Agatha (Pol), Nijmegen, Nieuwe Markt 40 (overdekt) k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Agatha (Pol), Nijmegen, Nieuwe Markt 40 (overdekt) k1

Vandaag weer eens een keertje naar Nijmegen gereden.

Het was vroeg dus ik dacht er zullen wel weinig dames zijn, ik had gelijk....weinig dames..... hahaha..

Maar toen zag ik op 38 een zeer mooie dame zitten met kort witblond haar (boplijn)

Toen ik binnenkwam zag ik pas wat een voorgevel ze had DAMN

Ze is een Poolse dame van 35 jaar en heeft een killerbody

Na afgerekend te hebben gingen we lekker op bed liggen en begon ze heerlijk te pijpen met veel gevoel.

Daarna ging ze op haar rug liggen en had ik een zeer mooi uitzicht op haar borsten, heerlijk

Een goede ervaring in Nijmegen waar helaas niet meer zoveel dames actief zijn

Noot mod: pand 38 was toch gesloten?

Re: Nijmegen, Marktstraat 34, Agatha (uitstekend)

Mooie blonde poolse dame, spreekt perfect Duits.
    Een wipje in de morgen geeft een dag geen zorgen.

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 34, Agatha (uitstekend)

Ik heb haar eergisteren nog even heerlijk gepakt... Wat een benen heeft die vrouw ook zeg. Ik zou er zo het hele kwartier aan kunnen sabbelen. Deze dame heeft style... Had haar al 2 keer gehad, ben bang dat dit er zeker 3 gaan worden!

Commentaar

Deze dame voor het eerst een keer in Doetinchem bezocht waar ze kort heeft gewerkt daarna nog twee keer in Nijmegen, een prachtige vrouw, helaas mag je nergens aankomen en als je iets te dicht met je hand bij haar kutje komt roept ze dat ze gaat slaan. Dacht na een aantal bezoekjes iets meer "ruimte" te krijg maar niets daarvan. een echte prof. die precies bepaald wat en wat niet.

Commentaar

Dit is een prototype zakenvrouw met sexuele uitstraling. Heels, kort blond haar naar achteren geven haar een strenge look. Eerst een massage gehad met haar heels van mijn pik. Toen heerlijk pijpen overgaand in 69. Zalig kutje geproefd.
          Daarna liet ze zich zakken over mijn luk en begon reverse cowgirl te neuken. Na 10 minuten was ze vermoeid en draaiden we om. Toen ik haar geile blik zag hield ik het niet lang en spoot enorm veel.

Herhalingsgevaar!

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 34, Agatha (goed)

6 mei namiddag. Agatha zat achter het raam tezamen met een paar andere dames. Ze spreekt heel goed duits. Aardig is dat ze niet zo'n haast heeft.
            Leuke ervaring.

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 34, Agatha (Pol) (goed)

Niks mis met de looks van deze dame. Maar zoals eerder vermeld door andere bezoekers.. zeer zakelijk, kan nooit een GFE opleveren.

Wel lekker verwend.

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 34, Agatha (Pol) (uitstekend)

was gister avond ook met deze damen mee gegaan.
                toen ze zo mooi stond tedansen voor het raam bij het rode neonlicht heeft ze mij verlijd om mee tegaan.
                ik vond haar goed.
                ze ging mij eerst lekker pijpen.
                dat kon ze echt goed.
                ze deed zonder handen pijpen.
                de linker hand zat bij mijn balzak te strelen. (o zo geil vind ik zelf)
                en haar rechte hand ging van mijn boddy naar mijn gereedschap toe. ook opwindend hoe ze dat allemaal deed.
                dat was allemaal genieten dus daarom gevraagd of ze nog even wilde door gaan met pijpen en dan vond ze geen plobleem.
                we hadden af gesproken dat ik stop zou zeggen en toen gingen we over op neuken.
                dat ook gedaan naar dat ze mij dik 10 tot 15 min goed heeft lopen pijpen.
                toen neuken,
                ze kwam lekker op me zitten.ze was lekker ruig soms.
                dat ook een poos gedaan.
                maar daar kreeg ze genoeg van.
                dus een andere standje.
                normaal(zij op de rug en ik er overheen)
                en toen kwam ik er achter met wat voor lekkerding ik eigelijk naar binnen ben gegaan en toen was het dus zo afgelopen.
                maar ze was goed.[IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon14.gif[/IMG]

Herhalingsgevaar!

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 34, Agatha (Pol) (uitstekend)

Dame is nog steeds werkzaam in Nijmegen.

Krukkie
                  It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Agatha (Pol) (uitstekend)

Gisterenochtend Agatha, die in kamer 1 van Nieuwe Markt 40 zat, met een bezoekje vereerd. Haar vriendelijke uitstraling in combinatie met haar heerlijke boezem deden mij na wat op en neer gelopen te hebben, besluiten naar binnen te gaan.

Agatha stond mij in het Nederlands te woord, maar al snel zijn we overgegaan in het Duits. Afgesproken voor € 50,-- P+N. Even de jonge heer gewassen en op bed gaan liggen. Daar heeft Agatha mij een heerlijke pijpbeurt gegeven. Ik kon lekker door haar korte blonde bob-line woelen terwijl ze mij lekker diep pijpte. Haar borsten mochten aangeraakt worden, maar toen ik haar even kort over haar poesje aaide, liet ze blijken dat niet te willen. Jammer, maar goed, dat is haar goed recht en we hadden er niets over afgesproken.

Na vrij lang oraal te zijn bevredigd, heb ik Agatha gevraagd mij te berijden als een amazone. De aanblik van haar heerlijke borsten en mijn geslacht die in en uit haar ging, zorgde ervoor dat het regenjasje behoorlijk snel gevuld was.

Na die tijd weer even opgefrist en nog even gezellig staan kletsen. Conclusie: leuke dame, prima seks en een volgend bezoekje sluit ik dan ook niet uit.

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40 (overdekt) k1, Agatha (Pol)

Zaterdag vroeg op de middag bij Agatha binnen geweest, het was lang geleden dat ik een dame had bezocht dus het was echt weer leuk, Agatha kijkt streng maar is een lieve dame , ze is geen haastig type, lekker pijpen, daarna neuken in 2 strandjes, doggy is heerlijk bij haar je mag stevig in haar stoten, zeker voor herhaling vatbaar, ze is 41, ik val op jong, ik had haar echt jonger geschat

Commentaar

Vandaag geweest was weinig keuze een jonge blonde meid en drie rijpere dames. Ik kwam bij het overdekte gedeelte. Ze lag wat onderuit waardoor ik haar niet goed zag. Ik liep naar binnen aan het eind stond een de 4de rijpe dame. Ik liep door naar boven en in het trappen gat kon je naar beneden kijken waar zei zat. Eerst zag ik niet goed en liep verder naar boven daar stonden twee blonde meiden een van de 2 sprak me aan in gebrekkige engels. Ze zag er goed uit maar knapte af op het gebrekkige engels. Niet verkeerd bedoeld maar vaker op me bek mee gegaan. Vragen naar prijs en mogelijk heden word er ja ja is goed gezegd en in bed nee sorry verkeerd begrepen vandaar. De tweede meid kwam er bij en stelde voor een trio. Hoe graag ik dat zou willen ik ben er al eens eerder in getrapt op die zelfde plek andere meiden. Trio gekozen voor 150 een van de meiden gaat uit de kleren de andere bleef in lingerie. De meid in de lingerie begint te Pijpen terwijl de andere het geld verdeelde en opborg. Na 2 min pijpen hield ze op en stond op pakte het geld aan en liep de deur uit de andere ging liggen en gaf aan dat ik moest neuken na 2 min begon ze al of ik bijna klaar was. Met dat verhaal ook deze trio afgewezen. Ik liep weer naar onder ik keek de trap naar onder. Dit keer zat ze naar me toe en ik zag haar flinke voorgevel en haar tepels. Eerlijk gezegd val ik normaal niet op grote borsten. Ze vroeg of ik zin had om met haar mee te gaan. Ze kwam naar boven en ik was verkocht. We liepen naar boven. Op de kamer begon ze gelijk met uitkleden. Haar grote borsten werden zichtbaar. Ik val normaal op kleine borsten. Ik keek naar haar prachtige borsten die er erg natuurlijk uitzien. Ik vroeg haar naar de mogelijkheden. 50 Euro pijpen neuken. 100 Euro half uur. Koos voor p/n 50. Ik kleden me uit en ging op bed liggen. Ze vroeg of ik koude handen had. Ik moest ze opwarmen aan haar dijen. Me jonge heer bleef slap niet van de zenuwen of zo maar ben niet zo gevoelig voor naakte vrouwen. Ik begin pas als de actie begint. Ze zei geeft niet we doen rustig aan. Meestal wordt ie niet eens hard bij handjobs en dan kan er geen condoom om. Mooi moment om over pzc te beginnen maar bij haar werd ie wel hard. Al gouw ging het condoom er om. Ik geef normaal niks om pijpen en al helemaal niet met condoom. Maar zei deed het zo goed en voelde echt lekker. En ik mocht lekker met haar grote borsten spelen Ik dacht even er aan hoe het wel niet moest voelen zonder condoom. Ik voelde hem nog harder worden en dacht dat ik bijna ging komen. Ik gaf aan te willen neuken ik mocht kiezen welke standjes ik wou. Ik koos voor doggy. Ik was erg stil wat ik normaal niet ben. Normaal zou er al over extra dingen te beginnen zoals pzc of anaal. Maar ik was er gewoon van aan het genieten. Ze vroeg me of ik altijd zo stil was en ging op haar knieën voor me zitten. Ik hield me penis er voor en zei voerde hem er in ik begon te neuken eerst rustig en toen ik merkte dat ik niet snel ging komen voerde ik het tempo iets op het voelde geweldig en nog had ik niet het gevoel dat ik ging komen. Tijdens het neuken keek ik steeds naar haar prachtige kontje. Ik zag haar anus. Ze kreunde wel wat maar niet overtuigd echt. Ik waagde het er op en begon haar anus te strelen met me duim. Ze liet het toe en begon ook anders te doen en begon ook anders te kreunen. Ik dacht als ik niet snel kom begint ze over de tijd. ik begon steeds harder te neuken. Ik was op hoog tempo aan het rammen. Het duurde nog ff voordat ik kwam. Toen ik kwam bleef ik nog even heel rustig door neuken en toen even stil voordat ik hem er uit trok. Met lach zei ze hallo dat was goed. Ik vond het ook geweldig en vroeg me af of ze nieuw was want had haar niet eerder gezien. Maar van de andere kant toen ik aankwam ben ik ook 2 keer voorbij gelopen omdat ze me niet aansprak. Gelukkig is 3 keer scheepsrecht. Zeker herhaling vatbaar. Jammer dat ze vandaag voor het laatst was. Althans ze gaat nu 4 weken vakantie.

Commentaar

Vorige week langs geweest voor de eerste maal. Helaas geen herhalingsgeveer.
                          Haar omschrijving klopt, zakenvrouw uitstraling met bril en gigantische borsten, die al een beetje gaan hangen wegens zwaartekracht. Pijpen is goed. Hierna gekozen voor doggy, ze stonk erg naar poep. Had duidelijk hiervoor een toiletbezoek afgelegd en niet goed afgeveegd. Kon ook niet klaarkomen door de lucht. Smerig wat mij betreft en kom ook zeker niet meer terug.
                          Laatst gewijzigd door Krukkie; 09-04-17, 09:29. Reden: berichten samengevoegd

Commentaar

Beste medewandelaars,

Vanavond een bezoekje gebracht aan Agatha.

Leuke stevig gebouwde maar beslist niet (te) dikke poolse dame, die zeker haar vak verstaat.
                            Ik ging voor 20 min met pijpen en neuken voor 50 euri maar eerst een kort en gezellig praatje werd ik zooo heerlijk en diep gepijpt dat we niet meer aan neuken zijn toegekomen, wel jammer maar het was toch wel echt heeeel lekker.

Was voor mij de eerste keer bij Agatha, maar ga zeker een keer terug.

Tall

Commentaar

Ben een paar keer binnen geweest bij deze dame vind haar wel het mooiste figuur hebben van nijmegen min punt voor mij is dat ze blond is vind het zekker geen zakenvrouw wat sommige schrijven.. de laatste keer zei ze nog tegen me ... voor deze eene keer ben ik je vriendin nice.. zijn later nog uit geweest eten

Commentaar

Was dat kamer 1, die direct naast de trap omhoog op de benedenverdieping?
                                Volgens mij zit op kamer 1 al lange tijd de zeer gezette Columbiaanse waar of nog nooit of al zo lang een recensie van is geweest dat deze kennelijk naar het archief is verplaatst.

Zit deze Aghata normaal gesproken niet op de beneden verdieping aan de voorkant voor het rechter raam?

Commentaar

Ja daar zit Aghata naast haar zit laura pff laura vind ik wel de mooiste.. die dame heeft iets wat ik niet eerder heb gevonden bij een dame .... jaja k1 is een gezette dame Helena is geen Columbiaanse ze is (Dom Rep) vriendin van yolanda

Commentaar

Vrijdag rond 16.00 uur maar eens gaan kijken op de nieuwmarkt... was niet veel te doen heel weinig dames aanwezig dus maar gekozen voor Aghata met haar prachtige figuur ben zeker 4 uurtjes binnen bij haar geweest en ben met een goed gevoel naar huis gegaan ... Top dame

Commentaar

Aan het werk...
                                    X