Andrea / Gertrude, Haarlem, De Rode Lantaarn 2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Andrea / Gertrude, Haarlem, De Rode Lantaarn 2

Zoals beloofd in het topic van de andere Andrea hier een recensie van de Andrea uit Tsjechië. Ze staat achter het eerste raam in het overdekte gedeelte. Was al een keer bij haar aan de praat geraakt aan de deur, maar het was toen al sluitingstijd. Had haar gezegd dat ik binnenkort bij haar terug zou komen. Nou, die belofte is dus ingelost. Ook nu was het weer laat in de avond (rond half twaalf) en was zij de enige nog aanwezige. Bij de deur stond ze me al te roepen dat ze de enige daar was. En dat er geen ontkomen meer aan was. Dat was ook niet de bedoeling voor mij. Wat een aardige, lieve en super geile meid is dat! Ze is rond de 1meter 80, zwart lang haar tribaltattoo rond d'r arm en vrij grote borsten. Rustig eerst wat gepraat en getongzoend, toen ons beide gewassen en bloot op het bed beland. Zoenen, strelen, likken, pijpen, neuken alles stond op het menu. En omdat het erg rustig was en ik de laatste zou zijn, hebben we het heel rustig aan gedaan. Na de gedane arbeid hebben we nog een tijdje liggen praten over privedingen waar ik jullie niet mee ga lastig vallen Ben met een ontzettend voldaan gevoel naar huis gereden en kan zowat niet wachten om een 2e keer bij haar naar binnen te stappen.

Re: t Poortje, Begijnenhof , Andrea (uitstekend)

Ben nu een aantal keren bij Andrea geweest en elke keer ga ik voldaan weer naar buiten.Toen ik eergisteren voor haar deur stond vroeg ze me eerst alle dames te gaan bekijken Je komt toch wel bij me binnen straks! En ze had gelijk Meteen een nieuwe afspraak voor de volgende week gemaakt om wat gezamelijke fantasiën uit te proberen

Commentaar

Op deze rustige avond naar het poortje.
      Andrea wenkte mij al bij binnenkomst.
      Lief, attent, en super uitnodigend.
      Na het wassen, in alle rust een heerlijke vrijpartij.
      Zoenen, pijpen, beffen en intiem.
      Ook Andrea echt helemaal in de gloria!
      See you soon!

Commentaar

Vanmiddag Haarlem maar eens bezocht en uiteindelijk ook maar besloten 't Poortje binnen te gaan. Hier waren in totaal 4 dames actief, en uiteindelijk was het Andrea die mij in Eva's kostuum uitnodigde om binnen te komen. Na de nodige afspraken gemaakt te hebben, hier maar op ingegaan. Na mij opgefrist te hebben bij Andrea op bed plaats genomen, die nog een sigaretje rookte (had ze gevraagd of ik het goed vond).

Op bed kwam ze lekker in mijn armen liggen en lieten we onze handen verkennend werk doen. Hierbij wist ze ook mijn geslachtsdeel al snel op oorlogssterkte te krijgen. Ondertussen lagen we lekker loom in elkaars armen met af en toe een knuffel tussendoor. Vervolgens besloten om maar eens tussen haar benen plaats te nemen om te kijken hoe ze smaakte. Dit beviel mij uitstekend en zij scheen er ook van te genieten. Na een paar minuten besloten dat zij ook wat mocht doen. Ze zorgde voor een condoom en begon aan een verdienstelijke pijpbeurt. Nadat ik het genoeg vond, haar in missionaris genomen met daarbij het tempo af en toe afwissellend en daarbij heerlijk klaargekomen.
        Zij heeft daarna het condoom heel voorzichtig er afgetrokken,waarbij ze er voor zorgde dat wat er nog in de plasbuis aan zaad aanwezig was ook naar buiten kwam.

Dit is een zeer leuke dame waar ik zeker nog eens bij terug ga komen, Haarlem heeft er een pareltje bij wat mij betreft.
        Dick31
        EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Re: Haarlem, 't poortje , Andrea (uitstekend)

Ik hèb wat met dames uit het voormalige Oostblok. Heerlijke seks, dat in ieder geval. Want over het algemeen ben ik bijzonder te spreken over de kwaliteit van meisjes uit Tsjechië, Hongarije en Bulgarije. Ze zijn mooi en vriendelijk en ze doen erg hun best om het de klant naar de zin te maken. En als liefhebber van betaalde seks kies ik daarom regelmatig voor prinsesjes uit Oost-Europa. Afgelopen week was het al niet anders.

De laatste keer seks was al weer een paar dagen geleden en inmiddels had m'n jongeheer al duidelijk laten merken dat-ie actie wilde en dat nòg een dag uitstel niet zou worden getolereerd. Er was maar één oplossing. De paden op, de lanen in. Je bent wandelaar of je bent het niet.....
          Toen ik 's avonds bij het Begijnhof aankwam en bij 't Poortje binnenging, was het vrij rustig. Mannen, die nog geen keus hadden gemaakt of die stonden te wachten op hun favoriete meisje. Slechts een stuk of vijf dames, waarvan er één net een klant uitliet. Toen ik begerig naderbij kwam, voelde ik hoe m'n lid als een wichelroede tegen mijn gulp klopte. Een lange, donkerharige en mooie Tsjechische hield de deur voor me open. Zonder te aarzelen stapte ik bij haar naar binnen. Ze was een jaar of dertig, had een erg vriendelijke uitstraling en stelde zich voor als Andrea.

Nadat we naakt en gewassen op bed lagen, begonnen we wat te strelen en te knuffelen. Ook zoenen bleek geen probleem. En terwijl ik met haar mooie, grote borsten begon te spelen, trok zij plagerig en met korte rukjes aan mijn pik. Teder, maar o zo doeltreffend. Toen ik haar vroeg of ik haar ook mocht beffen, duwde zij als antwoord mijn hoofd tussen haar dijen. Omdat het al weer enige tijd geleden was dat ik een vrouwenschoot had geproefd, begon ik gretig te likken. Geduldig liet ze me een paar minuten begaan. Ik genoot met volle teugen en ook Andrea zelf leek het lekker te vinden.

Toen was het tijd om te pijpen. Pas nu werd mijn jongeheer in een condoom gehesen. Het pijpen was heerlijk, maar duurde slechts kort. Dat lag niet aan mijn bedgenote, maar was mijn eigen keuze. Ik voelde dat ik het klaarkomen niet lang meer zou kunnen uitstellen en ik had me heilig voorgenomen om m'n contact met Andrea met een intiem samenzijn te bekronen.
          Uiteindelijk gingen we naast elkaar liggen, met de gezichten naar elkaar toe. En terwijl we opnieuw begonnen te knuffelen, zocht mijn erectie beschutting in haar veilige haven. Het voelde warm en vertrouwd, zoals we daar buik aan buik lagen. Langzaam begon ik in haar te bewegen. Ik hoorde het heerlijke soppen van mijn lul in haar poes. En hoewel ik m'n uiterste best deed om m'n hoogtepunt uit te stellen, was ieder uitstel onbegonnen werk. M'n lichaam smeekte om de ultieme verlossing. Terwijl ik me stevig tegen haar aan drukte, vond ik nog de kracht voor een paar laatste, heftige stoten. Toen was het gebeurd. Met een kreet van opperste geluk kwam ik in haar armen klaar. In haar armen en in haar lekkere poes.

Terwijl ik nog lag na te hijgen, ontdeed Andrea mij van het condoom. Ik zei haar hoe fijn ik de seks met haar had gevonden en gaf haar een flinke fooi. Ze lachte dankbaar en vroeg of ik nog eens terug zou komen. Uiteraard was mijn antwoord een hartgrondig ja.
          Eenmaal thuisgekomen merkte ik pas dat ik in het schaars verlichte kamertje bij het aankleden mijn shirt achterstevoren had aangetrokken. Maar goed dat er thuis niemand wachtte die mij daarop aan zou kunnen spreken...

Commentaar

Andrea maakt er altijd een feest van. Heb de laatste paar keer heerlijk wat kinky fantasiën, tot beider tevrevedenheid, uitgeleefd. Voor mij de topper in Haarlem op dit moment.

Commentaar

Poeh. Na Haarlem een tijdje gemeden te hebben, nu twee toppers. Maria uit de Rode Lantaarn (zie recensie daar). En het kan nog beter... Andrea. Over haar wil ik maar één ding kwijt. WAUW...

Commentaar

Haarlem, 't poortje , Andrea (uitstekend)

Deze vrouw is echt het beste wat ik ooit ben tegegekomen, mooi vrolijk lekker, een mooi koppie koppie en een fantastisch lichaam mooi bruin en ze is afgevallen (was dat nodig????). Ze is minder gaan werken zei ze en dat doet dr goed volgens mij. Ik ben een uur minuten binnen geweest en ze gaf alles lepeltje ,zuigen als de beste, vingeren en tongzoenen kon bij dr. Daarna hebben we een tijdje zitten praten. Ze heeft mn mob nummer gevraagd en ik was haar laatste klant dus ze vroeg me mee te lopen naar het station. Onderweg een datum afgesproken om te gaan stappen( ik wist niet wat ik meemaakte) we namen afscheid met een tongzoen op straat. en ze heeft een uitnodiging van me aangenomen om mee naar valencia te vliegen. .
                Ik denk dat ik stop met wandelen want een betere vind ik niet meer.

deze vrouw is het summum

Commentaar

Na alle goede berichten over Andrea afgelopen dinsdag ook maar eens het poortje bezocht (rond 19.30 uur). Dankzij de omshrijvingen van de forumgasten kon het niet missen. Eertse deur links bij overdekte gedeelte stond ze al in de deuropening, met de tatoe op haar arm wist ik zeker dit moest haar zijn! Wat een kanjer! Niet eens meer bij de andere ramen gekeken, maar zo naar binnen gelopen.

Leuke vrolijke meid, zat wat te giebelen. mezelf gewassen en toen naast haar op bed gaan liggen. Lekker geknuffeld en gefrunnikt. Haar toe in vier standjes geneukt en uiteindelijk doggystyle in haar klaar gekomen. Wat een lekker mens is dat met heerlijke enorm volle borsten. Kom zeker nog eens terug. Een absolute aanrader!!

Commentaar

Door de goede recensies gelokt en omdat alle privedames op internet niet beschikbaar waren, ben ik gisteren dan maar door de tolpoort gegaan. Het was eerst zoeken naar de inworpgleuf, lekker logisch in de muur. Toen naar 1e kamertje links overdekt. Daar zaten alle 3 aanwezige dames binnen te giechelen en te roken. Ze stelden voor dat ik ze alle 3 in een kwartier zou pakken voor 150, maar dat was me iets tw gortig.. Daarom mezelf met Andrea afgezonderd en het was precies zoals de anderen beschrijvenniets aan toe tew voewgwn
                    Uw ervaren deskundige

Commentaar

Re: Haarlem, 't poortje , Andrea matig

Ik was afgelopen week bij Andrea(eerste raam overdekte gedeelte)ik moet zeggen dat mijn ervaring niet overeenkomt met de vele lovende recensies die over deze dame zijn gemeld.
                      wat ik wel moet zeggen dat ze het spel aardig probeert mee te spelen,maar bij mij vrij snel door de mand viel.
                      ze kwam heel vriendelijk en geil over aan het raam,maar bij binnenkomst werd ik direct geconfronteerd met vragen als je mag ook een uur blijven en wat alles wel niet kost..
                      ik melde haar dat ik nog niet wist hoelang ik wilde blijven en betaalde haar 50 euro voor een kwartier.
                      De dame kwam met hele verhalen over dat ze uit tsjechie komt en hoe geil ze wel niet was,de scheinheiligheid droop er vanaf.
                      opvallend was haar duitse accent.
                      Ze was gewoon te enthousiast en te druk,maar dat uitte zich niet in haar prestaties,integendeel; ik vond het pijpen niet slecht maar zeker niet om warmer of koud van te worden,daarna begon ze als een dolle hengst op me te rijden,wat mijn lul echt niet harder maakte maar juist tot het dieptepunt zakte.
                      Ze bleef maar lachen ook tijdens de daad wat ik hoogstens irritant vond,toen de 15 minuten om waren begon ze te slijmen als een volleerde actrice met hoe leuk ze me wel niet vond en of ik langer wilde blijven,aangezien ik het zonde van mijn geld vond en mijn energie heb ik daarvoor bedankt en mijzelf aangkleed.
                      dit was al met al niet letterlijk maar figuurlijk genaaid worden.
                      ik vond haar zeker niet de moeite waard om nog eens terug te gaan maar een regelrechte afknapper.Ik vond haar meer iets weghebben van een te enthousiaste transseksueel,durf mijn handen er niet voor in het vuur te steken dat dit van nature een vrouw is,het ligt er allemaal gewoon te dik bovenop..Heb voor de rest geen aandacht gegeven aan haar nutteloze gelul en ongegronde kapsones ben dus zonder iets te zeggen de deur uitgestapt. Wat een bevrijding van deze eerste klas oplichtster.
                      aangezien Haarlem niet naast de deur ligt besloot ik toch de kans maar te grijpen en op zoek te gaan naar een andere dame die mijn dag nog enigszins kon goed maken na deze rotervaring.
                      heb wat rond gekeken en ben toen naar binnen gestapt bij een nederlands sprekende dame,ook in het overdekte gedeelte.

Commentaar

Re: Haarlem, 't poortje , Andrea matig

Dit klinkt niet als de Andrea waar ik al een aantal keren geweest ben. Weet je zeker dat we het over hetzelfde meisje hebben? Ze heeft me nog nooit om meer geld gevraagd, en is gewoon een heerlijk spontaan meisje... Jammer van je slechte ervaring.

Commentaar

Kan me het ook haast niet voorstellen. Als ik bij haar langs ga, vraagt ze vaak of ik niet eerst even wil rondkijken bij andere dames. Omdat ze weet dat ik toch bij haar kom
                          Om meer geld vragen heeft ze ook bij mij nog nooit gedaan en dat duitse accent heeft een rede. Maar dat vind ik iets te prive om dat hier te vermelden. Neem maar aan dat ze echt uit Tjechië komt.
                          Enne Piet, ben je wel eens bij een transsexueel geweest? Dan zou je het verschil wel moeten weten

Commentaar

Andrea is idd een heerlijke vrouw, mooi spontaan en goed likbaar. Alleen is ze er de laatste tijd niet meer zo regelmatig, ben al een paar keer 6 euri(oplichterij) kwijt geweest om te ontdekken dat Andrea er niet is.

Commentaar

Ik ben ook een keer bij ene Andrea geweest met lang zwart (zoals er zoveel zijn) haar.

moesten jullie soms bij haar je handen wassen ?

Commentaar

Ik was m'n handen en m'n zaakie bijna altijd. Ook gisteravond toen ik weer eens in Haarlem was en bij Andrea heb genoten van spetterdende sex

Commentaar

Re: Haarlem, \'t poortje , Andrea (uitstekend)

Het was al wat later op de avond, even door het tolpoortje en gekeken of er nog leuke dames aanwezig waren. De spoeling was dun, maar Andrea was er wel. Ze wenkte me naar binnen en ik kon haar eigenlijk niet weigeren. Wat een leuke vriendelijke vrouw.
                                  Afgesproken om voor €70,- een beetje plezier te maken. Na mezelf even opgefrist te hebben, eerst even gebabbeld op bed. Tijdens het leuke gesprek zocht haar hand naar mijn al harde pik en zachtjes trok ze aan mijn staaf. Dat was erg lekker. Ondertussen kon ik lekker met haar volle borsten spelen. Ze heeft een heerlijk lichaam, alles goed geproportioneerd en wat was ze geil. Zal ik je lekker pijpen? vroeg ze. Ik vroeg haar zo te gaan zitten zodat ik goed kon zien hoe ze hem in haar mond nam. Condoom erover en ze begon echt lekker en diep te pijpen. Als ik er nog aan denk wordt hij weer spontaan hard. Plagerig krulde ze haar tong over mijn harde lid, ondertussen mij geil aankijkend. Dit zijn voor mij altijd de mooiste momenten. Werkelijk super lekker. Ik voelde dat het niet meer lang zou duren als ze zo door zou gaan en ik vroeg haar lekker de cowgirl te spelen. Ze liet er geen gras over groeien en kroop lekker bovenop mij. Geroutineerd pakte zij mijn pik en bracht die bij haar naar binnen. Met haar kutje begon ze lekker te knijpen en te rijden. Ze boog zich voorover en ik kon alles mooi volgen in de gespiegelde kamer. Heerlijk gewoon, een prachtig uitzicht. Ze heeft echt een heerlijke kont als je dat via het plafond kunt bekijken. Diep in haar deden we rustig aan, Andrea kreunde lekker. Natuurlijk was dit gespeeld, maar ik vind zoiets altijd wel prima, vooral als het zo natuurlijk was zoals Andrea deed.
                                  We wisselden van positie, ik koos voor het standaard missionarissenwerk. Heerlijk stootte ik in haar, en langzaam maar diep neukten we met elkaar. Mijn pik bijna uit haar grotje en weer lekker diep erin. Dit ging zo een tijdje door, maar toen hield ik het echt niet meer. IK stootte nog een paar keer hard en Andrea moedigde me aan om lekker te spuiten. Ja, en als een vrouw dat gaat zeggen gaat het geweer ook af. Ik kwam heerlijk klaar. Andrea verrichtte nog even de service om het condoom netjes eraf te halen. Nog even gekletst, en met de belofte dat ik haar nog een zou bezoeken, erg voldaan naar huis gegaan.

Commentaar

Re: Haarlem, \'t poortje , Andrea (uitstekend)

Ik ben vanavond nog even in het Poortje geweest. Het was er vrij rustig, 4 dames, waarvan één in het bijzonder mijn aandacht trok. In het eerste raam in het overdekte gedeelte stond een heerlijk meid, prachtige lange benen,mooie grote borsten, en heerlijk gebruind.De keuze was gauw gemaakt voor mij! Bij binnenkomst stelde zij zich voor als Andrea, en dit moest dus de dame zijn waar ik al veel over had gelezen De bovenstaande reacties zijn dan ook niks overdreven! Heerlijk zoenend op het bed, en ondertussen begon zij mijn lid al op oorlogssterkte te maken. Na een heerlijke pijpbeurt, heb ik haar ook even verwend, en dat beviel goed ( van beide kanten ) .Daarna lekker afgemaakt, en ben in tijden niet zo lekker klaargekomen! Deze meid is voor herhaling vatbaar !

Commentaar

Dit was na de tsjechisceh dame wederom een geweldige ervaring. Ik liep langs haar raam, waar ze net toevallig haar bikinitje had uitgetrokken. Dat zag er zo lekker uit, ik naar binnen. We hebben wat op het bed gelegen en ze begon me zonder ondoom af te trekken terwijl ik met haar borsten en poesje speelde. Ik werd daar alleen algeil van. aoapeens vroeg ze of ik over haar borsten wilde klaarkomen. Dit alles eindigde in een heerlijke kliederboel
                                      Kortom het is een feest, deze dame

fret

Commentaar

Ik heb haar ook al een tijdje niet meer gezien. Ze heeft haar telefoon ook niet meer aan staan Ik hoop dat ze wel weer terug keert. Tot die tijd moet ik het maar doen met de foto's van haar op www.haarlempoortje.nl
                                        de foto's met Roos erop (ook al heel lang niet meer werkzaam, helaas) zijn vervangen door foto's van Andrea.

Commentaar

Ze is er weer!!! op haar oude vertrouwde plekkie

en net zo geil als altijd!

ik heb me weer prima vermaakt.