Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Groningen, Nieuwstad 33 II, Sarah

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 33 II, Sarah

Laatste weekend van September 2 dames bezocht,zie ook Rosalina. Sarah had ik al 2 keer eerder gezien en ook al n keer n praatje mee aangeknoopt. Ik gokte dat ze Marokkaanse was maar ze blijkt van Egyptische afkomst. Ze praat goed Nederlands, pluspunt. Ze is mooi slank met een navelpiercing en ze heeft een mooi gezicht met een grote bos lang krulhaar ! Naar mijn mening een mooi lichaam. Met haar een uur afgesproken NMC + PZC voor 150 Euro. Ze doet goed haar best en beide, pijpen en neuken was goed !!! BTW geen klaarkomen in haar mond...... Minpuntje was wel dat ik na 3 kwartier weer buiten stond omdat het uur om was..... Ik heb hier niet echt een punt van gemaakt omdat de sex wel geil en gezellig was maar toch iets om te onthouden.

Had trouwens goede herinneringen aan deze kamer, vorig jaar augustus 's-nachts om 03:00 met sophie (NL/Maroc) een keer pizza gegeten en een fles whiskey soldaat gemaakt op deze kamer hahahaha

topic gaat naar archief, dame lijkt al tijden niet aanwezig
    #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

Dame is nog steeds aanwezig. Ik heb haar afgelopen zondagnacht nog gezien. aan het begin van het eerste stuk links.

Commentaar

Oh ok, eerste stuk links rijrichting?

Commentaar

Yup, een van de eerste 5 ramen links

Commentaar

2e raam links

Commentaar

53 - 2 dus?

Commentaar

Aan het werk...
              X