Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Lina, Haarlem, De Rode Lantaarn 7

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lina, Haarlem, De Rode Lantaarn 7

Ben niet zo\'n raambezoeker maar bij gebrek aan beter af een uitzondering en belande in de Rode Lantaarn. Bij binnenkomst rechterkant ( raam rechts) Best een mooie dame slank zwart haar opgestoken. Heb me laten verleiden om binnen te komen. Ze kletst lekker engels en nederlands en zeer vriendelijk. Na het uitkleden lekker gaan liggen ze likt je hele lichaam af incl oor( zoenen doet ze helaas niet) en gaat daarna over op het pijpwerk mc. Het is alsof een klein kind voor het eerst een lolly krijgt ( in positieve zin). Ze zuigt en neemt de ballen mee en diep ze kan dit als de beste.....ze ligt naast zodat je haar tegelijkertijd kan vingeren en likken ( de stoel staat naast het bed zodat ze haar been erop kan leggen en overal makkelijk bij kan) Tijdens het pijpen pakt ze opeens mn voet en zuigt op mn voet en tenen..omg........( maar geen tongzoenen) Absoluut een positieve ervaring ben er inmiddels 2x geweest. En na afloop nog een korte massage en je wordt aangekleed zelfs de sokken worden aangetrokken. Kortom voor mij een aanrader.

zwart haar hoog opgebonden en rode lippenstift om haar mond russie nederlands???

Commentaar

Een absolute topper. 100 % Eerlijk en Heerlijk.

Commentaar

Welke dagen en tijden is deze topper aanwezig?

Commentaar

anaal bij haar voor 50 euri lijkt mij sterk

Commentaar

Aan het werk...
          X