Leeuwarden, Love & Joy 004, Tara (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Love & Joy 004, Tara (Bul)

Misschien wordt het toch weer leuk op de Weaze. Als het aan Tanja ligt tenminste wel. Heerlijk gewillig, alles mag behalve anaal, daar schrikt ze even van ;D ;D. Praat niet zo veel maar doet des te meer, lekker overal aanzitten en beffen geen probleem. Opvallend goed geschapen voor een "tiny girl", mooie dikke heuvel :P :P maar (zeer) kleine borsten. Dit doet echter niets af aan haar enthousiasme. Jammer dat haar bed een beetje aan de smalle kant is (zelfde kamer als van "de" Laura) en de wasbak een beetje hoog ;D ;D. Tanja is pas 2 weken hier. Tijdens mijn bezoek was er veel belangstelling voor haar maar niemand durfde naar binnen ?? (bang voor het onbekende, of was het om haar mooie zwarte "Cleopatra" kapsel ?? ??) Geen angst mannen, prima meisje, geen haast, doet lekker met je mee, paar standjes gedaan en met een "sloppy handjob" maakte ze het gretig af. Voor de liefhebber van een "tiny girl" een must !

Kamertje nummer 15 in het hofje na maanden weer eens bezocht. Altijd als ik dat kamertje inging wist ik dat ik weer helemaal gek gemaakt zou worden. Het was namelijk het kamertje van die heerlijke Laura. Goed had er al en paar keer een goed uitziende dame gespot en was wel benieuwd hoe haar prestaties zouden zijn.
    Dame bleek Tanja te heten en komt uit Litouwen. Een heerlijk figuur met inderdaad een page koppige. De tieten waren wel klein maar haar tepels waren lekker gezwollen dus toch wel wat mee gespeeld.
    Eerst even wat opgewarmd met wat pijpen waarna standje 69 ingenomen werd. Werd heerlijk gepijpt en getrokken terwijl ik een lekker kutje befte. Heerlijke schaamlippen met een lekker gaatje. Op het laatst de dame ook nog gevingerd en tegelijkertijd beffen. Voor dit alles kreeg ik voldoende tijd al had ik wel het idee dat de dame niet echt uit haar dak ging.
    Daarna neuken in de cowgirl en doggy. Ook in deze standjes kreeg ik veel tijd van de dame. Vooral in de doggy leek ze wel te dansen. Ondergetekende had wat moeite met klaar komen dus Tanja maakte het af door mij af te trekken zonder condoom. Kwam heerlijk klaar waarbij ze me geil aankeek.
    Kortom een dame die veel toelaat ook volgens mij redelijk Engels spreekt alleen dat niet echt doet (verlegenheid of de eerst keer) verder zou ze in de 69 wel wat enthousiaster mogen zijn.
    wat zijn de meesten toch lekker

Commentaar

Re: Leeuwarden, Hofje 18 , Tanja (8.8)

Ben er deze week weer eens geweest. Ze kwam mij al bekend voor en ik zie nu ook dat ik haar al eerder heb gerecenseerd. Ik zou dezelfde recensie weer kunnen schrijven. Met dien verstande dat de dame nu wel zeer spraakzaam was in goed Engels en ook zeer gepassioneerd te keer ging. De 69 was echt een waar feest met weer heerlijk gesabbel aan schaamlipjes. Drie lekker standjes. Waarna ik weer eens getrokken moest worden. Lekker klaar gekomen. Borsten heeft ze niet maar wel twee heerlijke tepels leuk mee gespeeld. Echt een aanrader

Commentaar

Leeuwarden, Hofje 15 , Tanja (uitstekend)

Heerlijk vanmiddag me ook maar eens even door deze dame laten verwennen,binnen gekomen voorgesteld en afgesproken wat we gingen doen dat werdt pijpen neuken en een standje voor 35 euro,dus kleren uit en aan de gang heerlijk he ze nam em helemaal in de mond en masseerde heerlijk m n ballen toen neuken eerst in de cowgirl en de doggy,ook nog haar heerlijke kleine tietjes gemasseerd en lekker de tepels gelikt,dit vondt ze wel lekker en ja dan weer heerlijk klaargekomen de boel gewassen 3 dikke kussen en we namen weer afscheid,voor herhaling vatbaar.!
        M vr gr BaNaNaMaN

Commentaar

Re: Leeuwarden, Hofje 18, Tanja (uitstekend)

Het was weer een droevige aanblik in sommige panden, slechte bezetting. Volgens mijn mede-mod moest ik jurgitta maar eens bezoeken, maar helaas die was er niet In Esp. 111 ontdekte ik nog wel een jong blonde dame, maar die ging bij een ander op bezoek. In L&Y had de dame uit #11 een mooie doorzichtige jurk aan, waarin haar parmantige borsten goed in uitkwamen. In het Hofje wilde ik nog wel eens op bezoek bij die dame uit #16, maar deze had weinig belangstelling voor de bezoekers, ze zat met haar rug naar de deur. Dus toe werd het Tanja.

De haren wat langer, een uitnodigende lach en w8er bezweek. Ik ging naar binnen. Ze kleedde zich uit, weinig tot geen borstjes en een heerlijk geschoren poesje en begon haar poes te wassen. Ik kleedde me uit en keek toe. Op bed en ik er naast. Ze begon wat te strelen en spelen, en pakte een condoom, ging half over mij heen liggen en deed met haar mond het condoom om, en begon vervolgens met de ballen te likken, ik lag weer in zwijm. Ik streelde haar rug en haar billen en kon net bij haar al iets vochtige spleetje en begon daarmee te spelen. Hierna kwam ze overeind en ging boven mij zitten en liet zich zakken, tergend langzaam ging ie in en uit haar, ze zakte voorover en begon mn hals te kussen. Dit kon voor mij wel uren doorgaan voor mij, maar ze kwam overeind en wilde een andere positie. Ze ging op handen en knieen zitten en geleide mij weer naar binnen, ze zakte half door de knieen en bewoog in een traag tempo heen en weer. Ik streelde haar tepels en soms speels haar klit en ze kreunde. Ze kwam weer overeind en begon mij half zittend weer te pijpen. Toen ze op de rug ging liggen, begon ik haar te likken, ze genoot hier zichtbaar van en werd er niet droger op.Toen zij klaar was, kwam ze weer overeind en lag schrijlings voor me en begon weer te pijpen, ik begon haar natte poes weer te strelen. Ze pijpte en trok en van een missionaris is het niet gekomen vanmiddag.

Alles moest weer in de te hoge wasbak en ik kuste haar op de mond en verliet de kamer.
          Dum spiro, spero.

Commentaar

Afgelopen dinsdag Tanja bezocht ... en nu pas tijd voor een recensie.

Tanja is lief en lekker ... in alles wat ze doet. Ze heeft weliswaar kleine tietjes, maar daar houd ik van. Haar lichaam is heerlijk, lekkere billen en een mooi poesje ... en lekker zoenen deed ze ook ... wat wil je nog meer? ;-).

Ze nam de tijd, ruim 30 minuten, waarvan de helft lekker beffend doorgebracht. Ze kreunde en bewoog heerlijk met haar heupen mee en bepaalde zo het ritme. Ze kwam niet klaar maar was wel kleddernat voor het vervolg ... geen glijmiddel nodig. Na een paar variaties op de missionaris in doggy heerlijk klaargekomen. Op het laatste zat ze op schoot en ze reed me langzaam klaar ... heerlijk gewoon.

Tanja is lief, hygiënisch en ze vindt het leuk in Nederland. Je kan hier doen wat je wilt en niemand kent je vertelde ze. Hoewel ik meestal maar 1x een dame bezoek (uitzonderingen tot nu toe Laura en Beatrice) zou het best kunnen dat ik Tanja nogmaals bezoek ... ze is erg lekker heren!!

ps
            ... ze pijpt (mc) echt diep ... met een beetje fantasie bijna deep throat ;-)
            ... anaal houdt ze niet van, maar haar sterretje lekker masseren met mijn duim tijdens doggy leek ze wel lekker te vinden :-)

Commentaar

Leeuwarden, Hofje 18, Tanja (uitstekend)

Hoi vanavond weer eens bij haar geweest voor alle handelingen en moet zeggen dit ging perfect ! Grote klasse en vriendelijk deze dame ! Heren een nieuwe TOPPER is geboren haha.
              M vr gr BaNaNaMaN

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kaje
                Maandag Tanje bezocht. Het is een heel lieve meid. Haar slankheid vond ik mooi.
                Ik kreeg de indruk dat ze moe was, hele donkere wallen onder de ogen.
                Maar ik kreeg waar voor ik kwam. Die minime borstjes zijn wel intrigerend, na al die grote die steeds ziet. Ik vond dat fijn om op die kleine heuveltjes te sabbelen.
                Haar poesje vond ik groot in verhouding tot haar lichaam. Eeen klasse dame.

Commentaar

Aangekomen op de Waeze, viel het op dat er vandaag op 2de kerstavond eigenlijk weinig was te beleven, Esperanza 3 vrouwen gespot, Love&Joy veel lege kamers, waarbij Natalya angstvallig het gordijntje dicht hielt.

Eigenlijk wilde ik het voor gezien houden, doch de hormonen wilden nog even door Het Hofje, daar dezelfde droevige aanblik, aangetrokken door Trance muziek kwam ik bij Tanja terecht.
                  Een heerlijke Litouwse meid, met haar zwarte haren in twee staartjes, goed figuur, afgezien van haar te kleine tietjes (heeft ook weer iets) maar waarbij veel mogelijk is.
                  Wel moeten we de leeftijd bijstellen Tanja is vorige week verjaard naar 26.

Veel waardering kan ik op kan brengen voor haar hygiëne, uitgebreid wassen vooraf.
                  Geil is het echt haar te beffen en te vingeren, een must voor mij.
                  Heb met haar een heerlijk tijdje liggen rollebollen, en zoals geschreven dit is een echte topper,
                  Voldaan en klaargekomen op naar huis, zo werd het toch nog een leuke kerst.
                  gr sliver.
                  de wereld draait rond om 't geld en 'n vrouwenkont!

Commentaar

Vanavond speciaal voor Tanja naar Leeuwarden geglibberd. Toen ik bij haar kamertje kwam legde ze in haar rode lingeriesetje net haar gewone kleren op bed. Enigszins in paniek vroeg ik of ze het voor gezien hield vandaag. Maar nee, ze ging alleen even haar beltegoed opwaarderen. Tien minuten later stond ze weer in haar setje in haar kamertje en lagen mijn handen op haar kontje. Eenmaal op bed hebben we elkaar eerst lekker opgewarmd en bracht ze een condoom aan waarna ze in Laura-stijl (lekker langzaam) begon te pijpen en waarbij ze ook mijn ballen niet vergat. Ik dirigeerde haar kontje boven m'n hoofd en terwijl Tanja lekker doorpijpte likte ik haar geschoren gleufje. Daarna ging ze op haar rug liggen en likte ik haar spleetje terwijl ik ondertussen haar tepels masseerde. Het voordeel van zo'n klein meisje is dat je overal goed bij kan. Tenslotte heb ik d'r nog even heerlijk in missy geneukt en na al dit voorspel duurde dan ook niet lang voordat ik het rubber volspoot. Tanja wordt met recht een aanwinst voor de Weaze genoemd.

VJ
                    Wees lief voor alle meisjes in dit vak.

Commentaar

Hoewel de recencies duidelijk waren, was de "klik" met tanja er nog niet geweest.
                      Tot afgelopen vrijdag, en toen was ie der wel. Tanja is een heerlijke meid, die mij een heerlijk half uurtje bezorgde. Ze begon lekker rustig mij op te warmen, mijn bortjes zijn evengroot dan die van Tanja, maar die van haar veel lekkerder. Het pijpwerk was goed, en het neuken in verschillende standjes uitstekend.
                      kortom een prima ervaring voor €35 waar haar buuv veel van kan leren.
                      Johann

Commentaar

Vanavond alweer voor de vierde keer met Tanja gestoeid. Voor mij momenteel "the girl to be with" op de Weaze. Na wat dirty dancing met elkaar ging ze op haar hurken en pijpte een condoom om mijn inmiddels keiharde snikkel. Ze pijpt lekker rustig en met veel gevoel. Op bed is het even passen en meten om haar lekker te kunnen beffen maar dan geniet ze ook echt (om over mij nog maar te zwijgen). Volgens mij is ze aardig op de hoogte van de Kamasutra want ze koos zelf een standje dat ik nog niet kende maar wel heel erg geil was. Gelukkig kon ik me nog even beheersen. Tanja draaide zich om, ging met haar borstjes plat op bed liggen en stak haar kontje omhoog. Haar gleufje was door al dat voorwerk heerlijk glad zodat ik er soepel ingleed en langzaam het tempo opvoerde totdat ik door m'n remmen schoot.

Tanja, labai ačiū.

VJ

Commentaar

Deze week weer eens bij een absolute topper geweest. Tanja ik heb al eens meer over haar geschreven en of ik wat nieuws kan toevoegen dat moet de lezer maar beoordelen.
                          Werd weer enthousiast binnen gehaald. Ze droeg een witte lingerie set met high heels.Tanja zag er geil uit, leek wel of ze erg lange benen had.
                          Gezellig weer wat gekletst waarna we al snel elkaar begonnen op te warmen. Tanja mij pijpen en ik haar wat vingeren .Nadat we dit een tijdje hadden volgehouden ging ze zodanig liggen dat ik wist wat van mij verlangd werd. Namelijk heerlijk sabbelen aan haar tepels. Ze heeft kleine borstjes (eigenlijk niets) maar ik vindt dit ontzettend geil. De dame ligt dan ook zeer gepassioneerd bij. Tijdens het pijpen ook maar weer eens eerst een daarna twee vingers in haar kutje gebracht en haar gevingerd. Ze werd kleddernat, de kutsappen stroomden langs haar billen. Of ze klaar komt ik weet het niet maar ze schokte aardig. Daarna gingen we over op het stand werk. Cowgirl, doggy, missionaris en een voor mij onbekende maar wel lekker standje. Het ging er ruig aan toe af en toe kreeg ondergetekende een kusje in de missionaris werd zelfs wat ruig gezoend niet echt tongzoenen maar toch. Het was een heerlijk geil gebeuren en gelukkig kwam ik nog niet klaar.
                          Tanja maakte het af door mij klaar te pijpen in standje 69. Heerlijk beffen en tegelijkertijd haar heerlijke lippen rond mijn eikel. Kwam weer kronkelend klaar.
                          Daarna aangekleed nog even wat nagekletst en tevreden nr. 18 verlaten.

Commentaar

Een half dozijn bezoekjes aan het lekkerste meiske van de Weaze. Maar voordat ik het Hofje binnen kon stappen was er nogal wat consternatie in het steegje. Een man die zo te zien iets te diep in het glaasje had gekeken kreeg het aan de stok met een motoragent. Iedereen weet dat dat niet verstandig is maar ja. Met gillende sirene kwam versterking en de man werd geboeid afgevoerd naar het bureau. De rust keerde weer en ik spoedde me naar Hofje 18. Tanja schoof net haar gordijntje open en was weer mooi in het rood gehuld. Haar kacheltje stond trouwens ook roodgloeiend want het was er heerlijk warm. We kleden ons uit en ze hield haar rode kousen aan. Nadat ze haar poesje even fris gewassen had drukte ze haar warme lichaam tegen het mijne en masseerde ondertussen m'n gereedschap. Heerlijk. Ze ging op bed zitten en terwijl ik voor haar stond pijpte ze een condoom om mijn inmiddels keiharde snikkel waarbij ze ook m'n ballen niet vergat. Ze ging liggen en daarna was het mijn beurt om haar te verwennen. Tanja geniet er van om gebeft te worden. Na een tijdje draaide ik me om zodat ik haar verder kon beffen terwijl ze me pijpte. Ze kroop naar voren en schoof 'm in haar gladde gleufje. Reverse cowgirl is geweldig met haar vanwege de geile bewegingen die ze maakt met haar kontje. Maar ik wilde eindigen in missy en na al het voorwerk van Tanja duurde het dan ook niet lang voordat ik sterretjes zag. Binnenkort gaat ze een weekje naar huis maar ze zegt dat ze daarna weer terug komt.

VJ

Commentaar

Alweer een recensie over Tanja? :-). Gisterenavond nog in het rood las ik, vanmorgen in lekker zwart. Details zijn al vaker geschreven en ze kloppen allemaal. Een leuk detail van vandaag was dat mijn idee om op haar buikje en borstjes klaar te komen met instemming werd begroet, maar toen haar rechteroog + pony werden geraakt zei ze "shit" ... terwijl het toch iets anders was ;-). We hebben erom gelachen en alles was ok. Wat een leuke, lieve en lekkere dame is Tanja toch. Had ik al geschreven dat ze een topper is? ... Ja dus.

Commentaar

Ze is weer terug en ik heb het geweten. Dit is wel de laatste recensie over haar omdat het de lezer anders gaat vervelen Zondagmiddag naar de weaze maar ze was er nog niet. Dus mij door een andere dame laten verwennen. Daarna wat gewerkt en na het werk desavonds weer geprobeerd. Ze was er, ze bleek in de file gezeten te hebben vandaar dat ik haar s’middags niet trof. Eerst even geknuffeld en deze heerlijkheid bekeken. Ik vind haar mooi een prachtig slank lichaam met heerlijk kleine tietjes. Wist nooit dat zulke kleine mij zo zouden opwinden.
                                Tanja zelf waardeerde het weerzien ook en kuste mij enthousiast. Even gesproken over mijn nickname waar ze nu wel achter gekomen was. Snel de kleertjes uit en eerst werd ik heerlijk opgegeild. Zij speelde met mijn ballen en pik terwijl ik haar wat vingerde daarna iets wat ik ongelooflijk heerlijk vind. Namelijk het sabbelen, likken etc aan haar tepels. Zelf voel je er weinig genot bij maar het is heerlijk om Tanja te horen en zien genieten. Daarna het pijpen en standje 69. Bij ons een heerlijk en langdurig gebeuren. Ik werd gepijpt mijn ballen kregen een beurt terwijl ikzelf haar kutje befte en vingerde. Ze werd weer kleddernat en ik zelf lag te kronkelen van genot. Overgegaan op een aantal standjes waarbij de dame mij en ik probeer het ook heerlijk zoent. Er werd zelfs getongzoend. Ben daar zelf wat een hansworst in maar Tanja maakt veel goed. Het standwerk gebeuren was van topsport niveau. Cow girl, missionaris. Standje waarbij Tanja haar benen op mijn schouders had liggen. We konden zo meedoen aan de olympische spelen. Het onderdeel moeten we nog uitzoeken. Ik kwam dan ook weer eens volledig dizzy klaar, heerlijk. Tanja zelf vermaakt zich ook wel tijden ons gebeuren zal niet zeggen dat ze klaar kwam maar genoten heeft ze wel. Kleddernat was ze.
                                Na afloop nog even gezellig nagekletst. Ze wil in ieder geval nog Nederlands leren Deze dame is mooi, lief, intelligent, sportief en niet te vergeten sexy. Ze maakt je helemaal gek, ik kroop soms tegen de muren omhoog. Om verliefd op te worden en niet alleen om de sex. Het is niet te doen anders zou ik mijn naam van Sonjalover veranderen in Tanjalover.

Commentaar

Ook van mij even de laatste recensie van deze (h)eerlijke meid. Niet omdat ik haar niet meer zal bezoeken, sterker nog, ik wordt zowaar monogaam. Maar ik denk dat de lezers van dit forum graag recensies lezen van verschillende bezoekers. Door allerlei omstandigheden was het inmiddels 7 weken geleden dat Tanja me sterretjes had laten zien. In die tijd heeft ze stevig aan de digitale snelweg getimmerd en verscheen zelfs in de Hookers chat. Vandaar dat we af en toe virtueel contact hadden en ze me dus vertelde wanneer ze weer aan het werk zou zijn. Gisteravond was het dan zover. Het welkom was warm, net als haar slanke lichaam dat ze in een klein wit lingeriesetje had gestoken. Tanja werd Eva, ik werd Adam en in het Hofje (van Eden) danste ze sensueel tegen me aan en masseerde m'n pik en ballen. Op bed heb ik eerst haar gladde gleufje op temperatuur gelikt en daarna hebben we ons heerlijk aan elkaar vergrepen in standje 69. Toen ik het bijna niet meer hield ging ze op haar rug liggen en spreidde haar benen. Soepel gleed ik in haar inmiddels glibberige gleufje om niet lang daarna een spetterend orgasme te beleven. Tanja trok me nog even stevig op zich en klemde haar benen om me heen zodat geen enkele trilling verloren ging. Ik richtte me op en Tanja streelde m'n borst terwijl ik nog even in haar bleef. Dan geniet je.

VJ

Commentaar

Keesje was vandaag in Leeuwarden op zoek naar Poolse Ola in de esperanza, deze blijkt parttime tijdelijk naar Groningen te zijn.
                                    Kon mij de goede recensie van Tanja herinneren, na een paar keer langs haar raam te zijn gelopen en door haar naar binnen gelonkt te worden, werd Keesje bijzonder goed verwend.
                                    Tanja heeft een lekkere kale muts waar je heerlijk aan mag sabbelen, hierna in de missionaris veel te snel de conti gevuld.
                                    Keesje zet deze dame op nu tijdelijk op de eerste plaats.
                                    Kortom hier gaan we de komende tijd weer vele kilometers voor om rijden

Commentaar

Deze Tanja vorige week bezocht en alleen door dat ik me kon herinneren dat er iets positiefs was beschreven over een cleopatra kapsel.... Waar het al niet over kan gaan..
                                      Deze dame is een leuke dame, aanvankelijk dacht ik even dat ze erg verlegen was of misschien een taal probleem, echter niets daarvan, ze kon zich prima uitdrukken en ook verder ontwikkelde het zich tot een bijzonder leuk samenzijn..
                                      Nu was ik weer opnieuw van plan haar te bezoeken echter, tot op heden geen succes en telkens gesloten gordijnen en ook geen teken van aanwezigheid??? weet iemand haar werktijden?

Commentaar

Nou, alle info was juist, ze is er heus wel, was alleen het weekend weg, en dus was er na het weekend een leuk samenzijn...
                                        Er valt van alles te beschrijven, maar veel is al besproken, ik kan melden dat Tanja deze avond er geil was, kwam mij ook wel uit In mijn optiek is deze goedlachse oosterbuur een geweldige dame, blijft ook lachen en humor, heeft ze ook!
                                        Toch wel 1 minpuntje.... uiteindelijk wil ze wel naar den haag.... ach ja, We zullen zien, en tot die tijd prettig genieten in mooi leeuwarden.
                                        Overigens oppassen geblazen, deze dame leest hier wel eens een en ander...ze kan zelfs nederlands beter schrijven dan spreken....

Commentaar

Hé John, wil je me niet meer zo laten schrikken Tanja naar Den Haag ... daar zou ik echt aan moeten wennen geloof ik. Vanavond maar eens even naar haar plannen gevraagd en wat blijkt ... ze werkt liever in Leeuwarden .... Ik denk dat je bloed nog niet teruggestroomd was naar het juiste lichaamsdeel Nadat ik dus weer helemaal gerustgesteld was kon het feest beginnen. Voor details ... zie mijn recensies hierboven.

VJ