Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Die Grosse Hookers Tombola, november!!!!!!!!!!!!!!

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Die Grosse Hookers Tombola, november!!!!!!!!!!!!!!

Die Grosse Hookers Tombola, november!!!!!!!!!

Lees HIER de voorwaarden om mee te doen.

Deze Tombola wordt mede mogelijk gemaakt door:

SAUNACLUB BABYLON http://www.saunaclub-babylon.com/

SAUNACLUB VAN GOCH http://fkk-vangoch.com/

SAUNACLUB YIN YANG https://yinyang.nl/

PARTYTREFF XANTEN http://www.partytreff-xanten.nl/

Winnaars worden in dit topic bekend gemaakt.
    Alle leden met vijf of meer informatieve berichten maken een kans.
    1. Deelname aan de maandelijkse tombola geschiedt door een bericht van inschrijving te plaatsen in de tombola-topic.
    2. Het is niet toegestaan andere leden in te schrijven dan zichzelf.
    3. Iedere inschrijving is eenmalig voor de trekking van de desbetreffende maand.
    4. De inschrijving voor de tombola sluit telkens op de laatste dag van die maand om 23:59 uur Nederlandse tijd. Hiervoor geldt datum en tijd die door het systeem aan het aanmeldingsbericht is gegeven.
    5. Aanmeldingen die na het sluiten van de inschrijvingstermijn worden geplaatst doen mee aan de tombola van de volgende maand.
    6. In geval van voorkeur voor een van de deelnemende clubs, dient deze voorkeur in het bericht van inschrijving kenbaar te worden gemaakt.
    7. Winnaars die geen voorkeur voor een deelnemende club hebben aangegeven, krijgen een vrijkaartje voor een willekeurige deelnemende club.
    8. Vrijkaarten zijn altijd ongeveer twee maanden geldig vanaf het moment van toezending. Het heeft dus geen zin je in te schrijven als je niet in de gelegenheid zult zijn de vrijkaart te gebruiken.
    9. De vrijkaarten worden door de moderators van de Duitse rubrieken verloot onder de deelnemers die zich aangemeld hebben.
    10. Alle uitslagen zijn te allen tijde bindend; er kan niet over worden gecorrespondeerd.
    11. Vrijkaarten worden uitsluitend per im aan de winnaars verzonden. Zorg dus dat je privéberichten kunt ontvangen, anders vervalt de gewonnen prijs.
    12. De vrijkaarten, met daarin een uniek toegangsnummer, dienen geprint te worden (kleur of zwart-wit) en aan de kassa van de club te worden afgegeven. Het nummer is uniek en kan slechts één keer worden gebruikt. Dit wordt door de clubs bijgehouden, dus kopiëren of twee keer printen heeft geen zin.
    13. Kaarten zijn niet overdraagbaar. Mocht u door andere leden kaarten aangeboden krijgen, dan is er een grote kans dat het fake is. En dat u met deze kaart de club niet binnenkomt. Als u om wat voor reden dan ook niet in staat bent om de vrijkaart te verzilveren binnen de aangegeven termijn, dan graag een IM aan Tombola, dan zoeken we een passende oplossing.
    14. De deelnemende clubs behouden zich het recht voor om vrijkaarten niet te accepteren op dagen dat er bijzondere events worden georganiseerd. Check dus vooraf de website van de club.
    15. Alleen leden met minimaal 5 actieve recensies of anderszins nuttige berichten, dingen mee naar een vrijkaart.
    16. Tombola-inschrijvingen en algemene vragen vallen niet onder de noemer 'nuttige berichten'.
    17. Van de winnaars wordt verwacht dat zij hier op Hookers uitvoerig verslag zullen doen van hun bezoek.
    You'll never walk alone

Ik ding graag mee en heb de voorkeur voor saunaclub Babylon. Alvast bedankt mocht het zo ver zijn!

Commentaar

Ook ik doe weer graag mee voor Babylon, Yin Yang of Xanten...
      Gaat het wandelen steeds leuker vinden... en nu ook nog geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

Commentaar

Ook deze maand wil ik weer graag meedoen. Mijn grootste wens is YingYang, maar Babylon is ook prima.

Commentaar

Ik doe weer graag mee voor Xanten.

Commentaar

Yes, doe graag mee

Commentaar

Doe ook graag mee voor Babylon of YY.

Commentaar

We gaan het proberen om de november tombola te winnen.
                Voor mij graag: SAUNACLUB BABYLON

Commentaar

Ik doe weer mee voor Babylon......

Commentaar

Altijd in voor een kortingsbon en bij voorkeur Babylon.
                    Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

Ik doe graag mee voor YY.

Commentaar

Ik schrijf me ook weer in..

Commentaar

Ik doe heel graag mee! Waar o waar zend de tombola mij heen.

Commentaar

Ook deze maand doe ik graag weer mee. Geen voorkeur wat de club betreft.

Commentaar

spelen uiteraard ook weer graag mee...

Commentaar

Goede avond

Ik speel graag mee voor Babylon

Commentaar

Doe graag weer een keer mee in de tombola

Commentaar

Na een rustperiode van 5 jaar (give or take) niet wandelen, begint het toch weer kriebelen. Ik doe graag mee voor Babylon, Yin Yang of van Gogh.

Commentaar

Ook ik doe weer graag mee, wil wel eens bij Babylon gaan kijken als het kan maar YinYang is ook prima.

Commentaar

Ik doe graag mee voor alles.
                                        Zilverrug

Commentaar

Ik ga voor het heerlijke geile Xanten

Commentaar

Ik doe graag mee voor Babylon of voor YY.