Groningen, Nieuwstad 43 III, Nicola

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 43 III, Nicola

Ik zag deze blondine staan en besloot om haar met een bezoekje te vereren. Na de zakelijke afhandeling snel uitgekleed en Nicola eens goed bekeken. Een mooi lijf, lekkere stevige c-cup, mooie kont en een leuk koppie, dus prima in orde.
    Ik heb me eerst laten pijpen. Ze deed het niet slecht, alleen een beetje kort. Beffen zat niet in haar pakket, dus kwam de lube eraan te pas. Ik heb haar lekker lang geneukt waarbij het uitzicht zeer prettig was. Door met mijn vingers haar clitje te stimuleren kwam ze klaar of ze fake't erg goed.
    Al met al een lekkere ervaring die ik zeker over ga doen.

Re: Groningen, Hoekstraat 36 II, Nicola (goed)

als het goed is ben hier vrijdagavond naar binnen gegaan, wou naar pamela op 54 maar die was nog bezet.

deze blondine zag er wel leuk uit en zat wat te dansen op de muziek.
    ik vroeg naar de kosten, 30 euro zei ze, ik zei ok... binnen vroeg ik of ze ook aan pzc deed, dit kost 30 euro meer, ok zei ik.

pzc doet ze vrij hard en vrij kort, ze heeft een mooi strak lichaam, mocht haar tijdens het pijpen ook vingeren, ze was erg nat en strak.
    duurde ook niet lang dit bezoek, was binnen 5 minuten klaar en liep naar pamela voor het vervolg.

volgende keer vraag ik haar of ze wat rustiger kan pijpen en wie weet volgen er nog meer bezoekjes.

Commentaar

Gisteren ook gekeken in de Hoekstraat. Nicola viel me meteen op, ze stond buiten met een licht doorschijnend rokje waar je haar kale poes door kon zien.
      Dat poesje zag er zo lekker uit dat ik die wel moest neuken.
      Gevraagd wat het kost, 30 euro, dus mooie prijs voor zo'n lekker lijf.
      Snel uitgekleed en ze begon me gelijk te pijpen. Dat doet ze snel maar lekker. Toen ik goed hard was haar neergelegd, benen omhoog en neuken maar.
      Wat een heerlijk kutje heeft zij, mooi geschoren en ziet er echt strak uit. Ook voelt ze goed strak, dus ik heb het daarin naar mijn zin gehad.
      Helaas was kussen of beffen er niet bij, dat spoort mij altijd aan om haar extra hard en diep te neuken. Na een minuut of 10 goed diep neuken ben ik grommend in haar klaargekomen.

Het uitzicht was zo goed dat ik haar zeker nog vaker zal neuken. Als alle Tsjechische vrouwen zo zijn, wil ik er ook wel eentje :-)

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 36 II, Nicola (slecht)

Wat een afgang. Ze was erg passief. Ze ondernam niets. Dus ik ben uiteindelijk gewoon naast haar op bed gaan zitten en heb gevraagd: doe jij ook nog iets? Was muss ich denn tun?
        Ik ga er nooit weer naar toe!

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 36 II, Nicola (Goed)

Ik liep laats door de Hoekstraat en zag Nicola weer staan. Heb weer 30,= betaald voor p&n. Het pijpen was lekker, beetje te kort. Het neuken was ook lekker. Ze heeft een mooi slank lichaam, echte volle c-cup, zeer glad geschoren poes en een leuk koppie, dus genoeg om naar te kijken. Voor 30,= een aanrader.

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 36 II, Nicola (voldoende)

Zaterdagmiddag nog te vroeg voor een ruim aanbod. Nicola was de mooiste van de straat en ik zag dat ze goede zaken deed (althans ze had een paar maal klanten). Voor de rest weinig aanbod, dus de knoop doorgehakt en bij Nicola naar binnen.

Lekker lijf, jonge meid. Pijpen en neuken voor 30 euro is natuurlijk niet duur. Natuurlijk krijg je voor dit tarief geen GFE met zoenen, beffen en ruime aandacht. Gewoon even een lekkere wip om je zaad te lozen. Pijpen was best goed en daar had ze de hele middag mee door kunnen gaan. Helaas na een paar minuten zei ze dat het tijd was voor neuken. Beentjes lekker uitelkaar en lekker binnendringen. Ze heeft echt een lekker strak kutje. Ondanks dat er al een paar heren voor mij bij haar waren geweest. Lekker gepompt en het condoom gevuld. Bij lange na niet in mijn top 5, maar zo even tussendoor niet verkeerd. In de Nieuwstad vind je het niet snel beter (een paar (hongaarse) uitzonderingen daargelaten).

Commentaar

Vanavond op zoek geweest naar Laura van nr. 54.3 maar zij was er niet, een paar keer bij Nicola langgelopen en zij lachte erg vriendelijk, na de derde keer toch maar even gevraagd war er zoal mogelijk was, 30 voor pijpen en neuken en 2 standjes, haar gevraagd of ik ook mocht likken en dat mocht maar dan wel voor 40 eurotjes, eerst snel nog wat muntjes in de parkeerautomaat en naar binnen waar ze zich voorstelde als Nicola.

Snel de broek van de kont en op bed waar zij snel naast me kwam zitten, snel vielen haar prachtige tieten op lekkere volle B ? cup waar ik natuurlijk eerst even mee wilde spelen en dat was geen probleem, even aan pietermans getrokken en CD eromheen pijpen had wel wat langer gemogen, hierna ging ze op haar rug liggen en vroeg of ik wilde beffen wat ze volgens mij erg lekker begon te vinden want haar ademhaling gimg opeens een stuk sneller en ging ze wild met haar heerlijke kontje heen en weer, van positie gewisseld, ik lag lekker op mijn rug en kon mooi zien hoe mijn leuter langzaam in haar kutje gleed en ze lekker begon te rijden, ze had haar doosje vandaag nog niet geschoren want haar stoppeltjes prikten in mijn onderbuik wat zelfs nu nog een beetje gevoelig is, maar goed, heerlijk maar veel te snel CD volgekwakt.

voordat ze zich ging aankleden heeft ze haar kutje grondig gewassen wat ik wel een plezierige gedachte vind.

Ga zeker nog een keer terug, misschien kunnen we dan eerst samen haar lekkere kutje scheren, Ik kom zeker terug en hoop haar nog vaak te kunnen beffen.

Commentaar

Nicola ziet er erg lekker uit.
                Na 30 euro afgerekend te hebben voor een pijpbeurt ligt ze snel uitgekleed op bed.
                Ze begint me gelijk af te trekken condoom erom en te pijpen.
                Weinig gevoel bij deze dame ze laat de ballen ongeroerd en na 10 minuten sta ik weer buiten. Er vallen veel stiltes en het was niet echt gezellig. Pluspunt was dat haar lijf er erg lekker uitzag.

Commentaar

Ik had haar al vaker zien staan, maar nog nooit bezocht, omdat ik eigenlijk meer van donkerharig houd. Bovendien is mijn ervaring dat de schoonheid van een dame vaak omgekeerd evenredig is aan de kwaliteit van de geleverde diensten .... en Nicola ziet er absoluut goed uit ! Lange benen, een lekker kontje en zeer fraaie natuurlijke borsten.

Omdat mijn vaste stekjes bezet waren nu toch maar eens naar binnen gegaan. Ze bood me de keuze uit het basis programma P+N voor 30 euri of het plus-pakket met 2e standje, beffen en knuffelen voor 50. Bij zo'n eerste bezoek ga ik altijd voor het instaptarief, dus nu ook.

Al snel waren we naakt, bracht ze de hond met het handje tot staan, en vervolgens pijpte ze me. Op zich niet slecht, maar zonder gebruik van de handjes, wat normaal toch nog iets extras geeft. Daarna ging ze op haar rug liggen en was het mijn beurt. Ik schoof mijn kameraad in haar mooie gladgeschoren kutje en genoot van het fraaie uitzicht op Nicola. Helaas bewoog zij verder amper (kreunde alleen zachtjes) en was er ook geen oogcontact. Desondanks vlot klaargekomen.

Bevredigd maar niet geheel tevreden verliet ik het pand weer. Een mooie vrouw, maar met weinig enthousiasme en ook niet echt "gezellig". Niet mijn eerste keus voor een volgend bezoek ....

Commentaar

Vandaag bij Nicola geweest. Inderdaad een erg mooie meid: blond, slank en mooie ronde borsten (C). Ze komt uit Praag zegt ze, spreekt geen Nederlands of Engels maar wel Duits. Beffen en neuken (zonder pijpen) was 30 euro.

Eerst een CD omgekregen, daarna haar lekker gelikt. Ze heeft een mooie fris poesje, dat netjes geschoren is. Het beffen vond ze wel lekker denk ik, ze bewoog er lekker bij. Erg lekker om zo'n mooie meid met zo'n lekker poesje te likken, en ze had er geen haast bij gelukkig.

Na een tijdje was het tijd om te neuken. Helaas is ze daarbij extreem passief, oogcontact is er ook niet bij. Toen ze me ongeinteresseerd vroeg of ik al klaar was, heb ik me maar snel klaargeneukt.

Wat HeteHond zegt klopt wel: een mooie vrouw maar weinig enthousiast. Oraal was wel toppie.

Commentaar

Ik heb deze blondine al een aantal keren bezocht bevalt prima betaal haar 60€ en ze pijpt jou heerlijk zonder condoom inclusief beffen tijdens het pijpen mag jij met haar kutje spelen als jij te diep gaat geeft ze zelf wel aan dat zij dat niet wil ene ze is meestal nat;p
                      p.s je mag niet klaar komen in haar mond.

Commentaar

Vanavond ook bij Nicola geweest, man wat een lekker ding is dat.
                        het jammere is wel dat het voor 30 euri wat mat is, wellicht dat dat met de prijs te maken heeft. Als ze inderdaad voor 60 zc pijpt en ook nog wat langer doorgaat terwijl je haar dan mag beffen .... volgende keer beter.
                        Ik denk dat ik gewoon een porsche verwacht terwijl ik betaal voor een mini o.i.d
                        Ze is een erg mooie meid en erg vriendelijk. Na 5 minuten op en neer wilde de mijne niet verder helaas, dat heb ik weer Geen krimp van Nicola en ze bleef vriendelijk. Vroeg nog of het wel ging

kan geen score maken maar ze krijgt een dike voldoende

Commentaar

Groningen, Hoekstraat 36 II, Nicola (voldoende)

Ik ben niet ervaren en best een onzeker mannetje, dus mijn bezoekjes in het verleden waren vaak onhandig. Niet kunnen ontspannen, laat staan klaarkomen. Misschien herkennen jullie 't wel. Als het dan lukt, heel krampachtig.

Ik had Nicola al een paar keer gezien, en haar gechecked op het forum.
                          Immers; ik hoef niet eens meteen een grandioos orgasme; ik wil wel graag een meid die het me ondanks alles naar de zin maakt. (geen klokkijker, geen koud iemand)
                          Ik las de recensie en waagde het erop

Geen spijt van!!!

Ik was haar laatste klant. Ze zag er moe uit. Maar toch maar naar binnen.

Ondanks haar moeheid was ze heel aardig en geduldig.
                          Eerst werd ik (safe) gepijpt. dat ging best goed.
                          en toen de grote stap; kom op Tarzan, ga bij me naar binnen.
                          O jee... m'n jongeheer kreeg spontaan faalangst
                          Maar 't ging redelijk toch nog wel.
                          Uiteindelijk kon dat niet tot orgasme leiden, dus ik gaf dat met m'n grinnikje ook aan. Vond ze geen punt. Ze stelde voor om me verder af te trekken. Prima.
                          Duurde ff, maar ik kwam klaar

Nadien vroeg ze tot 'n paar keer toe: "is ok?", "is goed?"
                          Telkens gaf ik aan dat ik zeer tevreden was.

En ik kom terug!!!

Voor beginners is dit een lieverd.

Commentaar

Druk bezette dame en niet ten onrechte. Punt 1 heeft ze een lekker lijf (slank, meisjesachtig), punt 2 levert ze goed werk.

Haar pijpen is in de loop der tijd duidelijk verbeterd. Meer gevoel nu, meer zuigen en bovenal dieper (heerlijk!). Bij het neuken gaat ze direct op haar rug liggen. Op verzoek doet ze wel standje(s), maar het standje "van 't huis" is toch duidelijk de missionaris.

Omdat ik wist dat ze beter pijpt als neukt (hoewel zo'n lekker meisje te kunnen neuken bij mij ook geen nachtmerries oproept), besloot ik haar mij "all the way" te laten pijpen. En dat deed ze niet verkeerd. Met het bekende en gewenste resultaat...

Herhalingsgevaar groot, hoewel er in de rest van de straat ook wat nieuwe, interessante meisjes uit het Oosten (van Europa) waren gearriveerd.

Commentaar

Hoi,

Ik ben vanmiddag ook bij Nicola geweest, in 1 woord geweldig. wat een lekker
                              ding, alles dr op en dr aan. Vroeg of ze pzc deed en ja dat deed ze,
                              Ik gaf haar 100 want ze zag er zooooo lekker uit. Lekker een half uur liggen spelen. Lekker dat kutje liggen beffen, russich, massage en lekkere standje.Lekker die benen in de nek.
                              Mij gaat ze vaker zien.
                              Ze is nu 6 maanden in Nederland maar spreekt al eem goed woordje.
                              Als ik er nu nog aan denk krijg ik al weer een harde, haha

Groet

Johnnie01

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 37 ??, Nicola (goed)

Volgens mij zit deze Nicola nu in de Nieuwstad 37.
                                Mocht gisterenavond voor de 1e keer bij deze geweldige vrouw op herhaling.

Wat haar voor mij op eenzame hoogte brengt is de in wandelland zeldzame combi van welgemeende innemendheid, fijne ongeremde maar veilige sex en een prachtig lijf.

Heren, van dit caliber ben ik er tijdens mijn carriere slechts enkelen tegengekomen. Ik hoop dat jullie dat met mij eens zijn en haar dito behandelen.

Opm. mod: Nieuwstad 37 heeft 3 kamers, wie weet waar Nicola zit?

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 37 ??, Nicola (goed)

Vanmiddag weer bij Nicola geweest, die nog steeds (of weer) aan de Hoekstraat 36 II zit. Ze kan inmiddels al vrij goed Nederlands, waardoor de communicatie stukken beter verliep dan vorige keer.

Het is nog steeds een erg mooie blonde meid, heerlijk lichaam en erg vriendelijk. Ze heeft een fris en kaal poesje waar ik lekker aan mocht likken. De sex was prima dus bij deze meid kom ik vast nog een keertje.

Commentaar

Afgelopen dinsdag enige tijd op en neer gelopen door de Hoekstraat zonder iets van mijn gading te zien. Net toen ik koers wou zetten richting de Nieuwstad zag ik een bekende verschijning de straat in komen lopen in een strak wit topje en een korte spijkerrok. Aangezien ik mij vlak bij 36 II bevondt maar even bij de deur gewacht en haar vriendelijk begroet. Direct met haar naar binnen gelopen en na het afhandelen van de gebruikelijke geldoverdracht hebben we ons uitgekleed en zijn leker knus op het bed gaan liggen. Terwijl ik wat met haar borsten speelde heeft zijn mijn penis lekker gemasseerd zodat die aql snel lekker overeind stond waarna zij een condoom heeft aangebracht. Vervolgens weer lekker liggen te genieten van haar orale kwaliteiten die niet verkeerd zijn. Na enige tijd vroeg zij me welk standje ik graag wou waarop ik haar op de knieen heb laten plaatsnemen om haar in doggy-style lekker stevig te neuken waarbij het hoogtepunt iets minder lang op zich liet wachten dan gewenst maar dat had ongetwijveld te maken met haar lekkere strakke lijf en mijn vreselijk geile bui van die dag.

Commentaar

Ben nu een aantal keren naar de hoekstraat geweest maar kom telkens weer, een uitzondering daar gelaten, weer bij Nicola uit. Wat een topper is dit. Meestal betaal ik 60 euro en dan kan je lekker intiem met haar. Ook pijpt ze je zonder condoom. Alleen mag je niet in haar mond klaar of over haar lichaam klaar komen. Meestal doe ik standje 69 met haar, zodat ik van haar lekkere kutje kan proeven en dan pijpt zij me lekker zonder condoom. Als laatste maak ik het dan af in haar kutje. Raak nu alweer opgewonden van haar. Denk dat ik morgen maar weer naar haar toe ga. Even kijken wat ze doet voor een paar eurootjes meer...

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 36 II, Nicola (uitstekend)

Afgelopen weekend Nicola weer eens bezocht.
                                        Het pijpen was weer prima.
                                        Het neuken was zeer lekker.
                                        Een orgasme was onvermijdelijk.
                                        Goede sex met een mooie vrouw, en dat alles voor slechts 30 Euro.
                                        Soms is het leven bijna te mooi om waar te zijn.

Commentaar

Vleermuis fladdert heel wat boven de rivieren, met soms een uitstapje over de grens. Vandaag bevond ie zich in Groningen alwaar de Hoekstraat is bezocht. weinig naar zijn smaak hier 's middags, maar wel een bijzonder aantrekkelijke prijs. Nicola trekt in z'on situatie natuurlijk gelijk de aandacht, lekker lijf, mooie tieten en een inderdaad prachtig geschoren doosje, met mooie kleine lipjes. Hup de kleren uit en mevrouw ging aan de slag met een prettige handmatige opwarmer. Ze ging daarbij zo zitten dat ik haar doosje en lipjes lekker kon verkennen. redelijke pijpbeurt een beetje meer afwisseling mag maar ook in tijd dik in orde!
                                          Begonnen met de cowgirl, altijd lekker met een paar van die mooie borsten om mee te spelen. Het spel afgemaakt in de missionaris, waarbij bij het draaien een niet al te frisse geur mijn neus binnendrong. Toch lekker even goed doorgeneukt, waarbij Nicola zich zeer gewillig opstelt, dus vleermuisje ging er goed diep in. Hoewel Nicola een prima meid is voel je de plichtmatigheid de hele tijd op de achtergrond. Maar evenzogoed er zijn talloze meiden die voor meer geld een heel wat minder pakket aanbieden. ze wordt in het vleermuispakket opgenomen.