Welke Partytreff?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Welke Partytreff?

Na een tijdje in het buitenland geweest te zijn, ben ik as donderdag weer in de buurt van Arnhem. Ik ben van plan om rond een uur of 17uur richting Duitsland te rijden. Weet alleen nog niet of ik nu Emmerich moet bezoeken of een stukje door moet rijden (en uit moet geven) om Xanten te bezoeken.
    Omdat mijn vorige partytreff avontuur niet door ging, word dit echt mijn eerste keer. Wil er graag een goede ervaring aan overhouden, maar lees (nog steeds) erg veel verschillende verhalen...
    Nogmaals wat raden jullie me aan en wat kan ik bij beide partytreff's verwachten?

Alvast heel erg bedank,
    Dirk

Re: Algemene Info Partytreff Xanten

hoi Dirk, demeeste kans op een leuke dag en een goede sfeer heb je in Xanten, Emmerich zou ik niet aanraden zeker niet als je nog geen ervaring hebt. Ander leuk alternatief, maar helaas verder weg, is party-treff Dorsten. Dames zijn hier normaliter wat jonger en aantrekkelijker dan in Xanten. Wat je keuze ook mag zijn in ieder geval veel plezier

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk87
      Na een tijdje in het buitenland geweest te zijn, ben ik as donderdag weer in de buurt van Arnhem. Ik ben van plan om rond een uur of 17uur richting Duitsland te rijden. Weet alleen nog niet of ik nu Emmerich moet bezoeken of een stukje door moet rijden (en uit moet geven) om Xanten te bezoeken.
      Omdat mijn vorige partytreff avontuur niet door ging, word dit echt mijn eerste keer. Wil er graag een goede ervaring aan overhouden, maar lees (nog steeds) erg veel verschillende verhalen...
      Nogmaals wat raden jullie me aan en wat kan ik bij beide partytreff's verwachten?

Alvast heel erg bedank,
      Dirk

Hi Dirk,

Als je perse naar een Partytreff wil dan raad ik je aan om naar Dorsten te gaan. Persoonlijk, vind ik de dames in Dorsten jonger en aantrekkelijker dan in Xanten. Toch blijft een persoonlijk keus...

Hans

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hans k k
        Hi Dirk,

Als je perse naar een Partytreff wil dan raad ik je aan om naar Dorsten te gaan. Persoonlijk, vind ik de dames in Dorsten jonger en aantrekkelijker dan in Xanten. Toch blijft een persoonlijk keus...

Hans
        ik hoor negatieve verhalen over partytref dorsten de dames werken je echt af en zijn minder ervaren als partytref xanten ze zijn wel jongen en in xanten werken ook mooie damens die ook werkzaam zijn in solon cora duisburg party tref dorsten is wat lucse maar de dames tonen geen initiatief

Commentaar

Thanks Zaadgranaat!

Na ervaringen met sexclubs in het buitenland en raam prostitutie in NL, zijn de clubs een stuk beter bevallen. Helaas zijn deze in Nederland erg duur en is mijn budget niet zo groot. Vandaar dat ik nu een partytreff wil proberen.
          De site van Dorsten zag er idd goed uit! Helaas dat het zo ver weg is.

Is het trouwens een probleem dat ik geen Duits spreek?

Groet,
          Dirk

Commentaar

Dag Dirk,

Mijn Duits is ook niet zo geweldig maar ik kom meestal wel waar ik moet wezen
            Met een beperkte Duitse woordenschat is het in Xanten het makkelijkst contact leggen. E.e.a. hangt ook af van welke dames aanwezig zijn soms kun je ook met Engels terecht, regelmatig ook met Spaans (Xanten).

groet

Zaadgranaat

Commentaar

Aan het werk...
            X