Haarlem, Begijnhof 4, Carolina (Dom)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Haarlem, Begijnhof 4, Carolina (Dom)

Gistermiddag deze dame bezocht. Goede stevige billen en benen maar zeker niet dik, erg lekker stevig lichaam met goede tieten. Lekker spelen, zoenen, vingeren, een erg goed en lekker half uurtje voor 50 euri gehad.

Dame werkt op Dinsdag, Donderdag en Zaterdag, gewoonlijk vanaf rond het middaguur tot laat in de avond. Ze stelde zich aan mij voor als Carolina en gaf aan medio November voor een lange vakantie weg te zijn. Nog even van genieten dus !.

Groetjes
    Laatst gewijzigd door goodbar; 31-12-17, 22:38. Reden: Smiley

Re: Haarlem, Begijnehof 4, Carolina / Marisol (Dom)(uitstekend)

Er worden 2 dames verward. Carolina is aanwezig op dins-donder- en zterdagen. Ze is nu met vakantie. Marisol was gisteravond ( vrijdag) weer na vakantie aanwezig. Zij is er vaak op vrij- en zondagen. Gisteren weer even langs geweest.
    gezellig en goed

Topics zijn gesplitst met dank voor de info. Dick31

Commentaar

Haarlem, Begijnhof 4, Carolina (Ven)

Carolina op Begijnhof 4 is Venezolaanse.
      Ik had haar al vaker zien zitten achter het raam waar voorheen de roemruchte exhibitioniste Shirley werkte,
      maar haar tot gisteren nog nooit bezocht.
      Ze heeft een mooi stevig lichaam met gespierde billen.
      Haar leeftijd schat ik rond de vijfendertig jaar.
      Het is een ervaren en gewiekste dame met wie je tevoren goed moet afspreken wat er gaat gebeuren,
      omdat ze je anders waarschijnlijk slechts met de hand klaar probeert te maken.

De kans op een tweede bezoek aan haar is hierom niet zo groot.

Commentaar

Re: Haarlem, Begijnhof 4, Carolina (Ven)

Maanden terug bij haar geweest, ze is behoorlijk ervaren met het zo snel mogelijk klaar zijn met een klant!
        Voor mij geen 2de keer meer bij haar.

Commentaar

Re: Haarlem, Begijnhof 4, Carolina (Dom)

Wat een klote wijf. Afspraak gemaakt voor SM na het zien van de uitgebreidde attributen voor het raam. Bidt ze alleen mijn ballen af met condoom en probeert me klaar te rukken. Ik ook niet van gisteren, uiteindelijk neuken, wil ik aan haar tieten zitten begint ze te schelden (spreek ook wat spaans). NOOIT MAAR OOK NOOIT MEER

HEREN BOYCOT DEZE VROUW!

Commentaar

Aan het werk...
          X