eerste keer sauna club

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• eerste keer sauna club

ik had een vraag ik wil binnenkort is een keer naar een saunaclub een dagje. maar wat is de beste dag kwa drukte. ik zou graag niet een te drukke dag willen maar wel dat er voldoende vrouwen zijn. ik zat te denken om daar ongeveer een uur of 3 aan te komen en in de avond weer weg te gaan.

ik had al wat gelezen over goldentimes en oceans die stonden me wel aan voor een eerste keer. maar welke dag van de week is het beste.

alvast bedankt.

Moeilijke vraag, vlugejantje. Dat hangt af van club tot club. Zondag is meestal rustig, maar Golden Time is dan weer druk (vooral met mannen). Laat ik het zo zeggen: vrijdag en zaterdag zijn overal de drukste dagen (zowel meer mannen als meer dames). Zondag, maandag en dinsdag zijn algemeen erg rustig. Dus een goed compromis zou donderdag kunnen zijn.

Ik wil je graag helpen in de clubkeuze, maar ik weet niet precies wat je prioriteiten zijn. Er zijn evenveel clubs als stijlen. Avondclub of dagclub? Duur of budget? Nadruk op wellness? Stedelijk gelegen of in de natuur? Huiselijk of onpersoonlijk? Wat voor type dames? Welke service level? Voor elk wat wils dus.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door shakir123 Bekijk bericht
      Moeilijke vraag, vlugejantje. Dat hangt af van club tot club. Zondag is meestal rustig, maar Golden Time is dan weer druk (vooral met mannen). Laat ik het zo zeggen: vrijdag en zaterdag zijn overal de drukste dagen (zowel meer mannen als meer dames). Zondag, maandag en dinsdag zijn algemeen erg rustig. Dus een goed compromis zou donderdag kunnen zijn.

Ik wil je graag helpen in de clubkeuze, maar ik weet niet precies wat je prioriteiten zijn. Er zijn evenveel clubs als stijlen. Avondclub of dagclub? Duur of budget? Nadruk op wellness? Stedelijk gelegen of in de natuur? Huiselijk of onpersoonlijk? Wat voor type dames? Welke service level? Voor elk wat wils dus.
      ja dat zal wel fijn zijn. ik ben zelf onder de 27 dus zou graag wel wat dames willen van rond die leeftijd. op zich stijl maakt me niet veel uit. maar een beetje wellnes mag wel je moet wat tussen door denk. ik wil er juist heen om meerdere dames langs te gaan. ik zoek toch wel een beetje de GFE gehalte denk ik kwa dames. en ja er is wel wat budget ga het namelijk niet vaak doen maar mag wel goed zeg maar.

Commentaar

De meeste dames zijn tussen 20-30 jaar, geen probleem. Er zijn tientallen clubs in de grensregio, keuze zat dus. Mijn debuut was Sixsens, wat ik nog steeds één van de allerbeste clubs vind (die club heeft gewoon alles). Een eindje verderop heb je Babylon die bekend staat als de service-club (zelden teleurgesteld geweest, alhoewel mijn laatste kamergangen toch onder niveau waren). Verder bezoek ik regelmatig ook Living Room, Samya (allebei feestclubs met mooie jonge meiden), en Parksauna Residenz (heel mooie en rustige club in het groen).

Vreemd dat je Golden Time en Oceans aanhaalt. Persoonlijk vind ik dat twee te mijden clubs. Oceans is duur, ongezellig en de meiden bieden slechte service, met bovenop vervelende upselling technieken (extra betalen voor tongzoenen en allerhande). En Golden Time, tja, met hun grote tuin is dat momenteel wel aangenaam verpozen daar, maar de dames zijn me te fake (veel siliconen, botox, tatoos, ...), en vaak ook ietsje ouder (veel 30+).

Commentaar

De meeste dames zijn tussen 20-30 jaar, geen probleem. Er zijn tientallen clubs in de grensregio, keuze zat dus. Mijn debuut was Sixsens, wat ik nog steeds één van de allerbeste clubs vind (die club heeft gewoon alles). Een eindje verderop heb je Babylon die bekend staat als de service-club (zelden teleurgesteld geweest, alhoewel mijn laatste kamergangen toch onder niveau waren). Verder bezoek ik regelmatig ook Living Room, Samya (allebei feestclubs met mooie jonge meiden), en Parksauna Residenz (heel mooie en rustige club in het groen).

Vreemd dat je Golden Time en Oceans aanhaalt. Persoonlijk vind ik dat twee te mijden clubs. Oceans is duur, ongezellig en de meiden bieden slechte service, met bovenop vervelende upselling technieken (extra betalen voor tongzoenen en allerhande). En Golden Time, tja, met hun grote tuin is dat momenteel wel aangenaam verpozen daar, maar de dames zijn me te fake (veel siliconen, botox, tatoos, ...), en vaak ook ietsje ouder (veel 30+).
          die twee clubs las ik in een ander forum, maar parksauna residenz is die dus een beetje ruim opgezet dat je niet allemaal ik krap zit dat je met all mannen bij me kaar zit. want ik zoek wel iets dat je niet in de drukte zit.
          maar wat zijn die feest clubs precies? wat moet ik me daarbij voorstellen.
          maar bedankt voor de tip ik hou er iet van om bij te betalen voor zoenen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vlugejantje Bekijk bericht
            maar wat zijn die feest clubs precies? wat moet ik me daarbij voorstellen.
            Alhoewel het saunaclubs zijn, ligt de nadruk toch op het discotheeksfeertje in de bar, vooral in Samya (beetje een gek zicht: allemaal mannen met witte badjas en slippers op de dansvloer). In de kelder vind je dan het wellness gedeelte (die daar tamelijk goed is btw).

want ik zoek wel iets dat je niet in de drukte zit.
            Dan zal Living Room en Samya niet echt iets voor jou zijn... Veel herrie, en je zit er op elkaar gepakt. (Je vind er wel de mooiste meisjes).

maar parksauna residenz is die dus een beetje ruim opgezet dat je niet allemaal ik krap zit dat je met all mannen bij me kaar zit. want ik zoek wel iets dat je niet in de drukte zit.
            Parksauna Residenz is zéér ruim. Alhoewel het er erg rustig oogt, loopt er toch veel volk rond, zo rond de 30-35 dames en evenveel mannen. Er zijn wel nogal wat oudere dames (40+) aanwezig, maar ook genoeg jongere. Ik vind er altijd wel mijn goesting.

Ook Sixsens is een erg grote club, en Babylon is recent uitgebreid. Babylon is trouwens ook een geval apart: alle dames lopen naakt rond, en hier en daar is er openbare actie te spotten.

maar bedankt voor de tip ik hou er iet van om bij te betalen voor zoenen
            Dat is normaal gezien standaard, zonder meerprijs. Zoek je een club met een hoge service-level: Babylon & Parksauna Residenz.

Commentaar

Dat is normaal gezien standaard, zonder meerprijs. Zoek je een club met een hoge service-level: Babylon & Parksauna Residenz.
              dan lijkt babylon me wel wat, wat zal de beste dag zijn om heen te gaan? ik wel er een tijdje blijven op zich.

Commentaar

Tot nu toe ben ik enkel op vrijdagen en zaterdagen geweest. Op hun website is ook een aanwezigheidslijst te vinden van de dames, kwestie van de drukte in te schatten.
                Je kan er heel de dag verblijven zonder zich te vervelen. Buiten aan het zwembad liggen, en dan een vriendinnetje verschalken.

Commentaar

dan lijkt babylon me wel wat, wat zal de beste dag zijn om heen te gaan? ik wel er een tijdje blijven op zich.
                  Aanwezigheidslijst (AWL) van Babylon.
                  https://www.saunaclubs.org/modelle/s...nwesenheit.php

Let op: de dames die op een bepaalde dag genoemd staan op de lijst, geeft je geen garantie dat ze er daadwerkelijk zijn.
                  De lijst klopt aardig, maar is niet 100% up-to-date.
                  It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Komende vrijdag ga ik naar yinyang.
                    Als je wilt dan kan ik je helpen met je eerste stappen in het saunawereldje

Commentaar

een woensdag dan is het eerste van de maand dan is er altijd party met iedere maand een andere onderwerp dank dat ik er ben gr haasje boz

Commentaar

Ben zelf ook nog nooit in een saunaclub geweest, heb al veel topics gelezen van verschillende saunaclubs maar de keuze is er niet makkelijker op geworden.
                        En aangezien ik binnenkort jarig ben wil gebruik maken van de gratis entree die daarbij geldt.

Mijn Engels is goed maar mijn Duits erg matig.
                        Misschien niet onbelangrijk is dat ik op een woensdag jarig ben.
                        Ben wonend in Zuid Limburg en kan de meeste clubs binnen 1,5 uur bereiken.
                        Was zelf aan het denken om eerste bij een Nederlands gelegen saunaclub te gaan.

Welke club zouden jullie aanbevelen?

Alvast bedankt.
                        Gr Flanker

Commentaar

@ Flanker, verreweg de meeste dames in eender welke club dan ook spreken Engels, dat hoeft je clubkeuze niet te bepalen. Persoonlijk zou ik voor Babylon kiezen vanuit Zuid-Limburg. Sixsens is dichterbij, maar de kans op een mindere sessie is groter als je er niet bekend bent. Yin Yang zal in afstand weinig schelen, maar daar geldt hetzelfde. Babylon springt er uit qua service van de dames, op een enkele uitzondering na. Wellness en eten zijn in alle drie de clubs prima.
                          Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                          En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
                            Sixsens is dichterbij, maar de kans op een mindere sessie is groter als je er niet bekend bent.
                            Mee eens. Er zitten genoeg toppers, maar ook floppers! Mocht je voor Sixsens kiezen, dan wil ik je gids wel zijn als je interesse hebt (bericht via pm).

Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

noglangnietuitgewandeld, Babylon lijkt mij inderdaad ook een heel mooie club. Prioriteit nr1 is uiteraard de service van de dames.

Sjeufke Bedankt voor je aanbod, misschien dat ik wel twee clubs ga bezoeklen op een dag, één in de middag en één in de avond. Heb toch de hele dag verlof .

30 Mei ben ik jarig, ik zal op tijd laten weten waar ik heen ga. Als er die dag nog andere forumleden heen gaan kunnen we er een gezellige dag van maken.

Bedankt voor jullie snel en behulpzaam antwoord.

Gr Flanker

Commentaar

Tot nu toe ben ik enkel op vrijdagen en zaterdagen geweest. Op hun website is ook een aanwezigheidslijst te vinden van de dames, kwestie van de drukte in te schatten.
                                Je kan er heel de dag verblijven zonder zich te vervelen. Buiten aan het zwembad liggen, en dan een vriendinnetje verschalken.
                                hee ik had nog een vraagje voor dat ik naar babaylon ga, ik las dat het een complete naakt club is of kan je daar wel met badjas rondlopen want dat hoeft van mijn ook niet per se naakt.
                                en is het goed mogleijk om met de dame eerst rustig 1 op 1 te zitten zonder tussen de mannen zijn die naast je zitten?
                                zijn de kosten ook per half uur 50 euro?
                                voor de rest een fijne club voor de eerste keer is langs te gaan voor een beginner in de saunaclub wereld?
                                wil op woensdag of donderdag gaan namelijk, hopelijk niet te druk met mannen dan.

Commentaar

kan je daar wel met badjas rondlopen want dat hoeft van mijn ook niet per se naakt.
                                  Mannen krijgen een badhanddoek om rond de middel te binden. Een eigen badjas is ook toegelaten.

en is het goed mogleijk om met de dame eerst rustig 1 op 1 te zitten zonder tussen de mannen zijn die naast je zitten?
                                  De club is vrij ruim, overal is er wel plaats om rustig te babbelen, en dan je keuze te maken.

zijn de kosten ook per half uur 50 euro?
                                  Idd, 50 euro per half uur (all incl.). De beroemde Babylon-service is zo goed als compleet (TZ, vingeren, beffen,...). Allemaal zonder meerprijs. Speciale extra's (zoals anaal bvb.) is uiteraard bijbetalen.

voor de rest een fijne club voor de eerste keer is langs te gaan voor een beginner in de saunaclub wereld?
                                  Ik vind van wel, zeker omdat de service van de dames er gemiddeld hoog is. Bovendien jagen de dames er ook niet, je moet meestal zelf het initiatief nemen.

In clubs als pakweg Sixsens heb je veel jaagsters met loze beloftes. Die zien al van kilometers afstand dat je een newby bent. Babylon is veiliger wat dat betreft.

Commentaar

andere wat goedkopere club, waar ook niet heel erg wordt gejaagd is acapulco gold...neit te groot, wel heel gezellig en veel dames met een prima service...entree is maar 20 euro voor 14.00 , eten is goed, dames vragen vaak 40 euro per half uur, dit is in ratingen, bijde luchthaven van dusseldorf. Andere optie is een dagclub luder lounge in dortmund, dames lopen naakt rond en leveren een zeer goede service vergelijkbaar met babylon. 20 minuten 30 euro, 30 minuten 50 euro.

Commentaar

allemaal bedankt voor de antwoorden, ik ga binnenkort maar is naar Babylon.

Commentaar

Babylon lijkt me ook een leuke club om een keer te bezoeken.
                                        Ik hoor er goede verhalen over.

Commentaar

Ik ga aankomende woensdag naar Babylon. Ben zeer benieuwd hoe het is.