Kim (V.h. Moniek, Ned), Nijmegen , Nieuwe Markt 28 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kim (V.h. Moniek, Ned), Nijmegen , Nieuwe Markt 28 rts

Vanavond was ik op het plein en daar zag ik de blonde Moniek zitten. Ik weet even het nummer niet maar er is best iemand die me daar even kan helpen. Op een na laatste huis met een NL plaat op de raam. Na even wat getwijfel (want zo ben ik) toch bij haar binnen gegaan.. hoewel een medewandelaar mij aanrade het niet te doen. Maar ik vond haar zo mooi! Eenmaal binnen valt haar Utrechtse vlotte babbel direkt op. Ze heeft een prachtig lijf dat moet gezegd. Eenmaal op bed condoom erom en pijpen. Na twee minuten vroeg ze of ze me klaar moest pijpen of dat ik wilde neuken. Tja uhhh.. doe maar pijpen (ut was zo kort pff) maar toen ik een minuutje later toch graag in haar wilde werd ze pissed Dat ik een slim mannetje was nu ze al zolang had gepijpt.. en het condoom was stuk en ze ging er beslist geen 2e aan spenderen! Eejjjj... Dus maar blijven pijpen dan he.. potverdorie. Ook mijn koude handen moest ik liefst thuis houden want dan had ik maar niet zolang buiten moeten lopen. Nou heb ik altijd heel veel respect voor alle dames.. waar dan ook en ik betitel mijzelf ook als eerlijk. Maar als iemand tegen mij durft te zeggen dat ik het slim speel en loop te zeiken.. terwijl ik op dat plein best wel een boel geld achter laat.. dan ben ik er klaar mee! Geen Moniek voor mij meer dus.. jammer want ze is best een mooie meid. Ik heb haar kutje niet eens gezien haha!! Zonde van mijn geld
    Let op! Oudere-jongere..!!

Re: Eindhoven, Baekelandplein ??, Moniek (matig)

Ik was vorige week ook langs deze dame op nr 23 langs gegaan en ik heb precies hetzelfde ervaring gehad.
    Na een paar minuten pijpen (slechte pijpbeurt, mooi tongbeweging maar verder geen beweging op en neer) vraagde ze hetzelfde, verder pijpen of neuken. Ik was nog niet op sterkte dus ik zei ga maar door met pijpen. Wanneer ik wel op sterkte was vraagde ik of we kunnen neuken. Precies hetzelfde reactie gekregen, ze was pissig en de condoom was bijna eraf gekomen en ze wilde geen 2de gebruiken.

Ik had helemaal geen zin meer en dus kleren aangetrokken en naar buiten gegaan.
    Ze zei dat in 15 jaar in dit vak heeft ze nooit dit probleem gehad. Nou ik moet zeggen, dat betwijfel ik.
    Zeker niet meer terug en zeker jammer want ze is best een mooie vrouw

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein ??, Moniek (matig)

Ha.. mooie reaktie Stevesmith...
      Zo speelt deze mooie dame dus haar spelletje.. en zijn niet wij die "slim" zijn
      maar zij.. althans zo meent ze zelf.

Dit is een vrouwtje met een héél.. héél kort lontje en met haar Utrechts
      gebabbel zeikt ze je helemaal af. Kort voor mijn bezoek flikkerde ze de deur dicht voor een klant die blijkbaar iets had gezegd wat haar niet beviel.

Ik wilde overigens ook vertrekken maar dat gunde ik haar niet en heb me
      gewoon klaar laten pijpen. Omdat het condoom stuk was kwam er wat in
      haar mondje.. ochh god wat geil pfff..

In mijn geval begon ze onder het aankleden te slijmen.. omdat ik eigenlijk niet
      meer met haar wilde praten. Dat ze niet begreep dat zo'n mooie man niet getrouwd was en dat ik leuke kleding aan had bla bla bla. Jah duhhhh !!

Nogmaals jammer.. want ze heeft een lijf op heerlijk geil op te worden
      maar dit vinnige katje is absoluut weggegooid geld en niet zonder dikke
      tuinhandschoenen aan te pakken.. U is gewaarschuwd

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 23, Moniek (matig)

Ja je hebt gelijk...
        Het was allemaal geweldig.. heerlijjke sex gehad en 20 minuten gepijpt
        Waar maak je dat nog mee bij de dames achter het raam...

Ik heb er.. in de twee maanden dat ik aan de wandel ben een vet maandsalaris aan uitgegeven en heb niet alleen veel geleerd maar ben ook een stuk mondiger geworden. Gelukkig waren er ook een aantal hele goede ervaringen bij anders was het nu natuurlijk huilen geblazen... kijk...

Of ik bij de wondermooie Anna in Antwerpen binnen stap en met een brede
        glimlach en drie warme zoenen wordt ontvangen op een prachtige kamer.
        Om vervolgens een fantastische beurt te krijgen en met een blij gevoel en met
        tegenzin afscheid van haar neem...

Of dat ik op het plein bij een meiske naar binnen ga die grif mijn geld aan
        pakt om vervolgens al gapende op haar bed gaat liggen jammeren dat ze ohh
        zo moe is... Kost allebei 50 Euro he !!

Dit forum is naar mijn beleving juist daarvoor.. om ervaringen uit te wisselen
        en ik ga natuurlijk niet anders schrijven als ik het aan de lijve heb ondervonden
        Sterker nog.. in dit geval twee wandelaars met precies dezelfde ervaring.

Maar blijkbaar trek je bovenstaande recensies in twijfel en ga je het zelf maar eens onderzoeken. Daar heb je groot gelijk in en let wel.. elke ervaring is een
        persoonlijke aangelegenheid.. maar ja.. je bent nu op je hoede en begint al
        met een half uurtje.. ik lees het wel..

Waarom ik nog ga ?? Omdat er ook leuke en lieve meisjes bij zitten en daar
        betaal ik graag voor en liefst nog wat extra. Op het plein heb ik nog twee meisjes over (die ik mooi vind) die zonder meer de moeite meer dan waard zijn. Gelukkig

Moniek is een prachtige vrouw met een geil lijf die ik heel graag nog eens
        had willen bezoeken.. maar ik laat me door niemand afzeiken.. snap je??
        Of zij daar vervolgens schade door lijdt is een risico dat je neemt als je klanten op deze manier behandelt. Als ze mij nog eens het tegendeel wil bewijzen.. staat de uitnodiging hierbij open!

Commentaar

Ben vandaag bij haar geweest trieste boel, ze kan beter van het plein geschopt worden ze vroeg me bij binnen komst of ik het snel wilde doen ze was moe en wilde even rust. Ik ben meteen omgedraaid en de deur uit gegaan je had haar moeten horen een viswijf was er niets bij 0 punten voor deze nepper

Commentaar

Ik ben ook wel een paar keer bij haar geweest, ze is erg mooi maar dat weet ze zelf ook en ze doet niks extra. Voor 50 euro maar één standje, en alles moet vlug.

Ik heb haar hier niet over aangesproken, voor je t weet word ze pissig en sta je in je blote kont buiten.....

Commentaar

ik ben bij haar geweest toen ze er net zat, ik wilde me alleen aftrekken terwijl met zichzelf zou spelen. wordt ze niet vies van denk ik. Ik wilde haar soms een beetje aanraken maar dat mocht niet. Ze was ook bang dat als ik ging spuiten dat ik haar zou raken. Ik hoefde niet te neuken en niet gepijpt te worden, alleen wat geil doen en dat kon ze niet eens....

Commentaar

Afgelopen woensdag ook bij Monique langsgeweest, jammer genoeg voordat ik de recencies hier gelezen had. Afgesproken voor P&N (50 EUR).

Nadat we ons uitgekleed hadden ging het condoom erom en begon ze me te pijpen. Ze ging daarbij zo zitten dat ik nergens aan kon komen. "Zo blijven zitten en met je koude handen van me afblijven" zei ze met een bitse stem. Pijpen was niet zo bijzonder, dus ik vroeg al redelijk snel of ik haar mocht neuken. "Nou, ga je bijna klaarkomen dan?", schreeuwde ze nog ... Irritant mens. Bij het neuken hielt ze steeds haar hand ertussen, dus opnieuw geen fijne ervaring.

Kortom: gewoon mijden dus, deze Monique. Prachtig lichaam, heerlijke borsten (dat mag gezegd worden), maar verder ...

Commentaar

Ik ben er helaas ook ingetuind!
                  Vandaag liep ik over het plein en na een bijna vol rondje kwam ik langs Moniek.
                  Ze kijkt je aan en laat je in de waan, dat ze jou wel eens flink zal gaan "pakken".
                  Ze wil, eenmaal binnen, zo snel mogelijk weer van je af, behalve als je bereid bent om flink extra te betalen. Het gewone werk wordt "afgeraffeld".
                  Kort even pijpen en als hij maar en beetje hard wordt vraagt ze of ze je moet aftrekken (of neuken....?) Meerdere standjes komt al helemaal niet bij haar op, want dan moet je bijbetalen ...
                  Tenslotte toch maar gekozen om te neuken, maar ze houdt constant een hand ertussen. Dit voelt eigenlijk helemaal niet geweldig!
                  Als het te lang gaat duren naar haar zin wil ze alleen nog maar aftrekken. Hoewel ik normaal best wel snel kom had ik bij haar het idee, dat door de "omstandigheden" de zin steeds meer bij mij af nam.
                  Ik ben wel klaargekomen, maar ik voelde me eigenlijk "genaaid" i.p.v. dat ik dat bij haar had gedaan.
                  Een echte AFRADER!!
                  Ze ziet er best wel lekker uit, maar dat was het dus ook helemaal.
                  Jammer .....
                  Volgende keer toch maar weer naar Jennifer, Anna (waren ook op het plein vandaag) of ....?

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 23, Moniek (slecht)

En ook ik ben erin getuind....
                    Had vooraf alleen hier gekeken naar dames met goede recensies, helaas waren die niet aanwezig of bezet. Vergeten te kijken naar de te mijden dames, dus ben ik ook in haar val getrapt.
                    Patroon hetzelfde als de vorige reageerders: moet allemaal snel (stond na 15 min weer buiten, voor 30 min betaald), zat meteen naakt op het bed, geen wassen ("ik doe er toch een condoom om"), geen neuken na het pijpen (wel afgesproken), veel gesjor aan mijn lul om me maar snel te laten komen. Het pijpen was ook niets bijzonders. Kortom: slechtste ervaring in mijn wandel carrière.

Ze heeft een prachtig lichaam en mooie borsten, maar daar is al het positieve over deze dame mee gezegd. Ze heeft een sacherijnig gezicht met stro-achtig geblondeerd haar.
                    Waardeloos in wat ze doet, en ik sluit me aan bij een vorige reageerder: ze moet van het plein getrapt worden.
                    Ben bang dat nog veel wandelaars in haar val zullen lopen: ze weet hoe ze wandelaars naar binnen moet krijgen.

Wat mij betreft, en te oordelen aan de overige reacties, mag in de titel van deze thread "matig" worden vervangen door "zeer slecht".

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 23, Moniek (zeer slecht)

Inderdaad, ook ik ben er in getrapt.
                      Ik ben geen regelmatige bezoeker van dit plein (en had daardoor de recensies niet gelezen), maar was toevallig in de buurt.

Ze ziet er inderdaad het beste uit van allemaal, dus het gevaar dat je als "onwetende" hier naar binnen stapt is groot. Maar God, wat een afknapper!

Echt exact volgens het stramien zoals alle anderen hiervoor hebben beschreven. Kan me inderdaad niet voorstellen dat je na deze recensies het alsnog wil proberen.

Dan moet je wel een totaal waanbeeld van jezelf hebben.

Ik daag uit: Wie heeft er een positieve ervaring met deze dame???

Commentaar

Nou ja ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet snel meer binnen ga, maar alleen vanwege het feit dat je op het plein meer kunt krijgen voor hetzelfde geld.
                        Maar ik moet zeggen, zo slecht als hierboven beschreven is het bij mij nooit geweest... Ik ben niet vaker beter gepijpt als door Moniek

Misschien een kwestie van vooraf goede afspraken maken???

Commentaar

Ik ben nieuw op dit forum ben ook pas 4x in me leven naar de dames van plezier geweest.
                          In me prive leven gebruik ik eigenlijk nooit condooms maar bij de dvp's moet t en dat begrijp ik ook wel.
                          Helaas heb ik nauwelijks gevoel in me penis tijdens het penetreren met condoom.
                          Weet iemand waar door dat komt?
                          Kan het zijn omdat hij besneden is?
                          Heb me zelf maar voorgenomen om veel te gaan aftrekken met condoom voor ik weer naar de ****en ga om alvast te wennen anders kan ik net zo goed me geld weg gooien.

Dinsdag 4 Mei, 21:20

Na een rondje te hebben gelopen kwam ik ook bij de lekkere Moniek(Eenerlaatste raam inderdaad).
                          Ze keek heel geil naar me en had een roze bikini aan.
                          Ik wees haar aan en terwijl ze opstond om de deur open te doen kreeg ik al een big smile op me gezicht.

Ze zei meteen kom snel binnen want t is koud he...
                          Ik zei ja echt wel toen ik boven was zei ze maar hier is t lekker warm (letterlijk, gok dat de verwarming op ruim 30 graden stond).
                          Ze vroeg hoe heet je, ik zei me naam en vroeg meteen haar leeftijd (vind ik altijd gewoon geil om te weten), wat schat je zei ze...
                          Ik zei 28-29 nee ik ben 27 zei ze.

Had me kleren nog niet eens uit of ze lag al helemaal naakt op bed (ik persoonlijk hou er meer van als ze hun sexy setje en een paar naaldhakken in bed aanhouden maarja ze was al naakt dus zei er niets van).
                          Eenmaal uitgekleed liep ik al richting de wasbak maar ze zei nee dat hoeft niet.
                          Ik dacht is goed dus ging op bed liggen.

Moet zeggen heb een best grote (niet extreem) penis maar door de kou van buiten was hij in een hele slappe toestand.
                          Ze deed de condoom om en begon me te pijpen.
                          Me penis werd moeilijk hard maar uiteindlijk lukte t na een paar minuutjes pijpen.
                          Pijpen vond ik maar matig voelde te veel tanden, weinig tong en lippen, ze deed me penis ook niet ver genoeg in haar mond imo.
                          Oja ook zei ze nog warm je handen maar eerst even op voor dat je me aanraakt.
                          Na dat me handen iets warmer waren heb ik haar borsten+tepels gestreeld en haar billen.

Me penis was halfstijf en toen vroeg ze wil je neuken of zal ik je klaar pijpen.
                          Ik dacht bij me eigen ik heb je net 50 euro gegeven dus dan wil ik ook wel neuken natuurlijk.
                          Ze ging op haar rug liggen en toen zei ze laten we t dan maar proberen.
                          Nou het werd al vrij snel duidelijk dat het een kansloze missie ging worden want me penis werd maar niet compleet hard.
                          Condoom vond ik ook wat strak zitten.
                          Na 10 mins. in haar kamertje zei ze trek je dan maar af en als je bijna klaar komt dan maak ik t wel af.
                          Tijdens t trekken ging ze op haar knieen op t bed zitten en begon ze heel nep te kreunen.
                          Na een tijdje me eigen hebben afgetrokken kwam ik bijna klaar en zei dit ook en ze maakte t af.

Ik was heel teleurgesteld vooral in me eigen.
                          Ze zei heb je dan wat gebruikt.
                          Nee zei ik maar heb afgelopen nacht maar 2 uurtjes geslapen en vandaag ben ik al een keertje naar een andere dame op t pleintje geweest (Gina uit Hongarije om precies te zijn).
                          Liep heel ongemakkelijk van de trap af en ze zei pas op dat je niet valt.
                          Ze zei dankjewel en uitkijken he, ik zei jij ook en toen ging ik naar buiten.

Tsja soms heb je een slechte dag.
                          Ik haat condooms!

Commentaar

Dit klinkt misschien raar maar...
                            Sinds ik gisteren bij Moniek uit de deur liep voel ik me eigen raar.
                            Moet constant aan haar denken vooral aan haar uiterlijk.
                            Ik moet wel zeggen dat ik al best lang geen relatie heb gehad en vrij eenzaam ben.
                            Het voelt haast als ik verliefd ben.
                            Heeft iemand hier ook ooit iemand hetzelfde gevoel gehad na een bezoek aan een DVP?

Nu kan je misschien denken van ja het komt waarschijnlijk omdat je al een lange tijd niet intiem bent geweest met een vrouw dat je daarom die gevoelens hebt.
                            Nee dus want een halve dag eerder was ik bij Gina geweest en daar heb ik eigenlijk geen moment aan terug gedacht.

Commentaar

@Magic-040

Laat je niet van de wijs brengen door die Moniek. Ligt heus niet aan jouw. Moniek is een hele geile dame, maar totaal geen emotie. Ik voelde me ook genaaid na een bezoek aan haar. Aftrekken is haar enige sterke kant.. de rest is allemaal zwaar onder nivo. Aftrekken is niet echt waarvoor ik naar een DVP kom. En iedere minuut die zakelijke "kom je klaar" vraag van haar.. kan haar niet snel genoeg gaan. En als dan alles slap begint te worden omdat ze er totaal ongeïntresseerd bij ligt, ligt het totaal niet aan haar. Ze doet ook totaal geen moeite om je weer op te winden. Ander standje proberen, ho nee. Ze duwt je van haar af en begint je als een dolle je af te trekken. Dit doet ze overigens voortreffelijk, dat dan wel gezegd. Maar nogmaals, hier komt ik niet voor naar een DVP.

Ik wens haar het beste, maar mij zul je daar nooit meer zien.

Commentaar

Was aflopen zondag in Eindhoven en had even zin in een potje ongeremde sex. Had vergeten de recensies te lezen, kwam dus bij Moniek uit.
                                Ze liet mij binnen en afgesproken om alleen te neuken, inderdaad ze lag zo naakt op bed en wilde eerst graag pijpen, wie ben ik om daar nee tegen te zeggen. Was heel plichtmatig en na paar minuten begon ze mij af te trekken, ik gaf aan dat wij neuken hadden afgesproken.
                                Ze zij dat ze hem een beetje te groot vond en liever met pijpen verder ging, drong echter aan waarna ze wilde proberen. Nou ze kan hem hebben hoor, heb haar flink te pakken genomen, tot aan de stam erin 22cm en heerlijk klaargekomen, zelf vond ze het uiteindelijk ook heerlijk zei ze.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 23, Moniek (Ned) (matig)

Ook slechte ervaring gehad met deze dame op 23. Alleen noemde zich nu ineens cindy. Ja ja ze kunnen uiteindelijk alle namen aannemen.
                                  Maar gezien de besschrijving hierboven kan het niets anders als moniek zijn geweest. Wat wil je was de vraag voor 100 euro mag je mij ook beffen. En dan ook nog voor een half uur. Hup jasje om japie. en ze begon gelijk te pijpen. Het was meer trekwerk.Ze ging zo boven mij hangen dat ik een stijve nek kreeg om erbij te kunnen. na 5 minuten was het wil je neuken. oke dan, maar japie was na al dat zogenaam pijp en trekwerk zo slap dat ik hem er niet eens in kreeg. Vooruit dan zei speel jij met tieten zal ik je aftrekken. Nou dat was het dan. Had beter voor dat half uurtje naar Yvonne prive kunnen gaan. leveren veel betere kwaliteit af en je gaat daar ook nog eens voldaan van naar huis.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 23, Moniek (Ned) (matig)

WAARDELOOS

De enigste rede waarom ik me op hookers heb aangemeld is om te klagen over Moniek.
                                    Ik wandel sinds een aantal maanden en wil eigenlijk altijd pijpen en neuken voor 50 euries.
                                    Ik verwacht dan een pijpbeurt en een paar standjes voor 30 minuten. En dat was bij vorige dames nooit een probleem en dit is ook een beetje wat iedere wandelaar verwacht en krijgt. En bij sommige dames mag je daarnaast nog kussen, strelen, borsten voelen en soms ook de vagina strelen of vingeren of zelfs beffen. En dit zie ik dan ook als mooi meegenomen voor 50 euro.

Afgelopen week was ik bij Moniek en ze maakt er een zooitje van.
                                    Op het raam staat NL + Massage, dus ik naar haar toe en vraag aan haar of ik de massage erbij krijg. Ja zegt ze en ik denk das mooi meegenomen.
                                    Eenmaal op de kamer aangekomen ligt ze meteen naakt op bed en wenkt mij om op mijn buik te liggen en ze begint mijn rug een paar minuutjes te masseren met maar een hand. Ze zegt: als je langer wilt moet je bijbetalen. Ik zei laat maar. Toen zonder mijn pik te wassen pakte ze een stuk keukenrol om mijn pik vast te houden en begon ze onhandig het condoom erom heen te doen. Ze ging ver van me vandaan zitten dus aanraken was er niet bij. Het pijpen was kort en slecht en duurde denk ik 3 minuten hooguit. Ze zei: zullen we neuken. Ik zei oke, maar in mijn hoofd had ik allang spijt om bij haar naar binnen te zijn gegaan. Ze ging op haar rug liggen en hield haar hand ertussen toen ik begon te rammen. Na 2 minuten rammen en het irritante nep gekreun van haar wilde ik naar een tweede standje want ik stond anders op springen. Dus ik haal um er half uit en ze zei meteen ''klaar''. Ik zei nee ik wil een ander standje. Nee dat kon niet zei ze. Tegelijkertijd toen ze dat zei, kon ik het toch voor elkaar krijgen om klaar te komen en zei tegen haar dat ik moest komen en heb nog een paar keer geramd. Daarna nog een soort van discussie en ze zei:je hebt toch een massage gehad, dan kun je toch niet meer standjes verwachten. Ik wees haar erop dat ik het bij de trap niet voor niks vroeg of ik de massage erbij kreeg en toen zei ze ja. En als ik alle recensies van haar lees dan geeft ze eigenlijk nooit meer dan een standje en is het pijpwerk hopeloos te noemen.

Tussen alle ''korte acties'' door communiceerde ze irritatie opwekkend. Alsof het een straf is om bij haar te zijn. Nou misschien is dat ook wel, zeker als je 50 euries betaald hebt voor ............ voor wat eigenlijk

Ik voel me opgelicht en ben boos weggegaan. Mij ziet ze NOOIT meer terug.
                                    Ze zei dat ze nog nooit klachten heeft gehad in de 8 jaar dat ze dit vak doet.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 21, Christina (Ned)(voldoende)

Vanavond toch maar weer even naar het plein gereden, en na een rondje lopen, toch maar weer terug naar deze meid met een leuke uitstraling. Heb alleen wel het idee dat ze ouder is dan 18-21 hoor, schat haar wel 25 minimaal.

Eenmaal binnen ook heel vriendelijk, met inderdaad een accent van de randstad. Ze vroeg binnen wat ik wilde en ik zei dat ik wel een body 2 body massage wilde, en dan p+n. Ze zei dit is 100 euro, ik zei nou dan hebben we een probleem want dat heb ik niet bij. Ik zei dat ik maar 80 bij had en dit was ook goed.

Nou ze smeerde olie op mn bovenlichaam en wreef er overheen met haar borsten. Dit deed ze 5 minuten en toen begon ze met pijpen. De body 2 body massage was dus niet echt geslaagd, alleen mn borst was een beetje glibberig van de olie.
                                      Het pijpen was een stuk beter al hield ze dit wel redelijk snel voor gezien. Ze vroeg of we gingen neuken, en ik had daar ook wel zin in dus toen maar gaan neuken. Zij eerst bovenop, en ze zei dat ik maar stil moest liggen, ze deed zelf het werk wel. Nou dit beviel wel redelijk, ze ging lekker op en neer. Toen na een minuut of 3 zei ze 'kom schat we draaien om'.
                                      We neukten in missionaris verder, en ik had hem er weer net in hangen toen ze zei; het is tijd om te spuiten schatje. Daar vond ik het nogal vroeg voor dus ging nog even door totdat ze het nog een keer zei. Ik uiteindelijk mn best gedaan om klaar te komen, want geil werd ik er niet van.
                                      Toen de daad klaar was, zei ze wel allemaal van die dingen als 'vond je het lekker schatje? ja he' en 'kom je nog een keertje terug ofniet'.
                                      Ik zei dat ik dat nog niet wist, en vertelde dat ik eerder bij hongaarse Jacqueline was geweest met die grote tieten. Christina vertelde me dat die nu weg was. Dat vond ik wel spijtig om te horen, want Jacqueline is echt aardige meid met geweldige tieten.
                                      Christina zei 'als ze weer terugkomt, kunnen we wel een triootje doen he. We hebben allebei wel grote tieten'.
                                      Ik dacht nou Jacqueline kom ik graag voor terug maar niet voor jou.
                                      Al met al een slechte ervaring met deze Christina, 80 euro voor een kwartiertje.
                                      Ze vertelde me overigens dat ze maar af en toe werkt op het plein.
                                      Sex is not the answer. Sex is the question. ''Yes'' is the answer.
                                      ~ Carpe Diem ~

Commentaar

Ik ben vanmiddag voor het eerst naar een dvp gegaan.
                                        Was erg spannend en blijkbaar bij christina terecht gekomen ( ik dacht dat haar naam monique was) het is als je het plein op komt aan de rechtse kant 2e van de hoek?

Ze heeft me aardig gerustgesteld eerst gepijpt was heerlijk toen heel even geneukt en ze heeft me op het laatst afgetrokken.

Mijn eerste ervaring was gewelig en hoop snel eens bij haar langs te gaag.

Commentaar

Nu ik de recensies bij Moniek van 23 rechts heb gelezen, was dit inderdaad Moniek dan vrees ik. Ik herken me in het 'kort-lontje' verhaal. Bij mij begon ze ook allemaal te slijmen op het eind.
                                          Maar het ergste, ik vroeg hoe heet je, en toen zei ze Christina. Dus ze zit ons gewoon voor de gek te houden, achterbaks zeg. En nu ik erover nadenk, het was idd, de 2e van rechts in de hoek, dus nummer 23 en niet 21!