen: Bianca, Eva, Daria, Sofia en Violetta. En toen moest ik dus de entree nog betalen Dat maak ik bij Thermae 2000 in Valkenburg nooit mee.

De entree afgetikt en ik mocht mijn rokje weer aantrekken. Belegd broodje en koffie.
                        Voor de eerste maal een koppel gezien in de kleedkamer. Jaha, hoe ga je dat nou met die handdoek doen, he meid? Het was even wennen, maar het besef drong uiteindelijk door dat er voor de bovenkant geen bedekking is in Babylon.

Geen alibi, dus rond 18 uur stond de terugreis op het programma. Verder ook geen bekenden die zich hadden aangemeld. Dan moet je maar weer zien hoe je zo'n dag door komt! Buiten het kameren dan
                        Violetta was na een uurtje present en stond al weer klaar om de bloemetjes buiten te zetten. Na een half uurtje leuteren richting kamer. Zo'n eerste kamer, dan loopt de pap er vanzelf uit. Een paar keer flink op de rem getrapt.......en dan, gebonk op de deur! Polizei! Ik dacht jammer dan, want in dit hok gaat alles volgens de Duitse wet. . Het was een bevriende clubmaat die ons kwam verblijden met 2 stukken taart. Niet de eerste keer overigens. Bij deze is hij de butler! Enfin, na dit intermezzo moest de zaak weer even terug in stelling worden gebracht, want er was sprake van enige spierverslapping. Maar in missio, volledig vastgeklemd tussen haar benen en eens diep kijkend in die blauwe ogen, kwam ook deze workout weer tot een spetterend happy-end.

BIANCA EN VIOLETTA
                        Happie eten met Violetta en de butler. Daar kwam Bianca wat credits opladen. Met Bianca kan ik goed door een deur. Altijd veel fun met deze Imp. Begon me dat lekker ding allerlei toespelingen te maken voor een trio. No way, ik maak geen trio's. Geen goede ervaringen gehad in het verleden. Basta! Verrassend uit andere hoek, begon Violetta het spel mee te spelen. De meiden positioneerden zich zo dat ik tussen beiden stond. Hoe meer ik 'nee' zei, des te meer, gingen die twee boefjes door. Dit wordt mijn dood, zei ik. Dan heb je een mooie dood, zei Bianca. Nee zei Violetta, pas na 5 augustus graag (feessie). Op een gegeven moment had ik twee handen onder mijn handdoek en werden mijn tepels er zowat afgevreten. Even afkoelen en douchen...... . De butler schijnt nog enig aandeel gehad te hebben en de meiden te hebben opgehitst. Nou dat is dan wel gelukt. Zelfs na de koude douche was er nog steeds sprake van oververhitting. "Wat kann mie 't verrottenn"....met Bianca en Violetta naar de kamer.

I'm Shy, dus zeg maar wat er moet gebeuren. 'Liggen!', was het commando. Net als thuis, doe ik direct wat van mij wordt gevraagd. En daar lag ik dan tussen twee heerlijke Imps. De hel brak los. Het ging maar door en door.........! Toch mooi om naar zo'n trio te kijken en al zeker als ik zelf het middelpunt ben. Het ging maar door en door.........de grande finale was voor Bianca.
                        Wat een toppertjes! En dan reken ik mezelf mee

Na deze circusact kwamen we elkaar weer tegen op het terras. Kreeg van beiden alle benodigde nazorg!
                        Bianca verdween, Violetta bleef. Weet niet of het aan de temperatuur lag, maar de warming up begon opnieuw. Kleine Sjeuf lag er bij voor kapot. Doe geen moeite lieverd.....gaat 'm niet worden. "You promised me doggy"??! Ja, ik beloof zo veel...... Nou, omdat het moet dan
                        De butler had een reservering uit staan voor 18:01 uur bij Violetta. Zoveel tijd was dus ook niet meer over. Met the Queen of England weer afgedaald naar de catacomben en 'aon de geng'. Violetta gelukkig weer helemaal terug in GFE modus. Echter, met drie kamers vrij kort achter elkaar moest er gewerkt worden. Veel calorien verbrand deze kamer! Kreeg nog de opmerking dat ik op de butler begin te lijken qua geluid(soverlast).

Na de kamer kort bijgekletst met de Butler, die inmiddels met Violetta in de armen lag. Aansluitend weer richting gebreide box! Ik wilde uiteraard geen storende factor zijn bij deze tortelduifjes.

Illusion Plopp!