Leeuwarden, Esperanza 008, Sanja

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Esperanza 008, Sanja

Zondagavond weer even gewandeld en gekeken of irena inderdaad weg was. Was er een tijdje niet geweest en ;D ze is terug naar moskou en of ze weer komt, Who knows : :. Verdrietig verder gekeken en mijn verdriet werd verdreven door een mooie kroatische dame in de esperanza op kamer 8 als ik het goed heb onthouden.
    Strak figuurtje, handjevol borsten en, oei oei, een zalig poesje. Net zoals ik ze graag zie. De volledige behandeling incl. beffen €25,-. 30 Gegeven en waar voor m'n zuurverdiende euroootjes gehad. Lekker relaxt eerst wat strelen en mocht overal aankomen. Daarna lekker gebeft en door haar gepijpt , mag van mij wat steviger, maar je kunt niet alles hebben. Daarna in dat lekkere pluisje kleine boertje gestopt en na een eigenlijk te korte reis het rubbertje vol gespoten. Daarna nog even gekletst (ze praat redelijk goed nederlands) en gewassen. Kortom voor die 30 eurootjes m'n verdriet redelijk kunnen wegwerken. Al met al een dik half uurtje onder de pannen geweest. ;D ;D

Leeuwarden, Esperanza 008, Sanja (uitstekend)

Ik dacht op een zaterdagavond laat ik maar weer eens in leeuwarden gaan kijken en na er al een keer zijn langs gelopen lokte ze me de 2e keer naar binnen.
    Toen ik haar lieve uitstraling zag dacht ik dit moet goed komen en ja hoor door eerst met elkaar een beetje te praten en met elkaar te strelen en te spelen heeft ze me heerlijk gepijpt.
    Daarna heb ik mijn auto lekker in garage geparkeerd maar wel een 5 sterren garage.
    Met andere woorden het was een heerlijk en ozo lieve meid waar ik zeker nog een keer terug kom.

Commentaar

Ik ben een enkele weken geleden bij haar geweest. Leuk meisje slank ze is tussen 25 en 30. Spreekt goed Nederlands en is vlot. Ze doet haar best en voor 25 euro Aanrader dus

Commentaar

Heel lieve meid wat de rest ook al aangeeft krijgt er niet aleen goede sex maar ook leuk babbeltje hoort er ook bij(als je daar prijs opstelt) een aanrader. :

Commentaar

Inderdaad, ze is weer terug en gisteren zag ik haar weer zitten en meteen maar weer binnen gewipt bij haar.
          Was alleen maar even gaan kijken en wou verder niks, maar dit lekkertje kon ik na 3 maanden vakantie niet achter de open gordijntjes laten zitten.
          Kortom dicht die dingen en weer een lekker half uurtje gehad.

Commentaar

Vanmiddag eventjes langsgeweest in Esperanza kamer 101, weet eigenlijk niet of het echt onze eerste ontmoeting was. Maar deze was prima, een goed nederlands sprekende vrouw, zonder kunst toch een lekker lichaam. Na het pijpen, wat inderdaad wel wat steviger kan, eventjes geproefd, en noch lekker liggen wippen. Toen ik er was zei ze :nu al?
            Dat is weer wat anders dan "Opschieten want de tijd is om"
            De volgende keer neem ik wat meer tijd, voor deze meid, want ze is beslist de moeite waard.

Commentaar

Voor de kerstdagen nog ffff een ronde gemaakt wat meestal beperkt blijft tot Esperanza waar de echte toppers zitten. Diana is er volgens mij al een tijdje niet en topper Vesy schoof ook net haar gordijntje dicht. Mijn oog viel plotseling op een fantastisch uitziende kreatie die zich net in de kleren had gestoken en wat wilde gaan eten. Op mijn vraag of ze al weg ging antwoordde ze in goed Nederlands (verrassend) dat ze voor mij het eten nog wel ffff kon uitstellen.... Ik heb dat geweten, een heerlijk lijfje kwam uit haar strakke spijkerbroek. Heerlijke kont en kleine borsten waarbij de tepels een beetje naar boven wijzen....Ze was sneller uitgekleed dan ik en begon meteen gulzig te pijpen waarbij ze 1 been op het bed zette en de andere op de grond zodat haar kutje en kontje wijd open kwamen te staan en ik deze allebei ;D ;D ;D heerlijk kon vingeren. (tip :ik heb de ervaring dat als je na het uitkleden eerst je handen gaat wassen, je veel sneller mag vingeren dan wanneer je er zo op duikt !)Vervolgens heb ik haar op de knieen gezet waarbij ik haar vroeg haar kontje met haar handen wijd open te trekken waaraan ze graag gehoor gaf, ze deed extra haar best om mij een zo heerlijk mogelijk uitzicht te geven op haar heerlijke openstaande kont. Vervolgens heerlijk in haar gespoten. Kortom een topper en vindt het vreemd dat niemand dit lekkertje nog heeft genomineerd voor de sex-queen verkiezing, zij hoort zeker in het rijtje thuis !!

Commentaar

Vandaag een bezoekje gebracht aan Sonja. Ik wou, door de positieve stukjes op deze site, eigenlijk naar Vesy. Die was er ook wel, maar ik vond haar er niet zo uitnodigend uitzien. Sonja wel, die lonkte me al een par keer met haar lieve lach. En ik heb geen spijt van m'n keuze gehad. Ze pijpte me heerlijk, terwijl ik haar ondertussen mocht beffen en vingeren. Daarna lekker geneukt in haar opmerkelijk strakke kutje. Ze is echt een leuke spontane meid met een zalig lijf. Je krijgt er echt waar voor je geld. Ze was een beetje verbaasd dat ik haar naam wist, maar ik zei dat ik me via hookers.nl goed had voorbereid op het bezoek aan Leeuwarden

Commentaar

Anteros is weer eens aan de wandel geweest op de Weaze en ik trof daar nu Sonja op haar kamer aan. Het is natuurlijk een voordeel als je al een aantal dames genoteerd hebt waar een aantal recesenten al goede berichten over geschreven hebben,
                  Vingeren en beffen is bij Sonja geen probleem, dit werd gevolgd door goed pijpwerk waarna we overgingen op het neuken en wel het standje van de uitgezonden geestelijke. Daar na werd de sessie besloten met het handwerk. Hoewel het geen toper a la Diana en Vesy is behoort de wel tot de top van de groep daar direct onder. Dus ik heb weer een dame gevonden die het bezoeken waard is. Na deze ervaring heb ik de inwendige mens verzorgd en heb daarna Maria bezocht in Love & Joy kamer 3 waarover later meer.

Anteros, had een succesvolle avond op de Weaze

Commentaar

Voor de 2e keer maar eens weer een bezoekje aan Sonja gebracht. Ze zag er wel lekker uit en heeft een van de lekkerste kontjes op de Weaze, vooral te beoordelen tijdens een doggy !
                    Helaas, de routine slaat teveel toe of ze is toe aan vakantie. Dit laatste zou goed kunnen want naar haar eigen zeggen gaar ze rond 15 februari met vakantie naar haar familie in Kroatië.
                    Ze was niet zo actief en praterig deze keer en de telefoon nam ze ook niet op (toen we al klaar waren) en tijdens het aftrekken zonder condoom (waar ze ook niet al te veel zin in had) pakte ze het gevaarte niet zo lekker beet naar mijn zin en ondanks mijn aanwijzingen verbeterde dit niet, het leek wel of ze bang was voor de lading, ze wilde het niet aan haar vingers krijgen, jammer.
                    Nee, ga eerst maar even op vakantie Sonja.....of misschien had je je dag niet...

Commentaar

Moest vandaag mijn naam maar eens eer aandoen (heb vroeger twee keer een relatie gehad met een Sonja en nu deze dame ontdekt vandaar). Ze zag er weer prachtig uit. Na het inleidende gestreel en getrek van haar kant waarbij ik haar voorzichtig (ik heb er altijd wat moeite mee) vingerde werd ik heerlijk gepijpt . Na het pijpen begon het beffen waarbij Sonja zelf speelde met haar heerlijke borstjes. Fantastisch wat een prachtig poesje. Hierna eerst in de normaal stand lekker opgewarmd. Daarna in doggy style afgemaakt waarbij ze je lekker geil aankijkt via de spiegel en het spel echt mee speelt. Ik weet best dat het van de kant van deze dames faken is maar als ze dat goed doen geven ze mij wel een trots gevoel ( je waant je dan echt een Don Juan). Kortom een zeer geslaagd half uurtje. Hopelijk zie ik haar spoedig weer.
                      wat zijn de meesten toch lekker

Commentaar

Na maandag jongstleden waarbij Sonja wel moest concluderen dat ik voor een andere dame ging (Diana) de stoute schoenen aangetrokken en haar weer bezocht. Over bovengenoemd voorval niet gesproken. Het is een vrouw met klasse (uitstraling). Ik vindt haar erg mooi (smaken verschillen). De sex was weer heerlijk alleen het naast haar liggen en lekker strelen spreekt mij bij haar al erg aan. Lekker pijpen en beffen waarbij ze zelf lekker mee kreunt. Daarna normaal stand en in doggy style klaar gekomen waarbij Sonja je een beetje geil spottend aankijkt via de spiegel, heerlijk. Daarna nog even nagebabbeld. Een heerlijk half uurtje. Het is dan misschien kwa acrobatische toeren geen Diana of Nicolle toch is ze mijn favoriete. Ik schrijf nog een recensie over haar wetende dat deze niet objectief is. Meerdere recensies over haar schrijf ik niet.
                        wat zijn de meesten toch lekker

Commentaar

Vandaag 'eindelijk' voor het eerst bij Sonja langs geweest. Eindelijk omdat zij mij wel al vaker was opgevallen met haar fantastische spontane uitstraling, maar ik nog nooit bij haar naar binnen was geweest.
                          Deze Dame is heel vriendelijk en attent. Klasse. En haar kamertje is heel, heel erg netjes en schoon.
                          Maar goed, dat is niet het enige waarvoor we komen:
                          Ik ben voor 25 binnen geweest. Daarvoor pijpt ze wel lekker geil (ziet er erg mooi uit) maar niet zodanig dat je er van klaar komt.
                          Het neuken doet ze ook lekker, maar hiervoor heeft ze dan ook een erg lekker lijf.
                          De sex was al met al geen topper maar haar personaliteit wel! Dat maakt dat ze toch in de subtop thuis hoort (naar mijn bescheiden mening).
                          Echt een vreselijk lieve meid.

Commentaar

Tjonge jonge, wat een dichte gordijnen vanavond. Het hofje spande de kroon, daar waren slechts 3 ramen open. Ik kreeg niet de indruk dat dat door de drukte kwam. Gelukkig was Sonja er wel. Bij Sonja is het goed toeven, niet spectaculair maar lekker vertrouwd. Ik had zelf wel een probleempje, ik was een bekende tegengekomen, en dat heeft wel wat invloed op mij, dat heb ik liever niet. Meestal is ie wel op oorlogssterkte, maar nu........ . Sonja zorgde er wel voor, ze spreekt goed nederlands, en stelde mij snel op mijn gemak. Ze is altijd goed schoon, en nu een beetje moe want ze was vannacht op stap geweest. Verder verelde ze mij dat er weer 7 meisjes moestten vertrekken. Zij blijft nogg een poos en komt na haar vakantie terug.
                            Lekker pijpen, daarna 69 en na drie standjes toch nog het jasje gevuld. Prima vrouw, geen topsex, maar bij haar heb je nooit een misser

Commentaar

Leeuwarden, Esperanza 009, Sanja (uitstekend)

Keesje liep vandaag een oude bekende tegen het lijf na 2 jaar afwezigheid 1 van de Highlights uit de oude doos zal ik maar zeggen.
                              En wat keesje altijd roept het was weer veel voor weinig.
                              Sonja heeft de tand des tijds goed doorstaan en gaat er weer als vanouds tegenaan.
                              Keesje liep weer met een grote glimlach over de Weaze
                              misschien kan w8ter de oude recensies toevoegen

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 008, Sanja (uitstekend)

De recensies wijzen je de weg tijdens de wandeling. Ik Sonja als eerste op mijn lijstje staan. Ze was vrij toen ik binnen kwam. Sonja komt heel rustig op je over. Geen haast, ze neemt de tijd voor je. Na eerst een beetje strelen, begint het pijpen. Heel rustig en zacht pijpt ze,waarbij ze haar kut aanbied om te vingeren. Maar later neemt ze het vingeren over en waarbij ze de nodige kreun geluiden maakt daarom stel ik voor om te beffen, waarin ze graag in meegaat. Toen ik een tijdje aan het beffen( 69) was wou ze graag anders liggen, dus zij op haar rug en weer beffen. Ze kwam heerlijk klaar. Daarna in de missionaris verder en afmaken met de hand. Het is een heerlijk rustige vrouw die haar vak verstaat, maar heel menselijk blijft. Met de nodige kusjes en strelen maakt ze een eind aan de sessie. Ik kom er graag weer terug om het nog beter te doen, want de eerste keer is het wederzijds wennen.

Commentaar

Na het vorige bezoek nog maar eens of mijn gevoel klopte en ja hoor deze dame is heel plezierig en niet haastig. Zij doet het met gevoel en bedrevenheid. Ze is een aanwinst waar we zuinig op moeten zijn, dus haar veel bezoeken, dan kan ze blijven. Want al die wisselingen geen je niet de kans om een beetje een band op te bouwen.
                                  Dus ze blijft in mijn lijstje staan.

Commentaar

Tot mijn grote verassing kwam ik afgelopen vrijdag Sonja in Esparanza tegen. Na even gebabbeld te hebben, snel bij haar naar binnen gegaan. Haastig kleedde ik me vervolgens uit, waarna Sonja me complimenteerde met mijn geheel geschoren pik. Toen zij zich ook van haar kleding ontdaan had begonnen we met een 69, waarbij ik vooral haar kontgaatje likte en zij mij pijpt en (op eigen initatief) mijn geschoren ballen likte. Hiera ging ze op haar rug liggen zodat ik haar nog even kon beffen (gelukkig was ik haar 1e klant die dag....). Mevrouw was kennelijk geil want ze kreunde het uit. Toen ik vervolgens haar been over mijn schouder lag en in haar kwam werd ze nog geiler, 'is zo lekker' kreunde ze. Vervolgens ging ze op haar knieen zitten en hebben we het doggystyle afgemaakt. Toen ik klaarkwam knep ze heel geil haar kutspieren samen. Topervaring!!

Commentaar

Vandaag weer eens een rondje door de pandjes, viel het Sliver op dat Danielle weer terug is, daarvoor zat er een dikke dame in haar kamer met veel te grootte borsten, nee niet waar Sliver op valt, ook is Sonja weer terug, bij deze slanke donkere Kroatische meid op zwarte laarzen naar binnen gegaan, ze had net een sigaretje opgestoken, dus eerst maar een praatje gemaakt, waar ze mij vertelde dat ze veel problemen had gehad om Ned binnen te komen met haar paspoort.
                                      Sliver vertelde dat hij vind: dat voor mooie dames altijd de deur naar Ned moet open staan,

Tijdens het roken van haar sigaretje, begonnen we elkaar te strelen en te zoenen,
                                      Sonja spreekt redelijk Ned en verstaat zelfs enkele woorden Fries wat ze leert van de TV.
                                      Toen het sigaretje op was, stelde ze voor om ons uit te kleden en te wassen.
                                      Toen ze geheel naakt voor me stond op haar zwarte laarzen, viel mij haar prachtig kutje op, met een zwart streepje haar er boven.
                                      Waarna ze een condoom uitrolde, en mij intussen liggend op haar bed begon te pijpen, waarbij ze mijn ballen niet vergat.
                                      Toen ze hier een tijdje mee door ging, begon het bij Sliver al te borrelen, en dat was nu nog niet de bedoeling,
                                      Dus veranderen van positie, waarbij ik heerlijk haar kutje begon te likken,
                                      dit vond de dame heerlijk, gelijk begon ze haar borsten te strelen, waarbij ze telkens aan haar tepels begon te trekken,
                                      Toen ik daarna ook nog een vinger bij haar inbracht, werd het haar te machtig en begon ze schokkend klaar te komen.
                                      Plotseling pakte ze mijn hoofd vast, en keek me geil aan, en beviel me haar te neuken.
                                      Dit vond ik wel het juiste moment om van positie te veranderen, was het niet dat ik veel te geil was om hier lang mee door te gaan.
                                      En dus na een tijdje waarbij Sonja ook lekker kreunde het zakje vol gespoten.
                                      Daarna lekker beiden gewassen, en op de vraag wat het koste, antwoordde ze dat 25 euros wel genoeg was, toen ik haar 30 gaf wilde ze wisselen, (waar maak je dat nu mee) nu wil Sliver best voor kwaliteit betalen, en heb haar tip gegeven.
                                      Sonja is een topper gelijk aan Tanja en Irma en blijft tot augustus, mij zal ze zeker weer zien.
                                      Sliver.
                                      de wereld draait rond om 't geld en 'n vrouwenkont!

Commentaar

Wat een verschrikkelijke lekkere meid is Sonja zeg!

Heb 50 euro betaald (wat een koopje zeg) en een heerlijke tijd gehad met een topper. Waar beleef je dat nog. De volgende keer maar weer hier naartoe.

Commentaar

In het verleden voordat dat ze een tijdje wegging ben ik zeer regelmatig bij haar geweest. Ik was dan ook blij om te lezen dat ze weer terug is.

Speciaal voor haar helemaal vanuit de randstad naar Leeuwarden gereden en ik heb er geen spijt van gekregen :-). Ik moet wel eerlijk zeggen dat je wel kunt zien dat ze wat ouder begint te worden. Er zijn wel aantrekkelijkere dames in Leeuwarden, dat was een paar jaar geleden wel anders. Maar goed, ze is nog steeds erg knap hoor.

We hadden 25 euro afgesproken voor pijpen, beffen en neuken. Ze neemt de tijd voor je. Ze pijpt je heel rustig totdat je het amper nog kan houden. Ze is niet uitmuntend op dit onderdeel. Je voelt er niet heel veel van, maar ze doet het opzich wel lekker rustig. Sommige dames beginnen direct vol fanatisme te trekken zodat je al snel komt. Vervolgens mocht ik haar beffen zodat ik zelf weer een beetje op adem kon komen. Ook dat is geen vervelende bezigheid :-).

Tot slot klom ik bovenop haar en kwam ik heerlijk in haar klaar. Ze doet lekker mee tijdens het neuken en pakt je lekker stevig vast. Ook maakt ze er geile geluidjes bij die mij alleen nog maar meer opwinden.

Kortom, ze is nog steeds erg goed! Het neuken is heerlijk en ze neemt ruim de tijd voor je. Het is persoonlijk, maar ik vond haar wel een stuk ouder geworden in het gezicht t.o.v. twee jaar terug.