Haarlem, het Poortje 14, Adriana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Haarlem, het Poortje 14, Adriana

Hoi vandaag weer gewandeld in Haarlem. Eerst eens gekeken in de Rode Lantaern, maar daar was het helemaal leeg. In het Poortje hetzelfde verhaal (zonde van de zes euro ) Wel jammer want ik wilde eigenlijk eens kennismaken met Sarina of Estella. Bleef over het Steegje waar slechts twee dames zaten, waarvan een slank meisje met lang zwart en navelpiercing me aansprak. Ze zei dat ze Adriana heette en uit Boedapest komt. ik had zin in een uitgebreide sessie, dus ik koos voor een half uur (100 euro). Ze heeft een prachtig lichaam, slank, mooie borsten (wel silliconen, navelpiercing en een lekker strak kaal kutje. Terwijl ik mij uitkleedde lag ze al op bed met haar benen uitelkaar, zodat ik haar kutje in vol ornaat kon zien. Eerst begon ze me over mijn lichaam te strelen, waarna ik haar langdurig mocht beffen (ze genoot hier zichtbaar van, zonder te faken), hierna pakt ze mijn pik vast en begon diep en zacht te pijpen en vervolgens wilde ze lang en diep in haar mond geneukt worden. Dit alles zonder te haasten. Final touch was dat ik haar eerst in de missionarishouding geneukt heb en vervolgens op zijn hondjes. Al met al een goed alternatief, qua sex, maar geen absolute topper. Ze zei 21 jaar te zijn en ook in Den Haag te werken (kon daar geen recensie vinden).

Re: Haarlem, het Steegje , Adriana (uitstekend)

drie weken geleden weer bij Adriana geweest. Ze is van locatie veranderd en zat nu bij het Poortje buitenraam (de twee ramen to de kerk). Prima bezoek voor 50 euro.

Commentaar

Re: Haarlem, het poortje buitenraam, Adriana (goed)

Vorige week nog bij Adriana geweesd.
      Ze zit tegenwoordig binnen bij de fontijntjes.
      Doet echt moeite om je binnen te krijgen
      Ze laat haar edele delen voor het raam zien.
      Meestal zodra je binnen bent bied ze je wat van haar "Fanta" te drinken aan.
      De sex is nog steeds goed maar verder lijkt ze nogal afwezig.
      Al met al een beetje vreemde ervaring.

Commentaar

Re: Haarlem, het poortje , Adriana(goed)

Enige tijd geleden heb ik deze dame ook bezocht. Na een lange wandel pauze kon ik het toch niet laten ff de rosse buurt van haarlem in te gaan. Ervaring leert dat het vaak niks is maar dat er ook zeker enkele pareltjes tussen zitten.

De dame in kwestie trof ik ook bij een van de buitenramen tegen over de kerk. Ze is zeker wel aantrekkelijk om te zien. Ze lonkt hevig naar je en staat te springen als je binnenkomt.
        Na de kennismaking en de financiële zaken zat zij al met d'r benen wijd op het bed met haar poesje te spelen. Ze is idd erg äpart in de omgang maar de seks is wel erg geil. Eerst heerlijk cowgirl en daarna heerlijk doggy afgemaakt. Ze vind het wel lekker als je op haar billen slaat.

Geen slechte ervaring, ze is wel een beetje apart, tegen maf aan maar een ik vond het wel een geile ervaring. Of ik nogmaals zou gaan weet ik niet......
        "You can't be old and wise if you were never young and crazy

Commentaar

Van de week weer bij haar geweesd.
          Ze is overgestapt op de vlug vlug methode.
          Je krijgt 5 minuten voor 50 euro. (inclusief uit en aankleden)
          Behalve als ze haar voorbind dildo in je mag gebruiken, dan krijg je wat meer tijd. (zegt ze)
          Speciaal hiervoor heeft ze een nieuw horloge.
          Volgens haar doen alle vrouwen dat nu daar.
          "kijk maar naar die vrouw, zij elke 5 minuten een andere klant..."

Gelijk de laatste keer.

Commentaar

Wow,
            Vandaag in de kamer buiten, achter tegenover de kerk.
            Staat achter het raam haar blote doos te showen (op zich best wel geil, lippen aan de kant en vol open)
            Probeert hiermee klanten te lokken denk ik
            Maar staat zo dus ook te zwaaien naar kinderen die langs lopen...
            Beter ver uit de buurt van deze "dame" blijven.

Commentaar

Afgelopen dinsdag ook bij deze dame langs geweesd.
              Loopt wel van te voren over de tijd te klagen maar gaat uiteindelijk gewoon door.
              Lijkt alsof ze het wel erg lekker vindt.

Commentaar

Weer bij deze dame langs geweesd.
                De vorige keer de fout gemaakt haar mijn tel.nr. te geven...

's Ochtends al een sms'je of ik vandaag langskwam...
                (slechte business en meer van dat blabla.)
                Afspraak gemaakt voor tijdstip, tijd en kosten.

Een minuut voor de afgesproken tijd kom ik aangelopen, zie ik net een klant weggaan en een andere klant naar binnen gaan. Kan gebeuren, slechte handel, kan mij voorstellen dat ze dan de klanten nemen die ze kunnen krijgen.

Na iets meer dan een kwartier gaat die andere klant weg en laat ze mij binnen.
                Ik geef haar het afgesproken bedrag, ze is teleurgesteld.
                Ze had gehoopt op meer geld, want ze had de hele dag nog geen klant gehad...
                Ik kijk langs haar heen en zie het volgeschoten condoom van de vorige nog op bed liggen.
                (over hygiene gesproken)
                Ook de vuilnisbak puilt uit van de papieren handoekjes en gebruikte condooms.
                Ik ga er verder niet op in, ik kom toch maar voor 1 ding en dat geld zal ik toch niet terug krijgen.

Binnen de helft van de afgesproken tijd wordt ik verzocht te stoppen en donderdag maar terug te komen!
                Dan heeft ze wat meer tijd...
                Nu heeft ze alle beschikbare tijd nodig voor het werk omdat ik de eerste klant van de dag zou zijn.

Tegen dit soort logica kan ik niet op en ben dus maar weggegaan.
                Voor mij ook de laatste keer.

Commentaar

Weet er iemand of zij ook anaal doet?

Commentaar

We zullen haar voorlopig niet meer zo vaak zien.
                    Helaas voor haar fans......

Commentaar

Re: Haarlem, het Poortje 14, Adriana

Heb haar zaterdag gezien. Ze is wel aangekomen en heeft duidelijk de lichaam van een moeder, btje jammer bij haar.

Commentaar

Re: Haarlem, het Poortje 14, Adriana

Oorspronkelijk geplaatst door fucker1 Bekijk bericht
                        Heb haar zaterdag gezien. Ze is wel aangekomen en heeft duidelijk de lichaam van een moeder, btje jammer bij haar.
                        Is ze weer aan het werk?

Commentaar

Aan het werk...
                        X