Groningen, Nieuwstad 49 I, Tara

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 49 I, Tara

Het meisje is zeer goed, aangenaam verrast, het heeft echt mooie tieten en een grote lederen ... Natuurlijk mijn baan en doen alles met grote ... Ik hou van klein poesje! mmmmmm
    ...........

Re: Groningen, Nieuwstad 35 III, Tara(uitstekend)

Dit meisje is echt geweldig net als haar vriendin Jully 37ll. Prachtige borsten en lichaam.
    Erg vriendelijk en geen gehaast. Ze woont samen met Jully en eigenlijks zonde (geluk voor ons) dat deze 2 meiden in Groningen werken. Een echte aanrader en zal me weer flink geld kosten.

Commentaar

Ze staat er alweer een tijdje en alles is gewoon (mijn smaak) perfect aan haar. Alleen die grote tattoo op haar rug met een afbeelding van een vrouw had ze wel mogen laten maar goed. Heb lang getwijfeld om bij haar naar binnen te gaan,want vaak zijn zulke meisjes die bijna de perfectie benaderen qua service niet best,maar tara heeft mij blij verast een hele goede service en ze laat je lekker je gang gaan, Gewoon uitgebreidt pijpen,spelen en 4 standjes geneukt. Was lang geleden dat ik aardig naar de kloten ben geweest na een wip partij met een prosti,maar zij heeft het voor elkaar gekregen de kleine boef. Haar poesje ziet er ook erg lekker uit die gaan we binnenkort eens even met de tong inspecteren. Gaat me weer een hoop geld kosten, maar je leeft maar een X

Commentaar

Zaterdagavond lang rondgelopen in Nieuwstad. Van 22:00 uur tot een uur of 04:00 van centrum naar de buurt en v.v. Wilde graag naar Jully en kan haar natuurlijk bellen maar vind het leuker om spontaan te komen. Ondanks de weinige recensies de laatste tijd was Jully constant bezet dus nog steeds erg populair wat ik mij heel goed kan voorstellen. Dan maar naar Tara. Vriendin van Jully en qua diensten ook super. Ze is er net als Jully niet vies van en als je haar met respekt behandeld krijg je het dubbel en dwars terug. Met het idee om naar Jully te gaan uiteindelijk een heerlijk half uurtje gehad met Tara. En ja zo is het altijd bij vertrek Tara zag ik eindelijk Jully maar had mijn kruid al verschoten. Volgende keer beter.
        Als ik bij tara kom voelt het goed, kom ik bij Jully ook en bij Edina ook. Dus dames weten je goed in te palmen zolang je voor jezelf maar weet dat het een spel is van de dames. Leuk om in mee te gaan maar voor mij wel tot een bepaalde hoogte.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lunaparkmen
          wat kan je er aan doen als twee mensen echt geintresseert in elkaar zijn en dan gevoelsmatig zo dicht bij elkaar komen,ik kom uit een keihard verleden daarom mag en kan mijn identiteit niet openbaar worden,maar ik heb de vrouw gevonden waar ik naar op zoek was,ze is te gek echt waar
          Het is mooi en prettig voor je dat je een klik met deze meid hebt, maar dat heb ik ook en dat zullen er meerdere mannen hebben. Ik heb in mijn looptijd al veel meegemaakt en weet zo lanzamerhand hoe bepaalde meiden in elkaar zitten. Tara is niet vies van sex en dat merk je ook ik ben voor 50 euro een half uur bij haar binnen ook ik heb een gfe met haar. Pijpen,Beffen 4 standjes en redelijk intens zoenen en niet op de klok kijken en ze vindt het niet vervelend kan ik je zeggen, maar dat heeft ze met meer mannen. Sommige van deze meiden genieten ook als ze een man naar hun smaak binnen krijgen die hun ook nog betaald en geef ze eens ongelijk ik vindt het gezonde interesse. Afgelopen weekend riep ze me nog bij zich over een bepaald iets wat aardig persoonlijk was, maar heb haar snel geantwoordt en ben verder gegaan. heb me in het verleden weleens teveel laten meeslepen in mijn gevoelens voor bepaalde dames en daar doe je,je zelf alleen maar pijn mee dus dat laat ik me niet meer gebeuren. Geloof me de 1ste gedacht als een man bij hun binnen komt is zo minimaal 50 euro in de pocket daar zitten ze ervoor geld verdienen.
          Tara heeft gewoon een Bulgaarse lover hoor of hoe je zulke mannen ook wilt noemen (zal ze altijd ontkennen, maar ik heb haar al regelmatig gespot wandelend en in een auto zittend naast een en dezelfde man (jongeman).
          Gewoon genieten van het moment en er niet teveel achter gaan zoeken zal ik zo zeggen.

Commentaar

Eind vorige week Tara met een bezoekje vereerd, aangezien Jully nog met vakantie op het zonnige C verbleef. Eerst nog getwijfeld aan Edina, doch zij had weer bezoek van haar "grote broer". Leuk half uurtje met Tara gehad, zal hier verder niet over uitwijden.
            Mijn top 3 blijft ongewijzigd.

Commentaar

Gister deze Tara ook weer eens bezocht wegens gebrek aan aanwezigheid van mijn favoriet ,

Heerlijke 45 minuten binnen geweest waarbij we hebben gekletst over het wel en wee in het leven , haar toekomst wat ze wilde en hoe , de economie .......... etc etc .

Na gekwebbel genoten van dr heerlijke originele ongepimpte borsten , en me lekker laten pijpen en likken zc , vervolgens in div standjes afgemaakt en met een heerlijke zoen het pand verlaten ......

qua koppie niet de mooiste , qua lichaam een 8 en dienstverlening een 9 als ik het met een cijfer zou moeten beoordelen .

Commentaar

Tessa is weer terug. Ik heb haar donderdag avond weer bezocht.
                Ze is iets aangekomen van de vakantei, maar ik zelf ook.
                De sex was weer heerlijk!

Commentaar

Tara opgezocht van de week, herkende haar bijna niet door haar nieuwe kapsel. Maar ze is nog steeds schitterend om naar te kijken. Voor 50€ pijpen en neuken, geen afspraak over standjes, maar mogelijkheden zat.
                  Ze is fantastich met haar tong, zeker over je kale ballen, heerlijk. Daarna in een paar standjes naar een hoogtepunt waarbij ze het spel lekker meespeelt.

Heerlijke meid die wat klaagde over de slappe "markt" zeg maar, kom op heren loop eens aan voor ze vertrekt.

Commentaar

Een week geleden ook bij Tara geweest. Engels is wat gebrekkig, maar goed. Je komt niet voor de diepgaande gesprekken.

Verder een leuke vrouw, lekkere borsten (waar ik aan mocht komen/likken) en pijpte lekker. Gezicht is in mijn optiek iets minder, maar een heerlijk lichaam.

Achtereenvolgens cowgirl, missionary en toen doggy gedaan. Geen klachten verder. Werd gewassen en ik kreeg ook de mogelijkheid om mij te wassen. Het énige minpuntje was dat het op de kamer erg heet was, maar dat zou evengoed door haar kunnen komen.

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 35 II, Tara(uitstekend)

Hoi hoi,

Vanavond Tara bezocht. Ze is weer een dikke week aan het werk. Heb haar ooit eens eerder bezocht.
                      Zeker het mooiste wat de Nieuwstad op dit moment te bieden heeft.

Jong, mooi gezicht (met en zonder bril) en een fantastisch lichaam met prachtige echte borsten.
                      Gekozen voor aftrekken met een beetje olie. Deed ze aardig goed. Op een gegeven moment vroeg ze of ik wilde staan. Ze knielde voor me en ging aan het werk. Ik ging op een gegeven moment voor haar op mijn knieen zitten, en nam het over. Lekker klaar gekomen terwijl ik haar borsten zoende en aan haar tepels zoog.

Al met al een goede ervaring. Tara is een bijzonder aardig meisje. Maar of ze leuk genoeg is om langer te bezoeken (een uur of langer) betwijfel ik. Maar daar heb ik een ander adres voor! :-)

Groet Fred
                      Als ik in plastic wil kneden, dan koop ik wel een stressballetje

Commentaar

Rond de middag Tara bezocht na een paar rondjes door de straat te hebben gelopen bij haar naar binnen gegaan wat doet zij lekker rustig aan met je geen haast werk eerst rustig wat kussen en wat op geilen en na 5 min begon ze lekker langzaam te pijpen en na tijdje pijpen begon ze weer lekker te zoenen en beetje te trekken en 3 standjes afgemaakt en het condoomje lekker vol gespoten Tara ziet mij zeker terug

Commentaar

Afgegaan op de recensies hier heb ik Tara ook maar eens bezocht. Tjonge wat een schat is het ! Neemt alle tijd en heerlijk gesekst. Toch vrijwel de mooiste en lekkerste borsten die ik ooit gezien en gevoeld heb. Vraag me af of ze ook aan zoenen doet, ze heeft namelijk heerlijke lippen.

P.S. Ze vertelde me dat ze vanavond voor een maand op vakantie is....

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 35 IV, Tara

Klopt ze is terug ik viel zowat van mijn fiets toen ik haar weer zag. Ik kwam van mijn werk dus snel naar huis douchen, omkleden en weer terug naar de Nieuwstad. Het was weer net als alweer 8 maanden geleden dat ze vertrok qua karakter veranderd ze ook niet erg aardig en geïnteresseerd in haar klant. Ze heeft in het kort verteld wat ze zoal gedaan heeft die afgelopen maanden, maar daar ga ik niet over uitweiden in ieder geval heeft ze niet ergens anders dit werk gedaan. Het is een nette jonge dame die haar werk veilig doet, maar toch is het gewoon leuk om bij haar te zijn. Sommige meiden zijn ook wel aardig, maar dan is de seks niet goed bij Tara is het een perfecte mix aardig een goede seks. Ze heeft een stuk van haar haar af en ze is wat slanker geworden, maar dat vindt ik alleen maar mooi. Hopen dat ze een tijdje blijft, want dit is wel weer een dame uit de goede vervlogen tijden waarvoor je naar de Nieuwstad gaat ik iig wel

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 51 II Tara

Even langs gelopen, was weer top. Kan een mens geen genoeg van krijgen.
                              Ze is er nog deze maand en gaat dan een week of 2 naar huis.
                              Ze vertelde me van 9 tot 20 te werken.
                              ..........
                              Laatst gewijzigd door Batista2014; 05-12-16, 22:10.

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 51, Tara

Absoluut leuke dame. nu drie keer geweest. En aangezien mijn wensen altijd iets groter zijn dan gewoon seks, is het altijd effe af tasten. maar Ik merkte meteen bij eerste ontmoeting dat ze er gevoel voor heeft.
                                Vandaag een spel gespeeld vastgebonden met handen en voeten. Machteloos gelegen, en zij kon haar gang gaan. Ze heeft mijn tepels en ballen flink gepijnigd. Langzaam aan voorbereidend op de grote beurt. Eerst heeft ze me bereden met de rug naar mijn gezicht. en als ze dan achterover hangt, dan zie je pas echt hoe geweldig strak haar body is. Uiteindelijk omgedraaid, en ben heerlijk klaargekomen.
                                Inderdaad zoal hier boven ook wel beschreven is, dat ze er niet vies van is. Gewoon lekker gezellig kwebbelen na de tijd, en je voelt echt niks van een zakelijke houding.
                                Ze komen altijd wel bovendrijven de toppers, en Tara is er zo 1.
                                Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

Vlak voordat ze de vorige keer vertrok had ik haar pas ontmoet. Maar ja, dat ze zo lang weg zou blijven was wel even slikken, dacht eigenijk die zien we nooit meer terug. Maar tja ineens bericht op hookers dat ze terug is. Wagentje gepakt en die kant opgetogen. Tjong jonge wat is ze toch mooi en leuk. weer fantastische combinatie van sex met licht kinky handelingen. En dan dat prachtige lichaam boven je, echt een absolute topper. Tja wat moet ik er van zeggen, het is gewoon een regelrechte topper. De vraag omtrent haar werktijden. meestal van in de middag 1200 tot 2100 uur. Helaas gaat ze begin januari al weer weg. Ik geloof dat ze 6 januari zei. dus nog maar snel een paar bezoekjes brengen.
                                  Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

???-???????? ?????? ?? ??????? The most buytiful girl of the street. Het mooiste meisje van de straat. One language is not enough to show my respect for this girl. Dit wordt mijn 3e en laatste recencie over Tara. En eigenlijk is alles al verteld door mij en mijn collega\'s maar dit meisje heeft gewoon alles wat ik zoek. Zo ontzettend lief en relaxt. luistert goed naar mijn wensen, en voel met ook helemaal vrij om al mijn wensen te vertellen. Ik zal haar vanaf januari heel erg missen. ze is echt voor veel in, en neemt zelf ook initiatief om dingen uit te proberen.Vrienden doe er je voordeel mee, want ze blijft maar kort, en ze weet nog niet dat ze terug komt.

Commentaar

Ben recent 2 keer bij Tara geweest. Ze is een mooie meid, en heel erg aardig. Maar toch is het het niet helemaal voor mij. Vind haar tijdens seks iets gemaakt waardoor het voor mij niet vrij overkomt
                                      Als ik in plastic wil kneden, dan koop ik wel een stressballetje

Commentaar

Gisteren bij haar langs geweest. Zoals is beschreven inderdaad mooie verschijning en hele lieve meid. Helaas niet de klik kunnen krijgen die ik soms bij andere dames wel heb. Voor 50 euro echter prima service en zou zeker nog een keer bij haar langs gaan.

Commentaar

Tot en met zondag aanwezig. werktijden 1200 tot 2100 bij benadering. Inderdaad het gordijn vaak niet dicht. Dus dan kan je het best wachten. meestal niet langer dan een half uur.
                                          Over toekomst nog onzekerheid. maar misschien in april ongeveer ergens terug.