Heerenveen, Club 88 08, Julia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Heerenveen, Club 88 08, Julia

Kon het weer even niet laten om even door de club 88 te lopen, de keuze was op dat moment erg groot, maarja welke dame..... Claudia en Mona enz. waren beschikbaar maar heb toch voor Julia gekozen in kamer nummer 7 op de eerste verdieping. Eénmaal binnen werd ik al zoenen verwelkomt, en dan ben je bij mij op het goeie adres. Haar Engels was jammer genoeg net zo slecht dan dat ik Spaans spreek maarja, eerst de centjes geregeld en daarna kon het feest beginnen met deze mooie lieve latina. Al tongzoenend de kleren uitgetrokken en gewassen en de pret kon beginnen . Pijpen doet je heerlijk en lekker diep en daarna diverse standjes haar geneukt , zelf vond ze het super dat ze bij het eerste standje al klaar kwam, daarna een klein pauze en weer verder . na ruim 30 min. met haar te hebben gespeelt het rubbertje vol gespoten. Kortom een heerlijke dame zonder haast werk, een leuk vriendinnetje om sex me te hebben, zakje weer leeg en naar huis.

Re: Heerenveen, Club 88 07, Julia (uitstekend)

Deze dame ook al eens bezocht. Een positieve uitzondering in het raamcircuit. Doet niet onder voor een prive-ontvangst en voor 50 euro neemt ze alle tijd en de passie is prima.
    In deze financieel wat moeilijkere tijden een goed alternatief voor een privedame. Het nadeel is dat ze alleen spaans spreekt. Volgens mijn inschatting zal ze ongeveer 35 jaar oud zijn.
    Vind vele vrouwen lekker!

Commentaar

Re: Heerenveen, Club 88 07, Julia(uitstekend)

De ultieme GFE bij Julia ervaren. Dit is het leukste, aardigste, lekkerste meisje dat ik ooit betaald heb voor sex. De communicatie is moeilijk, geef ik toe, maar dat compenseert Julia ruimschoots met de aandacht en passie die ze je geeft. Zo lang Julia in de buurt is, loop ik gevaar, dat ik een half uur en misschien wel een heel uur verlaat raak. En mijn humeur wordt zo goed van deze prachtige, lekkere Julia. Door Julia krijg je de tropen in je bol!!
      Ze huist inderdaad op Club 88/7.
      Gun haar veel, ze maakt het dubbel en dwars waar. Lees graag jullie ervaringen, maar dit is echt iets fijns.

Commentaar

Heerenveen Club 88/7 Julia

Na weer een lange vakantie is Julia terug. Met een paar lekkere nieuwe borstjes nogwel. En wat wel zo fijn is, ze heeft er echt zin in elke keer. Bij Julia altijd een spontane, sappige inzet. Echt een top meid om lekker mee te sexen. Let niet op tijd, ze gaat er voor om je eens uitputtend te verwennen en pikt zelf haar plezier mee. Top geil, top lekker!!
        Vreemd dat de wandelaars in Heerenveen zo weing recensies schrijven.

Commentaar

Re: Heerenveen, club 88 07, Julia(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door The Watcher
          Is Julia nog in Heerenveen en zit ze nog in kamer 07?
          Julia zit altijd in kamer 7, maar is nu weer even met vakantie naar Spanje.
          Vermoedelijk komt ze over 2 weken terug, maar dat weet je nooit, het kan zo maar eens wat langer duren.
          Overigens kan ik alle bovenstaande recensies beamen.
          Een top meid, heerlijk lief Dominicaans snoepje.
          Ik heb al zeker 2 jaar een GFE ervaring met haar.
          Ze komt altijd wel een keer of 2 klaar (1x met beffen en 1x met neuken).
          En jongens, wees zuinig op haar behandel haar liefdevol en met respect, en ja krijgt wat terug.

Commentaar

ben vandaag er voor het eerst geweest ze zat boven wow wat was het lkker zeg en ze genoot zelf ook ik mocht alles doen , ze was erg lief nee ik ga er vaker naar toe ,ik kwam lekker klaar pfff ging echt met een blij en goed gevoel weg daar echt toppie zeg

Commentaar

Gisteren weer mijn topper Julia bezocht. Het valt mij op dat er zo weinig recensies over haar worden geschreven.
              Ik werk hier echter ook aan mee, want Julia werkt ongeveer vanaf zomer 2009 in Heerenveen en ik kom al 3,5 jaar, vanaf eind 2009, bij haar, maar ik heb, ondanks de hele goede ervaringen met haar, nog nooit een recensie geschreven. Ik dacht dat moet toch maar eens gebeuren, want Julia is een hele lieve meid, die je veel aandacht en passie geeft, zoals in een aantal recensies ook al is geschreven. Ze is geen klokkijkster en het is een heerlijke relaxte meid om lekker mee te sexen.
              Ze neemt alle tijd voor je en weet je uitmuntend te verwennen. Een top meid.
              Funfort en 0513, jullie zijn volgens mij ook regelmatige bezoekers van haar. Ik ben benieuwd of er nog meer wandelaars onder ons zijn die deze top meid regelmatig bezoeken. Laat eens iets van je horen en doe het voor Julia.
              Behandel haar LIEFDEVOL en met RESPECT en je hebt een heerlijke tijd bij haar

Commentaar

vandaag Julia ook maar eens bezocht. Na alle goede berichten op dit medium. De goede berichten hebben me een goed avontuur bezorgd. Leuke vrouw, mooie borsten (grote tepels) en een lekker latina kont. Ze pijpt heerlijk en daarna over tot de daad. Ik mocht uiteindelijk klaarkomen tussen de borsten en daartoe smeerde ze mijn kleine man in met olie, maar ook haar borsten. Dat is toch zo lekker geil. Een top ervaring, voor herhaling vatbaar. Na afloop wast zij zich grondig en ook dat is goed om te zien.

Overingens: cupmaat is zeker geen A (wellicht zonder de silliconen). Nu eerder B/C. En ... Ik zet alles op uitstekend en nu staat er een beoordeling 'Goed'. Gaat blijkbaar iets mis.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Wipstra Bekijk bericht
                  En ... Ik zet alles op uitstekend en nu staat er een beoordeling 'Goed'. Gaat blijkbaar iets mis.
                  Als je bij intiem en frans 'goed' invult', rekent de Hookers computer uit dat je gemiddeld oordeel 'goed' is. Dit ongeacht of je verder overal 'uitstekend' hebt ingevuld. Raar en bijna niemand die dat weet. Ik heb onlangs de Hooker enquete ingevuld en dit als te verbeteren punt aangegeven.

Opm. mod.: Ik heb alle drie "acties" op uitstekend gezet en nu staat het totaal ook op uitstekend.
                  Hoe de totale berekening gaat van de totale waardering in de het hoofd van het topic weet ik niet.

Commentaar

Weer een fantastische tijd gehad bij Julia vanmiddag. Ze heeft het contact met de vorige keer overtroffen. Alle reden om haar binnenkort nog een keer met een bezoek te vereren. Het is het waard! Het is misschien niet de allermooiste dame in Heerenveen, maar de ervaring is echt top!

In kamer 3 van club 88 zit een nieuwe dame. Oftwel dame. Ik zag het eerst niet omdat de kamer nogal donker was. De reden bleek toen ook. Het bleek een als dame verkleedde heer. Voor de liefhebbers natuurlijk mooi, maar ik sla dat liever nog even over.

Commentaar

Gisteravond ook weer bij Julia geweest en het was weer geweldig. Ze heeft alle tijd voor je. De conversatie is een beetje moeilijk, maar dat maakt ze helemaal goed met de aandacht en passie die ze je geeft. Smaken verschillen natuurlijk, maar voor mij is ze de mooiste en lekkerste van Heerenveen. Een lief Dominicaans snoepje met een heerlijke latino kont.

Commentaar

Re: Heerenveen, Club 88 07, Julia

Gisteravond weer bij Julia op bezoek geweest en het was weer fijn om bij haar te zijn. Lekker relaxed en ze neemt alle tijd voor je. Ze vertelde me dat ze vandaag naar huis gaat. Haar jongste zoon is deze week jarig en dat moet gevierd worden. Maar ze zei dat ze niet lang wegblijft, zodat we binnenkort weer van haar kunnen genieten.

Commentaar

Mijn ultieme latina GFE !!
                          Heerlijk om deze lieve meid te zien/horen genieten en tot een hoogtepunt te beffen..
                          Ongelofelijk geile ronde kont en een paar heerlijke tieten!! Die geile blik in haar ogen is ongeevenaard wat mij betreft.

Commentaar

Voor de 2e keer in korte tijd bij Julia geweest , mede omdat ze 30 Juni voor onbepaalde tijd vertrekt.
                            Misschien maar goed ook , zou zo verliefd op haar kunnen worden.
                            Kwam in de middag bij haar , ze kwam net uit bed.
                            Eerst lekker gerelaxed en gekletst etc.
                            Daarna rustig begonnen met zoenen vingeren trekken waarna ik haar lekker gebeft heb.
                            Totdat ze mij bovenop zich trok , lekker in missionaris geneukt maar kwam al snel helaas.
                            Lekker in elkaars armen bijgekomen.
                            Waarna ik haar een massage heb gegeven.
                            Daarna volgde de 2e ronde.
                            Ze begon mij heerlijk te pijpen , waarna ze mij wederom boven op trok.
                            Deze keer kon ik het langer uithouden, aan de natheid van haar te merken viel op dat ze ook aan het genieten was.
                            uiteindelijk kwamen we tegelijk klaar.

Deze date was zoals altijd met haar fantastisch!
                            Helaas gaat ze weg naar Espana , maar missshien wel beter voor mij.
                            gelukkig heb ik haar 06 zodat we wel kunnen blijven appen.

Commentaar

Afgelopen woensdag Julia ook met een bezoek vereerd.

Ben wel vaker bij haar geweest. Wat me opviel is dat ze haar vooraf niet waste (wat ik wel deed, maar zij zou dat al gedaan kunnen hebben), maar ook achteraf niet. Geeft me altijd een beetje onbestendig gevoel. Heb liever dat ze het schoonmaakwerk doet waar ik bij ben, dat geeft een beter gevoel. Ik zeg dus niet dat ze het niet doet, maar ik weet het gewoonweg niet.

Seks was zeer goed. Vooral het pijpwerk, waarbij ze me met de vinger ook anaal stimuleerde. Op dat moment was het al bijna niet te houden en moest ik haar vragen het rustig aan te doen. Ik raakte er al helemaal van in de zevende hemel en kon nog net op tijd 'ingrijpen'.

Daarna over tot de seks, zij eerst bovenop, daarna doggy (wat een geweldige kont) en missionair. Uiteindelijk tussen haar borsten gekomen met hulp van enige olie. Heerlijke borsten met grote tepels.

Dus de seks is fantastisch, maar qua hygiëne ben ik een beetje in het ongewisse, terwijl ze voorheen dat wel direct regelde.

En voor de moderator: ze heeft al lang geen A-cup meer, maar een C-cup met silliconen.

​NM: aangepast naar sili-C

Commentaar

Woensdagavond weer even bij Julia geweest en het was zo als altijd heel relaxt. Ze vertelde me dat ze maandag weer naar huis gaat. Ze wist nog niet precies voor hoe lang.

Commentaar

Goed nieuws voor haar vrienden hier, maar het is haar zeker weer niet voor de wind gegaan in Madrid.
                                  Zoek haar direct op met het geld dat ik spaarde doordat zij er niet was om aan uit te geven.
                                  Jullie weten wat je te doen staat.
                                  groet

Commentaar

Gisteravond weer ruim een uur bij haar geweest en het was weer als vanouds. Het is en blijft een lekker ding.
                                    Wie haar nog wil bezoeken moet er snel bij zijn, want ze gaat zondag na hier twee eken te hebben gewerkt, weer richting Madrid naar haar kinderen.

Commentaar

Aan het werk...
                                    X