Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Honey, Heerenveen, Club 3 02

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Honey, Heerenveen, Club 3 02

Nieuwe dame gespot. Ze is 34 jaar en best wel knap uit DR. Ik heb haar behoorlijk kunnen vingeren, vond ze erg lekker. Mooie wip gemaakt. Geen haast. Ze heeft eenvoudig geschreven menukaart: 25 E voor 15 minuten; 50 voor 30 enzovoorts in 3 talen (NL, E, ES). Best wel lekker wijffie.

Als dit de dame is die bij Club 3 links achterin zit dan is dit Honey. Zo stelde ze zich aan mij voor. Mooie dame om te zien, ca. 30 jaar, lang bruin haar, bruine ogen, normaal postuur, stevige borstjes (a cub), geen tatoeages en een mooi gezichtje.
    aan de deur €30,- afgesproken. Uitgekleed en op het bed plaats genomen. Zij hield haar slip aan. Ze trok mij eerst lekker hard en plaatste toen het condoom. Wat toen volgde was een zeer aangename pijpsessie. Ze wist ongemerkt mijn “plekje” te vinden en na anderhalve minuut lag ik al klaar te komen. Ik dacht “what the hell” en liet haar maar lekker doorgaan. Abrubt voor ik kwam stopte ze en stapte van het bed af. Ze trok haar slip uit en smeerde haar honeypot in met glijmiddel. Toen nam ze plaats op mij en heeft mij zeker 20 minuten bereden. Ik heb voorzichtich een vinger in haar anus gestopt maar toen ik bij het tweede kootje aan kwam haalde ze mijn hand weg. Als laatste heb ik mij door haar klaar laten trekken. Dat deed ze op zo’n manier dat ik maar licht gestimuleerd werd en ook dat hieldik dus lang vol. Het condoom vervolgens onder luid kreunen en steunen volgespoten. Jammer dat Heerenveen voor mij net te ver is anders zag deze dame mij enkele malen per week.
    Voor mij een toppertje.

Commentaar

Honey zit nu in Club 3, kamer 2. Haar naam is echt Honey (moderator graag aanpassen).

Leuke goed uitziende meid. Vrolijke uitstraling. Spreekt een heel klein beetje Engels, gesprek voeren niet echt mogelijk. Ze is lief en behandeld je in alle rust. Pijpen was relatief kort. Stond snel klaar met het glijmiddel. Neuken was erg prettig en verschillende standjes. Wast zich nadien. Erg leuke meid. Volgende keer hoop ik op een wat langere pijpbeurt, dan is het helemaal goed.

Commentaar

Aan het werk...
      X