Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Melissa, Groningen, Nieuwstad 03 III

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Vakantie Melissa.
    Gisteren bij Melissa geweest en het was weer geweldig. Lekker sex gehad en lekker met haar gekletst. Ze gaat zondag a.s. voor 2 weken naar huis. Dus als je nog sex met haar wil hebben moet je er snel bij zijn. Zaterdag 7 oktober is haar laatste werkdag maar als je dan nog naar haar wilt gaan ben je waarschijnlijk te laat. Maandag 23 oktober begint ze weer.

Commentaar

Melissa voor mij de beste en lekkerste van de straat. Kan iemand bevestigen dat ze vandaag 23 okt weer gaat werken.....

Commentaar

Gistermiddag weer uitgebreid genoten van Melissa, het is niet alleen een prachtige meid maar ze heeft ook een hart van goud. Nu haar Engels beter is, kun je ook makkelijker met haar communiceren. Ze is duidelijk in wat ze wel en wat ze niet wil, maar dan blijft er nog genoeg over om van te genieten.Melissa vertelde dat ze over 5 weken op vakantie gaat en dus de periode van kerst en oud & nieuw jaar niet aanwezig zal zijn. Dus als je dit jaar nog van haar wil genieten, moet je er snel bij zijn.

Commentaar

Vanavond weer bij Melissa geweest, altijd vrolijk en aandacht voor de klant... Afgesproken wat ik wilde en betaald. Na mij gewassen te hebben plaats genomen op bed. De aandacht die ze je geeft is bijzonder goed. Ik heb heerlijk met haar mogen sexen, wat een heerlijk lichaam heeft Mellisa toch! ik heb volop van haar genoten wat een prachtige en lieve vrouw is ze ook! Na de sex gaat ze douchen dus de hygiene is helemaal top, Kan haar dus aanraden aan iedereen, kom op mannen breng eens een bezoek aan Mellisa en je zult begrijpen wat ik bedoel! Krasna Zena see you soon ....?®

Commentaar

Prijs op 150 gezet, tot zover discussie hierover
            Laatst gewijzigd door Wombraider; 17-11-17, 21:25.
            #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

Kan iemand mij uitleggen waarom het adres van Melissa verandert is naar Nieuwstad 3 II? Volgens mij moet dit Nieuwstad 3 III zijn. Gaarne het adres aanpassen en ik heb bij Melissa voor de zekerheid nagevraagd wat de kosten zijn voor 1 uur en dat is 150 euro (om verdere discussie te voorkomen).

Dus het adres van Melissa is Nieuwstad 3 III en de kosten voor 1 uur is 150 euro.

Commentaar

Gistermiddag nog bij deze topper geweest. Melissa werkt nog 1 week en gaat daarna 3 weken op vakantie. Dus zaterdag 16 december is haar laatste werkdag.

Commentaar

Dit was mijn eerste bezoek aan Mellissa op haar nieuwe locatie. Het was erg rustig in de straat en ze vertelde dat het al veel langer rustig is. Aan de andere kant was het altijd veel drukker. Wel leuk dat ze mij na ca. 3 jaar herkende.
                  Het blijft een mooie dame om het spel mee te spelen. Eerst lekker hard laten pijpen en vervolgens mocht ik een standje kiezen. Gekozen voor cow girl. Na enige tijd was het tijd voor een tweede standje en heb haar lekker rustig in misio gepakt. Vlak voor het einde gestopt en het met de hand laten afmaken. Dat doet ze erg lekker met olie.
                  Was weer als vanouds. Wel jammer dat haar kontje verboden terein is geworden.

Commentaar

Melissa is nu nog op vakantie en gaat 15 januari weer aan het werk.

Commentaar

Jaaaaa Melissa is er weer!
                      Laatst gewijzigd door Wombraider; 15-01-18, 20:59.

Commentaar

Ze is weer helemaal terug, uitgerust en wel. Heb vandaag weer van Melissa genoten. Ondanks haar blessure aan haar hand was de sex weer voortreffelijk en ze zag er nog beter uit dan voor haar vakantie. Lekker bruin gekleurd en een voortreffelijke slanke lichaam, daarnaast een knap gezicht. Gelukkig is ze niet alleen aan de buitenkant een beauty, maar haar echte schoonheid zit van binnen. Als je van haar body to body massage krijgt, dan ben je al verloren. Ze is 1 van de toppers van Groningen.

Commentaar

Gisteren bij Melissa geweest was weer een heerlijk half uurtje... Wat is het toch altijd lekker met Melissa.. Mij ziet ze weer terug!
                          ?????

Commentaar

Bij Melissa geweest en wat als eerste opviel is haar geknipte haar. Ook met het korte haar nog steeds een knappe verschijning. Haar laarzen collectie zijn op en top. En dan heb ik het nog niet eens over een geweldig half uur dat ik met Melissa heb gehad. Zoals altijd geil en lekkerl...... Mij ziet ze weer terug!

Commentaar

Vorige week Melissa weer bezocht voor een meer avontuurlijke soft sm sessie. De hoeveelheid toys worden steeds meer uitgebreid en je vraag je tijdens alle afspraakjes ook wel af of het iets voor haar is. Het is een prachtige meid en mijn ervaring is dat dit niet altijd een garantie is voor succes en vaak snel afstandig wordt. Geenzins het geval, na eerst een uurtje heerlijk samen genieten haar toch voor het eerst in 5 jaar de leiding gegeven. Een heerlijke soft sm sessie met genoeg hoogte punten en rustmomenten. De meegenomen wijn en hapjes werken dan natuurlijk ook prima mee -

Commentaar

Vorige week toch maar weer even met Melissa afgesproken na de experimenten van een week eerder. Via een paar appjes was de afspraak snel gemaakt en ditmaal gelijk voor 2 uren. Bij binnenkomst warm onthaald en even douchen voor een fris begin. Om de juiste stemming te krijgen weer lekker genoten van haar geraffineerde hand bewegingen en hiermee bracht ze me langzaam tot bijna een hoogtepunt. Met een korte blik en de opmerking 'partytime' wist ik dat er geen weg terug meer was. Op mijn verzoek doet ze eerst de grote zwarte strapon om, een betere uitzicht kun je niet hebben. Een mooie slanke brunette en haar strapon. En je weet ook dat ze deze later echt wel gaat gebruiken. Lekker genoten en ja, die grote zwarte krijg je meerdere keren ook volledig. Nog even een uurtje bijgeboekt om het af te ronden met een fisting. Het zal nu wel zeker een weekje duren voor ik weer kan gaan. Ps. Melissa gaat op 15 maart voor 3 weken op vakantie.

Commentaar

Vandaag bij Melissa geweest, haar laatste werkdag is 14 april en niet 15 maart. Wel blijft ze 3 weken weg. We kunnen dus nog een maand langer genieten van deze topper.

Commentaar

Vandaag Melissa bezocht, zoals altijd blijf ik wat langer bij haar. Hierdoor is de sfeer meer ontspannen en gaat Melissa minder gehaast te werk. Hierdoor kan ik nog meer genieten van haar goddelijke lichaam, tenminste als je van slank houdt. Nadat we onze kleren hebben uitgedaan geniet ik van haar heerlijke body to body massage en daarna krijg ik van haar een lekkere penismassage. Hierna wordt het rubbertje omgedaan en pijpt ze lekker stevig door. Daarna is het tijd om haar lekker te nemen. Melissa is behoorlijk lenig wat voor de sex alleen maar lekker maakt. Ook geniet ze ervan als je flink doorstoot en ik laat me altijd door haar lekkere handjes klaar komen. Hierna ontspannen we altijd wat en ga ik lekker in bad. Omdat haar Engels met sprongen vooruit is gegaan kun je ook lekker met haar kletsen. Het was vandaag weer een feestje met Melissa en yes having the time of my life. Ooh, see that girl. Watch that scene. Dig in the dancing queen.

Commentaar

Nog twee weken dan gaat Melissa 3 weken met vakantie... Het is maar even dat je het weet!

Commentaar

Gisteravond een bezoek gebracht aan Melissa, eenmaal binnen afgesproken voor een geil uurtje. De kleren konden uit en tijdens het uitkleden gevraagd aan Melissa of ze voor mij de hoge zwarte laklaarzen wilde aan doen. Ze heeft een mooie laarzen collectie. Ik ben in de tussentijd mijn zelf gaan wassen. Bij terug komst stond ze mij al op te wachten, wat een mooie vrouw naakt en alleen op hoge zwarte laklaarzen wat een geil gezicht pffff. Ben naar haar toe gelopen en tegen haar aan gaan staan met onze naakte lijven tegen elkaar staand heeft ze me heerlijk gestreeld waar geen plekje werd overgeslagen. Na een tijdje Melissa gevraagd om doggystyle plaats te nemen op het bed. Ik ben achter haar gekropen en haar geile billen open getrokken Zodat ik een mooi geil uitzicht had op haar geile anusje en klein rosse kutje, ik heb haar kontje en kutje helemaal suf gelikt en zag dat ze er van genoot. Daarna van positie gewisseld en heeft ze boven mijn gezicht gehangen met haar kutje zodat ik haar weer kon likken, moet dan altijd uitkijken dat ik niet te vroeg kom van het likken. Even de druk van de ketel af. Daarna cowgirl geneukt willen worden en zag haar zo boven mij hurken en zakken over mijn harde lul heen, en dat met zwarte hoge laklaarzen aan wat een mooi en geil uitzicht wat dat. Na een tijdje zo gestoten te hebben het afgemaakt in doggystyle en het condoom vol gespoten. Voldaan en geil naast haar komen liggen waarna ze de condoom eraf haalde en mij had schoon gemaakt. En de rest van de tijd vol gemaakt met een heerlijke massage. Daarna mij gewassen en Melissa ging daarna douchen. Was weer een top geil uurtje want een uur is zo voorbij met zo\'n heerlijke meid. Nog 1 week dan gaat Melissa 3 weken met vakantie laatste dag is 13 april
                                        Hoop haar nog een bezoekje te brengen deze week maar ik moet ook op de centjes letten.
                                        Melissa alvast een fijne vakantie
                                        ??
                                        Je bent voor mij een topvrouw....

Commentaar

Gistermiddag Melissa bezocht en het was weer een feestje. Helaas gaat ze zondag naar huis en zullen we haar op zijn minst 3 weken en misschien wel 4 weken moeten missen. En als je de straat doorloopt zijn er maar weinig alternatieven voor deze topper. Het seks was gisteren weer geweldig en als het voorspel goed is en je weet Melissa goed te verwennen dan wordt het lieve schattige meisje plotseling een seksbeest waar de vonken vanaf vliegen. Na deze geweldige beleving een cooling down gehad in haar mooie bad. Fijne van deze meid is dat je tegenwoordig ook een goed gesprek met haar kunt voeren, helaas nog niet in het Nederlands maar dat komt nog wel. Melissa geeft mij een fijn en goed gevoel, een echte girlfriend experience. Voor degene die Melissa nog willen bezoeken voordat ze op vakantie gaat, zal het moeilijk worden want vandaag en zaterdag zit ze al vol en dat zegt ook genoeg over haar kwaliteiten.

Commentaar

Al het lange wachten is voorbij!

Melissa is er weer!
                                            Nieuwstad 3/3