Heerenveen, Club 88 03, Silvia, Paula, Poli

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Heerenveen, Club 88 03, Silvia, Paula, Poli

Na lang wikken en wegen, rondgelopen en gepraat, het werd alweer donker, werd het tijd om eens op zoek te gaan. Maria (H4) lachte weer vriendelijk maar had een vriendin op bezoek. Even later kwam een oude bekende van haar aanlopen, groette en ging naar binnen, de vriendin koos het hazepad.

Silvia, was hier volgens mij ook vroeger al eens, was mij vorige week ook al opgevallen, ze bleef vriendelijk groeten als ik al weer eens voorbij liep, dus toen ze bij de deur weer vriendelijk naar me lachtte, ging ik maar eens binnen. Zeer slanke dame vroeg niet eens zo veel. Ik mocht alle kleren op een hoop gooien, zij deed haar slipje uit, hield haar bh aan, volgens mij om te verhullen dat ze wat slappe borstjes heeft, die gepropt in haar bh nog wel wat lijken. Eenmaal op bed ging ze met de kont naar de spiegel op bed zitten, ik ging ernaast liggen en ze begon wat leven in mij te blazen. Dat lukte toch aardig. Ik had een aardig gezicht op haar achterste en licht behaard poes met behoorlijk grote schaamlippen, waar ik dus even mee ging spelen. Nadat het pijpen achter de rug was, deed ze wat smeermiddelen op haar poes en op het condoom en vroeg welk standje. Ik wilde eerst wel een op de ouderwetse manier, dus ging ze liggen. Ik moest even met die lipjes spelen en spreide ze wat, totdat ze een mooie ingang vormden. Dit ging weer van een leien dakje en na een tijd mocht ik nog een standje, dus doggy. Kijkend naar hoe hij in en uit haar ging en haar omhooggestoken anus, voerde mij weer tot het hoogtepunt. Yatta!

Ze was wel wat snel met opstappen, maar reikte vriendelijk papier aan en ook nadat ik alles afgesopt had onder de kraan, stond ze weer klaar met papier. We kusten nog wat wangen en de gordijnen gingen open. Buiten was het al donker ...
    Dum spiro, spero.

Heerenveen, Club 88 01, Silvia, Paula, Poli (voldoende)

Keesje was het niet van plan om naar Leeuwarden te gaan,maar door medewandelaar magnum ( v/d ferrari ) op deze dame attent gemaakt.
    Wat blijkt voor de grote uittocht van medio 2004 heeft Poli al in de esperanza gewerkt ,wellicht kan onze mod haar weer boven water toveren.
    Na bij haar kamertje aangeland te zijn was er een moment van herkenning want vroeger was Keesje al een aantal keer bij deze Poli geweest
    Afijn binnen gestapt en waar vroeger een paar naturel ruime cup c aanwezig was, is dit gedegradeerd tot een paar b met gebruikssporen.
    Het arme kind is aan de lijn geweest en is naar eigen zeggen minstens 10 kilo afgevallen, zodat ze nu slank is maar de borsten zijn verworden tot een paar verlepte exemplaren.
    Nu houdt ze tijdens de daad angstvallig haar bh tje aan om het e.e.a. te verdoezelen.
    Aan het eind gevraagd om ze toch even te showen, en ja ze hingen in het verleden al vanwege de zwaartekracht nu door dat ze een beetje verlept zijn.
    Maar om haar toch wat zelfvertrouwen te geven gezegd dat ze nog best aardig om te zien waren ( zijn ze ook wel )
    Nu over tot de actie eerst even laten pijpen, hierna weer liggen likken als lassie, dame is schoon en heeft een paar flinke schaamlippen, daar hou ik zo van een mond vol lekkers.
    Na een tijdje liggen lebberen met de knietjes op de grond voor het bed, haar maar in de 69 stand gevraagd te gaan en door gegaan met het likwerk.
    Na de daad beide even netjes gewassen, en door Poli in de kleertjes geholpen.
    Het was allemaal een beetje vlugvlug tussendoor een keertje vragen gaat het goed, ja hij was zo hard als een tafelpoot dus daar lag het niet aan.
    Kreeg het idee dat het helpen op een gegeven moment moest bijdragen aan een spoedig verlaten van de ruimte ze deed het wel op een aardige manier
    Al met al een leuke ontmoeting kan het overall waarderen met een 7,5 maar ja in de loop der jaren natuurlijk verwend geraakt.
    Keesje reed weer tevree naar huis

Commentaar

Hoi vanmiddag eens even wezen kijken daar,en tot m n verbazing zag ik een
      bekende dame uit Walhalla uit Ljouwert met de naam Poli, zag haar ook wel staan op het forum als Paula dus hou ik deze maar aan eerst even door het pandje gestruind en alle kamers hebben bezetting met allemaal zuid amerikaanse dames op middelbare leeftijd niet echt m n favo maar toch maar naar kamer 1 gegaan naar Paula daar binnen gekomen eerst even bijgepraat en daarna de handelingen, werdt pijpen en neuken en een standje van achteren voor 30 euro was wel lekker even heerlijk vanachteren klaargekomen de boel weer gewassen en de kleren aan en weer huiswaarts gekeerd,redelijke wip hou het voortaan wel bij de Weaze !
      M vr gr BaNaNaMaN

Commentaar

Zo vanmiddag even getoerd de provincie in en in dit pandje maar weer even gekeken,hetzelfde aanbod als de vorige keer dus terecht gekomen bij deze dame weer,zelfde handelingen en was wel goed dame werkt lekker mee is wel vriendelijk en niet gehaast he ging wel goed tot het moment supreme er weer was en het condoom rijkelijk werdt gevuld !
        Toen weer de zaak gewassen en een soft ijsje gekocht !
        M vr gr BaNaNaMaN.

Commentaar

Re: Heerenveen, Club 88 01, Silvia, Paula, Poli (voldoende)

Vanavond weer eens in heerenveen geweest, deze maal viel mijn oog op silvia uit bulgarije. Na het weer in mijn oogkas terug gestopt te hebben een prijsje met deze dame afgesproken na een gemakkelijke onderhandeling op 25€ uitgekomen. Was een opzich lekkere ervaring met deze mooie slanke meid van zoals ze zelf zegt 27 jaar. Ik geloof het op haar woord, het gebruikelijke pijpen en neuken in 2 standjes was een lekkere ervaring. Maar het uitzicht bij de doggie style was iets minder ze heeft een vreemd uitpuilend poepgaatje wat me toch weer iets minder intresse in haar deed krijgen. Maar ach je kan ook niet alles hebben en de keuze in Heerenveen is ook niet echt super te noemen. Volgende keer maar eens verkassen richting leeuwarden en hoop deze week deventer nog even aan te doen.

Mvg,

H Orny

Commentaar

Re: Heerenveen, Club 88, kamer 2, Sylvia

In Groningen (Hoekstraat) was niets te beleven. Dus maar weer even gekeken in Heerenveen.
            Daar zit Sylvia weer in kamer 2, ze blijft tot juli.
            Liefhebbers van stevige-geyle-griekse-kont-neuq-seks kunnen bij haar terecht. Deze dame is een geyle teef van een stoot van een moordwijf van een neukmachine want ze vindt het lekker om ´m ook van achteren te krijgen. Alle standjes zijn mogelijk, ze is erg aardig en zeker geen klokkenkijker. Ze praat wel een beetje raar, misschien van vroeger overgehouden van een hazenlip ofzo, maar daar merk je helemaal niets van als ze je piemel in de mond heeft. Pijpen doet ze dan ook zoals het hoort.
            Ze is slank maar houdt de bh wel aan.......inderdaad vanwege de zwaartekracht. Ze is volgens mij tussen de 25 en 30 jaar, denk dat de lengte van 1,80 iets aan de hoge kant is.
            Gewoon een lekker geyl wijf!

Er waren nog een paar nieuwe bulgaarse dames, zagen er ook lekker uit.

Commentaar

Heerenveen, Club 88 02, Silvia (goed)

Zo, de 1e stap gezet.
              Al veel gelezen over Club88 en vandaag was het zover.
              Kwam binnen en mijn oog viel direct op een mooie donkerblonde stoot, wat een lichaam! Mooie borsten en een kont...pff!
              Gezicht iets minder (volgens mij een lichte hazelip?) maar dat kon me niet zoveel schelen.

Ze vroeg of ik wilde neuken voor 30,00, maar ik wilde gepijpt worden.
              Was ook geen probleem.
              Eenmaal binnen begon ze me heerlijk te pijpen en ik had een fantastisch uitzicht op haar kont en speelde wat met haar borsten.

Toen keek ze me aan en vroeg of ik haar niet wilde neuken...snel was ik overgehaald, en haar heerlijk vanachter geneukt en natuurlijk klaargekomen.

Heb niet naar haar naam gevraagd maar er zullen zeker wandelaars zijn die weten hoe ze heet...

Op naar de volgende..

Speuder0512

Commentaar

Re: Heerenveen, Club 88 02, Silvia (goed)

Ja.Silvia een lekkere chik mooi lichaam en kom zeker nog eens terug !!
                pijpen vol overgave moest me inhouden om niet te snel klaar te komen.
                lekkere verzogde poes forse lippen !! ik heb echt genoten bij deze topper
                ze weet wat een man lekker vindt

Commentaar

Heerenveen, Club 88 02, Polli/Paula(goed).

Polli/ Paula is weer aanwezig in Heerenveen.
                  De dame in kwestie bezocht en tot conclusie gekomen dat -alhoewel de borstjes behoorlijk onder de zwaartekracht hebben geleden- er wel leuk mee te spelen is.
                  Het lijkt of Polli zich nogal schaamt voor haar hangborsten.
                  Ze vind het in het begin niet zo leuk als ze ter hand genomen worden.
                  Polli haar tepels zijn niet erg gevoelig, dus daar is wel even wat leuks mee te doen.

Commentaar

Heerenveen, club 88 02, Silvia

kan jullie melden dat ze er weer is , ze zit op de eerste verdieping aan de linkerkant

heb gisteren lekker gespeeld met haar

Commentaar

Re: Heerenveen, club 88 07, Silvia

Heb haar ook weer bezocht……voor de laatste keer. Silvia heeft een groente en fruit dieet gevolgd: ze mocht alles eten, behalve groente en fruit. Ik wist níet wat ik zag………ze is zeker 20 kilo aangekomen tijdens haar afwezigheid. Mijn geilheid won het van mijn aangeboren afkeer voor potige dames, dus daarom wel naar binnen gegaan om de artiesteningang te nemen.
                      Haar dienstverlening is nog wel steeds goed.
                      Jammer dat het postuur nu op stevig kan worden gezet.

Commentaar

Re: Heerenveen, club 88 07, Silvia, Paula, Poli(goed)

Ik ben ook bij deze dame geweest.
                        Eerst lekker mijn paal in haar mondje. Ze kan goed pijpen. Daarna over op neuken, ik stak mijn paal gewoon in haar ster. Ze zei er niks van. Heb haar tot het eind in haar reet geneukt.

50 euro half uur binnen.

Commentaar

Heerenveen, Club 88 03, Silvia

Vanavond deze schat bezocht, ik had haar al eerder gezien en vandaag de gok maar genomen. ( er was nog geen recensie, van haar) Na mij te hebben uit gekleed, ben ik naast haar op bed gekropen. Ze begon hem in oorlog sterkte te trekken en daarna het condoom er om heen. Ze geeft een heerlijke pijp weg, iets wat ik zelden mee maak in Heerenveen en ze pijpt zonder haar handen te gebruiken. SUPER Na een paar min vond ik het tijd worden voor het betere werk...

fucky fucky Uit geiligheid maar aan 1 standje te gekomen helaas. Met prachtig uitzicht op haar latina kont pff... heerlijk. Er was veel meer mogelijk bij deze dame, maar als eerste keer gewoon standaard sessie. Silvia heeft cupje F heerlijk om mee te spelen.

Deze dame ziet mij zeker vaker.

Weer een toppertje er bij!

Commentaar

Re: Heerenveen, Club 88 03, Silvia

afgelopen maandag was ik op de wandel op de eerste etage was ik aan gekomen en wie zag ik daar eer zitten silvia , ze vroeg kom je voor mij ik zei natuurlijk ,dus wij naar beneden vervolgens netjes betaald en weer lekker van ouds gegeild voorheen deed ze ook anaal maar nu de laatste paar keren dat ik haar vroeg zegt ze dat ze dat niet meer doet jammer genoeg ik mocht alles doen met haar maar dat wilde ze niet ,niet alleen met mij helemaal niet zei zij , je mag tongen alles met haar en ze doet het met overgave dus het was weer een voldoening ze zei dat ze tot kerst hier blijft ,dus hopen maar

Commentaar

Re: Heerenveen, Club 88 03, Silvia

Gister bij haar geweest, wat een lief lekker ding. Heerlijke tieten. Ik ga binnenkort gauw weer.

Commentaar

Re: Heerenveen, club 88 03, Silvia, Paula, Poli

Even de week afgesloten in Heereveen. Ik hoop dat ik het goede topic heb maar ik denk van wel, ze kwam uit Cuba en had een kut als een bankschroef, ongelooflijk lekker geneukt in doggy style. Gelukkig was er een verbouwingsprogramma op TV anders had ik mijn kruit meteen verschoten.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

rodeknots,

naar aanleiding van bigpapa die de reageerknop wel eens mag gebruiken de vraag of je recensie over deze dame gaat. Je kan in ieder geval aangeven of je op deze kamer bent geweest met behulp van dit kaartje http://www.raamwijzer.nl/raamprostit...eerenveen.html

Commentaar

Re: Heerenveen, club 88 03, Silvia

Ja, ze is er weer.
                                    Topic naam snap ik niet, Silvia zit daar gewoon. Alle berichten van voor 2014 lijken mij niet over (deze) Silvia te gaan.
                                    Ze komt uit Bulgarije. Heerlijke lieve meid met lekkere naturel cup F borsten.

Commentaar

Re: Heerenveen, club 88 03, Silvia

Leuke meid. Mooie flinke borsten en echte GFE. Je kan heerlijk met haar vrijen. Als ze lekker langzaam cowgirl zou willen zodat ik van haar tieten kon genieten zou het echt perfect zijn. Doggy en missio staan wel op het programma.
                                      Ze heeft bruine ogen en cupmaat meer dan C.

Commentaar

silvia is weer terug liep van de week binnen zat ze te praten met sissi ze riep direct mij dus ik naar binnen en sissi ging weg , het was weer een lekkere ontlading zij had er ook duidelijk zin in toen de cd eraf ging ze me lekker trekkend klaar maken een paar keer op de jonge heer spugen toen hield ik het niet meer en moest hij spugen
                                        het was weer fantastisch

Commentaar

hallo

gisteren weer even snel bij haar geweest ,even lekker getongd terwijl zij mij jonge heer lekker masseerde , toen heeft ze me heerlijk gezogen ,terwijl ik haar klitje likte daarna even geneukt in een paar standjes , toen zei ik trek de cd af en trek me maar lekkerklaar nou dat heeft ze dus lekker gedaan met een paar keer wat spuug om mij pikkemans spoot ik haar tegen haar lekkere borsten aan , en ging weer lekker voldaan en leeg weer weg naar nog wat gekust te hebben , kom zeker weer deze maand