Leeuwarden, Esperanza 005, Carolina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Esperanza 005, Carolina

Ik bleef nog wat rondlopen op de Weaze. Stond nog te luisteren naar de Tourbadore die in Walhalla zijn obades aan de drie aanwezige dames (Vanessa, Estefania en de cubaanse uit #3, dus geen belgische) stond te vertolken. Ja bij deze dames binnengaan werd dus wat moeiljker. In het Hofje stonden ze in kamer 17 weer samengeklonterd, dus ook niks.

Carolina zat vorige week in kamer 2, krullende haren, omlijnde lippen, siliconen en een vriendelijke lach.De kleertjes gingen uit en ze ging op me liggen, wat zoenen (geen tong) en strelen. Ze zakte naar beneden en begon m'n tepels te likken. Ze kwam overeind, stond op "Wait" zei ze en zette haar radio zachte. "Rustig", zei ze en pakte een condoom en stroopte die erom. Ze kwam nog even mijn tepels verwennen, maar daalde daarna af. Ze ging rap met haar tong heen en weer op de buitenkant en nam hem vervolgens in de mond. Dit herhaalde ze , waarbij ze ook met haar hand (en tong) mijn zak zat te strelen/likken. Hierna weer in de mond en draaide met haar hoofd. De cowgirl, waarbij ze zich voorover liet zakken en we langzaam in een uit gingen, ze kuste me op de lippen. Hierna kwam ze overeind en nam een wat sneller tempo aan. In de missionaris spreide ze haar benen en op het moment dat ik bij haar naar ging, kneep ze haar benen wat samen. Hierna duurde het niet lang
    of al mijn kinderen lagen weer in het rubber te spartelen.
    Dum spiro, spero.

Leeuwarden, Esperanza 005, Carolina (goed)

ben vorige week ook bij haar geweest, in kamer 2 toen nog, best wel leuke dame, en op de vraag of anaal ook mogelijk was, antwoorde ze :"jij betalen". Dus € 50 van eigenaar gewisseld, en pak de leuning. Haar borsten zijn best mooi, wel wat groot voor deze slanke dame, alleen jammer dat je er niet aan mocht komen. Dat vond ze niet lekker. Na het voorspel met alles erop en eraan schoof ze hem zo in haar sterretje. Deze is wel wat gewend. Het ging toen ook nogal snel en ik stond al snel wer buiten. Wel redelijk maar niet echt mijn type
    Johann

Commentaar

Ook deze dame bezocht alleen heette ze bij mij Jennefer en ze had hiervoor in de Doubletstraat gewerkt maar daar is haar kamer gesloten.
      Van haar begreep ik ook dat ze naar Leeuwarden was gekomen omdat alle kamers in Groningen bezet waren.
      Deze venuzulaanse dame viel mij tegen, het pijpen was redelijk tot goed. Maar de twee standjes vielen mij tegen bij haar, dus het eindigde met aftrekken door haar. Wat al eerder opgemerkt is dat ze grote borsten heeft waar je niet mag aankomen.

Een tegenvaller voor mij.

Anteros, die op weg ging naar Groningen

Commentaar

ook deze dame bezocht(2keer) aangetrokken door haar
        (voor mij)geile verschijning,en eenmaal binnen bleek het een leuke dame die converseert in engelse taal.
        ze ging op mij liggen en vroeg of ze niet te zwaar was
        voor mij,met haar 55 kg ofwel 48kg minus haar borsten.helemaal niet.beffen wilde ze ook wel deze keer in 69,daarna pijpen wat ze afwisselde snel met de tong buitenlangs waarbij ze mijn ballen niet vergat en lekker rustig pijpen.daarna neuken eerst zij boven,hierna doggy elkaar in de spiegel aankijken waarbij ze geweldig mee neukte,in de missionaris kwam zij net iets sneller klaar dan mij.oooh aaaah
        een dame die goed op de hygiene let ,goede zaak.
        weer een zeer goede ervaring

Commentaar

Recentelijk Carolina bezocht, bij het bekijken van de recensies van Carolina kwam ik een recensie vanmijzelf tegen. Ik kon mij het bezoek aan haar mij niet meer herinneren. Tsja als je een daagje ouder wordt ga je ook dingen vergeten.
          Carolina is een dame waar je nergens aan mag zitten, maar dat hadden de eerdere recensenten ook al opgemerkt. Het pijpen en neuken is matig, dus Carolina is niet een aan te raden dame. Dus eigenlijk dezelfde conclusie als bij mijn vorige bezoek.

Anteros, die voortaan haar deur voorbij loopt

Oorspronkelijk geplaatst door kaje
          Mijn ervaring met deze vrouw is gelijk aan die van w8chter.

Commentaar

Vandaag bij deze dame geweest. Snap alleen geen flikker van de namen meer. Volgens mij hebben sommige dames wel door wat er over hun verteld wordt. Volgens mij wisselen ze soms van kamer en gebruiken elkaars namen. Ik ben in het verleden vaak bij die lekkere Carolina geweest met haar hoge laarzen en omlijnde lippen. Deze meid leek er in eerste instantie heel veel op (klein, omlijnde lippen en hetzelfde haar. Ook een braziliaans type etc). Alleen heeft ze een tatoo op haar kut (een slang of zo...) en veel grotere tieten en een stuk ouder (in de 30). Ze stelde zich voor als Corina. (geen Carolina dus...maar ja). P+N 25 euro. Anaal deed ze ook. 40 euro met haar afgesproken voor P+anaal. Ik heb netjes betaald en toen ik eenmaal plaats op bed had genomen, klom ze op mij. Ik werd door haar overal gekust en gecomplimenteerd dat ik er goed uit zag (altijd leuk om te horen hehe). Likte m'n ballen en schoof het condoom erover. Het pijpen ging redelijk. (Niet erg diep maarja) Na een kwartiertje pijpen zei ze:"Let's fuck?". "Ja, Tuurlijk!!!!!". Ze ging op haar rug liggen en smeerde wat glijmiddel op haar poepertje en daarna mocht ik pielemans rustig naar binnen geleiden. Lekker voorzichtig en rustig geneukt en na een tijdje van standje gewisseld. Wat heeft deze meid een ongeloodflijke lekkere kont!! Ze ging op haar knieen zitten zodat ik lekker haar poepertje kon zien. Kolere wat werd ik ongelooflijk geil hiervan Ik schoof m'n lul weer in haar kontje en greep haar bij haar heupen. Tijd om het tempo wat omhoog te gooien dacht ik. Na een paar flinke stoten kon ik het niet meer ophouden en joeg al m'n zaad in m'n jasje . Toen ik m'n lul uit haar kontje haalde zat het zaad zowel boven als aan de zijkant van het condoom! Ik plofte neer en ze haalde het condoom van m'n lul af. "You fuck like a madman": zei ze. Daar kon ik me iets bij voorstellen hehe. Onder het aankleden vroeg ze of ik tevreden was. "Echt wel": zei ik. Ik moest goed haar naam onthouden zei ze, voor het geval..... Voor het geval wat!! dacht ik.... , volgens mij gebruiken ze elkaars namen. Maar daar integen "what the fuck" Ik heb lekker geneukt. Kom zeker bij haar terug. Heb even goed opgelet; 2e kamer vanaf de trap. Volgens de tekening is dat esperanza 005

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 005, Carolina (goed)

The Captain was laatst in de Friese hoofdstad en had wel weer eens zin in een potje anaal Omdat hij hier had gelezen dat deze dame hiervoor in was besloot hij hier eens langs te wippen. Normaal gesproken had ik wel een mooiere dame uitgekozen maar met anaal wordt je vaak belazerd, proberen ze hem stiekum in hun poes te stoppen of ze hebben het "verkeerd begrepen" en willen jou een vibrator in je kont schuiven Voor anaal vroeg ze 50 Euro die vervolgens van eigenaar verwisselde. Na wat voorspel besloten we aan het echte werk te beginnen. Ze smeerde wat glijmiddel op haar ster maar eraan komen mocht ik niet. Ik moest hem er zo maar inschuiven en mocht vooral niet kijken, ik voelde al nattigheid. Toen hij er niet meteen inging, wat wil je als ze niet meewerkt, brak ze het meteen af en ik moest maar in haar poes in doggy positie. Toen mijn hand richting haar poes ging tijdens het neuken werd deze buitengewoon ruw wegetrokken alsof ik een kind was dat op heterdaad betrapt werd bij het graaien in de suikerpot. Het verwonderde me nog dat ik niet een pets over mijn vingers kreeg. Na enige tijd haalde ik de kleine Captain uit haar poes en wilde hem in haar kont schuiven, daar had ik tenslotte voor betaald. Meteen toen ie uit haar poes was ging ze plat op bed liggen zofdat ik niets meer kon doen. Toen ik zei wat ik wilde zei ze iets van "doesn't go". Uiteindelijk heb ik me maar afgetrokken en van geldteruggave voor niet verleende diensten was natuurlijk geen sprake. Kortom, ook hier word je belazerd en mij ziet ze dan ook niet meer terug. Voor minder geld kun je op de Weaze veel mooiere dames neuken.
              HOHOHO The Captain has landed!

Commentaar

Keesje was vandaag in Leeuwarden en heeft een bezoekje aan Carolina gebracht.
                Dame heeft grote borsten, waarvan ze zelf zegt dat ze geheel naturel zijn, nou Keesje mocht er heel even aanzitten en ik dacht toch iets te voelen waarvan ik dacht die zijn geholpen met een stuk plastic afijn ze zien er wel lekker uit.
                Carolina is aardig en kan prima neuken gaat in de koeie meid echter op de automatische piloot.
                Verder kan er ook worden gesteld dat ze zeer gesteld is op hygiene, is op zich niets mis mee maar je kunt het overdrijven.
                Kortom eenmalig maar toch van een behoorlijk niveau.
                Overigens gaf zij aan uit Brazilie te komen en niet uit Venezuela.
                Detail, ik hoor toch geen verschil tussen portugees of spaans als ze dat tenminste spreken in Venezuela, tijdens het pijpen komt er geen woord
                uit
                Haarl eeftijd meldde ze dat ze 33 is dus dat is ook afwijkend, hier dus ook maar een vraagteken bij zetten

Keesje zijn zak was weer geleegd en kon weer aan de terugreis beginnen

Commentaar

Vandaag per toeval in het hoge Noorden terecht gekomen en mij verbaasd over het grote aanbod in deze stad. Na nalezen op het kaartje tot de ontdekking gekomen dat ik bij deze Carolina ben geweest. (wat een doolhof aan pandjes zeg). Ze had een beetje oude kop maar een lekker lijf en reageerde erg vriendelijk. Heb een bloedhekel aan meiden die lui op hun bed liggen te bellen maar deze braziliaanse ston er lekker bij.
                  Binnen een grote verrassing. Ze wist van wanten en naam duidelijk de tijd. Geen gehaast gedoe en veel aandacht van haar gekregen. Een lekker lijf dat ze goed wist te gebruiken. Voor die 25 Euro kom ik zeker terug als ik weer eens in de buurt ben!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelv
                    ..........Ze wist van wanten en naam duidelijk de tijd. Geen gehaast gedoe en veel aandacht van haar gekregen. Een lekker lijf dat ze goed wist te gebruiken..........
                    Helemaal mee eens. Ik ben net (weer) bij haar geweest en haar toewijding is bewonderenswaardig. Ze toonde echt hart voor haar werk. Ik heb overigens de indruk dat, als ze je kent van eerdere sessies, ze extra haar best doet. Ze kan je als starter over je hele lichaam zo strelen dat de kouwe rillingen door je lijf trekken. Wat wel belangrijk is, is dat je van tevoren goed je handen wast en dan kun je overal aankomen; ze is erg op hygiene gesteld, maar dat ben ik ook!
                    NO

Commentaar

Keesje was hier woensdagavond ( 2e kerstdag ) even binnen gewipt, dame is nog steeds op hygiene gesteld alles goed in het sop gezet en hierna door Carolina naar het bed verwezen.
                      Hierop begon ze lekker stevig te pijpen waarbij de zak zo wat van mijn kont werd getrokken,was wel lekker.
                      Hierop een verzoekje gedaan om eens een stevige lik aan haar doos te geven, echter dat stevige moest ik achterwege laten en mocht het geheel wel vochtig maken maar niet zodanig dat het kwijl door haar bilnaad liep,dat vond ze dan weer niet goed.
                      Hierna in de cowgirl zij on top waarna keesje zijn nazaten de vrije loop gaf en het rubbertje weer vol liet lopen.
                      Dame blijft professioneel is erg aardig maar weet je binnen de tijd ook weer de deur uit te krijgen.
                      Maar ja het aanbod was erg schamel dus dit was voor Keesje de beste optie

Commentaar

Hoi net bij deze alleraardigste dame geweest,binnen gekomen eerst de handen
                        gewassen en daarna de kleren uit alwaar ze direkt al m n ballen en pik begon te masseren waardoor deze al fier omhoog kwam,ik was goed geil omdat ik al 3 uren aan het struinen was op de weaze en m n draai niet kon vinden
                        maar toch is het gelukt,er kwam een rubberke omheen en de pijpsessie begon met een lekker gestreel aan je zak heerlijk he toen vanachteren genomen en klaargekomen in de missionaris,leek wel een explosie zoveel zaad kwam er uit kleine bananaman na dit alles de zaak weer gereinigd en de kleren aan en met 3 kussen afscheid genomen van deze lieve meid !.
                        M vr gr BaNaNaMaN !!

Commentaar

woensdag deze dame uit Brazil bezocht. zeer vriendelijk. pijpen z.c., anaal en vaginaal m.c. en lekker strelen. Prima meid, mooie grote ( deels geupgrade )borsten, heerlijk slank, strakke buik ( doet veel aan sport ) en prachtige billen en dat voor "slechts" 30 euro. Ze is schoon en eist dat ook van jou, dus goed wassen, ook bij het weggaan.

Commentaar

Rashagenezen zijn ook wel eens verdwaald. Wat een verrassing, die Friese hoofdstad.

Met mijn nieuwe vriendin Carolina heb ik een leuke tijd gehad - naar mijn idee klikte het wel met haar. Gelachen, gekroeld, gestreeld noem maar op. De rest ligt in lijn met alle andere positieve ervaringen dus daar hoef ik niet veel aan toe te voegen.

Commentaar

Carolina is al weer een weekje of twee terug van weggeweest.
                              ik heb haar vorige week twee keer bezocht.
                              Het is een lieve meid en ik kreeg wel duizend kusjes van haar.
                              Ze is ruimschoots geslaagd voor mondeling en ook haar doosje voelt prima aan.

Commentaar

Na maanden weer eens bij Carolina geweest. De eerste keer was leuk, de tweede sensationeel. Nog voor ik m'n 30 euri had betaald begon ze al te zoenen en onder m'n kleren te voelen. Ze is een lacherig type die houdt van teasen. Na lekker spelen was ze er al snel achter dat ik supergeil wordt als ze m'n tepels likt terwijl ze m'n pik streelt, aanvankelijk nog z.c. De 'klacht' van enkele collega's dat je nergens aan mag komen herken ik niet, integendeel. Nadat het rubber was geplaatst ging ze met haar lippen langzaam naar beneden voor een geweldige pijpsessie. Niet wezenloos zuigen, zoals je wel eens tegenkomt, maar rustig opbouwen, van zachte likjes tot heel heftig, waarbij ze m'n ballen niet vergat, en als ik er niet op tijd bij was geweest was ik klaargekomen. Daarna weer even zacht zoenend relaxen, waarna ze me begon te berijden. Ook nu weer: totaal geen haast, opbouwen, soms heel diep in haar, soms met m'n pik nauwelijks voelbaar over haar clitje. Omdat ik al half was klaargekomen kostte het nu wat meer tijd, maar dat was geen enkel probleem: terwijl ze me vreselijk geil aankeek bracht ze me z.c. met haar handen naar een geweldige climax. Nog even vrijend nagenieten, een beetje ouwe****en (ze is Braziliaans, maar spreekt goed Nederlands).
                                Wat een vakvrouw!!! 'Mindere' recenties snap ik overigens wel: vanaf het begin klikte het gewoon, en ze zei tijdens het aankleden dat ze dat zelf erg belangrijk vindt. Daar is ze vast niet de enige in, ik ben ook wel eens door juichende verhalen van schrijvers op dit forum bij iemand terecht gekomen met wie het niet klikte, en dus erg tegenviel.
                                Maar Carolina kan voor mij niet meer stuk. Voor 30 euri meer dan een half uur binnen, en van elke minuut genoten.

Commentaar

Afgelopen week weer een rondje gelopen, is wel erg rustig met dames,
                                  ben bij Braziliaanse Carolina naar binnen gegaan. Zoals al meerdere voor mij opmerkten,een erg geile uitstraling, met die grote borsten, en door het vele sporten mooie lijf.
                                  Helaas vind ik haar te professioneel,de klik miste, een groot plus punt is wel dat ze Nederlands spreekt.

Commentaar

Was nog nooit bij haar geweest,ze was haar kamertje nog aan het uitsoppen toen ik langs kwam,ze lokte me met haar lichaam en mooie praatjes naar binnen,en ik moet toe geven ik heb mij er niet verveeld,leuke dame met mooi lichaam,die weet hoe het moet om een man te behagen, voor herhaling vatbaar

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 005, Carolina(goed)

Ben sinds lange tijd weer een keer bij Carolina geweest. (bij vorige bezoekjes geen recensie geschreven)

Carolina is een lieve meid die je graag wil verwennen maar zelf niet verwent hoeft te worden is mijn indruk.
                                      Ik heb me heerlijk laten pijpen door haar. Lekker op mijn rug gelegen liet ik me een heerlijk pijpbeurt welgevallen (met condoom) ze heeft me minimaal 35 minuten heelijk gepijpt. zeer gevarieerd dan weer zachtjes dan weer stevig. soms liet ik haar even stoppen om niet te snel te komen. Uiteindelijk ben ik heerlijk klaargekomen. Ging met een heerlijk gevoel huiswaarts.

Ze neemt alle tijd en wil je gewoon tevreden naar huis laten gaan. Echt een meisje waar je naar toe gaat als jezelf verwent wil worden maar niet een type die heel veel bij haarzelf toestaat. Voor mij geen probleem. Na een drukke dag lekker ontspannen niks mee. al met al een positieve ervaring.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 112, Carolina(goed)

Afgelopen vrijdag avond even wezen kijken.
                                        Het was er enorm rustig vooral in esperanza.
                                        Aangezien ik klaar ben met die Oostblok dames wou ik op latina toer.
                                        Hammond gaf me al tips maar geen 1 van die dames gevonden gordijnen bleven gesloten.
                                        Uiteindelijk ben ik later op de avond bij Carolina terecht gekomen..had beter zo die 50,- weg kunnen geven.

Bij binnenkomst zaakje wassen, wat ik voor die tijd altijd al doe, op bed plaats genomen, en daar begon de ellende condooms proberen om te wurmen in slappe toestand geen knuffel op opwarm sessie....pijpen nou ik noem het niet eens pijpen beetje lik werk, en kijken nou het was net Bassie van Adriaan:

Was er al heel snel klaar mee, had me kop al verkeerd staan die avond dankzij mijn maat..

Heb me aangetrokken en ben weg gegaan

Kortom nooit weer!

Had haar tevens beloofd dat ze een slechte recentie zal krijgen nou bij deze Carolina

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 112, Carolina(goed)

O jee, jammer Franky, ik heb Carolina ook (ooit) 1x gehad, en dat ging wel, niet meer en niet minder.
                                          Ben er daarna nooit meer geweest, omdat ik meer uitdaging wil.
                                          Probeer toch eens mijn lijstje, maar ja je weet nooit of ze aanwezig zijn.
                                          Ik hoop dat je je intresse in latina's nog niet verloren hebt.
                                          Volgende poging beter... ;-)