Leeuwarden, Hofje 04, Hester (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leeuwarden, Hofje 04, Hester (Ned)

Nu mijn vaste vriendin Nikky vertrokken is naar graziger weiden zag ik me genoodzaakt een nieuwe dame te zoeken. Na wat om zwervingen (en teleurstellingen!) Kwam ik in het Hofje Hester tegen. Ik had haar daar al vaak zat zien staan maar eigenlijk nooit over gedacht bij haar binnen te gaan. Nu dan toch maar. Het is echt een pracht wijf, een dikke bos krullend blond haar ( net boven de schouder) en een tattoo waar je U tegen zegt. 100% Hollands. ( ze zei nog; lokaler dan mij kan niet, m'n fiets staat voor de deur!) Vlotte babbel en laat de klant zelf het tempo bepalen. Ik heb haar achterlangs genomen en moet zeggen dat het mij niet onverschillig was. Ik kon zonder protest mijn 19cm tot aan de wortel in haar poesje steken en dat is bij haar zooooo lekker. Had het idee dat het haar ook niet koud liet maar dat kan ook de wens van de gedachte zijn.

Ben nu twee keer bij haar geweest en ga zeker terug.

Wat betreft het plezier en de heerlijke sex die ik met haar gehad heb is dit zeker een aanrader. Heren doet uw voordeel met mijn tip.

Alex

Leeuwarden, Hofje 04, Hester (uitstekend)

ik ben rond kerst ook bij haar geweest, ze is Hester is al een poosje werkzeem in Leeuwarden, maar ze groet altijd vriendelijk, maar meestal geef ik de voorkeur aan buitenlandse meisjes omdat die vaak meer doen voor hetzelfde geld. Dit geldt echter niet voor Hester, een prima behandeling voor een redelijke prijs. Ze ziet er uitstekend uit, lekkere vlotte babbel, en heerlijk diep penetreren. Het enigste minpuntje wat ik kon vinden zijn haar koude handen, maar dat is op te lossen.
    Ik ga zeker weer.

Johann

Commentaar

Vandaag bij hester geweest mooie hollandse meid doet lekker rustig aan geen haast werk en doet wat ze afspreekt.
      Afgesproken pijpen neuken en standjes en ja dat doet ze dan ook echt.
      Niet zo als die anderen die afspreken om standjes te doen en het dan bij een laten.
      een aanrader dus!!

Commentaar

Vandaag weer even bij Hester geweest.
        Het bijft een mooie meid, en wat je afspreekt komt ze ook na.
        Eerst even mijn lul wassen, daarna op het bed gaan liggen en ze begon mij stevig te pijpen.
        Daarna kon ik mijn grote lul in haar kutje schuiven, na een paar halen gedaan te hebben kwam zij al klaar.
        Toen Doggy dit duurde niet lang en spoot haar zo vol.
        Echt een Aanrader!!!

Commentaar

Leeuwarden, Hofje 04 Hester (uitstekend)

Woensdag in de namiddag bij Hester geweest mooie hollandse blonde schone doet lekker rustig aan geen haast werk en doet wat ze afspreekt.
          Afgesproken pijpen neuken en standjes en ja dat doet ze dan ook echt.
          Verder is het ook nog gewoon een leuke meid om een praatje mee te maken, dus na dat praatje weer vrolijk verder gewandeld
          Grtx,

ThePostman

Commentaar

ben donderdag bij ester geweest,wat een supper vrouw echt heerlijk om bij haar te zijn.eerst heeft ze me heerlijk gepijpt.toen heb ik haar lekkere kale poes heel fijn gelikt wat ze overgens zelf ook heerlijk vind.daarna heeft ze me lekker klaar gepijpt.
            ze ziet mij zeker weer

Commentaar

Re: Leeuwarden, Hofje 04, Hester (uitstekend)

voor de eerste keer bij Hester binnen geweest. Was helemaal geweldig. Pijpen is okee, maar doggy is helemaal top. Heel langzaam en haar prachtige kont zachtjes met mijn nagels "gekieteld". Zij geniet echt! Groot herhalingsgevaar!!!

Commentaar

van middag ff bij Hester geweest , nu het standaard pakket genomen 35 euri .
                Het viel me een beetje tegen , als je voor 50 euri doet is ze net ff wat leuker en lekkerder .
                maar al met al een goede beurt
                met een lege zak naar huis

Commentaar

Onbekend, het hofje 4, Hester (uitstekend)

Ik kan Hester iedereen aan,bevelen.Ik ben de laatste paar weken 3x bij haar binnen geweest, wat een topper.Ziet er mooi uit, vriendelijk, lekker kaal....gewoon een dame als je aan haar denkt, begint het al te kriebelen beneden.Zij heeft mij 3x naar een geweldig hoogtepunt gebracht, maar ik haar ook en dat was absoluut niet gespeeld.........het beffen as zo geweldig dat zij geen glijmiddel nodig heeft bij mij.Ga binnenkort weer ff bij haar binnen lopen.....ff lekker die kale van haar likken en slikken.............Groeten Ronald

Commentaar

Vandaag weer op de Weaze rondgelopen, vakantie is weer voorbij en de eerste werkweek is weer begonnen dus had even wat ontspanning nodig.
                    Al bracht Hester mij op spanning haha.
                    Weer vrolijk naar binnengehaald zoals gewoonlijk, daar voor 30 euro gekozen voor pijpen en neuken (volgende keer het hele pakket).
                    Ze heeft me eerst stevig gepijpt en daarna heerlijk doggystyle genomen waar ze inderdaad zelf ook erg van geniet.
                    Dat ging zo lekker dat ik mijn pik even op adem moest laten komen anders zou ik al zaad schieten.
                    Nog even rustig aan gedaan en toen gewisseld naar missionaris en het zo lekker afgemaakt.
                    Nog ff nagekletst en toen de regen maar weer getrotseerd.

Ontspanning heb ik zeker gehad en kom hier zeker terug om te ontspannen.
                    Altijd gezellig bij Hester en het maakt niet uit wat je kiest of betaald, zij heeft er altijd zin en is gewoon TOP !

Max

Commentaar

Gisteren Hester bezocht omdat ik toch in Leeuwarden was. Dit is me uitstekend bevallen. Afgesproken pijpen en neuken €30. Hierbij viel mij op wat een oprechte eerlijke en vrolijke meid Hester is. Ze is er zeker niet op uit om geld uit je zak te kloppen.
                      Hester kun je niet missen het is een van de weinige NL meiden en ze is 1.85 lang met platina blonde krullen tot op haar schouder.
                      Bij het pijpen ging Hester stevig tekeer. Met lange krachtige halen heeft ze me een poosje stevig gepijpt. Heerlijk. Om niet meteen het rubber vol te spuiten maar gestopt en eerst geneukt in doggystyle. Daarna missionaris waarbij Hester haar benen hoog en wijd hield zodat een lekker uitzicht had op mijn pik die in en uit haar kale kutje schoof. Ook het gekreun was een extra stimulans. Na een een tijdje moest ik me toch gewonnen geven en spoot het condoom vol.

Zoals andere recensies al aangaven, een klasse meid. Het is jammer dat ik niet zo vaak in Leeuwarden kom.

Commentaar

Zo af en toe ga ik eens naar een prostituee. De kik is gaaf! Lopend
                        langs de ramen. Kijkend naar de meisjes en vrouwen. Je maakt een keuze.
                        De vrouw in kwestie laat me binnen. Vooral als je zelf een niet alledaagse, maar opzich onschuldige "afwijking" hebt.
                        Ik betaal haar en laat mijn zelf meegebrachte regencape zien. Je weet wel, zo'n Wibra wegwerp poncho.
                        Tevens heb ik bij een supermarkt een regenkapje gekocht, zo eentje met
                        witte stipjes. Dat wind mij op, tsja, ik kan er ook niet aan doen, ik vind het gewoon lekker :-)
                        Ik vraag haar of ze die aan wil trekken en op wil doen. Nog nooit heb
                        ik gehoord: Nee. Meestal is het ff glimlachen en ze trekken het voor
                        mij aan. Daar word ik ook behoorlijk opgewonden van. Een vrouw in
                        plastic regenkleding. En dan zomaar een voor mij wildvreemde vrouw, die
                        je ook nog eens sexueel mag benaderen, gekleed in plastic. De sex is
                        dan ook meestal kort, maar heftig :-)
                        De afgelopen maand ben ik 2x bij Hester geweest. Bij haar had ik al eens eerder een bezoekje gebracht. Wow , wat staat zo'n geil regenkapje haar goed.
                        Het was weer een lekker geil kwartiertje ! En dat voor slechts 30 Euro.
                        Als je het op z'n hondjes doet, zie je haar mooie blonde haar, bedekt
                        door het regenkapje. En zij vind het zelf ook leuk. Ze is een nuchtere
                        meid, die wel wat gewend is. "Ik snap jouw tik wel! Je wordt er geil
                        van, he?" Nou, inderdaad. Doggysyle geniet ze! En ik ook.
                        Daarnaast is ze ook echt een leuke vlotte meid, met een gave tattoo!

Commentaar

Onlangs heb ik een bezoekje aan Hester gebracht. De positieve reacties hadden mij al enigszins aan het aan het denken gezet om er naar toe te gaan maar toen die wat mindere positieve recensie van gelezen heb werd ik enigszins heel nieuwsgierig en heb mijn stoute schoenen aangetrokken om ze vervolgens bij Hester weer uit te trekken.
                          Wat ze ook over Hester schrijven ik vindt het een toppertje. Ze ziet er goed uit lekker figuurtje en een lief koppie. Ze doet haar werk vol passie waar echt geen toneelspelen bij is.
                          Wat je betaalt dat krijg je ook en daarbij neemt ze de tijd voor je. Uit eigen ervaring is ook wel anders bij dames die beloven veel maar doen het niet. (en het zijn meestal de dames die komen en dan weer gaan).
                          Hester geeft je echt een GFE ( GirlFriend Experimence) en laat je naar volle tevredenheid het kamertje uitlopen
                          Kortom ze is gewoon een toppertje een vakvrouw, ze maakt je dag weer goed wanneer je bij haar bent geweest. en daarbij ze is 100 % Nederlandse. Dat is wel prettig dan hoef je niet zo lopen te zoeken. Je gaat gewoon naar het hofje 4 toe waar ze zit. Ze is wat mij betreft is ze echt dé jackpot.Dus heren mede wandelaars loop haar kamer niet voorbij maar stap eens naar binnen.
                          ik zal zeker vaker naar haar toe gaan, misschien wat dan spijtig voor oom alex is zal die weer langer moeten wachten als hij ook een bezoekje aan hester wil brengen.
                          Maar heren medewandelaar en oom alex weet het al, Hester is het geld meer dan waard

Commentaar

Na al de eerdere recenties enkele weken geleden de stoute schoenen aangetrokken en op zoek gegaan naar Hester.
                            Al snel gevonden en wat mij gelijk op viel was een mooie en gezellige uitstraling.
                            Na binnenkomst al snel mijn wens uitgesproken om zelf een satijnen nachthemd te dragen. Dit vond ze gelukkig niet gek, of althans ging hier niet heel flauw over doen wat ik eerder heb meegemaakt.

Na een heerlijke pijpbeurt zijn we in de standaard posities gaan liggen waarbij ik het al snel niet meer kon houden.

Al met al een hele leuke dame waar ik snel weer bij langs zal gaan

Commentaar

deze week bij hester geweest lekker achter langs genomen doeit goed zijn best maar als ik eerlijk moeit zijn lopen paar lekkere strakke latina,s rond beging 20 doe me die maar

Commentaar

weaze, hofje 5, Hester (uitstekend)

Keesje was Hester al meerder keren tegen gekomen en ik dacht nou daar sta je zo weer op straat.
                                Nu werd ik naar binnen gelonkt door deze Marylin Monroe lookalike en jeetje wat kan zij pijpen zeg het laken in je reet. pffffff hield het niet lang vol
                                Ik zie hier geen recensie meer staan terwijl ik weet dat ze hier heeft gestaan.
                                Na de geweldige pijpbeurt haar op de knietjes gezet en afgemaakt in de missio heb haar even stevig genomen wat ze gezien haar gezichtsuitdrukking wel op prijs stelde.
                                Dit was weer gevalletje veel voor weinig, dus keesje had de weaze al een tijdje links laten liggen maar voor Hester kom ik zeker nog een keer terug

grt Keesje

Commentaar

Het was uitermate stil op de Weaze vanmiddag. Vooral ook in het aanbod van de mij bekende dames.
                                  Dus weer eens tijd voor een nieuwe ervaring (ja ondanks mijn al lange looptijd en de goede recensies over Hester was ik nog niet bij haar binnen geweest.
                                  En achteraf heb ik daar spijt van, Hester is een leuke lieve meid doe ook heel veel plezier in haar werk tentoon spreid en je kunt ook nog eens gewoon heerlijk met haar praten, geen moeilijke taalbarrière.

Ze pijpt heerlijk, in standje 69 heb ik haar ook lekker gebeft (waar ze duidelijk ook van genoot) en vervolgens wilde we het in missionaris en doggystyle afmaken.
                                  Kennelijk was ik nog niet helemaal los van de waanzinnig drukke werkweek en zat het condoom mij wat dwars, maar daar wist Hester uitstekend raad mee, zodat ik ook zeer voldaan en weer wat lichter op weg naar huis toog.

Hester een dikke kus!!

Beffieman

Commentaar

Ik ben eergisteren even bij Hester aangewipt. Ze zag er al lekker uit toen ik binnenkwam, ze zei gelijk p+n 35euro. Ik gaf haar 50 en mocht haar ook heerlijk in standje 69 nemen. Hester pijpt als een echte ster, ze genoot super van mijn pik.... Daarna kwam ze met haar kutje op mijn gezicht zitten en likte ik haar tot een orgasme Ze zei zelf dat ze klaarkwam en dat merkte ik aan haar sappen die eruit kwamen. Vervolgens heb ik haar in het missionarisstandje geneukt en ze genoot er duidelijk van, want ze zei je neukt me precies goed zoals ik het geil vindt..... Daarna heb ik haar heerlijk keihard doggy geneukt waar ze heerlijk van genoot. Ze houdt wel van het ruige stoot werk, daarna uiteraard met cd in haar gekomen.
                                    Bij het afscheid nemen zei ze, jij mag terug komen om me te neuken.
                                    Ze ziet me echt vaker terug.

Commentaar

hoi wandelaars,

op oudejaarsmiddag om 16.00 uur bij hester geweest.
                                      ik zou de laaste zijn dit jaar die haar zou neuken zei ze.
                                      wat een fantastische meid.
                                      pijpen zeer goed en geneukt als een grote.

heerlijk,je bent een topwijf.

zie jou vaker schatje

pieter

Commentaar

Hehe eindelijk was Keesje weer in de buurt en even rondgewandeld over de weaze ,het aanbod is niet bijzonder.
                                        Had gehoopt dat Hester er zou zijn want dat is toch wel een heerlijke vrouw.
                                        En ja hoor Keesje heeft zijn stoute schoenen uit gedaan en Hester met een bezoekje vereerd.
                                        Eerst even afgesproken wat het pakket moest worden pijpen likken wippen, totdat onze friese deerne kleine keesje eens flink ging verwennen.
                                        Dit is een dame met alles erop en eraan. pijpt alsof het een dropstaaf is zoveel gevoel legt ze erin maakt ook flink gebruik van speeksel het wordt lekker nat daaronder, hierna eens lekker liggen likken als Lassie mijn staart slingerde heen en weer.
                                        Hester had het zeker net zo naar haar zin als Keesje.
                                        Hierna haar eens lekker in de missio genomen met een paar stevige doorhalen.
                                        Aan haar ogen en geluidjes te horen en zien werd dit zeker op prijs gesteld.
                                        Na afsluiting zelfs nog een tweede ronde gedaan was ook helemaal super.
                                        kortom hier rij je een stukje voor om, het is zowat een GFE, en keesje kan het weten die heeft er al heel wat vlieguren op zitten.

wandel ze groeten Keesje

Commentaar

Re: A31, k1 , Hester (Ned) (uitstekend)

Deze dame had ik al een paar keer zien staan en als ik deze recensies had geweten was ik eerder bij haar naar binnen gestapt. Vanmiddag had ze haar deur open en sprak ze me aan. Even kort gesproken en toen maar besloten van haar diensten gebruik te maken.

Na opgefrist te hebben, begon Hester me eerst lekker stevig te pijpen. Toen dit tot resultaat leidde, zijn we lekker overgestapt op standje 69 waarbij je alleen de buitenkant mag likken (Als ze dit al toestaat). Hierbij gaf ze na enige minuten aan klaar te komen en ze wilde geneukt worden. Aan dit commando gaf ik graag vervolg en in Doggy heerlijk afgemaakt.

Deze dame gaat me nog wel eens mogen verwennen in de toekomst