Leeuwarden, Esperanza 022, Daniela

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Esperanza 022, Daniela

Gisteren Daniëlle bezocht, wow wat een vakvrouw !!!!
    Na een uitgebreide wasbeurt, een zeer uitgebreid voorspel, met alles erop en eraan.
    Daarna heerlijk geneukt, waarvan ze zelf ook genoot.
    Ze werd erg vochtig en kwam hevig klaar.
    Al met al ben ik een uur binnen geweest voor maar 30 euro. Ik hoop dat jullie deze lieve meid met respect behandelen, want dat verdient ze.
    Deze slanke Dominicaanse heeft halflang haar met krulletjes, en spreekt naast spaans een klein beetje duits.

Oorspronkelijk geplaatst door vrouwenvriend
    Ik kan het enthousiasme van vorige schrijver delen. Bracht de afgelopen week twee topsessies bij deze prachtige slanke dame door. De details houd ik voor mezelf maar ik zou willen toevoegen dat ik het hygienische aspect nog hoger zou willen waarderen dan Misteruno al deed.

Leeuwarden, Esperanza 118, Daniëlle(uitstekend)

Gisteren voor de afwisseling nog eens naar de Weaze geweest. Ik wilde Daniëlle wel eens zien. Na aan het eind van de middag een paar keer langs haar dichtgeschoven gordijntjes gelopen te zijn vond ik haar daarna half liggend op haar bed luisterend naar muziek. Ze zag dat ik ook touwtjes in m'n oren had en riep lachend "You too, music ?" Of ik geen zin had om even bij haar te blijven ? Door haar hele houding had ik er meteen een goed gevoel over en zei "Sure". Ze was gekleed in een strak zwart hot pants broekje en bijpassend bovenstukje. Haar benen waren verpakt in zwarte netkousen. Ze zag er echt heel lekker uit. Ik pakte haar eens lekker stevig vast en schoof m'n handen over haar kontje onder haar broekje. Ondertussen begroef ik m'n gezicht in haar mooie zwarte haardos die ze vochtig houdt. Op de een of andere manier is die geur en die vochtigheid erg opwindend. Ze deed haar bovenstukje uit en ik likte haar tepels. Je moet haar tietjes overigens niet ruw behandelen, daar houdt ze niet van. Daarna draaide ze zich om en wreef met haar kontje over m'n kruis zodat het hoog tijd werd om uit de kleren te gaan. Na m'n gereedschap en m'n handen goed gewassen te hebben mocht ik op bed gaan liggen. Daniëlle's echte passie is pijpen. Toen ze zag dat ik geschoren was glunderde ze helemaal en sloeg ze met haar tongetje geen plekje over. Ze likte m'n ballen en langs m'n stengel. Daarna pijpte ze er een condoom omheen en kon het echte werk beginnen. Ineens realiseerde ik me dat m'n parkeerkaartje afgelopen was. Maar om nu deze heerlijke pijpbeurt daarvoor af te breken ? Het regende pijpestelen en dus gokte ik erop dat er geen parkeerwachters op straat waren, naar later bleek terecht. Nadat ze me bijna een kwartier gepijpt had wilde ik haar neuken. Ze ging op haar rug liggen, deed wat glijmiddel in haar poesje ("Meine Muschi is ein bisschen eng") en voorzichtig schoof ik 'm naar binnen. Langzaam voerde ik het tempo op en spoot het rubber vol. Daniëlle spande een paar keer haar kutspieren aan om de laatste druppels eruit te persen. Na het wassen en aankleden nog even met haar geknuffeld en beloofd dat ik 's avonds nog even terug zou komen. Dat heb ik gedaan en het was net zo lekker als 's middags. Dit keer kon ik haar nog wat langer laten pijpen en uiteindelijk moesten er 4 standjes aan te pas komen (cowgirl, missi, doggy en lepeltjes) voordat ik het rubber vol kon spuiten. Ze zei dat ze zelf 2 keer klaargekomen was maar dan waren het ingetogen orgasmes. Tenslotte weer uitgebreid gewassen waarna Daniëlle ging douchen (we waren allebei aardig bezweet geraakt). Daniëlle is in mijn ogen een aanwinst voor de Weaze. Misschien iets minder mooi als haar landgenote Alexandra maar zeker zo goed en vooral net zo lief. Ik heb in mijn recensie de tijden en bedragen van de 2 bezoekjes maar bij elkaar opgeteld.
    Wees lief voor alle meisjes in dit vak.

Commentaar

Leeuwarden, Esperanza 118, Daniëlla (uitstekend)

Ik kan me helemaal vinden in de recensie van VJ.

Ook ik ervaarde dat je met d'r tepels voorzichtig moet omgaan, maar dat ze mijn gereedschap behoorlijk stevig behandeld.
      Van het topje tot het gaatje werd ik heerlijk oraal verwend, moest er zelfs dwars voor op het bed gaan liggen (duurde even voordat ik het snapte, mijn buitenlands is niet alles, maar toen lag ik ook prima met een kussen in mijn rug en een been op de stoel )

Zoiets heb ik eigenlijk alleen nog maar meegemaakt bij Svetta en Marouska (en die zijn allebei weg >)

Het neuken was ook geen straf, maar ondanks de buis uit het plafond waar frisse lucht uitkom moes ik toch de meerdere erkennen in mijn uithoudings-vermogen.

Een heel aardige dame die je zeker niet voorbij moet lopen omdat ze geen mode-popje is

Commentaar

Gisteren voor de zesde keer bij Danielle geweest. Ze was wat verkouden en dus heb ik haar eerst even lekker gemasseerd, zittend op haar in zwarte netkousen verpakte billetjes met m'n snikkel in haar bilnaad. Ondertussen masseerde Danielle m'n lul met haar hand en haar kontje. Nou, dan wil ie wel hard worden hoor. Hierna hebben we elkaar weer eerst verwend in 69 en tenslotte heb ik haar in het vertrouwde missionaris standje nog even heerlijk geneukt.

Commentaar

Na de diverse positieve recensies over Daniëlle die in Moulin Rouge kamer 12 werkt besloot ik ook haar eens met een bezoek te vereren. Op de beneden etage zaten twee dames die mijn interesse trokken in Moulin Rouge 6 een latina met lang zwart krullend haar die bij mijn tweede wip op die dag zwaar tegenviel, verder zat er in Moulin Rouge 7 een Oost-Europese dame met lang blond haar.
          Toen ik naar de eerste etage klauterde zag ik als eerste in Moulin Rouge kamer 10 Diana zitten die ook het bezoeken waard is zoals ik enige tijd geleden mocht ervaren. Dus uiteindelijk besloot ik bij Daniëlle naar binnen te gaan, een dame die niet tot de “glamour models” behoort maar er best aardig uitziet. Al kletsend bleek ze jaren in Karlsruhe gewerkt te hebben en nu een maandje of twee in Leeuwarden, van 4-20 september gaat ze naar Spanje en daarna komt ze terug naar Leeuwarden. Ze kan ook na 1 september haar werk blijven doen omdat ze als dominicaanse ook een Spaans paspoort heeft.
          Daniëlle is een vakvrouw die haar werk verstaat dus wandelaars die snel klaarkomen hebben het lastig met haar omdat ze niet het hele programma kunnen afwerken.
          Daniëlle begint zich voor de daad zelf te wassen en dat wordt ook van de wandelaar verwacht en dat maak je bij de meeste dames niet mee en kan je alleen maar positief beoordelen, hierna mag je plaatsnemen op het bed en begint ze de complete erogene zone onderhanden te nemen waarna ze uiteindelijk de apparatuur met haar mond van een condoom voorziet.
          Het pijpen doet ze ook niet onverdienstelijk maar naar een paar minuten moest ik haar manen om tot de standjes over te gaan, ze kwam op mij zitten en er zat de nodige beweging á la Svetta. Na dit standje draaide ze 180 graden om zodat je het in en uitschuiven van de apparatuur duidelijk kan zien, na dit standje vervolgden we met de missionarishouding waarbij ik het jasje snel volspoot. Daniëlle heeft nogal gevoelige tepels daarom vindt ze het niet prettig als je daarin te hard knijpt, wat ze niet vergeet is dat ze met haar mond wel mijn tepels bewerkte. Hierna werd het jasje door haar verwijderd en werd met papier de apparatuur enigszins gereinigd, hierna moest ik op het bed blijven liggen en werd ik door wat ik maar “kietelmassage” noem een beetje door haar geplaagd waarbij vooral de erogene zones niet werden vergeten. Voordat ik wegging waste ik mij en Daniëlle deed hetzelfde.
          Daniëlle is een dame die niet naar de tijd kijkt en ze krijgt van mij een 9 voor de door haar geleverde diensten.

Daniëlle is een dame die een vervolgbezoek waard is en een aanwinst op de Weaze.

Anteros liep voldaan weg om vervolgens een verkeerde beslissing te nemen.

Commentaar

Leeuwarden, Esperanza 116, Daniëlle (uitstekend)

Woorden schieten tekort.

Het was een trieste aanblik toen ik vanmiddag aankwam op de Weaze. Kwibus, Nieuwe deel la Esperanza, Walhalla, deel van het Hofje, Moulin Rouge waren allemaal dicht. Op een deurpost in het steegje bij Kwibus stond geschreven "De Weaze is dood". Nou en daar deed het me aan denken. In de kamer E9 stond een vriendelijk lachtende spaanse mij welkom te heten, maar mijn gedachten gingen weer naar vorige week, dat ik mij in deze kamer me de vrouwen van het lijf moest slaan. In kamer 15 zat een kleine zeer donkere dame (deed afrikaans aan), maar ze keek mij wat te boos, De deur naar het nieuwe deel was dicht, in kamer 5 zat die stevige hollandse dames uit het hofje, die ons in alle talen ervan op de hoogte stelde, dat ze alles met condoom deed. In kamer 4 zat een dame die vriendelijke gedag zij, en leek me wel leuk. Lucia, altijd vriendelijk, nodigde mij ook uit binnen te komen. Ik had nog een leuke ervaring bij haar, maar liep nog even door. In L&J zat boven 1 dame (#13), in kamer 9 en 10 stevige hollandse dames. In het hofje zou in kamer 6 een mooie marokaanse zitten (volgens ingeweiden), ze had haar deur op kier, gordijn gesloten en dat bleef helaas ook zo.
            Weer terug naar la Esperanza, Lucia had bezoek, ook kamer 4 had de gordijnen toe, bij kamer 7 stond een bruinverbrande dame met daniella te praten, ondertussen una bananas aan het eten, ik had vandaag geen zin in iets anders dan duo's, dus ik liep maar wat door. Even later liep de dame naar haar eigen kamer. Ik weer terug. Daniella lag op bed, ik stond in de deur en vroeg naar de bekende weg. Zij kende hem ook.

Ook zij was bedroefd dat er nog zo weinig dames waren. Na de betaling veegde ze eerst haar lippenstift af, dat wordt zo'n bende. Eerst werd alles goed gewassen, daarna knuffelden we wat, zij streelde wat en ik verkende haar lichaam wat. Ik keek naar het bed, zij schudde de kussens wat op en ik vleidde mij neder. Ze zoende mijn borstkas en verzocht mij mij om te draaien. Ze begon met haar, zoals eerder genoemde kriebelmassage. Met haar vingertoppen beweegt ze over heel je lichaam en ze vergeet hierbij je erogene zones niet. Je hele lijf begint te tintelen en ze gaat hier een aantal minuten mee door. Heerlijk, heerlijk. Ze stond weer naast het bed en verzocht mij me om te draaien. Ze begint nu de erogene zones te strelen, ik streel haar rug, haar kont. Ze klimt op bed en knielt tussen mijn benen. Met haar tong maakt ze omtrekkende bewegingen, en likt m'n ballen en de schacht. Als ze dit een tijdje gedaan heeft, vraagt ze of ik het lekker vindt. Heerlijk is mijn antwoord, vooral m'n ballen is zo lekker. Waarschijnlijk heeft ze dit antwoord verwacht, want ze gaat er nu eens lekker bij liggen en vraagt mij mijn benen wat op te trekken, zodat ze onder de ballen kan likken. Nou dit gebied werd door haar minutenlang met haar spitse tongetje bewerkt. Ik lag bijkans in katzwijm. Plagend begint ze omhoog te likken en neemt heel even de eikel in de mond, maar haar mond is alweer naar beneden gegaan. Zo speelt ze een tijd lang. Ze verontschuldigt zich, ze moet nodig zegt ze en pakt een teiltje. Ze streelt mijn geslacht, ik streel haar borsten. Ze wast zich en droogt zich af en begint weer te likken. Ik vraag of ik haar ook mag likken en dat vindt ze wel goed. Door een miss-communicatie gaat ze eerst op haar rug liggen, maar 69 wordt het toch na enig oponthoud. Ik kijk naar haar geopende lippen en steek mijn tong maar weer eens uit. Trillend geniet ze ervan, zij laat zich niet onbetuigd. Als ik haar anus beroer laat ze zich zakken, "Oh jah, ik kom", roept ze. Ze wil omhoog gaan, maar ik blijf nog haar likken. Ze begint ook mij weer te pijpen.
            Kom, zegt ze en gaat op haar rug liggen. Ik moet nog even mijn tong uitsteken, maar ze wil me in haar. "Langzaam, ik kom zo", zegt ze. Tergend langzaam ga ik in haar en beweeg. Ze likt mijn hand en grommend komt ze. Ik beweeg door en sta bijna op knappen. "Wacht maar", zegt ze en gaat weer naast het bed staan en begint weer te pijpen en trekken. Ze werkt mij naar mijn hoogtepunt. Ik hou het niet meer en spuit mijn zak weer leeg.

Na de wasbeurt, zie ik dat ik al een uur binnen ben, mijn hele lichaam tintelt nog na. Ze heeft zich al gewassen, maar toch laat ze me naakt uit.

Van een medeloper hoor ik nog dat de eigenaar van Walhalla weer thuis is, en binnenkort weer opengaat met nieuwe dames, ook zit het hofje nog op nieuwe bewoners te wachten. Er is nog hoop.
            Dum spiro, spero.

Commentaar

Goed ondanks de dramatische berichten toch maar weer een wandelingetje gemaakt. Meerdere malen langs de esp. 7 gelopen. Eindelijk was de dame vrij ik snel naar binnen. Je komt dan tegenover een heerlijke geile latina te staan. Ik werd oraal verwend zoals ik nog nooit meegemaakt heb. Met haar vingers ging ze zacht kietelend langs de balzak, lul en onder de balzak en het kontgaatje. Verder werd alles op een grandioze wijze gelikt. Vooral de balzak en net eronder je weet niet wat je overkomt. Ik waande mij in het paradijs. Danielle streelde likte en pijpte mij zoals nog nooit een dame gedaan had.
              Daarna ging ondergetekende haar beffen eerst gewoon en daarna in de 69. In beide posities gaf ze in woord en gebaar aan dat ze klaar kwam. De schat moest echt even bijkomen. Dit klaar komen ging wel met veel lawaai gepaard. Ik weet dan ook niet of hier wat toneel bij kwam. Maar ik vond het wel leuk. weer zeer genoten ook van het uitzicht
              Hierna volgde weer wat oraal verwenspel en speelde het stuk wat met mijn kontgaatje (vingeren met condoom).
              Het neukwerk mocht er ook wezen. Ik kwam weer eens in de missionaris klaar en Danielle vermoedelijk ook. Ze lag er helemaal wezenloos bij.
              Een fantastisch dame in deze zware tijden.
              wat zijn de meesten toch lekker

Commentaar

Nou, het is boertje eindelijk gelukt deze dame eens van dichterbij te leren kennen. Door alle verhalen hierboven toch wel nieuwsgierig geworden en ondanks dat het niet mijn type is toch de stap maar gewaagd op de zondagavond. Het is dinsdagavond als ik dit schrijf, ik was niet eerder in staat om het gebeurde fatsoenlijk op het scherm te krijgen ;D. In elk geval, zondagavond 1 keer bij haar langs gelopen en zei ze : When you come now?
                M.a.w. kom nu maar eens bij mij binnen. Goed, ben de beroerdste niet en maar binnen gestapt. Prijs afgesproken en verder niks, ja rustig aan en verder dacht ik : ik zie wel........
                Nou dat zien viel niet mee, mijn god, het wit zat me zowat voor de ogen aan het einde. Het begon met wassen van klein boertje, zij zelf wassen en ik moest ondertussen languit op bed gaan liggen. "I give special massage ala Danielle "zei ze..........Nou, al met al is ze ruim een half uur bezig geweest met likken van ballen, lul, onder de ballen, pijpen enz. Tjonge dat was een half uur puur genot, ik dacht dat ik langzaam maar zeker zou ontploffen, moest herhaaldelijk aan allerhande boompjes en schaapjes en weet ik wat al denken...... :. Denk dat ik in tijden niet zo'n keiharde gehad heb als nu. Toen ze het eindelijk genoeg vond schoof ze klein boertje tussen de borsten en even lekker tietgeneukt, daarna schoof ze het condoom erom en liet zich over klein boertje heen zakken. Man , man , wat een uitzicht en wat lekker strak. Na een tijdje ging ze op de rug en heb ik haar langdurig gebeft en gelikt. Ik heb zelden iemand zo klaar zien komen in dit wereldje en als dit faken was...... Maar goed, daarna wou ze direkt in de geestelijke geneukt worden en volgens mij kwam ze nog een keertje. Klein boertje hield het toen ook niet meer en spoot het rubbertje met grote kracht vol. Nog even rustig blijven liggen ,waarbij ze heerlijk met haar kutspieren weet te melken. Na afloop onder het wassen zei ze nog:"I think i am nymphomenia........" Nou , ik denk het ook :P, ze lust er zelf wel pap van en weet een man te laten genieten. Al met al , klopt al het bovenstaande helemaal en is dit gewoon een topper op dit moment. Niks geen klok kijken en gewoon lekker sexen. Niet de mooiste van de waeze, maar wel een echte GFE. Ze ziet mij zeker nog veel vaker.

Commentaar

Na het tegenvallende bezoek aan Ramonia(E003) heb ik om de dag goed te besluiten Danielle weer een keer in haar oude kamertje 007 in Esperanza bezocht.
                  Over Danielle is het meeste eigenlijk al beschreven, maar het was weer als vanouds, pijpen zonder condoom, beffen, 4 standjes, het likken van de orale zone, bij het aftrekken je anaal stimuleren. Danielle blijft een van de weinige toppers op de Weaze.
                  In de toekomst zal ik deze drukbezochte dame nog wel een paar keer bezoeken.

En Anteros wandelde tevreden verder tussen behoorlijk wat andere wandelaars.

Commentaar

Zondag Weazedag. Het schijnt dat er weer wat nieuw leven wordt geblazen hier. L&J wat normaal op zondag doodstil was, was weer levendig met in #14 een leuk blond schepsel, hiernaast nog 3 dames, beneden ook. Nina was in de weer met tassen, dus het schijnt dat zij of vertrekt of op vakantie gaat. Hierna stond ik m'n tijd maar weer wat te verlullen, je komt wat medelopers tegen en praat eens wat en loopt eens wat rond. Een blonde in roze babydoll in Hofje 4. Ook regelmatig in de Esperanza, maar haar gordijnen bleven weer angstvallig dicht, toevallig zag ik dat ze haar hoofd door het gordijn stak en weer dicht deed, dus ze was er wel.
                    Nadat het dus weer laat was geworden, wilde ik nog wel wat vrouwlijk schoons. Ik liep de Esperanza in, zat ze bij haar overbuuv te praten. Ik liep weer terug, ze kwam naar buiten en liep naar haar kamer "Hoe is het met jou?" vroeg ze. En ik liep haar kamer in.

De kleren gingen uit en zij hielp met het wassen van de onderdelen, controleerde de temperatuur van het water en ik mocht hierna mijn handen wassen, waarop zij zichtzelf waste. De kleertjes maar weer uit, oh nee dat was ervoor al. Ze begon wat tepels te zoenen en kriebelde wat aan m'n zak en schudde het kussen weer eens op en ik vleidde mij neder. Haar tong zocht weer mijn tepels en haar vingertoppen dwarrelden weer over mijn lichaam, mijn benen en er tussen. Zo speelde ze weer een paar minuten en vergat daarbij het onderstel ook niet. Ze begon mijn schacht te likken en daalde naar de ballen af, die ze ook in haar mond nam en likte. Het haar werd vastgezet en ik mocht mijn benen optrekken, waarna ze er tussenin ging liggen en weer aan het gekmakende gelik en gestreel van ballen en eronder begon. Soms gaat ze plagen met haar hoofd omhoog en neemt de eikel in de mond. Ik sluit m'n ogen, en weet niet meer of haar mond of vingers mij dat tinkelende gevoel geven. Ze is al een half uur bezig en ze doet wat glijmiddel op haar poes en gaat half over mij heenzitten. Ik mag haar vingeren, nou dat doe ik met veel overgave. Ondertussen is ze als een gek aan het pijpen. Des te sneller ik mijn vingers beweeg, des te sneller pijpt zij. Gelukkig kwam zij sneller. Ze staat boven mij, ik kijk tegen haar kale spleet aan. "Wat wil je, zo?" vraagt ze. Zo beginnen we aan de cowgirl. Volgens mij kwam ze weer, want ze kreunde het weer uit. In de missionaris werd het bevrijdende hoogtepunt bereikt.

Ze deed het condoom af en ik stond op. Ze waste mijn onderdaan nog en waste zichzelf. "Nog een massage?" vroeg ze (het uur was nog niet om), toen ik aanstalten maakte om de kleren weer aan te trekken. Ik ging maar weer zitten en wachtte tot zij uitgewassen was en ik ging buikelings op bed terug. Hierna wat massagolie op de rug en ze begon aan een vrij stevige en ontspannen massage. Ik moest oppassen e ontspannen te worden. De spiertjes werden zorgvuldig gemasseerd. De rug werd door haar nog afgeveegd met de papierusrol en nu mochten de kleren aan en keek ik weer toe hoe zij al haar onderdelen weer verpakte.
                    Een zoen op de mond en Chiao.
                    Dum spiro, spero.

Commentaar

Vanavond wederom maar weer een bezoekje gebracht aan Danielle. Was eigenlijk moe en niet van plan naar binnen te gaan, maar toen het gordijn na lange tijd open ging toch maar even staan kletsen met deze aardige dame. Hoef weinig toe te voegen aan de vorige keer, met dien verstande dat ik deze ronde lui was en weinig puf had om me heftig in te spannen. Nou was ook niet nodig, vleide me weer lekker neer na een wasbeurt door Danielle persoonlijk en het hele riueel begon weer met likken strelen en masseren.
                      Normaal weigert kleine boertje nog wel eens dienst na een werkdag vanaf 4 uur 's morgens, maar bij Danielle komt het kleine boertje hoe dan ook fier overeind en daar doe je weinig tegen. Het likken en pijpen was weer hemels lekker en heb alle wanden en plafondplaten ook erg goed in mij op moeten nemen om niet al binnen een kwartier de boel er onder te smeren. Had vanavond zelfs geen zin in neuken :-[ ( en dat gebeurd niet vaak) en liet me dan ook lekker likken en pijpen totdat de ijverige zwemmers en zwemsters niet meer te houden waren en met grote kracht naar buiten kwamen de vrije wereld tegemoet. Terwijl ze me naar het hoogtepunt hielp, schoof ze zelf met haar poes over m'n been en maakte zichzelf op die manier klaar.

Al met al toch een klein uurtje onder de pannen geweest en weer ultiem genoten :P om daarna gewassen en aangekleed weer de terugreis te aanvaarden en de slaap te vatten met heerlijke herinneringen....... :

Commentaar

Gisteren mijn 2e lustrum beleefd bij Danielle. Om dat te vieren ben ik wat langer gebleven en heeft ze me weer lekker verwend. Eerst ben ik heerlijk door haar gepijpt waarbij ze ook lekker op mijn gladgeschoren balletjes sabbelde en regelmatig dat plekje er net onder likte. Ik dacht dat ik ontplofte toen ik klaarkwam. Daarna heeft ze me nog een lekker stevige massage gegeven zodat ik na zo'n 3 kwartier geheel ontspannen haar kamertje weer uitstapte. Danielle's service blijft van een hoog niveau.

Commentaar

Was de afgelopen weken al een keer of 5 door het hofje gelopen op zoek naar Anna, ze moet volgens mijn medewandelaars toch al weer een paar weken aanwezig zijn. Helaas geen Anna. Vanwege de goede recenties dus Daniëlla maar met een bezoekje vereerd. Ze is niet mijn type en zal dat ook nooit worden maar is wel ontzettend goed. Ze laat je (schone) vingers toe in haar beide gaatjes. Ze acteerde ook enkele malen een orgasme. Daarmee bedot ze mijn medewandelaars. Een echt orgasme gaat altijd gepaard met een onbeheersbare rilling in de schaamstreek die ongeveer 10 seconden duurt. Verder niks dan lof over deze vrouw die niet op de klok kijkt. Mijn lippen deden na afloop pijn van het vele tongzoenen, deze spontane service levert ze alleen bij mannen die een frisse adem hebben zei ze na afloop. Haar sterkste punt is het helemaal aflikken van je testikels en het pijpen ZC en tijdens je orgasme het zaad gewoon op te vangen in haar mond. Van tevoren en na afloop werden alle gebruikte lichaamsdelen weer zorgvuldig gewassen.

Commentaar

Na al het goede nieuws, zelf eens geprobeerd. Moest wel even slikken en twee keer langslopen, want qua uiterlijk was het niet helemaal wat er van geschreven was. Toch benieuwd naar binnen gestapt. Heb meteen 50 Euri's betaald voor lekker roestieg.
                            Nou, dat werd het. Volgens mij wilde ze die dag geen geld meer verdienen, en had ik - als ik gewild had - de hele avond kunnen blijven. Ongelooflijk lange pijpsessie (zc) met een lotuskus, daarna een likbeurt waarbij ze 3 x een orgasme kreeg (voor de twijfelaars: 1x een orgasme faken heeft nut, 3 x slaat nergens op!), lekkere neukpartij (best nauw) en toen ik me aan wilde kleden nog een massage van de gehele achterkant. Toen heb ik haar gemasseerd, wat zeer op prijs werd gesteld. Toen ik echt helemaal voldaan was, en niets meer wist wat ik nog wilde doen, besloot ik om me aan te kleden.........
                            Deze vrouw heeft van haar hobby haar beroep gemaakt...

Commentaar

Als Danielle er niet was geweest dan was ik gisteren onverrichterzake weer naar huis gegaan want god god wat een armoei zeg daar in Leeuwarden tegenwoordig.
                              Ik kan mij aansluiten bij de positieve recensies hierboven. Voor 50 euro word je ongelooflijk verwend en ben je zeker 3 kwartier onder de pannen.
                              Alleen de leeftijd die is ingevuld in het recensieformulier (26-29) is wel een erg groot compliment ??? Het zal eerder 36-39 zijn en dan geef ik ook een compliment denk ik.

Commentaar

Ben vandaag weer eens in Leeuwarden geweest. Het was vandaag iets beter dan vorige week toen was er niets te beleven in de Waeze. En vandaag was Danielle er ook. Ik ben dus bij haar naar binnengegaan. En de recenties hierboven zijn niet overdreven. Wat kan deze vrouw lekker verwennen. Na een grondige wasbeurt op bed gaan liggen ze begon likken, hierbij werd mijn ster niet overgeslagen. Deze dame kan echt lekker pijpen. Na het pijpen tijd voor neuken eerst zij boven en daarna ik boven.
                                Ze heeft het geheel pijpend zonder condoom afgemaakt.
                                Dit is echt een aanrader. En ga ondanks de grote afstand binnekort zeker weer heen.

Commentaar

Afgelopen weekend heb ik Danielle weer een keer bezocht en ik moet zeggen ze blijft goed presteren.
                                  Voor 40 euro was ik 40 minuten binnen, wat op de kamer gerbeurd is al door mij en de mederecensenten uitgebreid beschreven dus daar heb ik het nu maar niet over.
                                  In Walhalla trof ik Paloma niet in haar kamer aan, dus Paloma zal ook wel vertrokken zijn.

Anteros wandelde voldaan verder maar werd bijna omvergelopen door een medewandelaar die schijnbaar hoge nood had.

Commentaar

De droevenis op de Weaze wordt groter en groter. In 't Hofje, waar normaal nog wel wat leuks zit voor mij, was vrijdagavond geen Bella, geen Eva, geen Iva en geen Gabi.

In Esperanza was Danielle aanwezig en beschikbaar. Oei, inderdaad moet je even slikken en doorlopen, nadenken of je dit wel wilt. Waarschijnlijk komt deze dame binnenkort in aanmerking voor prepensioen, want de 40 moet ze zo onderhand al wel gepasseerd zijn. Maar eerlijk gezegd ben ik in leeftijd schatten niet heel erg goed. Maar een slank lijfje heeft ze wel. Dankzij de goede recensies alhier ik toch maar naar binnen.

Danielle's grootste verdienste is ongetwijfeld haar uitstekende orale werk. Mijn gereedschap werd van boven tot onder uitgebreid onderhanden genomen, inclusief de ballen. Ze doet dat (het pijpen) eventueel zonder condoom, maar het leek mij beter het met te doen. Safety first!

Het neuken vond ik niets bijzonders. Wel is ze lekker strak en ik stond na het orale verwenpakket natuurlijk ook onder druk so to speak ;D. Kortom, in no time spoot ik het rubber vol. Na het neuken nog een lekkere ontspannen massage gehad.

Hoogstwaarschijnlijk is Danielle de beste pijpster die je op dit moment in Leeuwarden kunt vinden. En ze neemt ook echt de tijd. Dat het neuken wat kort was ligt aan mijzelf, dus eigenlijk kan ik alleen maar tevreden zijn. Toch blijf ik een beetje tegen haar leeftijd aanhikken. Ze is echt geen jongedame meer en daar ligt, zo weet ik nu zeker, toch mijn voorkeur. Ik geef Danielle een goed cijfer, want haar werk was prima. Maar mijn voorkeur ligt toch bij iets jonger, dus ik kom hier niet terug.

En moderator: leeftijd 34- 37 is echt nodig aan herziening toe. 37 - 40 jaar is waarschijnlijk ook al verleden tijd.
                                    It's an illusion. Just an illusion..

Commentaar

Ik ging er vanuit dat Danielle al weg was, maar haar kamer was open, en er zat niemand in. Nog een rondje lopen, en zo kun je een diepte en hoogtepunt tegelijk treffen. Rita is terug, nauwelijks van de schrik bekomen,(eigenlijk nog niet ) kom ik Danielle tegen. Ga je mee? vroeg ze, Jaaaaaaah als een lammetje. Ik geef haar €50 en ze vraagt of ik wat terug wil. Nee geef mij maar het volle pakket, en de reis is ook nog lang. Het was weer super, ze heeft mij overal gelikt, en gekiteld. Ik heb haar klaargelikt, en ze kwam zeer heftig klaar, ik schrok wel even, ik denk ze wordt niet goed. (dat is mijn angst ook nog weleens dat ik in het harnas sterf, niet voor mij maar voor mijn familie. Daarna heb ik haar nog heerlijk genomen. het was bizonder.
                                      Danielle.

Commentaar

Na een verplichte rustdag op zondag, kon ik er weer tegenaan. In het begin van de middag was het nog rustig, dus maar even door de stad richting de italiaan voor een gelato originale. Genietend liep ik weer terug richting stad. Ik zou misschien nog op bezoek voor de afscheidsronde van mijn braziliaanse princes, maar deze liet zich niet zien. Carolina lachte ook alweer verleidelijk naar mij. In het Hofje hadden wat verhuizingen plaatsgehad, ook de amsterdamse was weer eens terug. Ik liep terug naar de Esperanza en zag op het eind van de gang een wel bekende dame, die met de vuilnis buiten liep en de trap opging. Ik wilde er al achteraan, maar ze was al uit het zicht verdwenen, dus maar w88 en rondhangen. Na een tijdje liep er weer naar binnen en waren de gordijnen open en daar lag Daniëlle achterover op bed. Ik stond al binnen en wilde de deur al dichtdoen, ze snelde toe en hielp met het sluiten der deur.

Na een afwezigheid van 7 maanden (langere vakanties dan wij hebben) was ze er weer, geen spat veranderd. Ik liet alles zakken en zij waste het zaakje weer grondig schoon. Toen ging het op bed verder. De herinneringen werden weer realiteit. Ze zoog op de tepels, kriebelde met haar nagels mijn lichaam en zakte met haar handen naar beneden, waar ze de billen en ballen en eronder onderwierp aan haar strelingen. Ik kronkelde weer van genot. "Lekker?' vroeg ze, alsof het niet wist. Hierna ging
                                        ze tussen mijn benen liggen en moest ik mijn benen wat optrekken, en zo begon ze weer met het likken van zak, eronder en zo nu en dan steels mijn anus. Dit houdt ze uren vol, maar ze kwam weer naar boven en zocht een condoom, half ontrold nam ze hem in de mond en draaide zich weer om en ging weer liggen. Ze haalde het condoom er weer af, "lotion?" vroeg ze en ze deed wat in haar hand en smeerde mij in en begon weer met streelbewegingen, ze vond het wat teveel en stond op en pakte een doekje en veegde wat overtollig weg en zo begon ze staand weer te pijpen. Ik probeerde haar billen te pakken en ze kwam dichterbij me staan, ik probeerde ze te kussen en ze kwam over mij heenzitten en mocht ik haar likken, zij zette haar streelbeweigingen weer voort, maar stopte op mijn verzoek even, want ik knapte zowat. Uren later begon ze te trillen en schokkend kwam ze klaar. Ze pakt weer een condoom en begon weer te pijpen, hierna wilde ze neuken en ging op d'r rug liggen. Het duurde niet lang meer of alles stormde weer als een gek naar buiten, daar gingen mijn reserves.

Ik mocht gaan liggen, terwijl zij opstond en papier pakte en het condoom afdeed. Nog massage? vroeg ze. En ik ging op mijn rug liggen en er volgde een onspanningsmassage. Hierna mocht ik weer wakker worden ;D en werd alles door haar weer gewassen.
                                        Na de aankleding (zij was nog naakt) begonnen we ten afscheid elkaar op de lippen te zoenen. Ze bleef maar doorgaan. zo staan we hier morgen nog, grapte ik. Ze lachte en leidde mij naar de deur en liet me uit.
                                        Dum spiro, spero.

Commentaar

Ik ben afgelopen maandag bij deze dame geweest. Dit nadat ik nog niet eerder 1 van de voorgaande recenties over haar gelezen was. Ik was hierdoor enorm (positief) verrast over wat deze dame te bieden had.
                                          Ik sprak engels met haar, hetgeen zij goed verstond, maar haar antwoorden waren voornamelijk in het duits.
                                          Ik klede mij uit, waarna ze mij netjes waste. Ze vroeg of ik het geil vond als ze haar jarratelletjes aan zou doen. Ik zei dat me dat wel wat leek. Eigenlijk maakte het mij niets uit, maar ik wilde enthousiast overkomen. Vervolgens ging ze op haar rug op het bed liggen, en begon een beetje uitdagend met zichzelf te spelen. Ik gaf aan dit wel geil te vinden. Ze vertelde mij dat ik er maar lekker voor moest gaan zitten. Ze begon zichzelf te vingeren en speelde met haar andere hand met haar clitores.Ik begon met mijzelf te spelen. Ik dacht, dit is wel vreemd, maar what the hell. Terwijl ze met zichzelf bezig was, keek ze mij voortdurend geil aan en speelde een beetje met haar tong. We begonnen een beetje geil tegen elkaar te praten. Ik vertelde haar ze haar geile kutje maar flink moest vingeren. En hoe vunziger ons taalgebruik, hoe geiler zij (wij) werd. Ze gaf aan mij te willen pijpen. Ik ben vervolgend boven haar gezicht gaan hangen. terwijl zij zichzelf door bleef vingeren. Ik trok aan mijn lul, terwijl ze mij ballen likte. Toen wilde ze mij zc gaan pijpen. En ik weet dat het wellicht vreemd klinkt, maar dat soort dingen durf ik nooit aan. Ik gaf aan eerst een condoom om te willen doen. Zonder dat ons spel werd verstoord deed ze een condoom bij mij door. Ik beveelde haar om door te gaan met zichzelf. In die tussentijd stopte ik mijn inmiddels keihard geworden pik in haar mond. Ik begon haar langzaam in haar mondje te neuken. Ze gaf aan deed wel lekker te vinden. Ik ging op een gegeven moment steeds sneller en dieper in haar mond heen en weer. Ik stopte even om te vragen of het ok was. Maar ze gaf (in het duits) aan dat ik door moest gaan. Nou, daar zeg ik geen nee tegen. Haar hoofd lag op haar kussen, en ik begon haar verder in haar mond te neuken. Ik moet toegeven dat het nog nooit zo lekker is geweest. ik denk dat ik dit zeker 5 minuten lang gedaan heb. Daarna heb ik haar mond (mc) volgespoten. Ze heeft mij netjes weer gewassen, en gaf aan het een hele geile neukpartij te vinden. Nou, dat vond ik ook. Ik ga deze dame veel vaker bezoeken ;D