Vergelijkbare Partytreff als Xanten

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vergelijkbare Partytreff als Xanten

hallo..

Waar kan ik nog meer het concept vinden wat party treff xanten heeft.
    Misschien iemand een aanrader waar wat jongere dames zitten als bij party treff xanten.
    Ben zelf nog wat jonger 23 en bij xanten werken veel wat oudere dames.

Re: Vergelijkbare Partytreff als Xanten

We lezen graag je recensies!
    Privéberichten geen probleem, zeker niet als een dame me daarin uitnodigt om mij te overtuigen van haar kwaliteiten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door venloo Bekijk bericht
      hallo..

Waar kan ik nog meer het concept vinden wat party treff xanten heeft.
      Misschien iemand een aanrader waar wat jongere dames zitten als bij party treff xanten.
      Ben zelf nog wat jonger 23 en bij xanten werken veel wat oudere dames.
      in dorsten duitseland kijk op www party tref dorsten.de de 61 weet veel wat jongere dames ma de sweer is niet zo als in xanten

Commentaar

Er zijn er genoeg in NRW. Toets als zoekwoord in Google Partytreff.de of Pauschalclub.de en je vindt wat je zoek.
        Als je meer geeft......... dan krijg je vaak ook meer terug!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 61-hn-vz Bekijk bericht
          in dorsten duitseland kijk op www party tref dorsten.de de 61 weet veel wat jongere dames ma de sweer is niet zo als in xanten
          Ze zijn heus wel te vinden hoor. Laat je zoekmachine maar eens zoeken op partytreff.de. Concrete voorbeelden: partytreff-dorsten.de; partytreff-traumland.de(geen aanrader); partytreff-osnabrueck.de; pauschalclub.de; partytreff-lavita.de(een absolute aanrader!) in Wallenhorst bij Osnabrueck.
          Voor degenen die het begrip partytreff niet kennen: Bij binnenkomst betaal je een vast bedrag(Vaak v.a. plm € 70,= - € 120,=) en kun je gedurende een vast aantal uren of de hele dag je gang gaan. Sex met alle dames en zo vaak je wilt en kunt. Inclusief warm/koud buffet, soms een geringe vergoeding voor drankjes of koffie
          Zoek je een sexshop+erobioscoop met een zeer uitgebreid assortiment/genre zoek dan eens naar een van de diverse vestigingen van Novum. O.a. in Muenster, Osnabrück en veel andere plaatsen.
          [/I]
          Laatst gewijzigd door pennevogel; 29-11-11, 21:06. Reden: Op sommige letters wordt de umlaut niet weergegeven. Deze vervangen door: ue

Commentaar

Dankje voor jullie hulp...

Commentaar

Re: Algemene Info Partytreff Xanten

hey jongens ik heb nog even een vraagje.

Ik ben vrij onbekend met de Partytreffs.
              Mijn vraag is of naast Partytreff Xanten nog meer Partytreffs in duitsland die het zelfde concept als xanten hebben?
              En dan bedoel ik 1 malige entree prijs voor de hele dag onbeperkt plezier. liefst niet te ver van Venlo af
              Wat zijn topclubs in duitsland die je niet mag missen

Ik zag bij andere clubs dat je uren kaarten kon kopen.

Alvast weer bedankt jongens

Groetjes
              ge kent de groeten uit brabant krijgen k*t

Commentaar

@ cheesehead,

Die zijn er o.a. in Dorsten, Gladbeck, Mettman en nog een paar plaatsen. Meer hierover lees je als je in Overige http://www.hookers.nl/forumdisplay.php?f=130 op alfabetisch klikt en naar beneden scrollt. Maar aangezien dit topic over PT Xanten gaat, verplaats ik deze berichten naar de rondvraag.
                Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cheesehead

Ik ben vrij onbekend met de Partytreffs.
                  Mijn vraag is of naast Partytreff Xanten nog meer Partytreffs in duitsland die het zelfde concept als xanten hebben?
                  En dan bedoel ik 1 malige entree prijs voor de hele dag onbeperkt plezier. liefst niet te ver van Venlo af
                  Groetjes
                  De volgende google Maps staat vol met adressen
                  "Der monger map""

Commentaar

Bedankt voor jullie tips. Ik ga eens google'n
                    ge kent de groeten uit brabant krijgen k*t

Commentaar

Snap het ook niet is spoptgoedkoop!!

Commentaar

De discussie over al dan niet goedkoop wordt m.i. mede gevoed doordat appels en peren worden vergeleken.
                        Knaktuut schrijft dat hij meestal een uur bij een dame blijft. Ik doe dat ook. Je hebt dan in velerlei opzicht meer contact (incl. meer variatie in de sexuele activiteit) met de dame. Voor mij heeft dat bij raambezoek veruit de voorkeur boven €50 voor een snelle wip. Voor zo'n uur of langer heb ik het geld over omdat het mij meer voldoening geeft. Laten we zeggen dat dit de appels zijn...
                        In Xanten is snelle afwerksex de basis van de dienstverlening. Langer contact met een dame is niet / nauwelijks een mogelijkheid. Daarentegen kun je wel met meerdere dames aan de gang, blijven zolang als je wilt, genieten van de activiteiten van de dames met andere ijsberen en een hapje en een drankje. Laten we zeggen dat dit de peren zijn...
                        Appels en peren, allebei fruit maar zeker niet hetzelfde. Ik ben een type dat vaak een lekkere appel koopt en heel af en toe van een peer geniet. Ieder zijn smaak.
                        Ik vind persoonlijk dat de prijs-kwaliteit verhouding van Xanten niet slecht is en dat €10 meer dat niet verandert. Maar dan calculeer ik in dat ik een totaalpakket krijg met snelle afwerksex als hoofdgerecht...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bosboom15 Bekijk bericht
                          Snap het ook niet is spoptgoedkoop!!
                          Daar we weer.

Op pagina 31, 32 en 33, de postings 611 tot en met 655 doorlezen en laten inwerken.

Persoonlijk denk ik, dat PT Xanten met deze prijsverhoging, "over the top" gaat.

Alternatieven zijn er genoeg, het is maar net wat je zoekt.
                          Grtz forgetskinny.

Commentaar

Hallo Forgetskinny,

Noem dan eens een paar alternatieven, maar liefst niet in Frankfurt of Dortmund, maar ergens kort bij de Nederlandse grens. En dan wel met ongeveer dezelfde mogelijkheden en aanbod. Velen zullen er dankbaar voor zijn.
                            Groetend,
                            Per

Commentaar

We zullen je helpen
                              https://maps.google.nl/maps/ms?msa=0...b8a8dca16741fc

Lees enkele post van mij
                              op het lijstje staat Dormagen binnenkort

Gelsenkirchen is iets verder maar wel leuk.
                              geen fake echte geile meiden maar geen slanke dennen gewoon huisvrouwen die van lekker sex houden. succes

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Wandel25jaar Bekijk bericht
                                Lees enkele post van mij
                                op het lijstje staat Dormagen binnenkort
                                In Dormagen kost een dagkaart 150 euro. De in dit topic zijn dat 120 euro teveel zou zijn, dus dan valt Dormagen zeker buiten die categorie. (en dan zit er ook nog een max aan het aantal kamerbezoeken).

Commentaar

Pauschalclub.de kost ook 150e, maar is het dik waard.
                                  Privéberichten geen probleem, zeker niet als een dame me daarin uitnodigt om mij te overtuigen van haar kwaliteiten.

Commentaar

Aan het werk...
                                  X