Leeuwarden, Walhalla 05, Beatriz

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Walhalla 05, Beatriz

Ik ben d'r nu twee keer geweest.
    De vorige keer trouwens zat ze in Esperanza 120, op het hoekje, wat een lekkere geile meid die erg oraal is ingesteld.
    Dus veel beffen en tongzoenen en uitgebreid pijpen zc, waarbij ze ook mijn ballen likt en zelfs voorzichtig aan mijn poepgaatje likt.
    Helaas pijpt ze niet klaar dat het sperma in haar mond komt. daar is de tissue voor.
    Ze heeft weinig borsten, cup a maar haar tepels worden wel altijd hard en ze heeft een lekker bosje schaamhaar wat mij niet stoort bij het beffen.
    Het neuken gaat mc en daar is ze strikt in, toen ik met mijn stijve pik zc over haar schaamlippen en klitoris streelde en even in haar kutje naar binnenglipte toen trok ze haar lichaam direct terug.
    Maar geil genoeg om toch even zc haar lekkere natte warme kutje te hebben gevoeld.
    Neuken mc met Beatrice is overigens ook geen straf.
    Mevrouw doet druk mee, ondertussen vingert ze haar klitje en altijd weer dat geile tongzoenen.
    Ik vind haar een topper en een lekker wijf.
    Oja, haar leeftijd vind ik moeilijk te schatten.
    Ze spreekt matig tot redelijk nederlands.
    Ze heeft o.a. een schrift met daarin de meest voorkomende woorden vertaald.

Leeuwarden, Moulin Rouge 03, Beatrice (uitstekend)

In het Hofje waren een aantal kamers aan een schoonmaakbeurt toe, de bedden afgehaald en in 1 kamer verzameld. Ruby wil ik ook nog wel eens bezoeken, maar is heeft lang haar gordijnen dicht, en toen deze open waren, was ze urenlang aan het bellen. In L&Y zaten beneden 3 en boven 2. IN Esperanza zat nog een nieuwe slanke hollandse meid in #110, Bianca heet ze, dat stond op haar bordje te lezen.

Boven gingen de gordijnen open en na even omgelopen ben ik maar eens gaan vragen wat of de prijzen waren, deze stonden me wel aan, dus liet ik de gordijnen maar sluiten. Eerst werd alles uitgebreid gewassen, ook zij waste zichzelf ook grondig. Met haar schoenen uit was ze een stuk kleiner dan mij, maar ze begon me te kussen op de mond en ik kuste terug. Ze dirigeerde me naar bed en klom over mij heen en bood me haar borsten aan. Gretig likte ik haar tepels, dezen richten zich al snel op, ze vond dit wel lekker, zo te horen. Ze begon aan de afdaling. Ze ging half naast me liggen en begon buitenom te likken en ook de ballen kregen een beurt. Mijn vingers ging op verkenning uit en vonden haar al wat vochtige poes. Na wat lichtelijke aandrang, snapte ze de hint en kroop over mij heen en toon haar al openstaande lippen. Zo nu en dan stopte ze met pijpen en kwam omhoog en drukte zich om mijn tong "that's nice" kirde ze en begon weer verwoed met haar bezigheden. Dit hielden we minutenlang zo vol, toen kwam ze overeind en ging in omgekeerde cowgirl op me zitten en bewoog zo langzaam op en neer, soms zover omhoog, dat ie er bijna uitfloepte, maar dan ging ze weer naar beneden. Hierna de cowgirl, waarbij ze rap op en neer ging. In de doggy bewoog zij heen en weer, ik hoefde alleen maar stil te zitten. Ze ging liggen, stroopte het condoom eraf en maakte haar handen wat nat en trok er een eind aan.

Het schoonmaakritueel herhaalde zich, ook zij waste zich weer uitgebreid. Muy rapido, zei ze toen ze zag dat ik alweer klaar was, ze kuste me nog een keer en liet me naakt uit.Toch een dik half uur bij deze vriendelijke dame binnen geweest,
    alleen ging de communicatie wat stroefjes.
    Dum spiro, spero.

Commentaar

Leeuwarden, Moulin Rouge 04, Beatrice (uitstekend)

Afgelopen vrijdag Beatrice bezocht en de ervaring van mij komt grotendeels overeen met de vorige recensie.
      Er word uitgebreid gewassen voor het werk, dat begint met tongzoenen en pijpen zonder condoom, inclusief het likken van de ballen. Met dit orale werk gaat ze een behoorlijke tijd door.
      Hierna werd het jasje aangedaan en werd het de "reversed cowgirl" gevolgd door de welbekende missionarishouding.
      Na de inspanningen werd het jasje uitgedaan en werd ik handmatig tot een hoogtepunt gebracht.
      De communicatie loopt wat stroef, maar ik begreep dat ze rond 24 februari twee weken naar Spanje vertrekt. Na haar terugkomst zal ze tot begin septermber blijven werken en dan waarschijnlijk voorgoed naar Brazilie vertrekken.
      Na het werk werd de uitgebreide wasbeurt herhaald, en na twee zoenen vertrok ik van Weaze waar inmiddels een aantal agenten hun "belangrijke" werk deden.

Anteros, die het weer best naar zijn zin had op de Weaze.

Commentaar

Vanmiddag een fijn half uurtje met haar gehad. Eerst uitgebreid wassen waarna het plezier kan beginnen. Af en toe wat zoentjes hier en daar. Langzame opbouw naar het echte pijpwerk. Maar wel lekker. Ondertussen even spelen met haar poesje. Het neuken inclusief de 'reverse cowgirl' is inderdaad heerlijk. Tenslotte met haar hand tot een hoogtepubt gebracht. Daarna weer wassen en even de markt over.

Commentaar

In het hofje zaten in kamers 14, 16 en 17 ook voor mij weer Nieuwe dames, de blonde dame in 16 is een stevige dame, de andere 2 slank. In L&J zat in #2 ook een nieuwe dame, lange zwarte haren. Da's wel een goeie zei een bekende, en voegde de daad bij het woord en stapte naar binnen. In MR was Maria (stevige vrolijke dame met weelderige zwarte krullen) ook weer terug, zat eerst in #1, nu in #2.

We liepen met een paar man, opeens was er een weg, die bleek later dus bij Beatrice te liggen, dat bleek achteraf (soortgelijke ervaring als mij). Dus ik moest weer wachten.
          Ze had haar rode lingeriesetje aan, maar dat was weer snel uit. Eerst het uitgebreide wasritueel, zij waste mij, ik moest mijn handen ook wassen en zij waste zichzelf met water uit een teiltje. Hierna zeer uitgebreid gepepen door haar, waarbij ze ook de ballen niet vergeet. Na de rustig uitgevoerde reverse cowgirl , draaide ze zich om en ging weer zitten, ze liet zich voorover zakken en mocht ik het harde werk doen. Ze trok het condoom eraf en begon te pijpen en te
          trekken, ze stopte een paar keer (bewust of niet) vlak voordat ik dacht klaar te komen en nam een adempauze, het orgasme weer uitstellend. De laatste keer was ze te laat

Alles wordt weer uitgebreid gewassen en de kleertjes weer aan, en met veel gezoen werden de gordijnen weer geopend.
          Dum spiro, spero.

Commentaar

Van het weekend deze dame bezocht. Eerst even wassen en een praatje maeken in gebrekkig portugees. Daarna wilde ze mij pijpen zc. Ik gaf aan dat ik liever veilig deed, hetgeen zij direct respecteerde. Ze deed met haar mond een condoom om en begon mij hemels te zuigen. Vervolgens begon ze mijn ballen te likken en onderwijl aan mijn staaf te trekken. Dit was zo lekker, dat ik vroeg of ze hier mee door wilde gaan. Ze vond dat blijkbaar wel okay, want het werd een rechtstreekse missie. Na 15 minuten haar heerlijke lippen en tong aan mijn ballen gehad te hebben, kwam mijn lading vrij. We zijn dus niet aan neuken toegekomen. Wat mij betreft was het een topervaring

Commentaar

Vrijdagavond had ik van een andere bezoeker alweer een hint gekregen, dat die braziliaanse weer terug was. Ik ben er nog een paar keer langs gelopen, maar de gordijnen bleven angstvallig dicht. Vandaag dus maar eens extra opgelet. Beneden zat in kamer 6 ook een nieuwe dame, met brilletje. De blonde die er zat was een kamer opgeschoven. Boven bleek haar gordijn gesloten te zijn, maar na weer even beneden rondgelopen te hebben, was het gordijn open en daar stond ze "Ola, que tal". Ze was op vakantie geweest zei ze, nogal lang als je het mij vraagt. We praten nog wat, wat wel wat moeilijk is , gezien dat ze alleen spaans / portugees spreekt, en de mijne niet zo goed was. Ik beloofde haar dat ik vanmiddag te bezoeken en ging weg, maar na nog beneden gekeken te hebben, stond ik alweer in haar kamer.

Neukie, neukie zei ze en maakt met haar heupen een heen- en weer beweging. Ik lachte en zij deed de gordijnen dicht. Eerst wast ze mij en mag ik daarna mijn handen nog wassen, dan was ze zichzelf met een teiltje met water. Ze komt voor me staan, kleiner dan mij, omdat ze haar plateuschoenen uitgedaan heeft, en begint me te kussen en te tongen, dat de vonken er vanaf vliegen. Ik raak al aardig op oorlogsterkte en ze wijst naar het bed. Relax zegt ze en ik ga liggen, ze kruipt tussen mn benen en begint aan mn ballen te sabbelen. Ik lig alweer in katzwijm, ze kust alles erom heen en neemt hem dan in haar mond, hmmmmmm. Ze gaat maar door, dan draait ze zich om en begint weer te kussen en gaat over mij heen liggen (69) en wil schijnbaar ook wel wat. Ik open haar lippen en op mijn tong- en vingeroefeningen, wordt ze hier zeer nat van . O yes, kreunt ze. De standje die ik het vol kon houden waren de reverse cowgirl, wat een heerlijke aanblik (ze varieert ook het tempo en diepte). Hierna komt ze op me zitten en mag ik ook aan haar tepels likken, gevolgd door een doggy, waarbij ze zichtzelf ook streelt, was weer het hoogtepunt. Al mijn levenselixer vervloog.

Na het wassen, was ik natuurlijk weer als eerste klaar, ging ik zitten en keek hoe ze haar bh weer strikte, haar bandjes waren niet even lang, dus onthulde ze haar borsten een paar keer, voordat ze de strik er goed in had. Ze moest op de tenen staan om in de spiegel te kijken of alles goed zat. Ze zoende me weer op de mond en deed de gordijnen weer open en liet me er uit.
              Dum spiro, spero.

Commentaar

Keesje was hier in het weekend en alles wat in de vorige recensies staat klopt, echter zij spreekt nauwelijks nederlands wel spaans/portugees, haar leeftijd kan naar 40 + heeft ze keesje in zijn oren gefluisterd.
                Beatrice is heel oraal ingesteld, en alles moet van te voren goed worden gewassen.Helemaal terecht natuurlijk en zelf is ze ook erg schoon.
                Alleen is ze geen optick fick zoals de duitsers zeggen, het is dat er hier zulke goede recensies zijn geschreven anders was ik er waarschijnlijk niet binnengegaan.
                Beatrice is volslank met de nadruk op vol.
                Haar vriendelijkheid maakt alles meer dan goed, behandel deze dame met respect en zij doet een hoop voor je terug.
                Keesje gaat nog wel een keer langs het was gezellig ondanks de taalbarriere.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 116, Beatrice (uitstekend)

Ik liep vandaag over de Waeze om te constateren dat mijn favorieten kennelijk allemaal met kerstreces waren. Veel donkere ramen en dichte gordijnen. Maar daarom niet getreurd, de recencies in hookers indachtig ben ik bij Beatrice binnengestapt. Er is maar een conclusie mogelijk: dit had ik al veel eerder moeten doen. Ze verdient het predicaat "uitstekend" met vlag en wimpel.

Commentaar

ben het helemaal met vorige spreker eens, er zijn wel heel veel ramen dicht, en voor Sabrina l&j 13 was ik net te laat, jammer, maar vanwege de lovende recencies ook maar eens bij Beatrice binnengewandeld. Tjonge waarom niet eerder, heerlijk programma afgewerkt. en dat voor €30 . Ze gaat de 21-e een paar weekjes met vakantie en komt halverwege januari weer terug.

Johann

Commentaar

Keesje was gisteren bij Beatrice en roept ook deze keer het was weer veel voor weinig.
                      Dame is niet de mooiste van de Weaze maar zeker de aardigste, moet wat doen aan de taalbarrierre maar toch datgene waar Keesje voor kwam was prima in orde neemt de tijd en als ze een tijdje gezogen heeft vraagt ze nu neuken. ( volgens mij de bijna de enige woorden die ze kent.)
                      Kortom Beatrice geniet van je vakantie straks en keesje komt in het nieuwe jaar nog wel een keer genieten.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 118, Beatrice (uitstekend)

De spoeling was weer dun. Marcha stond weer uitdagend achter het raam te swingen met haar heupen. Ik was al bijna weer naar binnen geslopen, maar dacht ik ga nog even boven kijken en daar stond Beatrice met haar blauwe bikini.

Ze zag mij en lachte, bewoog haar heupen in een bepaalde beweging op en neer, met haar handen erbij en riep "Sport? " . Ik riep nog "dat is geen sport", maar zij knikte van wel. Ik liep nog even door, maar keerde op mijn schreden terug.
                        Heb weer een vol uur genoten, teasing massage, pijpen, beffen, rev.cowgirl (heerlijk standje ook) en doggy style, waarbij ik weer bijna ontplofte.
                        Met pijpen en beffen toch een dik half uur bezig geweest.

Ze bleef maar tot ziens kussen, ik hakte de knoop maar door en liep naar de deur en met een laatste kus, deed ze de deur weer open, ciao.
                        Dum spiro, spero.

Commentaar

Het was weer rustig op de Waeze. In Esperanza is Rita weer eens verhuisd en zit nu beneden bij de ingang (001 of 002) vanwaar ze probeerde me binnen te lokken. Vandaag even niet. Boven werd ik zo vriendelijk door Beatrice toegelachen dat ik de verleiding niet kon weerstaan. Ik was alweer een tijdje niet bij haar geweest. Ze is nog steeds net zo lief als vroeger en voert je naar grote hoogten. Beslist voor herhaling vatbaar.

NO

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 114, Beatrice (uitstekend)

Vanmiddag haar weer eens bezocht, een andere van haar vaste bezoekers was me alweer voorgeweest.

Heerlijk relaxen en we doen veel aan "sport" zoals ze zegt.
                            Eerst wassen, masseren, daarna heerlijke en lekker langdurend pijpen en als ze er zelf ook weer zin in heeft, draait ze haar kontje naar je toe en maar je haar uitgebreid beffen. Daarna gaat ze met d'r rug naar je toe op je zitten en begint langzaam met haar heupen op en neer te bewegen. Als ze sneller gaat en zichzelf begint te masturberen, weet je dat haar orgasme er weer aan zit te komen. In de doggy of missionaris kun je het zelf weer afmaken in haar natte poes. Ze is kapot zegt ze.

Naderhand weer uitgebreid alles wassen en zoenen.
                            Het was weer grandioos.

w8er
                            Dum spiro, spero.

Commentaar

Voor de 2de achtereenvolgende week bij Beatrice geweest.

Hetzelfde ritueel, ze wast mij, wast zichzelf.
                              Alles komt voorbij, tongen, pijpen, beffen een aantal standjes .

Heerlijke meid, die het niet zo nauw met de tijd neemt, je raakt altijd flink bezweet in dat kamertje van haar en vertrekt altijd met smile op je gezicht.
                              Laterz!

Commentaar

Keesje was vandaag bij Beatrice, was al weer een tijdje geleden.
                                Is nog steeds de aardigste vrouw in Leeuwarden. ( niet de mooiste )
                                In Keesje zijn vakantie Spaans en wat handen en voeten werk toch nog wat kunnen converseren.
                                Liggen likken als Lassie zodat het kwijl door haar bilnaad liep, hierna pijpen en een reverse cowgirl.
                                Het is wel een stukje rijden voor Keesje maar dan heb je wat.
                                Ook hier was het weer veel voor weinig

Commentaar

Leeuwarden, Moulin Rouge 02, Beatrice (uitstekend)

Ben een paar weken geleden bij deze lekkere braziliaanse dame geweest. En alles is al zo een beetje over haar geschreven, en ik kan het vet onderstrepen.

Ik mijn mij echter te herinneren dat ze eerdaags op vakantie gaat. Weet iemand wanneer. Ik woon verweg, en wil binnenkort weer bij BEatrice langs. Het zou zonde zijn als ik voor niets zou komen. Alvast bedankt

Commentaar

Leeuwarden, Moulin Rouge 02, Beatrice (uitstekend)

Omdat ik zoveel goeds las over Beatrice heb ik haar ook maar eens bezocht. Ze zou net weg om met een collega te praten, maar bij haar gaat de klant voor. Bij binnenkomst begon ze mij gelijk lekker op te geilen, waste haar lipstick af en begon te tongzoenen. Daarna de kleertjes uit. Een paar mooie echte stevige slanke borsten richtten zich op mij. Toen waste ze mijn harde pik, waar ze erg blij mee leek. Toen ik op de rand van het bed, zij op haar knieën en heerlijk pijpen zc. Daarna ging ik liggen en vervolgde zij de blowjob op een heerlijkemanier: rustig met variaties en zo nu en dan wat feller. Toen draaide zij haar mooie kutje naar mijn mond. Heerlijk om die lekkere poes te beffen. Ik heb haar zeker 15 minuten gebefd, terwijl zij mij bleef pijpen, met zo nu en dan wat lachen en plagen. Daarna het rubbertje erom en een omgekeerde cowgirl (haar kontje wat stimuleren), gevolgd door de gewone cowgirl (weer tongen en haar tieten masseren). Daarna liet ik mijn jongens de vrije loop. Na dit alles werd ik weer gewassen en bood ze mij Listerine aan. Nog even staan te zoenen en na 40 heerlijke minuten stond ik voldaan buiten. Deze meid is een reis naar Leeuwarden meer dan waard.

Ze gaat in augustus naar Spanje.

Commentaar

Maar weer eens in Leeuwarden wezen kijken. Het was niet erg druk maar de meeste kamers waren wel bezet. Ik zag dat Beatrice weer terug is en nu in mouilin rouge nr.2 zit. Ik was wel eens eerder bij haar geweest in esperansa. Vandaag gekozen voor P+N zonder condoom voor 40 euro. Snel de kleertjes uit en even de jonge heer gewassen. Ze begon eerst mijn hele bovenlichaam te zoenen en eindigde bij mijn mond. Heftig tongend gingen we op bed liggen en daarna begon ze me te pijpen. Al snel draaide ze zich om zodat ik haar kon likken waardoor ze sneller en dieper begon te pijpen. Na ongeveer 10 minuten van standje 69 te hebben genoten zijn we gaan neuken. Beatrice ging boven op mij zitten en mijn lul verdween met diepe halen in haar natte kutje.Ze genoot zichtbaar en verhoogde het tempo. Daarna over gegaan tot doggy en afgemaakt in de missionaars stand. Ik mocht niet in haar klaarkomen dus mijn zaadjes op haar buik gespoten. Nog even met haar gepraat na afloop van een heftig potje seks en tevreden naar huis gegaan.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Moulin Rouge 04, Beatrice (uitstekend)

Zit idd op nr 4 en niet zoals in andere bericht nr 2. Was mn eerste bezoek en wow.... Geweldig. 50 euro gegeven voor pijpen zc, neuken mc (al had ie er denk ik zo zonder ingekund), beffen, vingeren in poes en kont, tongzoenen

Had er eerder moeten ontmoeten. Dienstverlening vergelijkbaar met Laura in Groningen, maar beter uiterlijk en leuke babbel

Tot ziens Beactrice

Commentaar

Re: Leeuwarden, Moulin Rouge 04, Beatrice (uitstekend)

Het was weer als vanouds bij Beatrice. Wat verwent ze je toch lekker. Voor de details kan ik gewoon naar mijn eerdere bericht verwijzen. Tof dat je bij haar altijd op een top ontmoeting kunt rekenen. Na een heerlijk uitgebreide ontmoeting met uitgebreid pijp- en befwerk, veel zoenen en heerlijk wippen in 2 standjes ging ik na 40 minuten tevreden haar kamer uit.