Leeuwarden, Love & Joy 006, Madalina (vh Anna, Ilenka)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Love & Joy 006, Madalina (vh Anna, Ilenka)

Vrijdagmiddag kwam ik op de gang Anna tegen, ze vroeg, you want sex?, ik kan natuurlijk geen nee zeggen tegen zo'n voorstel, het is een knappe meid, dus.. eenmaal binnen afgesproken 50 euri inclusief beffen en zoenen, ze spreekt erg matig engels, dus dat schiet niet op.. eenmaal uit de kleren is ze erg lekker, wat een lijfje.. we zoenen en ze begint me lekker te pijpen, hierna komt ze op me zitten en kan ik haar lekker beffen, nog de missionaris en de finish doggy style gedaan, met mooi zicht op haar lekkere kontje, kortom... opnieuw een prima ervaring met een jonge Roemeense.. wat zijn ze toch lekker..

Leeuwarden, Love & Joy 006, Ilenka (vh Anna)(goed).

Hallo net bij deze dame geweest,ik heb niet dezelfde ervaring als m n voorganger, binnen gekomen en voorgesteld en afgesproken wat we gingen doen en afgerekend ze wilde 40 euro hebben voor pijpen neuken en beffen dus was wel goed,daarna gebaren de kleren uit met een tempo van nou opschieten heb niet de hele avond aan tijd,toen pielemans slap het condoom erom heen de dame wilde snel ongelovelijk toen dus pijpen maar moet je menen nooit stijf te krijgen he door deze gehaastheid nou toen maar even likken dat was wel goed dame was lekker schoon weer pijpen daarna en werdt stijf en ze nam em in de hand en trok me wonder boven wonder klaar,toen de zaak gewassen moest ook snel met 1 of t ander vochtig doekje wat ze ook gebruikt om haar poes mee te reinigen wilde m n jongeheer even afdrogen maar kon niet er was geen papier nou al met al een waardeloze ontmoeting ergens , nee is niks waard ! M vr gr Bananaman !

Commentaar

Helaas, de vorige recensie was erg slecht over Anna, ik heb haar deze week even met een bezoekje vereerd, was toch wel weer tevreden over haar, ze heeft een geweldig lekker lichaam, jong, strak, glad, mooie stevige echte tieten, ze doet lekker mee... voor 10 euri extra heeft ze lekker aan mn ballen gesabbeld, was weer okee! Hierna 69, de cowgirl en afgemaakt in doggy.. wederom prima allemaal.. minpuntjes zijn wel... ze spreekt erg slecht engels/duits... ze kijkt niet altijd even vrolijk... maar verder prima, hoor!!

Commentaar

Anna (Toen ik haar leerde kennen noemde ze zich Emma, maar Anna is iig een deel van haar echte naam) blijft voor mij DE reden om regelmatig naar Leeuwarden te rijden.
        Ik heb inmiddels een goede band met haar, dus ze zal voor mij misschien extra haar best doen, maar het blijft geweldig.

Liefhebbers van cowgirl kunnen hier hun hart ophalen. Deze meid is de enige dvp die mij in dat standje klaar weet te krijgen! Verder heeft ze een stel heerlijke natuurlijke borsten (cup c?). Zowieso heeft ze een heerlijk lichaam. Momenteel iets meer pondjes dan voorheen, maar nog altijd een heerlijk figuurtje.

Tsja dit klinkt een beetje als een commercial en dat is het feitelijk ook. En inderdaad uit eigen belang, want ik wil niet dat Anna weggaat uit Leeuwarden!

Ik rij er niet voor niks zo'n eind voor

Probeer haar eens!

Commentaar

Ilenka - love&joy 006

Vanavond wilde ik Diana [Hofje 05] bezoeken, helaas was zij niet aanwezig.
          Uiteindelijk een bezoek gebracht aan ilenka in Love&joy 006.
          Goede ervaring met deze zeer aantrekkelijke blondine. Heerlijk volle stevige B-cup met grote tepels. verder zeer strak en heerlijk glad en geschoren.
          Geen top ervaring maar zeker relaxed en goede deeptroath blowjob gekregen. afgemaakt in diverse standjes waarbij ze goed meedoet. Herhalingsgevaar
          k vind ILENKA verdacht veel lijken op ANNA die jaren op love&joy 103 gewerkt heeft

Commentaar

Leeuwarden Love & Joy 06 Madalina

Fietsend langs het wandelgebied in Leeuwarden kreeg ik opeens zin in een lekker hapje. Ben gaan kijken of mijn favo meid er ook was maar helaas niet aanwezig. Gelukkig waren er wel een paar andere meiden net aangekomen. Van m'n vorige bezoek aan L&J herinnerde ik me nog Madalina waarmee ik een gesprekje had op de hal. Ze is nu zo'n drie weken in Leeuwarden vertelde ze. Zij was aanwezig en aangezien ze erg lekker er uit ziet was de keuze snel gemaakt. Helaas viel het ietwat tegen. Het pijpen was gewoon slecht en kort. Daarna een paar standjes gedaan waarbij zij wel erg snel "moe" was (binnen een minuut ofzo en dat terwijl ik de eerste klant van de dag was). Ik vond haar erg ongeïnspireerd en afwezig, al met al een matige ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Leeuwarden Love & Joy 06 Madalina aka Anna en Ilenka

Oorspronkelijk geplaatst door DEDON
              Je recencie over haar is niet echt positief te noemen Jelke.
              Ik heb haar 2 maal bezocht, 1e was wel okay (zie recencie), maar bij mijn 2e bezoek vond ik de service maar matig.
              Hierdoor haar daarom nog niet weer bezocht.
              wat vraagt ze voor P+N+Beffen en tongzoenen dan?
              Grt Don.
              Nee dat klopt ze is wel slechter geweest de keren dat ik er nu ben geweest waren echt goed gelukkig
              ja valt me niks tegen denk wel ergens hoe vaker je er komt hoe beter het wordt maar ja het zijn vrouwen
              haha hebben nou eenmaal stemmings wisselingen haha hormonen he ! ik betaal dan 50 euro !
              M vr gr BaNaNaMaN !

Commentaar

Re: Leeuwarden, Love & Joy 006, Madalina (vh Anna, Ilenka)(goed)

Heb haar ook eens bezocht. Ja, heerlijk jong lijfje, heerlijke tieten en lekker nat kutje. De dienstverlening was ok, maar niet meer dan dat. Communicatie was ook niet optimaal, maar moet daar bij toegeven dat ik ook niet in een spraakzame bui was. Herhalingsgevaar ? heel misschien

Commentaar

In de Love & Joy zijn er mooie meiden , maar niet iedereen is helaas dol op footworship.
                  Dit vind ik jammer
                  Madalina heeft daar gelukkig geen problemen mee.
                  Ik kreeg dan ook een stijve lul bij het aanzien van haar voetjes in naaldhakken.
                  Zij lag op het bed en ik zat gewoon op de grond te sabbelen aan haar tenen.
                  Ik kon mijzelf zelfs zien in de spiegel met haar voet in mijn mond.
                  Dit maakte mij geil.
                  Bovendien stimuleerde zij mij door haar tenen zachtjes in mijn mond te duwen.
                  Ondertussen speelde ik natuurlijk met mijn piemel.
                  Op een gegeven moment spoot ik daardoor al mijn zaad in een tissue.
                  Van dit soort meisjes lust ik wel pap.
                  In totaal was ik 40 euro kwijt.
                  Het was de moeite waard, want nu weet ik waar ik moet zijn voor dit soort zaken.

Commentaar

vorige week madelina ook even bezocht,mooie meid om te zien lekkere tieten,en een mooi kontje
                    na binnenkomst eerst even met mn pik gespeeld cd erom en pijpen maar deed ze lekker diep..eenmaal op het bed beland ging ze lekker op me zittten en liet ze mn pik lekker in haar kutje gleiden na een minuutje of vijf overgegaan op missio met mooi uitzicht op haar geile tietjes,nog even lekker hard doggy geneukt,uiteindelijk lekker met haar handjes afgemaakt..niet absolute top ervaring maar wel een lekker meisje om te neuken

Commentaar

Leeuwarden, Love & Joy 006, Magdalena(goed)

In Love en Joy zitten nu veel nieuwe leuke dames, de keuze werd hierdoor moeilijk. Leuke jonge meisjes die er goed uitzien.
                      Magdalena komt uit Roemenie en spreekt goed engels, ze is slank en heeft een goede B cup. Ze is pas 2 dagen in Leeuwarden. Ze heeft een knap gezichtje.
                      Voor 35 pmc en nmc, ik heb niet gevraagd of ze pzc doet.
                      Lekker rustig opgeilen en daarna condoom erom en langzaam pijpen.
                      Daarna kwam ze lekker op me zitten en begon me langzaam te berijden.
                      Ik vroeg of ze wilde kussen en ze stak voorzichtig haar tongetje uit en toen lekker liggen tongen.
                      We hebben van positie gewisseld en ik heb het in missio afgemaakt.
                      Zeker voor herhaling vatbaar, maar er zitten meer leuke dames die ik wil bezoeken.

Commentaar

Re: Leeuwarden, Love & Joy 006, Madalina (vh Anna, Ilenka)

Heerlijke meid is dit!! Vorige week voor de 2e x bij haar geweest en het is een plaatje! Ze stond mooi te wezen op der kamer en dat lijf goddelijk!! Kreeg zin om haar echt flink aan te pakken en dus naar binnen! Standaard tarief afgesproken. Ik merkte wel dat ze aardig commercieel is geworden. Zo vroeg ze voor tongen nu 50 euro. Waar voorheen ik gewoon 5 euro extra Moest betalen. Voor pijpen zonder vroeg ze zelfs 100 euro! Dus dan maar de standaard voor 35. Op bed beland besloten mij lekker lang te laten pijpen.. ze hield haar hakken en ondergoed aan wat ik geil vond. Liggend op bed zoog ze heerlijk en op het eind nog maar even staan en zei op de knietjes.. ze liet zich gewillig in haar mondje neuken heerlijk!! Broekje en bh uit en cd erom.. haar eigenlijk maar 2 minuten in doggy kunnen neuken en volgespoten! Veelste kort maar hield het niet meer! Echt leuke en knappe meid alleen jammer dat ze steeds maar een paar weken blijft en dan weer voor langere tijd weggaat! Vast nog wel meer mannen met haar ervaring dus benieuwd naar jullie reacties!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tammer13 Bekijk bericht
                          Heerlijke meid is dit!! Ik merkte wel dat ze aardig commercieel is geworden. Zo vroeg ze voor tongen nu 50 euro. Waar voorheen ik gewoon 5 euro extra Moest betalen. Voor pijpen zonder vroeg ze zelfs 100 euro! Vast nog wel meer mannen met haar ervaring dus benieuwd naar jullie reacties!
                          Ik kom regelmatig in de middag daar.
                          Aangezien het rustig was en Madalina beschikbaar was toch maar even geprobeerd!
                          Leuke meid, maaaaaar NOOIT WEER.
                          Na het korte pijpen (na 1 minuut) vroeg ze om een standje. Reversed cowgirl gevraagd en na 3 minuten gaat ze eraf en vraagt ze om een ander standje. Doggy gedaan (2 min en ze vroeg om iets anders) en daarna de missionaris.
                          Dit alles in een zeer kort tijdbestek. Ik had bij binnenkomst al 15,- extra gegeven op de hoop op een leuke middag.
                          Na 2 minuten missionaris zegt ze: '' You have to come now'' (WAT EEN AFGANG)

Ik kan je vertellen, dit was de ergste middag sinds jaren daar. Dit is niet wat een man wil.
                          Bij alle andere vrouwen kon ik doorgaan tot komen (ik kan het natuurlijk lang beheersen), maar bij Madalina was de schik er gauw vanaf.

Love & Joy 6 ga ik voortaan voorbij.

Commentaar

Madalina ook weer eens bezocht.
                            Eerst ff lekker opgeilen voetjes beetje gelikt.
                            Vervolgens condoom om en lekker pijpen madalina naast bed ik erop daarna flink in missio geneukt waarna madalina lekker bovenop deed ze goed.
                            Nog ff in doggie flink doorgeneukt en me lekker klaar getrokken.
                            Al met al minder dan de vorige keer maar mooi meisje !!

Commentaar

Madalina is een mooie Roemeense meid met een perfect kutje en mooie tietjes. Ze neemt de tijd voor je en houdt van lang neuken, geen typetje van 20 minuten en je tijd zit er op.

Commentaar

Na werk even snel een blik geworpen op de weaze, eerste keer. Na wat heen en weer te lopen, is de conclusie dat je goed moet zoeken en dat er af en toe opeens iets leuks staat. Helaas vind ik dat daar iets teveel tijd in gaat zitten om iets leuks te vinden.

Uiteindelijk bij deze mooie meid uitgekomen. Prijsje afgesproken voor half uurtje, kost niets maar was ook snel klaar, ze begon snel met pijpenstrootje, daarna wat handwerk. Beiden deed ze wel zeer lekker en fijn. Daarna afgemaakt in doggy en na het moment der momenten mocht ik nog even lekker met haar liggen en haar lichaam her en der zoenen.

Al met al een korte fijne ervaring. Kleine kamertjes blijven behelpen.

Commentaar

Woensdagavond eens over de weaze gelopen. Niet druk met de meiden en de meeste lagen ongeïnteresseerd op bed met hun telefoon. Madalina was een van de weinige die nog wel zin had. Mooie meid, heerlijk lichaam met perfecte tietjes. Haar engels is wel verbeterd. Half uur met elkaar bezig geweest en van pijpen, 69, doggy, zij boven, ik boven, lepeltje en weer opnieuw. Op het eind afgetrokken toen ik haar lekker befte. Daarna nog even leuk gepraat over de film die ze keek en waar ze van houdt. Ze wil je wel graag laten komen en dat is echt een pluspunt. Ook doet ze alles met condoom en ook geen gespuit op haar (heerlijke) tieten; pluspunt voor hygiëne. Haar kut is alleen niet echt strak (meer) Je glijdt er lekker in en niet dat ik met 5cm dikte onderbedeeld ben maar als je van strak houdt is dat het enige minpuntje (heel klein minpuntje) Deze meid is gewoon lekker, lief en zeker een aanrader.
                                  Ze is er alleen nog t/m dit weekend en zei dat ze dan drie maanden naar roemenië gaat.

Commentaar

Vanmiddag bij Magdalena geweest in kamer 6 Lovenjoy. Wat een heerlijk strak meisje om te zien. Ze is 27 jaar en momenteel heeft ze zwart haar. 40 euro afgesproken en eerst een tijdje erg leuk gekletst. Nadat de kleren uit waren lekker op bed gaan liggen. Het idee dat ik dit meisje straks zou pakken.. hmmm. Wat kusjes hier en daar en vroeg of ze wilde tongen, dit kost 10 euro extra en niet gedaan. Ze heeft me daarna gepijpt, dit mocht wel wat steviger. Ze kijkt je wel de hele tijd geil aan. Hierna kwam ze lekker op me zitten en liet me helemaal in haar strakke poesje verdwijnen. Heerlijk zo’n jong en slank meisje bovenop me en ze begon me zelfs te tongen. Omdat ze ook een erg lekker kontje heeft moest ik haar natuurlijk ook even doggy nemen. Wauw! Dit was echt superlekker, na een tijdje ging ze op haar buik liggen en heb ik haar steeds harder geneukt in haar poesje. Het uitzicht op haar kontje zorgde ervoor dat ik keihard klaarkwam. Echt een lieve en erg knappe meid! Ze gaat me vaker zien. Na een uurtje ben ik nogmaals naar Lovenjoy gegaan en heb Myriam bezocht, ook zeker de moeite maar Magdalena is meer mijn type. In Leeuwarden toch een aantal knappe Oost-Europeesche dames aanwezig, in tegenstelling tot Heerenveen waar alleen latina’s zitten momenteel.

Commentaar

Ik heb haar voor de tweede keer bezocht en nu incl. zoenen en likken afgesproken voor 50 euro. Ze tongzoent vol overgave en voelt echt als een GFE. Hierna haar op bed geparkeerd met haar kontje naar me toe. Eerst heerlijk haar kutje en sterretje gelikt want dat kontje van haar maakt me gek. Vervolgens een pijpbeurt (redelijk), daarna doggy en in missio hard afgemaakt. Het is echt een lekker meisje die je graag een goede tijd geeft. Ze zit weer op haar vertrouwde plekje in kamer 6.

Commentaar

Nadat ik was afgekoeld van mijn bezoekje aan Laura, ongeveer een uurtje later nog even bij love and joy binnen \'gewipt\'.<br />Na eerder langs een lege kamer te zijn gelopen, zat ze er nu wel, snel naar binnen! Dit was mijn 2e bezoekje aan haar, lieve meid, en een smokin hot lichaam!<br />Ik vroeg hoeveel het moest kosten, 35.. oei ik had helaas maar 30 euro bij me, maar dat was geen probleem zei ze. Eerst staand opgegeild, voelen, die lekkere borsten door je handen laten glijden terwijl ze me aftrok, \'you are horney\' zei ze, ik was heel snel stijf, wat wil je ook met zon lichaam! Op bed lekker door haar gepijpt, terwijl ze me geil en sensueel aankeek.<br />Neuken in missionaris en doggy, lekker strak poesje en ze blijft nat, heerlijk om te neuken, voelt goed aan en wát een uitzicht op haar kontje tijdens doggy! Goed gespoten.<br /><br />Nog even gezellig nagepraat, rustig en lief meisje, haar gezegd dat ik de volgende keer wat meer meeneem, dat ga ik zeker nog eens doen!

Commentaar

Gisteren in de ochtend weer bij haar op bezoek geweest. Ik heb een goeie klik met haar en bij binnenkomst meteen tongzoenen en knuffelen. Ze had een shirtje en joggingbroekje aan zonder slipje en kon haar overal pakken mmm. Toen maar ff betaald (50) en de kleertjes uit. Ze geeft een goeie GFE ervaring en we hebben een heerlijk half uurtje gehad. Volgende maand gaat ze tot ca. half september naar haar thuisland, dus jullie kunnen er nog even van genieten.