Leeuwarden, Hofje 21, Jolanda (D.Rep)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Hofje 21, Jolanda (D.Rep)

iets nieuws, spannends zoekend, belande ik bij Jolanda.
    Hofj 21, vol sm-speelgoed. Het was best wel spannend, maar sm is niet echt iets voor mij, en wel voor Jolanda kreeg ik de indruk. De massage met olie was uitstekend, stevig maar lekker, het pijpen was prima, ze zat op mijn borst, maar ik mocht wel de rug masseren, maar verder niet veel. ze stak ook nog een vingertje in mijn gaatje, en ik was best wel heet. Toen nog even neuken, maar dat was niet geweldig, niet lekker close. Daarna maar wat trekken, en het feest was over.
    Jolanda weet wat ze doet, en voor de liefhebber zeker een aanrader 8)

Leeuwarden, Walhalla 02, Jolanda (uitstekend)

Voor de liefhebber van SM/bondage echt een aanrader. Toen ik bij haar kwam zag ik haar uitgebreide assortiment van spullen zoals tepelklemmen, touwen, handboeien, maskers, dildo's etc dus voor mij in ieder geval het proberen waard.

Ik werd direct aan het bed vastgebonden bij handen en voeten en kreeg een masker op waarna zij mij op alle manier begon te teasen en masseren. Ik kwam een aantal keren bijna op mijn hoogtepunt waarbij precies op tijd weet te stoppen om het uit te stellen... heerlijke body to body, massage van mijn ballen en anusstreek....

Vervolgens begon ze me met een zweepje te slaan, meer teasen maar duidelijk de grens opzoekend... heerlijk, ze verstaat echt haar vak!!!!
    Ze nam overal uitgebreid de tijd voor maar bleef zeker dominant....

Na een tijd op deze manier te zijn gepest maakte ze me los om mij doggy style te nemen met haar voorbind dildo... hiermee bracht ze me helemaal naar mijn hoogtepunt...

Voor de liefhebbers echt een aanrader, deze mooie caribische sensuele dame....... ik zal in ieder geval vaker bij haar komen....

Commentaar

Ben ook bij Yolanda geweest, is echt een professional,
      heb er soft sm gedaan, was een feest. Lekker dominant maar toch ook weer lief, dronken van de poppers en vastgebonden op bed werd ik bewerkt met veel massageolie en....kaarsvet op mijn tepels. Mocht haar even neuken zonder haar aan te mogen raken en vervolgens met mijn ballen afgeklemt, trok ze me fantastisch klaar. Is voor herhaling vatbaar, wel duur. :P :P 8)

Commentaar

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat de laatste twee recencies wel echt zijn. € 250 vind ik een hoop geld, daar kun je 5 tot 10 keer lekker aan je trekken komen.
        Zelf ben ik nu 4 keer bij Jolanda geweest, we hebben het een en ander uitgeprobeerd(mijn eerste keer met poppers) maar ik ben geen echte liefhebber van sm. geef mij maar een gfe. Maar Jolanda is een vakvrouw, die weet wat ze doet, en een man behoorlijk op kan winden. Als je eens iets anders wilt, is dit je kans, en dat hoeft echt geen €250 te kosten, gewoon proberen wandelaars en schrijf dan ook eens een recencie, en dan liever niet je eerste.
        Johann

Oorspronkelijk geplaatst door Erik-21
        't is ook geen bedrag dat ik dagelijks uit mijn zak klop, maar ja als je wat speciaals zoekt kost het ook wat meer.
        Het was overigens niet mijn eerste bezoek bij haar maar wel mijn eerste recensie. Het is zeker geen dagelijks bezigheid van mij maar meer zoiets van eens in de paar weken cq maand.
        Toen ik in het begin bij haar kwam gaf ik ook minder geld uit (minder tijd) maar daarom echt niet minder lekker hoor. Maar klopt, voor diegene die enkel en alleen voor het normale klaarkomen gaat kun je net zo goed bij andere dames terecht. Ik zoek het echter in de wat specialere behandeling.
        Oorspronkelijk geplaatst door harjan2
        En dat is precies wat ok ook vind. De sm van Jolanda is super en dan op het laatst lekker een hoogtepunt, hoe dan ook, is meer dan de moeite waard.
        Oorspronkelijk geplaatst door johann
        ik ben blij met deze reacties, en neem mijn veronderstelling dat dit een lokkertje was terug. Ik geloof zeker dat Jolanda een vakvrouw is, maar gezien het hoge bedrag, en de weinig recencies had ik mijn twijfels.
        veel plezier.
        Oorspronkelijk geplaatst door harjan2
        Dank je Johan, sportief van je. Jij ook veel plezier met jouw bezoekjes aan wie /wat jij leuk vindt.

Commentaar

heb deze dame al meerdere keren bezocht en het is echt elke keer een geweldige ervaring
          vooral als ze me pik masseert met olie en haar nagels , ze weet het het spel goed op te voeren met haar zweepjes en dergelijke speelgoedjes !
          als je een tijdje bezig bent krijg je vaak wat poppers van haar en dat maakt mij altijd erg geil en dan laat ze meestal ook een vingertje of 2 in mijn anus verdwijnen en, en meestal als ik tegen het hoogtepunt aanzit krijg ik nog wat extra poppers en dak nom ik heftig klaar
          neb83

Commentaar

Kom hier nu voor het eerst, maar heb deze dame al een aantal keren bezocht. Ik moet zeggen dat het wel iets bijzonders is. Ben geen fan van het hele harde werk maar zij weet wel hoe je iemand moet prikkelen als het of soft sm neerkomt. Geblindeerd laat ze van alles op me lost met haar handen en nagels. Daar lig je echt van genot van te huiveren.
            Ze maakt daarbij ook gebruik van haar leren zweepjes om te strelen en olie in combinatie met haar handen om je nog meer te plagen.
            Haar fantasie kent blijkbaar geen grenzen.
            In de loop van de jaren ben ik wel uitgekeken op de gewone sex en dan is een dame als deze een bijzondere afwisselen. Kom er in ieder geval keer op keer tot een hoogtepunt.

Commentaar

hallo samen

ben al vaak bij haar geweest maar wist niet dat ze jolanda hete
              ik moem haar altijd mevrouw of meesteres

heb hele goeie ervaringen met haar .
              die pik masage is geweldig en dat afbinden van mijn ballen maakt ze heel gevoellig voor haar lange nagels.
              ik heb al een paar keer haar kutje mogen aanraken een lekker gevoel en ze is goed verzorgd.
              ze heeft mooie volle stevige borsten en is altijd zeer goed en uitdagend gekleed vooral die lange veterlaarzen met stiletto hakken heel geil.
              heb haar ook al een paar keer mogen neuken een heel heet kutje heeft ze.
              het neuken met dildo is ook geweldig vooral onder invloed van popper.
              het liefst zou ik haar kut nog eens beffen het lijkt me geweldig als ze boven me komt staan en langzaam die hete kut op mijn mond laat zakken ,ik zal haar vanavond eens vragen of ik haar kut mag likken.

ik laat weten hoe het was geile groeten

ps ze is echt niet duur zeker niet voor vaste klanten
              een dag geen sex is weer een dag niet geleefd

Commentaar

Raar hoor dat er zo weinig over haar geschreven wordt. Ik was vanmiddag bij haar voor een soft s.m nummer. Het was goed, vastgebonden, opgebonden en geblindoekt, teasde ze me en met poppers erbij naar een geweldig hoogtepunt. Na afloop even uitblazen en druivesuiker mee om de poppers weer weg te werken. Herhalingsgevaar, maar het is wel een eind rijden.

Commentaar

Ik weet niet helemaal zeker of dit de dame is Jolanda want ik ben nooit bij haar geweest maar haar kamer nummer klopt en ze is latina en leefdtijd zou ook kunnen kloppen. Deze dame heb ik wel eens aangesproken met al haar SM artikelen in haar kamer in Hofje 21. Maar gisterenavond was ze haar nieuwe kamer in Walhalla 2 aan het inrichten. Ik heb even met haar gesproken en ze was niet tevreden over het hofje en wil het nu hier proberen. Ze had nog lang niet al haar SM attributen weer op zijn plaats.
                  Maar voor haar vaste klanten dit alles ter info zodat ze niet eerst weer 1,50 euro hoeven te betalen bij het hofje.

Pagero

Commentaar

dit is inderdaad Jolanda,nu in kamer 2 walhallah ze was het helemaal zat in het hofje. Ze zit er al jaren en ze krijgt meer bezoekers dan recencies, maar ik heb het idee dat een hoop klanten dit echt voor zichzelf willen houden. Nu het € 1,50 kost komen er nog maar heel weinig mensen in het hofje, voor € 25 kun je al een snelle wip maken, dus. Willem van het hofje int de huur, € 70 euro per dag per kamer, en vooruitbetalen, wat hij later vergeten is, dat verdwijnt in eigen zak. Wanneer dan meisjes dat niet opnieuw betalen, dreigt hij dat ze de papieren niet goed voor elkaar hebben en dat hij hen gaat aangeven dus dan betalen maar. Willem is dus niet echt fris. Het hofje is bijna verlaten maar in de andere panden zitten wel leuke dames, en ik heb gister meer politie gezien dan antillianen, gaf me wel een goed gevoel.

Johann

Commentaar

Ihofje 21 Jolanda (D.Rep)(uitstekend)

dinsdag avond bij deze dame geweest.
                      Al een hele tijd voor bij gelopen maar nu toch maar de stoute schoenen aan gedaan .
                      Elke keer leuk lachen en groeten maar nooit naar binnen geweest komt door de sm spullen die er hangen . denk ik.
                      Maar toch een keer proberen. wat een ervaring hoor om het eens mee te maken dit op seks gebied.
                      Het was voor herhaling vatbaar..
                      Ze ziet mij wel weer terug.
                      Een heerlijk 90 min gehad.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Hofje 21, Jolanda (D.Rep)(uitstekend)

Gisteren avond deze dame weer eens bezocht.
                        Een heerlijke massage gehad en gegeven.
                        En voor mij een nieuwe ervaring geblinddoekt en vast gebonden. heel apart om dat dan de seks te bedrijven.
                        Door haar handelingen kon ik het niet meer houden. zijn niet eens aan het neuken gekomen doen was ik het al uit.
                        en voor de tweede keer lukte niet meer de spanning was weg ik weet het niet.
                        maar voor de rest was het weer gezellig en lekker.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Hofje 21, Jolanda (D.Rep)(uitstekend)

Vrijdag avond Zaterdag ochtend. hi was al na 00.00 uur.
                          Weer langs gewipt bij deze heerlijke meid
                          Ze verrast mij elke keer weer op nieuw met haar sm artikelen
                          Maar op een of andere manier wel lekker.
                          Hou er niet zo van maar als zij dit doet is het gewoon heerlijk. Met goede afspraken maken daar houd ze dan ook aan.
                          vind ik een grote plus punt.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Esperanza 118, Jolanda (D.Rep)

Na wat rond hangen,
                            Toch maar op onderzoek gegaan om Jolanda te vinden En Ja hoor. Ze was er nog. Bij Esperanza boven nieuwe gedeelte.
                            Haar weer gevonden.
                            Was Weer een ervaring rijker .
                            Nog een PAAR dagen tot zaterdag is ze er nog en dan met vakantie zij ze tegen mij.
                            Rond 22 augustus weer in leeuwarden.

Commentaar

Ja hoor ze was er weer. terug van vakantie.
                              heerlijk weer gespeeld met haar lekkere seks gehad.
                              jammer dat ik zo geil was als boter .
                              het was er weer te snel uit . heerlijk geneukt met haar.
                              maar wel op haar oude stek in het hofje 21.

Commentaar

vrijdag avondweer bij haar geweest 13-11-2014
                                ze verrast me elke keer weer als ik bij haar ben was weer heerlijk. lekker gespeeld met mijn lul en ik met haar tepels plus kontje en haar kutje. jo het is fantasties hoe ze het doet.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Hofje 21, Jolanda (D.Rep)

Hmmmm... ze is wat langer weggeweest dan 3 weken maar ze is weer terug. Gisteravond zat ze weer op haar plekje en heb er weer een heerlijk tijd doorgebracht met haar SM specialiteit.

Commentaar

vrijdagavond zaterdagochtend 03072015 weer eens langs gewipt. was zeer rustig deze avond zal wel door de warmte zijn geweest.
                                    maar JOLANDA het was weer lekker. bedankt. een heerlijk uurtje gehad.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Hofje 21, Jolanda (D.Rep)

Vandaag weer even bij Jolanda aan geweest.
                                      Het was weer als vanouds ,neemt ruim de tijd lekker spanken en een reuze goede SM sessie .
                                      Kortom weer als vanouds.
                                      Een aanrader voor wie van net iets meer houd dan recht toe recht aan.

Commentaar

gisteren deze lekkere dame weer eens een bezoekje afgelegd.
                                        het was weer heerlijk meid.
                                        we hebben weer heerlijk gespeeld.......................................... ............. kom er maar achter en schrijf het op .

Commentaar

afgelopen zondag avond weer even langs gewipt bij deze leuke vrouw. een heerlijk uurtje gehad met haar. er is veel mogelijk bij haar . weet niet van een ander. maar het bevalt mij goed. jammer dat het zo gustig is ze klagen allemaal.