Indeling Algemene Info gewijzigd

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Indeling Algemene Info gewijzigd

We hebben wel eens de opmerking gekregen dat de topics Agenda, Rondvraag en Stammtisch moeilijk te vinden zijn. Daarom hebben we besloten deze topics om te zetten in subrubrieken binnen de rubriek Algemene Info Duitsland.

Het is iedereen toegestaan nieuwe topics aan te maken in deze drie subrubrieken. Alleen verzoeken we jullie om mededelingen en oproepen voor bezoekjes aan clubs in de desbetreffende topic in de agendarubriek te plaatsen.

We horen natuurlijk graag wat jullie er van vinden.
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Re: Indeling Algemene Info gewijzigd

Ik zie dat de indeling van de clubs in Duitsland nu ook is uitgebreid, PRIMA!

Gelieve de zoekfunctie (zoek recenties) ook uit te breiden zodat je ook binnen je favoriete club(s) kan zoeken op een meisje en/of bepaalde dienstverlening.

Met dank !

Johnson

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr Bekijk bericht
      We hebben wel eens de opmerking gekregen dat de topics Agenda, Rondvraag en Stammtisch moeilijk te vinden zijn. Daarom hebben we besloten deze topics om te zetten in subrubrieken binnen de rubriek Algemene Info Duitsland.

Het is iedereen toegestaan nieuwe topics aan te maken in deze drie subrubrieken. Alleen verzoeken we jullie om mededelingen en oproepen voor bezoekjes aan clubs in de desbetreffende topic in de agendarubriek te plaatsen.

We horen natuurlijk graag wat jullie er van vinden.
      Hmm, kan aan mij liggen (ik ben geen ICT web-tester), maar ik kan geen enkele recensie vinden in Rondvraag en Stammtisch ? Is de content wel gevuld ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door johnsonxxx Bekijk bericht
        Hmm, kan aan mij liggen (ik ben geen ICT web-tester), maar ik kan geen enkele recensie vinden in Rondvraag en Stammtisch ? Is de content wel gevuld ?
        Klopt, in Rondvraag en Stammtisch staat eigenlijk maar één topic met een hele rits berichten. We kijken nog even hoe we dat overzetten.

Intussen is iedereen welkom nieuwe topics aan te maken in deze twee rubrieken.

Heb je vragen met betrekking tot Duitsland of wil je wat kwijt? Hou je niet in, maar hou het wel fijntjes!

Commentaar

Ik zie dat de indeling van de clubs in Duitsland nu ook is uitgebreid, PRIMA!

Gelieve de zoekfunctie (zoek recenties) ook uit te breiden zodat je ook binnen je favoriete club(s) kan zoeken op een meisje en/of bepaalde dienstverlening.

Met dank !

Johnson

Ik zie dat de zoekfunctie is uitgebreid met de nieuwe sub-rubrieken. Alleen Velbert - Acapulco, ontbreekt nog steeds inde button 'zoeken in forum(s)' (was in de eerdere versie ook al een 'bug'). Wellicht dat dit nog kan worden aangepast ?

gr Johnson

Commentaar

Ik zie dat de zoekfunctie is uitgebreid met de nieuwe sub-rubrieken. Alleen Velbert - Acapulco, ontbreekt nog steeds inde button 'zoeken in forum(s)' (was in de eerdere versie ook al een 'bug'). Wellicht dat dit nog kan worden aangepast ?

gr Johnson
            Is doorgegeven aan onze techneuten, Johnson. Dank voor de tip.

Commentaar

Aan het werk...
            X