Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Negerinnen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Negerinnen

Hoi, wie o wie weet nog een plek waar ik een mooie negerin kan vinden, liefst slank.
    Ik heb in Oberhausen 1 gezien, als je binnenkomt vanaf memet kebab die kant, en dan in de hoek t.o.V de pisbakken.
    Alleen nooit een recensie over gevonden, zag er naar mijn mening niet echt betrouwbaar uit.. anyone?
    Duisburg e.e.a gezien @ briefjes op de deur, alleen nooit aanwezig.
    Misschien iemand die me een goede info kan geven waar en wanneer te zijn alvast bedankt.

Re: Negerinnen

Zat plaatsen Golden time loopt vaak wat donkers rond check de site van saunaclub babylon maar eens.
    Heaven 7 heeft de laatste tijd vanalles rondlopen.
    Of gewoon zoeken op 6relax.de bei hautfarben wie zoekt zal vinden als je tenminste ook meer als 10 km evt wil rijden

Commentaar

Re: Negerinnen

Recente ervaringen?

Commentaar

Hoi, wie weet in welke sauna ik moet zijn (het zou m'n eerste saunabezoek zijn na toch wel 20 jaar wandelen) om de meeste donkere dames te kunnen treffen ? Dan bedoel ik afrikaans en latina. Ik lees het (heel) graag !

Commentaar

In Babylon zijn altijd wel een aantal Afrikaanse dames, en soms ook Latina's https://www.saunaclub-babylon.com/

In Sky bijna uitsluitend Latina's. http://www.sky-saunaclub.com/

Beide clubs hebben een hoog service level. Babylon is gesloten tijdens Kerst en Oud en Nieuw. Sky is alle feestdagen open.
          Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
          En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Iemand enig idee hoeveel een half uurtje met een dame kost in Sky saunaclub?

Commentaar

@T, de entree is € 35,- Het was altijd zo: de eerste kamer is 50,-. Alle volgende kamers zijn € 30,-. Tip: steek wat los geld in je jaszak, want je betaalt de kamer vooraf. Dan hoef je na de introductie talk tenminste niet met een erectie van heb ik jou daar naar de lockerroom om je financiën af te wikkelen.
              Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
              En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Iemand nog enig idee waar ik mooie donkere dames kan vinden, liefst slank, en die eventueel ook wel zouden willen neuken zonder.
                suggesties welkom

Commentaar

Op dit moment weer 2 donkere slanke dames in Babylon.
                  Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

oke top! dank je! ook neuken zonder?
                    als anderen wat weten hoor het graag

Commentaar

Dat gaat hier niemand schrijven.
                      Lees deze maar eens: https://www.hookers.nl/forum/saunacl...taan#post86440
                      Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

het zal nu allemaal via IM gaan sjeufke..., dat stopt echt niet

Commentaar

bedankt Sjeufke, geen idee dat het hier allemaal zo streng was, vraag me serieus af waar die lui zich mee bemoeien als ik dat nu wil en het wordt aangeboden prima toch, maar goed ga me hier niet zitten te ergeren, bedankt in ieder geval voor de tip!
                          nog anderen die wat weten?

Commentaar

Aan het werk...
                          X