Heerenveen geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Heerenveen geouwezwam

Heerenveen geouwezwam

Re: Heerenveen geouwezwam

Oorspronkelijk geplaatst door snapper
    In kamer 4 zit een blonde stevige stoot met een cubaanse moeder en nerderlandse vader,wel leuk koppie,(blond) de volgende keer als ik daar kom zal ik eens een bezoekje afleggen.
    Oorspronkelijk geplaatst door Extince
    Hoi Snapper, ben je nu met deze dame geweest of niet? Zo nee, waarom plaats je dan een recensie ?
    opm. mod: Dit was geen recensie en is dus verplaatst naar Geouwezwam.

Commentaar

afgelopen week nog effe hier gekeken maar daar wordje niet echt vrolijk van,was van plan een wip te maken ,maar er waren maar 4dames en die konden bij mij de kachel niet aan maken was nieuwe courantere modellen zouden hier niet misstaan,maar dat is mijn mening reageer hier eens effe op heren!!

Commentaar

Afgelopen week ook maar weer eens in Heerenveen geweest. Het is daar op dit moment een trieste boel. Moeite van het kijken niet meer waard.
        Vind vele vrouwen lekker!

Commentaar

Verplaatst van de recensies naar geouwezwam.

Oorspronkelijk geplaatst door Jack Verbeek
          Vandaag voor mijn werk in het Noorden geweest denk eens even kijken in Heerenveen.
          Moet er wel bij zeggen dat het maandag middag was en pas 15.00 uur maar ik heb medelijden met de wandelaars in het Noorden.
          Niet duur € 25 maar weinig keus en wat er zat was niet direct mijn smaak.

Commentaar

Hallo

Kan iemand mij vertellen waar deze club zich bevindt?? Misschien vlak bij een of andere winkel of cafe zodat ik een aanknoppingspunt heb.

Want ik was laatst in heereveen, maar ik kon het niet vinden.

Alvast bedankt

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door I love Hooters
              Hallo

Kan iemand mij vertellen waar deze club zich bevindt?? Misschien vlak bij een of andere winkel of cafe zodat ik een aanknoppingspunt heb.

Want ik was laatst in heereveen, maar ik kon het niet vinden.

Alvast bedankt
              staat bij Aankondigingen: FAQ
              Steegje t.o. Halfords op de Dracht
              Dum spiro, spero.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door snapper Bekijk bericht
                afgelopen week nog effe hier gekeken maar daar wordje niet echt vrolijk van,was van plan een wip te maken ,maar er waren maar 4dames en die konden bij mij de kachel niet aan maken was nieuwe courantere modellen zouden hier niet misstaan,maar dat is mijn mening reageer hier eens effe op heren!!

Snapper,

Gisteravond even in Heerenveen gekeken. Was matig bezet, drie latina's schatting 40 jaar met wel strakke stevige lichamen en zien er geil uit op 4, 6 en 12. Zijn veel aantrekkelijker dan bijv. Laura en Paricia in Groningen. Vragen 25 E p&n, maar dat is waarschijnlijk instaptarief.
                In Club 88 zitten best wel mooie stevige latina's en ik vraag mij af waarom er niet meer recenties van deze club verschijnen.
                Wie heeft ervaring?

Commentaar

Omdat ik toch in elke rosse buurt wel eens rond gekeken wil hebben en als het kan ook een nummertje te maken, ben ik vandaag maar eens in Heerenveen gaan kijken. Na enig gezoek het pand gevonden en even binnen gekeken. Er waren weinig dames (14.00 uur) en wat er zat waren latina's. Zijn niet echt mijn types en er zat er geen een bij die ik een 2e blik heb gegeven. Mij zal je daar niet snel meer tegenkomen.
                  De entree is overigens wel vrij discreet, je moet het weten te vinden en ligt in een rustig straatje.
                  Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, dan hoef je je niet te schamen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door BananeMan
                    Hallo medewandelaars,
                    Ik heb begrepen dat er in Heerenveen vanaf woensdag 2 nieuwe meisjes beginnen. Een kleine blonde en een donkerharige. Allebei jonge meisje met een strak lichaam. Het zal een keer tijd worden, want de laatste tijd zit hier in H'veen niet veel om over naar huis te schrijven. Ik hoop dat meer dames hun voorbeeld volgen en dat H'veen weer een beetje gevuld wordt met mooie meisjes.
                    Ik zal kijken of ik 1 van de eersten kan zijn die een recentie plaatst..
                    BananeMan.....
                    praatjes vullen geen gaatjes ...Bananaman,ga heen en schrijf ,of laat je mij het werk,weer opknappen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door SpijkerVeteraan
                      Kan iemand mij vertellen of "Heerenveen" op zondag open is?
                      Ik kan zelf het antwoord geven: ja. Vanaf 12.00 volgens één der dames.
                      "You've got a pussy, I have a dick ah! So what's the problem?" - PUSSY - RAMMSTEIN

Commentaar

Hallo. ik heb op koninginnedag een mooie vrouw gehad en ook heerlijk anaal geweest, weet alleen geen naam of kamer nr. ze was een latina en was ongeveer 40 jaar. zeer geil en lief. Kan iemand me helpen? Btw, wordt hier nog wel gewandeld?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door shanky Bekijk bericht
                          Hallo. ik heb op koninginnedag een mooie vrouw gehad en ook heerlijk anaal geweest, weet alleen geen naam of kamer nr. ze was een latina en was ongeveer 40 jaar. zeer geil en lief. Kan iemand me helpen? Btw, wordt hier nog wel gewandeld?
                          Hallo

Op welke verdieping zat deze dame,dat moet je nog wel weten ,wandel er van de week nog wel even,zal ik wel even kijken.
                          gr snapper

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door snapper Bekijk bericht
                            Hallo

Op welke verdieping zat deze dame,dat moet je nog wel weten ,wandel er van de week nog wel even,zal ik wel even kijken.
                            gr snapper
                            begane grond zat ze... Alvast bedankt. is er nog goed aanbod?

Commentaar

Heereveen, Club 88 12, Sonja (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door individual
                              voor € 25 mag je ook niet te veel verwachten denk ik dan. dan is 20 minuten toch wel redelijk

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door diehardwalker
                                Hallo zitten daar in Heerenveen nog wel eens jonge slanke good looking dames?
                                Ben er een maand geleden door heen gelopen maar ik zag alleen maar oudere vrouwen meeste al over de 40.

In Heerenveen zijn het over het algemeen oudere latina dames. Zo heel af en toe wat verdwaalde (jonge) Oost-Europese dames maar die zijn meestal vrij snel vertrokken.

Voor jong spul kan je beter de Weaze (Leeuwarden) een bezoekje brengen.

Commentaar

Dorice die in Club 88 kamer 06 gewerkt heeft,
                                  biedt nu haar diensten aan in:

Amersfoort, Vlasakkerweg 51

Commentaar

Is er nog wel enige Aktie in Heerenveen ?

Ik vraag me af of er nog wel enige aktie is te beleven op het gebied van DVP's in Heerenveen ?!
                                    Ik weet uit ervaring dat de tent de helft van de tijd gesloten is en wanneer er wel aktiviteit is, zijn het meestal oudere, te dikke latina's die er hun diensten aanbieden !

Commentaar

@dedon

Ik weet niet wanneer jij er dan bent daar maar volgens mij is club 88 altijd open tot een uur of een 's nachts.
                                      En er zijn meestal meer latina's dan oost europeanen dat klopt maar dat vind ik niet erg. En de ene keer zit er lekkerder dames dan de andere keer dat heb je in de andere plaatsen ook wel. Maar omdat er niet zoveel dames zijn daar ben je al gauw uitgekeken als jouw smaak er een keer niet bij zit dat klopt wel. Maar Leeuwarden is dichtbij dus effe een deurtje verder kijken dan maar.

Commentaar

hallo! Ik gaf een beetje terug door club88 Haller en vertel hen is een zeer sexy meisje met goed lichaam is erg mooi met blond haar en spreekt Nederlands als de Nederlandse Mallorie niet over gesproken, maar het is erg warm en vriendelijk en tijd doorbrengen met de klant, je 4 slagen voor een aangenaam moment met haar in de kamer is.

Commentaar

kan iemand vertellen of er maandag in de middag iets te beleven valt ? Hoeveel dames zijn er rond die tijd ongeveer ? Zijn er ook dames in voor pzc ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door de beffer Bekijk bericht
                                            kan iemand vertellen of er maandag in de middag iets te beleven valt ? Hoeveel dames zijn er rond die tijd ongeveer ? Zijn er ook dames in voor pzc ?
                                            Volgens mij is het alle dagen wel zo`n beetje het zelfde ongeveer 10 a 12 dames, en pzc tja dat zul je gewoon aan de dames moeten vragen,hangt ook wel een beetje van jou af