Leeuwarden, Hofje 20, Anita

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Hofje 20, Anita

Afgelopen donderdag wilde ik eigenlijk naar Maria of Luz. Beiden waren zij bezet en bij het gesprek met Povlena van de Moulin Rouge 5 had ik niet een directe klik. Nogmaals naar het Hofje gegaan en tegenover Maria kwam Anita (uit Hongarije) net op haar kamer, op nummer 25. Een heel mooie meid, die er begrip voor had dat ik voor Maria kwam en daarom stond te wachten. Zij vroeg mij niet bij haar binnen te komen maar bleef gewoon af en toe wat praten over gewone dingen. Na zo'n 15 minuten vroeg ik haar naar de mogelijkheden en besloot naar binnen te gaan. Zij werkt 2 weken in Leeuwarden, gaat dan weer 2 weken naar Budapest en komt dan weer 2 weken naar Leeuwarden, enz. Zij vindt het jammer dat het zo rustig is, hoewel Maria altijd druk lijkt te hebben (klanten gaan kennelijk voor alles zonder, lange sex en lage prijzen). Na het wassen eerst wat zoenen, strelen en knuffelen en daarna op bed voor een heerlijke pijpbeurt (zc), rustig en lekker diep. Na haar orale werk was het mijn beurt haar grotje lekker te verwennen. Zij vroeg mij met name har clitje te bewerken en niet te diep in haar kutje te likken. Geen probleem. Na ca. 10 minuten trok zij haar kutje verder open, deed haar benen verder uit elkaar en liet mij heftiger (en dieper) likken. Daarbij heb ik ook haar prachtige borsten niet vergeten. Zij kwam lekker klaar en liet mij nog even wat rustiger doorgaan. Daarna was het tijd om mijn jonge heer het werk te laten voortzetten.
    Na een lekkere neukbeurt (mc) kwam ik lekker in haar klaar. Nog even liggen en praten en daarna alles weer netjes schoonmaken. Na ruim een half uur keerde ik met een heerlijk gevoel richting huis.
    Laatst gewijzigd door Wombraider; 04-11-18, 10:29. Reden: boardregels

Re: Leeuwarden, Hofje 20, Anita(uitstekend)

Afgelopen vrijdag Anita weer eens bezocht. Wilde eigenlijk naar Beatriz, maar die laat nog wel even op zich wachten, als zij al terugkomt. Het is en blijft een bloedmooie meid. Heb haar wat extra gegeven voor een compleet pakket. Moest mezelf wassen, daarna bleek zij niet te willen zoenen (wel afgesproken). Zij begon mij te pijpen (zc), op een redelijke manier, maar niet echt geweldig. Daarna wilde ik haar beffen, maar ook dat stond zij niet toe (wel afgesproken). Het neuken ging wel, eerst cowgirl, daarna missio. Daarna weer zelf wassen, zij waste zich niet. Na 20 minuten stond ik weer buiten met het gevoel maar niet weer naar haar te gaan. Ze is wel vriendelijk, maar bedondert je toch wel een beetje.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Hofje 20, Anita(voldoende)

Anita afgelopen maandag bezocht. Ik viel voor haar verschijning en was hoopvol. Het pijpen was goed en lekker maar toen we intiem waren was ze wat passieloos wawardoor het geheel wat tegenviel.

Commentaar

Leeuwarden, Hofje 20, Anita(voldoende)

Vanavond een bezoekje gebracht aan een dame in het Hofje, ze kwam uit Bulgarije en was 32 en ze zit door draaihekje gelijk rechtsom en dan de 2e kamer rechts na die vrouw met al die speeltjes en leerpakken in de kamer
        gevraagt of ze ook mij anaal wou verwennen , 70 euro betaald voor lekker rustig
        ik uitkleden en op bed plaats genomen en ze begon me heerlijk te pijpen en al langzaam me anaal te verwennen
        toen kwam de glijmiddel erbij en de vingers gingen er makkelijk in tot ze beweerde met 4 vingers erin te zitten
        ik merkte bijna niks dus met hand even gevoeld en ja voelde alleen een duim van haar
        zo ging ze nog even door en ik schrok even toen ze zij dat ze met haar vuist in me zat ik weer even voelen en ja pakte haar bij de pols
        en ondertussen trok ze me heerlijk af met als gevolg dat ik door prostaat stimulatie spetterend klaarkwam

Wat een topmeid nam heerlijk de tijd dus herhalingsgevaar is erg groot

mocht je dit lezen meid ik kom snel weer eens

Commentaar

Leeuwarden, Hofje 20, Anita(goed)

Komt uit Hongarije, is al een aantal jaren aanwezig. Gaat om de x weken retour.

Later.....

Opm. mod.: Twee topics samengevoegd

Commentaar

Re: Leeuwarden, Hofje 20, Anita

donderdag 11 juni ben ik bij anita geweest in het hofje.
            ze pijpt goed,het neuken was ook wel lekker alleen jammer dat we maar in een standje hebben geneukt,daarna trok ze me af zonder condoom tot ik lekker klaarkwam.

Commentaar

Anita maar weer eens een keer bezocht voor de verandering. Het blijft een leuke dame en ze doet goed haar best om het je naar de zin te maken. Vooral als je een tijd niet meer bent geweest en haar alleen voorbij bent gelopen. Ze doet dan extra haar best met pijpen. Pzc doet ze lekker met veel variatie en bij het neuken doet ze lekker mee. Er is op dit moment zoveel keus dat het weer even kan duren dat ik haar weer ga bezoeken, maar ze is zeker de moeite waard.

Commentaar

Aangekomen in het Hofje op zoek naar Maria op 05. Was aanwezig, praatje gemaakt, maar TZ kon absoluut niet, dus maar even verder gekeken. Victoria op 3 was bezet, dus al wandelend kwam ik langs Anita.

Al tig keer (jarenlang) voorbij gelopen, altijd vriendelijk gegroet, maar nooit naar binnen geweest, nu even praatje gemaakt.

Ze bood zelf PZC + NMC voor 30 aan, dus maar eens geprobeerd. Beffen/TZ was niet mogelijk, ook niet tegen bijbetaling. Ze heeft een prachtig lichaam met echt grote tieten waar je heerlijk mee mag spelen.

Na het wassen gelijk pijpen, ze gaat alleen zo tussen je benen zitten zodat je verder nergens bij kan, jammer.

Na hooguit 3 minuten condoom erom, klodder glijmiddel en missionaris. Daar kun je haar flink hard nemen, net als de finale in doggy.

Het is een aardige dame, maar de passie ontbreekt volledig, de vonken vliegen er absoluut niet af. Al met al een redelijke afwerk-beurt van 10 minuten voor 30, maar terugkomen zal ik alleen in geval van hoge nood

Commentaar

Deze dame vorige week bezocht. Een prachtige gevel met mooie tieten die uitnodigend werkte.
                  Betaald voor zoenen en beffen. Zoenen werd helemaal niets en 69 met haar boven wilde ze niet.
                  Bij het beffen deed ze haar benen amper open, totdat ik haar klitje goed stimuleerde.
                  Toen haar kutje steeds meer begon te reageren kon ik er ook een paar vingers in steken.
                  Ze kwam daarna klaar als de brandweer en moest eerst even bijkomen.
                  Het neuken daarna was plichtmatig en weinig bijzonder.
                  Al met al voor mij geen gevaar voor herhaling.

Commentaar

Op maandag 9-1-2017 Anita , Hofje 20 bezocht. Wat een tegenvaller. Eerst alles aan de deur besproken, maar toen we aan de ging gingen mocht er niks. Geen gezoen, niet vingeren en zeer afstandelijk. Terwijl aan de deur zei alles te doen ook tongzoenen en vingeren. Kortweg stond na 16 minuten weer buiten en dat voor 50 euro. Afrader!!!!!

Commentaar

Anita lange tijd niet gezien. Maar ze is nu weer aanwezig op kamer 20 hofje.
                      Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

Bij gebrek aan keuze (behalve L&J, zeer goed gevuld momenteel) vanmiddag maar weer eens bij Anita wezen buurten want ik had geen zin om weer terug te lopen naar L&J door de regen

Ze zag er heerlijk uit, visnet shirtje waar die tepels lekker doorheen staken, geil gezicht.

Ze begroette me vriendelijk en zei ''i know what you want'' -- dus 30E PZ en NMC. Kleertjes snel uit, gewassen werd er niet, zo vanuit de broek in de mond, heerlijk, lekker staand, zij zittend op bed, benen open dit keer, dus lekker gevingerd.

Ze pijpt gewoon uitstekend, hard, slobberig, lange halen, beetje spuug. Je kunt haar bij haar haar pakken en stevig het tempo bepalen.

Dan staand CD erom, op de knietjes op bed gezet, en doggy hard geneukt. Nog geswitched naar missio, toen WEER doggy, en toen ik bijna kwam CD eraf, snel nog een beetje pijpen, en over haar tieten klaargekomen. Sperma veegt ze er met een doekje af, en ze frist zich dan wel op.

Ik was vergeten hoe goed ze eigenlijk is, en dat voor 30 euro

Helaas gaat ze morgen op vakantie + iets persoonlijks, dus ze verwacht 2 maanden weg te zijn.

Commentaar

hierbij mijn recensie

Commentaar

Vanmorgen wakker geworden met een behoorlijke bobbel in de broek dus na ontbijt met koffie een douche genomen en op naar Leeuwarden.
                            Moet zeggen dat het wel een doolhof is, er zal ongetwijfeld logica in zitten maar die is mij ontgaan. Hoe dan ook : de lijst met namen van dames die ik zou willen zien had ik in de auto laten liggen. Dus maar op uiterlijke verschijning gaan selecteren en dat viel nog niet mee met zoveel keuze.
                            Uiteindelijk uitgekomen bij Anita, mede door haar open uitstraling.
                            Omdat ik meer een liefhebber van oraal ben gevraagd naar de mogelijkheden. PZC met klaarkomen in de mond mogelijk? Jazeker wel, maar kost extra was haar antwoord.
                            Nou, geen spijt van gehad. Ze zoog heerlijk en ondersteunde dit met zachte handen. Niks geen hard geruk waarbij de ballen het vooral ontgelden maar gewoon een blowjob zoals een blowjob moet zijn. Ook het resultaat tot de laatste druppel keurig opgevangen in de mond en vervolgens in de wasbak gedeponeerd.
                            Al met al een goede ervaring. Voorlopig geen herhaling omdat de keuze in Leeuwarden gewoon goed is, niet omdat Anita niet goed is bevallen!

Leuk detail: toen ze bij de wasbak stond en ik een beetje was bijgekomen kwam er een zeer tevreden en voldaan " oh mijn god" uit mijn mond. Ze draaide zich om en zei " nee hoor, gewoon Anita"

Commentaar

Anita is er weer! Vanmiddag weer gezien in het Hofje.

Ze stond weer heerlijk met die grote tieten te zwaaien, de ontvangst was hartelijk en de keus dus snel gemaakt. Op basis van bovenstaande recensie gevraagd of CIM erbij kon vandaag, geen probleem.

Of ik gedoucht had? Jazeker, zei ik. Zonder aarzeling maakte ze mijn gulp open en begon heerlijk zonder te pijpen. Ik weet toch wat jij wil, zei ze met volle mond. Lekker diep pijpen, slobberend, met haar hand mijn ballen knedend. Snel haar slipje laten uittrekken, op haar knietjes op het bed gezet en goed hard (MC) doorgeneukt, heerlijk. Vlak voordat ik kwam CD er weer af, goed hard laten klaarpijpen, sturend met haar hoofd, alles in haar mond tot het laatste druppeltje eruit gemolken door Anita.

Het is gewoon een lekkere geile slet die er van houd goed gestuurd en genomen te worden, lichtelijk onderdanig, heel lekker allemaal.

Snelle beurt, maar o zo goed, weer 5 sterren.

Commentaar

Werkt deze dame op dit moment nog en zo ja waar?

Commentaar

Ja ze is er gewoon in haar vaste kamer
                                  #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

Aan het werk...
                                  X