Rosa / Rosita, Haarlem, het Steegje 5

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rosa / Rosita, Haarlem, het Steegje 5

Vandaag heb ik even in Haarlem gewandeld. Mijn vaste rondje is Het Steegje, de buitenramen van Het Poortje; niet het Tolpoortje in, de Rode Lantaarn en vervolgens naar de Roxy. In Het Steegje zag ik Rosa zitten in het laatste raam. In de Roxy was geen dame aanwezig dus na een poosje terug naar Het Steegje. Bij Rosa ging net een wandelaar naar buiten, maar een wandelaar die voor mij liep stapte bij Rosa naar binnen, dus maar even gewacht.

Toen het mijn beurt was, werd ik hartelijk verwelkomd door Rosa. Rosa's standaardtarief is E 35 voor P&N en E 50 voor 'rustig aan'.
    Rosa heeft wat SM-attributen liggen en hoge laklaarzen voor de liefhebbers. Op de DVD-speler draaide een fisting-film.

Rosa heeft me heerlijk gepijpt, toen ze aanbood het in doggy af te maken koos ik voor 69 met de gordijnen enigszins geopend. En jawel, twee toeschouwers vergaapten zich aan onze capriolen. Ik ben in tijden niet zo lekker klaar gekomen.

Rosa werkt op doordeweekse dagen tot half zes.
    Laatst gewijzigd door goodbar; 28-12-17, 20:57.

Re: Haarlem, Het Steegje, Rosa

Gisteren ben ik weer in Haarlem geweest.

Op het Begijnhof 6 trof ik tot mijn verbazing Shirley aan die tot zo'n acht jaar geleden op het Zandpad werkte en zich graag wijdbeens liet zien aan belangstellende voorbijgangers. Je kon dan duidelijk zien dat ze geen slipje droeg. Heel duidelijk zelfs, het was meer een snelcursus liplezen.

Daarna naar de Roxy waar weer aardig wat te beleven viel; Saskia speelde in de filmzaal met haar vibrator en op de voorste rij werd een bezoeker gepijpt door een donker meisje. Twee travestieten waren met elkaar aan de slag, maar verdwenen de darkroom in.

Op de terugweg even naar Het Steegje om pret te hebbben met Rosa. Rosa is rustig, vriendelijk en kijkt niet op de klok. Ze spreekt redelijk Nederlands. Haar collectie erotisch speelgoed wordt steeds groter.
    We hebben het gewone repertoire afgewerkt met P+N en als grande finale de gordijnen een stukje open tijdens het neuken.

Commentaar

Re: Haarlem, Het Steegje , Rosa (uitstekend)

Een heerlijke, vriendelijke dame

Recentelijk weer even bij Rosa langs gewipt. Lieve meid die rustig de tijd neemt. Lekker p/n € 50,--. Ze is er 5 dagen per weer, behalve zondag en dinsdag. Een toppertje !!

Commentaar

Gisteren weer even bij Rosa geweest. Moest even wachten want er was een stapper voor mij en het was duidelijk dat die het naar zijn zin had.
        Eenmaal binnen de gewoonlijke begroeting met 3 zoenen. Op mijn vraag kleedde ze zich bijna geheel uit. Na rustig wat vrijen nam ze mijn knots heerlijk in haar mond en begon heerlijk te pijpen.
        Uiteindelijk in de missionarishouding waarbij ze de benen om mij heen sloeg .
        Haar zachte kreunen wond mij op zodat ik heerlijk tot het hoogtepunt kwam.
        Nog even samen nagenieten.
        Het is gnieten bij haar ! Soms laat ze op verzoek de gordijnen op een kier en je hoeft niet lang te wachten op toeschouwers.
        Overigen doet Maria dat ook af en toe, vooral bij sm sessies, werd mij door een ervaren stapper verteld.

Commentaar

Rosa is een aardige vrouw maar om te roepen dat het speciaal was nee.
          Voor mij geen 2e ronde

Commentaar

Rosa is in ieder geval heel geduldig. Zij doet haar uiterste best om het jouw naar je zin te maken. Vooral als je 50 euro ipv 35 euro betaald doet ze het voorwerk wat langer. Doordat zij met veel toewijding aan de slag gaat en hele lieve woordjes zegt is de kans dat je "uit je tenen" klaarkomt eerder standaard dan uitzondering.

Commentaar

Onlangs (29/4/2009) ook bij Rosa geweest en het was zeker prima. Eerst heeft ze me lekker lang gepijpt, terwijl ik haar mocht vingeren. Vervolgens heeft ze mij met voorbindlul geneukt, waarna ik heerlijk kwam toen ik haar op zijn hondjes nam. Ik blijf toch Michelle als favoriet houden, maar Rosa was zeker een goed alternatief!!

Commentaar

Rosita

Vorige week zaterdag weer eens bij Rosa geweest. Rosita tegenwoordig. Ze ontving mij al zonder slip. Na het uitkleden eerst staand gevreeen en ik mocht haar vingeren. Op bed heeft ze mij eerst heerlijk gepijpt en kwam daarna op mij. Ik kon zo haar heelijke kont vasthouden. Uiteindelijk heerlijk tot het hoogtepunt gekomen op haar in het missionaris standje. Na afloop nog lekker gezoend.
                Ze is lief en heeft geen haast. Zeker om weer terug te komen.

Commentaar

Re: Haarlem, Het Steegje , Rosa / Rosita (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door bosstroll
                  Weet iemand Rosita's werktijden?
                  Rosita werkt op maanadag, woensdag, donderdag,vrijdag, zaterdag van ca. 11:00 uur tot 17:00 uur

Commentaar

Agelopen zaterdag 19 september, eerst naar de Roxy geweest, helaas was er geen vrouwelijk schoon, alleen een stuk of wat kerels. Ik ben toen maar richting Het steegje gegaan. Rosa stond er uitdagend bij: haar string zat tussen haar schaamlippen zgn: Cameltoe.
                    Enfin, ze wenkte mij, op mijn vraag hoeveel ze vroeg, zei ze 35 euro.
                    Ik fluisterde in haar oor: doe je het ook zonder? Ze knikte deed haar vinger tegen haar lippen en liet mij binnen.
                    Voor 50 euri afgesproken pzc en nzc. Eerst heeft ze mij heerlijk gepijpt, daarna standje 69 en kon ik haar kutje heerlijk uitlikken en af en toe liet ik mijn tong in haar kontje verdwijnen, wat haar een gekreun ontlokte.
                    Ze vroeg of ik het lekker zou vinden als zij boven op mij kwam, nou daar had ik geen bezwaar tegen. Ik moest wel beloven niet in haar klaar te komen.
                    We gingen lekker te keer en op het moment suprème liet ze mijn pik uit haar natte kutje glijden en spoot mijn lading tegen haar buik aan.

Ze is best voor herhaling vatbaar.

Grtz.,
                    Zeeman
                    In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

Zo, ben van de week ook bij Rosa geweest, maar alles safe gedaan. Lijkt mij ook niet zo handig om in deze omgeving het zonder condoom te doen. Rosa is trouwens wel een topper, erg lief en rustig en de sex is inderdaad prima. Ik kom nog zeker bij haar terug, maar uiteraard ga ik voor safe.

Commentaar

Re: Haarlem, het Steegje , Rosa / Rosita (uitstekend)

Vandaag sinds tijden weer eens in Haarlem geweest, was eigenlijk op zoek naar Carina op de Begijnenhof vanwege de recensie, maar helaas geen Carina.
                        Was eerst van plan om weg te gaan maar liep langs Steegje en keek of Rosa/Rosita er was want er is ook over haar geschreven en uiteindelijk is het ook een Latina. En inderdaad Rosita was aanwezig met haar zwarte haar en haar lekkere tieten.
                        Ik kon mezelf niet bedwingen dus eerst maar eens om de prijs vragen.
                        Toen ik binnen was wist ik het al, prijs niet zo belangrijk, deze is lekker.
                        Na het wassen vroeg Rosita hoe ik het allemaal wilde hebben.
                        Een meid met wat bredere heupen en met een lekker lijf!
                        Nou dat was ze ook, eerst lekker vrijen, rustig sabbelen op die zalige tepels en ze werd geil! Ik merkte hoe zachter ik het deed hoe geiler ze werd.
                        Tongzoenen vond ze ook heerlijk en beantwoorde die met volle overtuiging, misschien omdat ze zo geil werd.
                        Haar borsten waren lekker fijn en stevig, Hierna nam ze mijn jongeheer heerlijk in haar mond en begon heerlijk te pijpen.
                        Daarna draaide ze in stand 69 en ik heb met twee vingers in haar kut, haar lekker gelikt, ze bleef maar kreunen en vragen of ik door wilde gaan
                        Toen we een beetje bijgekomen waren ging ze mijn tepels te strelen en likken en vroeg of ik haar doggy wilde neuken. Dat heb ik inderdaad gedaan,(waarbij ze zelf lekker meebewoog) ook voor Ik wilde ik niet zo klaarkomen dus dan maar weer even gedraaid zij op haar rug liggen benen in de lucht en om mijn zij. Eerst een paar minuten reverse, lekker aan die kont zitten en daarna draaide zich om. Wat een heerlijk lijf, wat een heerlijk tieten! ik blijf het zeggen!
                        Ik heb het in het oudste standje afgemaakt, het was de moeite waard deze meid.En kwam heerlijk klaar terwijl haar onderlichaam helemaal mee bewoog.
                        Hierna nog even rustig waarbij zij de condoom afdeed en mij waste en nog even napraten met 3 zoenen op mijn mond weggegaan
                        Rosita ziet mij zeker terug

Commentaar

tijdje geleden ook bij haar geweest het laaste raam
                          een mooi latina die zeer geil was
                          pijpen was goed en diepneuken was ook top

Commentaar

Na alle berichten ben ik maar eens zelf poolshoogte gaan nemen. Ja hoor ze was er! Tijdens het wachten kon je duidelijk de pret binnen horen. Op een bepaald moment zag ik een hoofd ritmisch de gordijnen induiken. Wat een lol. Toen de patiënt weg was, zei ik tegen Rosa dat ik nog even moest opwarmen. Nix aan gelogen, ik liep net rond. Haar gevraagd of ze stiekem de gordijnen op een kier wilde laten bij de volgende bezoeker. Dat was meteen OK. Klein tongzoentje en ik ging weer lopen en de volgende klant afwachten;-) Helaas kwam die niet binnen een halfuur, het was erg rustig. Dat zou wel pret geweest zijn. Afgesproken zaterdag nog maar eens te wandelen, nu kon niet meer, want mijn tijd was op.

Rosa vertelde dat zij op genoemde dagen werkt tot 18:30uur.

Commentaar

Na de goede recensies hier en een aantal maal handtastelijk flirten in het Steegje gister de stoute schoenen aangetrokken en bij deze dame naar binnen gegaan. Ik weet niet waar het aan lag, of ze had haast of totaal geen zin of er was gewoon geen klik. Wel een vriendelijke dame en goedlachs maar daar houdt 't voor mij mee op.

Ging steeds zo liggen "lieker mit koetje spelen skatje ?" dat ik "er" net niet bij kon, zelfs bij een korte 69 hield ze haar doos zo hoog dat ik een nek- verlenging nodig had om uberhaupt ergens bij te kunnen komen.

Tijdens het matige pijpen stond ze zelfs 2 x op om te kijken wie er op het raam stond te kloppen ...

Of ik nog wilde neuken ... Nou nee, haal t rubber er maar vanaf en geef er maar een slinger aan.. Ik had het wel gehad. Zelfs dat wist ze nog te verknallen.. terwijl m'n 1e zaadstraal nog moest landen op m'n buik sprong zij al van t bed om snel papier te halen wat ze dan ook, terwijl ik nog niet eens helemaal klaar was gekomen, direct op m'n buik gooide.

Nee helaas, 50 euri en een illusie armer stond ik binnen een kwartiertje al weer buiten.

Herhalingsrisico ? Nee, nope, 0/10.

Groetjes

PS: Volgens mij mag haar leeftijd wel met een jaar of 10 omhoog... Schat haar zo midden 40.

Daar heb je, naar mijn mening, helemaal gelijk in! Leeftijd dus aangepast naar 42-45 jaar. greetz HM

Commentaar

Re: Haarlem, het Steegje , Rosa / Rosita(goed)

Vanmiddag na het winkelen even langs gegaan Eerst in het Poortje gekeken, maar daar was het heel rustig, enkele ramen met de gordijnen dicht en er stond maar 1 meisje, maar die zag eruit als een etalagepop met siliconenborsten, ben ik niet zo'n liefhebber van.
                                In het steegje waren alle ramen bezet, het was even moeilijk kiezen tussen een lekker voluptueuze latina en een slank half negroïde type met opvallende siliconenborsten. Beide dames stonden in de openstaande deur met mij te praten en ik zei dat ik moeilijk kon kiezen tussen hen beide. Hierop boden ze een triootje aan, maar dat vind ik een beetje zonde van het geld. Ik heb dat weleens gedaan, zelfs met 3 meiden, maar dat hoeft voor mij niet meer. De dame in het 2e raam glimlachte het liefst en zij had geen onderbroek aan, ik keek zo in haar doos. Verder had zij echte mooie borsten in een strakke BH die ze wat omhoog duwde en ze stond op hoge laarzen. Ik schat haar op ca. 50 jaar. Geen opvallende tatoes etc gezien.
                                Verder klopt het met wat de andere recensenten schreven, heerlijk ongedwongen sex, pijpen en neuken voor EUR 50 en geen gezeur over tijd en extra betaling enzo. Van naakt tot condoom afdoen was ik 10 minuutjes bezig, heb ik geklokt. Tijdens het pijpen mocht ik overal aankomen en ik mocht haar ook vingeren. Cowgirl, doggy en tenslotte missionaris met benen lekker omhoog, geen "handje erbij", slechts 1 keer maar toen ik zei dat alles goed zat haalde ze haar hand weer weg zodat je lekker ongestoord diep kon gaan. Ik was de beste die ze die dag had gehad en ze had zelden zo'n grote piemel gezien, en dat verbaast me niets.
                                Na afloop nog een paar minuutjes vriendelijk gekletst, een heel leuke ervaring.

Commentaar

Re: Haarlem, het Steegje 2, Rosa / Rosita(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door johannes33
                                  Ik weet bijna zeker dat Rosa vanmiddag in ieder geval in het steegje 3 zat
                                  Dat kan ik beamen. Rosa was aanwezig, compleet met kale doos.
                                  Haar doos was bij nadere inspectie ook erg nat!
                                  Helaas geen tijd voor uitgebreide inwendige inspectie. Dat komt volgende week.

Commentaar

Re: Haarlem, het Steegje 3, Rosa / Rosita

was net bij haar geweest, super!!
                                    lekker vingeren, tongzoenen, en heerlijk aan die grote donkere tepels zuigen.
                                    toen ging ze pijpen, terwijl ik lekker met dr tieten speelde. vinger in haar kutje gestopt, toen hield ik het niet meer.
                                    in een woord GEIL

cijfer een dikke 9

Commentaar

Re: Haarlem, het Steegje 3, Rosa / Rosita

Weer eens bij Rosa geweest ze zat in kamer 5.
                                      Ik kwam bij haar binnen en ze pakte gelijk mijn tepels en begon ook mijn jonge heer te betasten.
                                      Daarna heb ik lekker haar tepels schoongelikt en met haar kut gespeeld.
                                      Toen heeft ze een paar tepelklemmen op mijn tepels gezet en die waren gevoelig hoor maar ik vond het lekker.
                                      Terwijl ik pijn leed ging ze mij neuken en even later zoog ze mijn pik helemaal leeg.
                                      Ze was vandaag in een geweldige vorm.
                                      En ga binnenkort weer naar haar toe want ben een paar keer bi Andrea geweest in de Rode Lantaarn kamer 2 maar of ze is bezet of afwezeg.
                                      Rosa krijgt van mij een 9.

Commentaar

Re: Haarlem, het Steegje 5, Rosa / Rosita

De Thalysman is vreemd gegaan.
                                        In het algemeen bezoek ik alleen de meisjes in Antwerpen (de raambuurt Schipperskwartier) maar als ik in een andere stad ben met ramen, kijk ik wel eens rond. Een paar maanden geleden, toen ik in Haarlem was, ging ik rondkijken. In 't Steegje stond er een deur open en aldaar werd ik aangesproken, in het Nederlands, door een dame, blijkbaar een latina, die zich voorstelde als Rosa. Ik informeerde bij haar en vond haar lief.
                                        Dus even gecontroleerd op het forum en de recensies gevonden. Allemaal goed en naar mijn smaak, dus...
                                        Pas eind augustus was ik weer in Haarlem met zin in een bezoek. Ze herkende me onmiddellijk, ook na zoveel maanden, ik controleerde alweer wat ze me had aangeboden, pijpen, neuken en beffen voor de normale prijs dus, en ging naar binnen.
                                        Het eerste dat me opviel was hoe klein, en karig ingericht, de werkkamer was in vergelijking met de kamers in Antwerpen. De kamer in Haarlem bevat een bed dat nauwelijks groter was dan een éénpersoonsbed, een wastafel, een kruk voor achter het raam en bijna niets meer dan dat. Ik hoop dat er ergens in 't Steegje een WC is voor de dames! In Antwerpen zijn de bedden groot tot enorm (groot genoeg voor een trio!) en hebben de kamers niet alleen een wastafel maar (in het algemeen) een wasbak, óf een eigen WC óf toegang tot eentje op de gang, soms zelfs een eigen douche voor de dame, een comfortabele leunstoel, en een grote kast voor de privéspullen en straatkleding van de dame.
                                        Maar het gaat hier uiteraard over de dame zelf, en het spel.
                                        Ik had gevraagd, of ze me zou willen helpen met het uitkleden, want ik vind dat een leuk deel van het (voor)spel, en dat was geen probleem. Ze deed het erg speels, met kusjes erbij (geen tongzoenen). Ik probeerd ook om haar te helpen met uitkleden maar dat ging moeilijker wegens allerlei gespen enzovoorts. Ze droeg een raar soort BH zodat, nadat ze haar topje uit had, haar borsten wel aan te raken waren maar toch steun hadden, wat ze zei nodig te hebben zodat dat kledingstuk bleef aan, net als haar kousen.
                                        Daarna een wasje en we gingen liggen knuffelen op het bed. Ze is echt een knuffel-beest, wat ik leuk vond. Dan mocht ik haar beffen. Ze zei dat ze liefst zachtjes beffen heeft, en dat is wat ik altijd doe, dat ging dus goed. Alleen: ze is, of die dag wás, niet echt goed geschoren, wat ik minder vond. En ze hield de bef-beurt vrij kort.
                                        Ik wil altijd alles MC doen en ze bood me geen ZC aan, wat mij betreft prima. Dus condoom erom en ze ging pijpen, lekker zacht en sensueel, met veel strelen erbij. Ik had haar al gewaarschuwd dat ik vrij traag op gang kom, wat ze geen probleem vond, ze is, zoals anderen al gezegd hebben, geen klokkijkster. Maar deels daarom verfrommelde zich het condoom. Geen gedoe met pogingen om het recht te zetten, gewoon eraf en ze pakte een nieuwe.
                                        Dan een leuke amazone-stand, met zicht op haar borsten en haar ondeugende glimlach, en nog wat kussen en knuffelen om af te ronden.
                                        Eigenlijk was het erotische spel niet zo goed, voor mij, als bij mijn vaste dames in Antwerpen, maar dat was deels omdat dit mijn eerste bezoek was aan Rosa. En ze zei ook dat ze zelf vond dat ze het niet zo goed had gedaan omdat ze, die dag, erg gespannen was wegens privéomstandigheden. Ik gaf haar alweer een knuffel en zei dat ik had genoten, wat ook het geval was.
                                        Wat hygiëne betreft: ze waste zich goed, of zo goed mogelijk met alleen een wastafel, zowel aan het begin als aan het einde van mijn bezoek, prima in orde dus.
                                        Na afloop veegde ik mijn mond en zag ik lippenstift op mijn zakdoek! Het klopt dat ze zwaar lippenstift draagt.
                                        Dat was dus mijn eerste bezoek aan een dame in Haarlem, hoewel ik er al jarenlang heb rondgekeken als ik er ben. Als ik er weer ben, zal ik zeker nog een bezoek aan Rosa overwegen.
                                        Thalysman
                                        Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Re: Haarlem, het Steegje 5, Rosa / Rosita

O ja en ze had me verteld dat haar werkdagen ma, wo, do, vr, za zijn, dus niet di of zo, van ongeveer 11:30 tot 18:30.
                                          Helaas toen ik afgelopen zaterdag rond 11:50 langs ging, was ze er niet, misschien gewoon een vrije dag genomen of die dag wat later begonnen.