Sandra (Dom), Nijmegen , Nieuwe Markt 40 (overdekt) k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sandra (Dom), Nijmegen , Nieuwe Markt 40 (overdekt) k1

Sandra trok mij aan met haar zachtmoedige voorkomen en aardige looks, welke geheel in overeenstemming bleken zijn met haar vriendelijke aard. Pas enkele maanden actief is deze van origine Dominicaanse uit de Randstad die naar eigen zeggen 23 jaar is en als beginneling Nijmegen uitkoos.

Totaal niet geïrriteerd reageerde ze toen ik na het vragen van haar naam zei nog even boven rond te kijken. Zoiets is doorgaans een goed teken. Op de bovenverdieping van de passage hielden op kamer 7 de drie Nederlandse dames een gezellig theekransje. Geen zin dit damestreffen te verstoren omdat ik liever tête-à-tête met een dame onderhandel, de trappen afgedaald en opnieuw mijn hoofd bij Sandra om de deur gestoken, alleen nu om binnen te gaan.

Tijdens het ontkleden kwam Sandra wat timide over, maar op belangstellende vragen antwoordde ze ruimhartig. Ze vertelde ruim 4 jaar in Nederland te zijn en je kan gewoon Nederlands tegen haar praten.
    Na het uitdoen van de kleertjes nam ze zittend op de knieën dwars op bed plaats, waarna ik me even later op dezelfde wijze tegenover haar positioneerde voor wat inleidend streelwerk. Ze apprecieerde dat ik vlak ervoor had gedoucht. De telefoon die tussendoor ging, drukte ze weg, ook al zei ik dat ze die gerust even mocht beantwoorden.

Een fluwelen huid heeft ze, heerlijk om te strelen. Uit haar aarzelende reacties is te merken dat ze nog niet zo ervaren is, waardoor je eventuele voorkeuren zelf een beetje moet aangeven. Maar ze is een oprechte meid die bij een respectvolle benadering al verkennend het beste ervan probeert te maken, mits je haar grenzen niet overschrijdt.
    Haar zachte borsten zijn net een handje vol en passen fraai bij haar ranke figuur. De mooie donkere tepels zijn nogal gevoelig en bij de orale benadering vroeg ze daarom de nodige voorzichtigheid in acht te nemen.

Condoom mocht ik onder haar toeziend oog op verzoek zelf aanbrengen, wat ik wel zo veilig vind.
    Voor het pijpen positioneerde ze zich langszij voorovergebogen, waarbij haar borstjes leuk uitkwamen.
    Pijpen deed ze bijzonder aangenaam. Rustig, afwisselend en enkele malen tegen het deepthroat aan.

Na het aanbrengen van het glijmiddel, was ze akkoord om te beginnen met standje boven. Daarbij boog ze zich geheel over mij heen. Om recht overeind op mij te zitten, leek ze wat onwennig in, maar ze liet zich daarin wel leiden. Jammer toch dat door de wazige ‘sfeer’verlichting er beperkt zicht was op haar appetijtelijke borstjes die er zo prikkelend bij stonden. Haar subtiele acterend kreunwerk gaf ik aan niet nodig te hebben, maar kwam later toch weer terug. Omdat het niet echt hinderde, maar zo gelaten.

Bij standje onder werkte ze prima mee naar mijn favoriete zijligging. Haar kutje is overigens fraai gevormd, zag ik ondanks het matige licht. Ze beheerst ook de techniek om de kutspieren aan te spannen, maar zoiets is aan mij niet besteed en liet ze verder achterwege nadat ik verzocht dat achterwege te laten. Vervelend was dat het kamertje nogal warm is gestookt, want dat hinderde in de opbouw naar een soepel HP.

Na het HP leek het wel alsof ze verrast was om nog even bijkomend wat na te strelen. Aankleden gebeurde in alle gemoedelijkheid, ondertussen nog wat kletsend. Idioot trouwens dat de wastafels in de kamers van de passage zo hoog zitten, je hebt eigenlijk een verhoging nodig om je even fatsoenlijk te kunnen wassen. Vriendelijk afscheid waarbij ze me bedankte, terwijl ik haar op mijn beurt bedankte.

Werktijden van haar kreeg ik niet helemaal duidelijk, maar ik begreep dat ze alleen in de weekenden werkt als ze daar mogelijkheid toe heeft. Ze streeft naar een vaste kamer. Of dat kamer 1 wordt waar ik haar bezocht in de passage, is onzeker.
    Ter herkenning: haar lange donkere haren heeft ze voorzien van flink wat grijsblonde highlights.

Conclusie:
    Lieve meid
    .
    Deel je ervaringen en kennis als wederdienst voor de informatie die je hier opdoet!

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Sandra (D.Rep/NL) (goed)

Hoewel ik normaal nooit een donkere dame bezoek, 3 weken geleden toch even bij Sandra naar binnen geweest. Sandra wilde pingelen voor voetfetish (20 extra) maar ze begreep snel dat ik dan gelijk weg was, dus het was 50 voor n..... en voetjes sabbelen. Het was er bloedheet, Sandra was lief en hygienisch wat ik erg belangrijk vind. Sandra heerlijk op haar rug met haar benen omhoog, zodat ik aan haar voetjes en teentjes kon sabbelen terwijl ik lekker langzaam telkens weer bij haar naar binnen gleed. Een prettige (voor mij 1e) ervaring bij de ramen van Nijmegen.
    Herhalingsgevaar is aanwezig.

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Sandra (D.Rep/NL) (goed)

gisteravond bij deze dame geweest. IK von dat het aanbod nogal tegen viel. Is het altijd zo rustig in nijmegen? Na wat rond gelopen bij deze dame naar binnen gegaan. Zag er leuk uit en had een paar heerlijke billen. Sandra is een aardige meid. waar je ook wat nederland mee kan praten. Ze begon zich gelijk te wassen wat mij wel beviel. Daarna kan ik heerlijk op het bed gaan liggen waarbij ze me heerlijk ging pijpen. Ze vergat mijn ballen ook niet heerlijk. Daarna wilde ze neuken maar ik vroeg of ik ook nog even kon beffen. Ze vroeg of ik meer geld bij me had......natuurlijk niet hahahaha. Niet erg ze ging lekker boven me hangen en kon haar likken. Daarna kwam ze lekker boven op me zitten en begon me lekker te rijden. Wat een heelijk geil koppie heeft ze toch. Ze bleef me maar lekker aankijken. Heerlijk. Daarna ging ze lekker op haar rug liggen en heb ik haar lekke vol gespoten. Conclussie een leuke aardige meid met een lekker geil koppie. Ik ga er nog een keer heen denk ik

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Sandra (D.Rep/NL) (uitstekend)

Heb afgelopen woensdag Sandra bezocht. Een bezoek als deze was voor mij de eerste keer. Heb € 70,- betaald voor p/n voor 30 min, maar ben eerder gegaan toen ik klaar was. Ze was wel aardig, maar voelde allemaal gehaast bij haar. Ook vond ik dr niet echt lekker ruiken. Een 2e bezoek aan haar zal er voor mij niet meer komen.

Commentaar

Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Sandra (D.Rep/NL)(uitstekend)

afgelopen week bij Sandra geweest, een dame uit de d. rep. haastwerk en geen beleving te vinden.
          ze bood nog wel een trio aan met een (volle) collega, samen 1 kamer>??
          geen herhalingsgevaar

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Sandra (D.Rep/NL)(goed)

Heerlijke ervaring met Sandra.
            Lief, zacht, mooie verschijning en lekker snel heet.
            Voor herhaling vatbaar en dan wat langer als ik kan

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Sandra (D.Rep/NL)(uitstekend(

Vandaag weer geweest bij sandra in nijmegen,

Sandra is een waanzinnig mooie vrouw, OM op te eten

En haar uiterlijk, fantastisch D.REP... wat een lekker ding. Heerlijke kont , en prachtige naturelle borstjes met mooie bruine tepels,

Totaalbeeld: heel knap.

Haar service...uitstekend.

Eerlijkheid....... uitstekend

Ze warmde me lekker op met wat teasende spelletjes...zoals een geile korte striptease en wat spelen met zichzelf.

Pijpen was zeer goed en erg geil, ze wisselde van de zijkant naar tussen mijn benen, hard en diep en soms ook DT. Zelden zo lekker gepijpt,Deze dame maakt mij gek. Onder het pijpen maakte ze mijn ballen nat met hen begon ze te masseren. Erg goed en geil.

Vervolgens zij bovenop en dat deed ze erg lekker en gevarieerd, alleen zoals vaak te kort, ,ze had me een plezier gedaan als ze me zo had klaargereden dan zou ze de eerste zijn die dat lukte, ik zat er vlakbij. Daarna doggie, ze ging geweldig tekeer, heerlijk meestoten, mn ballen werden ondertussen weer gestreeld.

Vervolgens pijpte ze me nog even tussendoor en daarna missio, waar ik al snel het condoom vulde. ze voelde dat ik nog even wilde doorgaan. Heerlijk Heerlijk Heerlijk Bedankt sandra.

Dit was een geweldige lekkere ervaring.

Sandra bedankt, je bent een schatje en je service was geweldig.

Sandra je ziet me zeker nog terug....

Groetjes Armbandje

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Sandra (D.Rep/NL) UITSTEKEND

Vrijdag de 13 bij Sandra geweest. Een volslanke Dom -Rep dame (naar eigen zeggen), met het lijf van een echte latina. Ze vertelde me dat ze al jaren hier in nijmegen werkte, Ze spreekt redelijk goed nederlands. leuke meid

ze is echt een toppertje! GFE! Wellicht werkte ze vroeger onder een andere naam
                Deze vrouw staat garant voor een stijve terwijl je je broek nog aan hebt en dat gebeurt niet zo vaak. Ik kan niet wachten tot de volgende keer.

sandra ik hoop je nog te zien. Tot ooit

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40 (overdekt) k1, Sandra (D.Rep/NL)

Ja zij werkte eerst onder de naam Jolanda

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40 (overdekt) k1, Sandra (D.Rep/NL) uitstekend.

Hèhè eindelijk sandra vrijdag getroffen in Nijmegen . Ze is echt een toppertje de sex is altijd uitstekend en ze is snel heet. Wat wil een wandelaar nog meer .. Wat een lekkerding is Jolanda toch Gr sexbeestboy

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40 (overdekt) k1, Sandra (D.Rep/NL) uitstekend

Hoi medelopers

Ik ben tegen het middag uur naar de nieuwe markt gegaan en daar weer eens Jolanda getroffen,
                      Wat een heerlijk lichaam heeft ze.
                      Ze neemt lekker de tijd geen haastwerk p+n 50Euro is zeker het geld waard.
                      Details laat ik achterweg haha tot de volgende keer Jolanda ik zag dat Hongaarse Kitty weer in nijmegen aan het werk was. had haar haren af geknipt vond het haar leuk staan

Commentaar

Geachte Medewandelaars,

Een week geleden ook gebruikt gemaakt van haar diensten. Zag voor op het raam het a4tje met massage en daar had ik wel zin in. Werd door haar aangesproken met alle zoete aanspraken die je maar kunt verzinnen. Moet je van houden. Ik vind het wel leuk maar trap er niet in uiteraard. Dat ik de mooiste ogen heb etc ken ik inmiddels wel haha. Ze geeft een lkkre massage en algeheel was het wel leuk. Ook haar buurvrouw of mede kamergenoot kwam er nog even snel bij voor een soort van trio en dat was aangenaam.

Al met al een leuk bezoek wat wellicht nog een keer een herhaling krijgt.

M.vr.g

Knightwalker
                        veni-vidi-vici

Commentaar

Yolanda is hele lieve dame en komt haar afspraken na , een toppertje
                          Ze is knap en lief wat een billen heeft ze . Ga ze zeker nog eens opzoeken

Commentaar

Aan het werk...
                          X