Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Kate (Ita)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Kate (Ita)

Zo en dan nu een recensie nieuwe style.

Ik was nog maar net binnen en ik zag een nieuwe meid die gelijk de aandacht van mij kreeg. Aangezien ik nog moest eten kon ze mooi ff wachten tot ze de ketszwans op bezoek kreeg. Ondertussen zat ik te denken op wie ze lijkt en daar was ik vrij snel achter, de prinses van Engeland met dezelfde voornaam.

Toen de ketszwans echt ongeduldig werd ben ik naar haar toe gelopen, een praatje en hup naar de kamer. Eenmaal in de kamer aangekomen gebeurde er het volgende ……………
    (ivm die nieuwe wet is dit alleen bij mij en haar bekend)

Het was leuk met deze mooie meid volgens de kerstnorm. Naar eigen zeggen komt ze uit Italië……

The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Kate (Ita)

Is inderdaad een van de mooiste meisjes die daar "zonder" allures rondloopt. Ze heeft een prachtig figuur en een engelengezicht... Tongt lekker, wat je bijna niet meer vindt... en kan als de "beste" je schwans bewerken
    Last edited by les gold; 11-06-17, 15:42. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Kate (Ita)

Inderdaad vandaag ook mogen genieten van Katie, wat een lief leuk goedlachse verschijning is dat zeg.
      Op de kamer ook top, heerlijk tongzoenen, super pijpen, en als ze een maal op je gaat zitten wauw.
      Hoop dat ze nog lang blijft, dan kom zeker weer snel terug.

Super lief en leuk spontaan meisje.
      Last edited by les gold; 27-06-17, 23:45. Reden: samengevoegd

Commentaar

Afgelopen woensdag ook bij deze schoonheid geweest. Had haar al zien lopen en dacht dit is de mijne. Wauw wat een figuur heeft deze dame. Zo'n mooi kontje, prachtige stevige naturel borsten en een lekker koppie. Had haar graag mee naar huis willen nemen. Kussen vol overgave. Je mag overal aanzitten en ze geniet er zelf ook van. Heb een geweldige tijd met haar gehad en ga haar zeker nog bezoeken. Is een van de weinige dames die niet rookt daar.

Commentaar

Aan het werk...
        X