Leeuwarden, Moulin Rouge 12, Jenny

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Moulin Rouge 12, Jenny

Leuk, een nieuwe dame in de MR nummer 10!

Ik liep er langs, ze zag er lekker en jong uit dus maar gevraagd hoe en wat. Ze spreekt alleen zo slecht Engels dat dat alleen al 5 minuten duurde. Mijn Spaans is heel slecht, haar Engels nog slechter helaas.

30 euro voor P/NMC en 69, 20 minuten. Verder heet ze Jenny en komt ze uit de DR, zoals zoveel van haar collega's daar,
    en ze is 39 !! jaar liet ze op haar telefoon zien en zit hier nu 3 weken.

Ze ging ons uitgebreid wassen vooraf, daarna staand opgeilen, en ging al snel over op PMC, wat ze niet onverdienstelijk doet. Na een minuut of 5 even geswitched naar 69, maar je mag eigenlijk nergens aanzitten, en ze leek het ook niet echt te waarderen, dus maar overgegaan op missionaris.

Daar merkte je dat ze heel veel ervaring heeft: tijdens het neuken in dit standje zet ze haar voeten zo op je onderbenen dat je niet kan stoten eigenlijk! Direct maar de finale in doggy gedaan, dat was een stuk beter en kon je haar goed neuken, zonder dat ze afremde.

Al met al een hele vriendelijke dame, maar toch ook niet iets bijzonders, vooral het neuken was matig, met veel te veel glijmiddel en dus een truukje.

Zo gemiddeld een zesje, herhalingsgevaar dus niet aanwezig

Re: Leeuwarden, Moulin Rouge 10, Jenny

Gisteren bij Jenny geweest. Overigens zit ze nu in MR12.

Gegeven de vorige bericht zag ik haar altijd wel staan, maar liep ik voorbij. Dat had ik niet moeten doen. Eén bericht zegt dan niet genoeg. Daarmee zeg ik niets over de vorige loper. Maar ik had een prima bezoek bij Jenny. Overigens denk ik dat ze eerder begin 30 is dan eind 30.

Ontvangst was goed. Ze droeg prachtige lingerie. Na het uitkleden en het wassen ging zij op bed zitten om mij staande te pijpen. Dat was heerlijk en hij ging er erg diep in, zonder handen te gebruiken. Daarna nog liggend verder waarbij ze ook haar handen niet gebruikte. Geweldig diep en sensueel, heerlijk.
    Na het pijpen over tot de daad. Eerst cowgirl. Ze heeft mooie stevige borsten en een prima figuur. Na nog verschillende standje uiteindelijk gekomen over haar borsten. Nadien ging zij zichzelf meteen wassen en ik ook.

Tongzoenen doet ze niet en ook niet ZC, alleen bij het klaarkomen dan. Maar beslist niet bij haar gezicht. Daar hou je dan rekening mee natuurlijk. Ga haar zeker nog eens opzoeken.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Moulin Rouge 12, Jenny

Vandaag Jenny weer eens bezocht. Ze zit nu in MR kamer 4.

Ze is er even tussen uit geweest maar is weer terug. Ze had er zeer veel zin in vandaag.
      Ze had alle tijd en het praten (alleen spaans) gaat een beetje met gebaren. Maar verder was het weer lekker.

Commentaar

Topic weer open
        #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

Deze week weer een heerlijk halfuurtje gehad bij Jenny. Leuke vrouw, zachtaardig en lekkere seks.

Commentaar

Aan het werk...
          X