Andrea, Leeuwarden, Love & Joy 3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Andrea, Leeuwarden, Love & Joy 3

Mini-vrouwtje, ontzettend aardig als je haar met respect behandelt, zegt nauwelijks Engels te spreken, maar haar Engels is beter dan mijn Hongaars. Spreekt verder geen enkele West-Europese taal.

Echter: zeer slecht gebit. Ze biedt weliswaar fellatio zonder rubberen belemmering aan (tegen hoeveel méér weet ik niet), maar dat aanbod heb ik veiligheidshalve maar afgewimpeld. Daarnaast is zij voor de liefhebbers van enig borstwerk absoluut te mijden: haar AA is in feite TAA (ja, de door veel koffiegenieters niet zo gewaardeerde theezakjes). En houd je niet van permanente huidbeschilderingen, dan is zij ook ongeschikt als tijdelijke compagnon.

Jammer, want ze is, wanneer ze wat is ontdooid (je maakt een afspraak en die herhaalt ze zakelijk, zoals vele obers in buitenlandse restaurants dat correct doen), werkelijk zeer aardig en innemend - althans dat was ze voor mij: ik kan en mag niet generaliseren. We hebben in het Hongengels best goed gepraat met elkaar.

Als beloning voor haar innemendheid heb ik haar nek en rug maar gemasseerd.

Is dat die dame met tattoos? Staat op de lovenjoy site en ziet er wel goed uit

Commentaar

Diezelfde.

Commentaar

Op basis van de foto's op de L&J site en de recensie hier heengegaan; eerst was ze er niet en moest ik Madalina ontwijken die bleef vragen of ik binnenkwam.

na nog een paar rondjes door de andere panden weer terug en ze was er gelukkig! Heerlijk super-petite vrouwtje, mist inderdaad een tand lijkt het? Voor 35 de standaard dingen, als extra was het PZC en kissing voor 50. Dat maar gedaan. Na het verplichte wasje gingen bij haar ook alle kleren uit, en zie je pas hoe klein en rank ze is, heeeeele kleine tietjes, en ze is niet groter dan 1.50 denk ik.

Pijpen (ZC) was heerlijk, ik staand voor het bed, zij zit op haar knieën (plat doggystyle) op het bed, zodat je haar kutje heerlijk in de spiegel ziet. Je mag haar klitje lekker vingeren, maar geen vingers erin (had ze keurig vermeld van te voren trouwens)

Dan CD erom en en missio, al tongzoenend geneukt. Dit was echt heerlijk, ze tongzoent zoals Madalina, voluit. Daarom nog even doggy, lekker dat kleine lijfje goed van achter geneukt heerlijk tot ik het niet meer hield en het CD vulde. Wassen, aankleden, nog een praatje (ze is werkelijk erg aardig) en weer naar buiten.

Andrea (35 is ze trouwens) komt met stip binnen op mijn lijst!

Commentaar

Aan haar gebit mankeert méér dan het gemis van een tand. Haar borsten (ze mogen die naam eigenlijk niet hebben) zijn ronduit lelijk. En van veel, tamelijk willekeurig geplaatste, tatoeages moet je houden. Ik blijf bij mijn constateringen. Ook bij het persoonlijk ervaren feit dat zij erg attent en innemend is.

Ik ben er verheugd over dat collega Ubiyca een goede tot zeer goede ervaring bij en met haar heeft gehad. Zij is aardig, zoals ik al opmerkte, en verdient een klantenkring. Vijf "voetstappen" is niet niets. Ik hoop echt voor haar dat ze het redt.

Persoonlijk ben ik niet zo van het al dan niet uitgebreid beschrijven van wat men doet en laat achter de gesloten gordijnen. Ik ben erg van en voor zakelijke informatie. Mij schrok een aantal details van haar uiterlijk ietwat af; Ubiyca had een voortreffelijk kwartiertje met haar. Dat zijn tot nu toe de feiten.

Mocht ik weer eens in Leeuwarden moeten zijn (ik woon elders, uren reizen van die cultuurstad verwijderd), dan zal ik zeker nog eens bij haar langsgaan. Aan mooie meiden geen gebrek. Maar aardige en attente, zoals ook Ubiyca een en ander beschrijft is zij zowel aardig als vaardig, zijn toch wat zeldzamer.

Commentaar

P.S. Ze vertelde me afgelopen zaterdag dat ze vijf dagen aaneengesloten werkt. Op mijn vraag of ze - na naar huis te zijn gegaan - er zaterdag weer zou zijn, zei ze: "igen, szombat délután", ja, zaterdagmiddag. Driftig calculerend (zonder rekenmachine) deduceer ik dat ze er dan woensdag en donderdag niet is. Dit voor de nijvere "ik moet het zelf ervaren en verifiëren"-onderzoekers van de beide hier gegeven recensies.

Commentaar

Een paar dagen terug moest ik in Groningen zijn. Dat is een gehucht iets ten oosten van Leeuwarden. Even doorgetreind naar de nog niet zo lang geleden zo luisterrijke Mondiale Culturele Hoofdstad en een poos met de dame die zich Andrea noemt gepraat.
              Het was erg “rustig” (een van de weinige Nederlandse woorden die vrijwel alle dames kennen) in de L&J.
              Ze heeft heel wat meegemaakt. Heeft ook - zoals meer dames in haar professie - redelijk wat problemen. En “probleem” is vrijwel altijd synoniem aan geldgebrek: de (relatief) geringe verdiensten die de (absoluut) hoge maandlasten nauwelijks - en soms niet - dekken. Overigens: ze klaagt niet (wat veel andere dames wèl doen). Ze vertelt. Rustig.
              Zoals ik al eerder constateerde: zij is een zeer lieve en sympathieke vrouw, hetgeen blijkt als je met haar praat (wij weer in het mengelmoes van Engels en Hongaars, zoals de eerste keer).
              Alleen: van haar uiterlijk is niet iedereen gecharmeerd. En de meesten onder ons worden niet penisaal opgewonden van lievigheid alleen. En ook: velen van ons komen niet voor een goed gesprek naar de vier nog enigszins florerende seksparadijzen in het Leeuwardse.
              Ik zie hier geen verse recensies. Dus u moet het (nog steeds) doen met de twee bestaande.
              Zij vertelde me dat ze in principe nu elke dag werkt. In ieder geval probeert ze minstens zes dagen in de week aanwezig te zijn. Evident uit noodzaak.
              Wederom: ik hoop ècht dat ze het redt.
              PS. Kosten deze keer Euro 50,-. Ik vind dat je moet betalen voor de tijd die aan je wordt gespendeerd, of er nou iets fysieks wordt gedaan of niet.

Commentaar

Het zijn zelfs vijf genotscentra ! U ziet dat ik geen dagelijkse passant ben.

Commentaar

Aan het werk...
                X