Leeuwarden, Esperanza 003, Cristina (vh Carmen/Carina/Maria/Christina)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Esperanza 003, Cristina (vh Carmen/Carina/Maria/Christina)

Volgens Piet's weerbericht kon het vandaag regenen of was het droog. Het klopte als een bus. De overstromingen waren weer weggewerkt. In Hofje zat Ruby in een vreemde kamer (20), omdat haar zus er waarschijnlijk ook was.Verder niet veel te doen daar, ook de ander panden viel het tegen. In Esperanza zit de laatste tijd het meest, vooral beneden. De nieuwelingen van kamer 12 en15 waren alweer vertrokken.

Maria, volle dame met bril, latex rokje aan, blonde haren, werd mij door mijn voorganger in alle geuren en kleuren aangeprezen. Ik had mijn oog op haar buurvrouw laten vallen, een slanke donkere dame met mooie ogen en lange zwarte haren, maar toen ik voor Maria stond en ze vroeg me naar binnen, ja ik kon haar toch niet weigeren? Ze had haar topje naar beneden getrokken, haar slip al uit, toen ze op zoek ging naar condooms, onder het bed niet, in de la niet, maar eronder lag een plastic zak en daar lagen zat. Ze gooide een handvol op bed. "Gaan we die allemaal gebruiken? " vroeg ik geschrikt. "Misschien wel" en draaide zich om en we knuffelden wat. Daarna op bed gelegen, deed ze 1 condoom uit de verpakking. Ze bleef naast bed staan en begon te likken en te pijpen. Toen ze een tijdje bezig was, pakte ze papier en droogde het condoom. Ik dacht het is voorbij, maar nee, ze begon weer. Ze kreeg er niet genoeg van en ik bleef gedwee liggen en begon ook wat met haar borsten en poesje te spelen. Toen moest ik er toch aangeloven, ze gin op de rug liggen, ik zag haar schone spleetje en gaf er een likje over. Nee,
    wilde ze al roepen, maar ze zei alleen maar dat ik rustig aan moest, en zo geschiedde, ze werd heerlijk nat en in missionaris, riep ze lekker je pik in mij en kreunde "ik kom". Ik voelde dat ze natter werd en ik ging rustig door , maar toen ze wilde gaan trekken, moest ik toch de eindspurt inzetten en ik leegde en vulde de zak.

Zij wast zich weer zorgvuldig en deed haar jurkje weer aan en we kusten en zeiden tot ziens en ze deed het gordijn weer open.
    Dum spiro, spero.

Leeuwarden, Esperanza 007, Carmen/Carina/Maria/Christina (uitstekend)

In deze kamer zat op maandagmiddag 27 november Maria, een blonde dominicaanse. Met een leren rokje. Mooi wit gebit. En best wel een lekker wijf. Enigszins mollig. Maar wel met humor. En een lekkere poes. Voor 20 euro heeft ze me zc gepijpt, waarbij ik op bed lag met het hoofd naar de deur. Zodat ik in de achterste spiegel goed haar mond om mijn lul kon zien. Lekker geil. Vervolgens maria in positie 69 bovenop mij. Ook haar kontje gelikt. In de missionaris mc geneukt. Voor de geile neukbeurt even snel naar maria.

Commentaar

Ben afgelopen maandag binnengelopen bij deze blonde latina. Ze lachte me zo lief aan dat ik maar naar binnen ben gegaan. Voor 25 euro p/n zei ze. Eerst lekker gekluffeld daarna kleren uit en ons gewassen. Op het bed gelegen pijpte ze me langdurig zc. Deze meid weet wel van wanten. Daarna missionaris en nog wat andere posities mc en toen lekker het condoompje gevuld. Maria is een goeie meid met veel humor en beslist een bezoekje waard.

Commentaar

Vandaag Maria bezocht. Volgens de recenties was ze uitstekend. Mijn eerste indruk was, een beetje ruwe tante. Maar ik moest die eerste indruk maar gauw vergeten. Het is een lieve vrouw,die haar best doet om je tevreden te stellen. Vooral haar pijpen is geweldig. Ze ziet mij wel weer terug.

Ik ben vandaag weer bij Maria geweest. Ze zit toch echt in kamer 13.

Commentaar

Er is nogal wat discussie over de dames die In Esperanza 007 en 011 werken.
          Dit zijn de kenmerken van deze dame:

Vrouw rond de 40-45, kort blond haar, met bril, cup B/C, meestal zwart latex setje aan. Stelt zich voor als Maria, gehoord dat ze zich ook wel Carmen of Carina? noemt. Deze verhuisd nogal eens (heeft ook al in de kamers 13,14,15 etc. gezeten), de laatste weken in kamer 007.

theinspector
          Moderator Friesland

Commentaar

Gisterenmiddag de gordijnen achter mij dicht getrokken en met Carina een ruim half uur doorgebracht.
            Deze 46-jarige bebrilde en donkerblond gekrulde dame ziet er nog zeer goed uit.

Uitgebreid geknuffeld en elkaar lichamelijk onderzocht.
            Als je haar zacht behandelt en het juiste plekje weet te vinden wordt zij flink nat, verliest de controle over sommige spieren en komt een paar maal kreunend klaar.
            Nadat zij tot rust gekomen was kreeg ik een goede onderhoudsbeurt die korter duurde dan zij wilde aangezien ik door de voorafgaande handelingen al in een vergevorderde staat was.
            Na de waspartij met een knuffel en een paar zoenen afscheid genomen en wij allebeiweer nat werden. Zij onder de douche en ik in de buitenlucht.

Commentaar

Vandaag van plan Marianna of Lucia te bezoeken,
              helaas waren bij beide dames de gordijnen gesloten.
              Toen een bezoekje gebracht aan deze vrolijke dame op kamer 007,
              ze stelde zich voor als Christine,
              en gelijk begon ze me op te geilen, na een snelle wasbeurt,
              gaf ze een heerlijke PMC weg, daarna het in missionaris afgemaakt.
              Helaas ebde het enthousiasme wat ze tentoon spreidde bij het begin van het bezoek,
              tijdens de sessie wat weg, als ze dit had kunnen volhouden,
              had ze het predicaat uitstekend gekregen.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 007, Carmen (uitstekend)

En vandaag weer.. ff binnengewipt. Prijs/ kwaliteit is goed. Ze deed rustig aan, P+N en een standje naar keuze (is doggie geworden).

Zeker niet slecht, maar het herhalingsgevaar is wat mij betreft niet erg groot.
                ... je hoeft ze niet allemaal te haten om 1........

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 004, Carmen/Carina/Maria/Christina(uitstekend)

Qua beschrijving ben ik zeer waarschijnlijk bij deze dame geweest. Heb ooit leuk met haar gekletst, was niet helemaal mijn type daarom toen niet van haar diensten gebruik gemaakt. Ik kom niet vaak in Leeuwarden, vanavond toevallig in de buurt. 't Was rustig of was iedereen aan 't werk? Was er rond 21:30. Deze dame heeft mij heerlijk gepijpt voor een goede prijs. Ik vond haar lichaam verpakt mooier, naakt viel ze wat tegen. Ze compenseert door aardigheid en vakvrouwschap. Mocht lekker overal aan zitten, en ik moest lekker aan haar 'clitora' zitten. Schoon kutje. Pijpen was met condoom.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 003, Cristina (vh Carmen/Carina/Maria/Christina)

Ook deze dame is er weer, uit het archief 2013, dus ik heb de leeftijd alvast aangepast
                    #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 003, Cristina (vh Carmen/Carina/Maria/Christina)

Na ongeveer 6 jaren Cristina weer eens bezocht wegens de beperkt aanwezige dames. Vrolijk nodigde zij mij uit. Ze vond het jammer dat ik zo lang niet was geweest, maar de pret was er nu niet minder om. Voor het standaardtarief pzc (alleen deepthroat wel mc), gewoon lekker. Veel zoenen, massage, beffen (een heerlijk smakend kutje). Bij het laatste kwam ze niet echt klaar, maar genoot wel. Alles met neuken (mc) afgesloten, waarbij haar natte, warme, nauwe kutje verrukkelijk aanvoelde. Wellicht binnenkort toch maar weer eens bij haar langs. Zij werkt meest 's middags tot een uur of zes, maar soms ook 's avonds, tot uiterlijk 12 uur. Weer drie kwartier veel plezier gehad voor weinig met deze vrolijke, gezellige en lekkere meid.

Commentaar

Al enig tijd kom ik bij deze lieve warme en geile vrouw. Nu maar eens een recensie schrijven. Ze is niet alleen heerlijk in bed maar ook goed gezelschap om voor en na de tijd even mee te kletsen.
                        Ook staat ze open voor verzoekjes, ik vroeg de laatste keer of ze ook aan plassex deed. nog nooit gedaan. Het was niet serieus bedoeld maar ze gaf aan dat ze moest pissen dus ik moest maar gaan liggen. het duurde even voordat de stroom op gang kwam maar ze bleef toen maar gaan zeker een 2 min heeft ze me heerlijk ondergepist. daarna heb ik haar nog lekker gelikt en pijpte ze me heerlijk klaar, ik stond helaas wat op tijd dus het einde was wat sneller.

Commentaar

er zit nu een andere dame in deze kamer het lijkt er op of ze helaas is vertrokken

Commentaar

Lijkt me een geval van topic op slot; als ze weer terug is graam PM naar de mod

Commentaar

• This topic by Wombraider has been deleted by Wombraider

Lijkt me een geval van topic op slot; als ze weer terug is graag PM naar de mod

Ze is weer aanwezig, topic geopend

Commentaar

Aan het werk...
                              X