Groningen, Nieuwstad 29 III, Angelina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 29 III, Angelina

Slanke Braziliaanse jaartje of 23, spreekt wat Engels maar alleen het vakjargon, erg strak en lachte lief dus naar binnen.
    P&N plus touching and kissing voor 50 euro, binnen bleek ik het alweer verkeerd begrepen, veel koste meer, ze draaide een riedeltje tot 2 keer toe af om me langer te laten blijven tegen meer euros.
    Pijpen was plichtmatig, missionaris met het bekende handje ......
    Gauw vergeten.

Groningen, Hoekstraat 36 I, Angelina(matig).

Gisteren deze bij de deur zeer vlotte Braziliaanse ook bezocht.
    Afgesproken bij de deur alles zonder condoom eenmaal binnen viel het mij tegen ze likte er wat aan zonder condoom dat nog wel maar neuken was helaas met condoom wij hadden anders afgesproken toch?
    Je mag nergens aan zitten alleen maar neuken en.......zo snel mogelijk finishen daar pushed ze ook mee finishen en ophoepelen.
    Deze dame kom ik niet meer!!

Commentaar

Naar binnengelokt met mooie praatjes en gebaren. Afgesproken P + N + lekker voelen voor € 50. Binnen werd het rubber om mijn nog slappe jongen gewurmd, werd er even plichmatig gepijpt. Ik mocht niet aan haar tepels komen, die waren heel gevoelig. Al snel ging ze op haar rug liggen en moest er geneukt worden ze kneep mijn tepels er bij na af. Toen ik zei dat mijn tepels ook heel gevoelig waren wou ze de zaak zo vlot mogelijk met de hand afronden. Na 9 minuten stond ik een ervaring rijker en € 50,- armer niet echt voldaan weer buiten. Kortom meedewandelaars loop met een boog om deze dame heen!

Commentaar

Strakke Angelina zit nu in de Hoekstraat kamer 36 I naast Nicola dus je bent gewaarschuwd

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 36 I, Angelina(matig)

Normaal gesproken kijk ik eerst op Hookers of er al een recensie van een dame is. Nu dus niet gekeken. Ik werd door deze 21 jarige braziliaanse schoonheid met veel geile gebaren en beloftes naar binnen gelokt. Niet eerst wassen maar direct om de slape Peter een condoom gewurmt. Na ca. 30 seconden "pijpen" moest er geneukt worden. Met het handje erbij toch nog behoorlijk lang geneukt. Viel deze dame een beetje tegen. Ze probeerde nog extra geld los te krijgen voor alles lekker rustig en massage. Gezen de slappe hap hier beleefd voor bedankt. Vlak voor ik kwam haalde ze hem eruit en maakt het met de hand af. Afknappertje dus. Vervolgens kreeg ik een half velletje keukenrol om mezelf op te knappen. Bij de deur vroeg ze nog of ik snel weer langs kwam. Dacht het dus niet.

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 10, Gerrie (slecht)

Ze zit sinds een tijdje in Hoekstraat 36-1 (moderator!).
            Af en toe gaat er een keer een bezoek zwaar de mist in. En dat was vandaag bij Gerrie.
            Gelukkig maak ik dat zelden mee. Na betaling van 50 euri afgesproken: pzc en verder nmc. Het stonk bij de wastafel, ik denk naar een fors gevulde emmer met afgewerkte condooms. En tijdens de minuten durende wasbeurt (en ik thuis net keurig gedoucht) was het alleen maar: It's cold, i'm stressed, don't touch me with your cold hands, you have 10 minutes etc. Alles werd gedaan om mij binnen 10 minuten weer weg te krijgen. Het pijpen was even een beetje likken en direct daarna het condoom er om. Daarna veel glijmiddel -heel veel- waarna ik voor de helft naar binnen mocht. Direct begon ze geluiden te faken waarom ik erg moest lachen. Ik ben er maar mee gestopt.
            Ga er niet heen; het is een te mijden vrouw. Kwalificatie: zeer slecht

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 36 I, Angelina (slecht)

Tsja....Telefoon leeg dus kon hookers.nl niet checken....helaas voor mij.
              Zij 50 euries rijker en ik met een volle zak weer naar buiten.
              Dezelfde ervaring als "knuppel" zal ik maar zeggen.

Wees gewaarschuwd!

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 36 I, Angelina (slecht)

Oorspronkelijk geplaatst door _Digger_ Bekijk bericht
                Tsja....Telefoon leeg dus kon hookers.nl niet checken....helaas voor mij.
                Zij 50 euries rijker en ik met een volle zak weer naar buiten.
                Dezelfde ervaring als "knuppel" zal ik maar zeggen.

Wees gewaarschuwd!
                Ze stond er vandaag met een nieuwe coupe was er bijna ingetrapt, maar zag toen ik dichterbij kwam dat het angelina was. Blijft jammer dat ze zo'n slechte service verleend en het verwonderd mij dat ze nog steeds het hoofd boven water kan houden.

Commentaar

Dat was pas slecht!!!!!! Ik kom er nooit weer!

Commentaar

Laatst even een bezoekje aan haar gebracht, ze was naar mijnmening veruit de mooiste van de straat, mooi slank figuur, leuk kopje. Alfijnafgesproken voor 30 eu P + N, hetcondoom ging er in slappe stand om (ik was net uitgekleed). En ze begon tepijpen na 2 minuten ging ze op ze haar rug liggen en ik begon haar tepenetreren constant haar handje op het condoom. Ik ben meer een doggy styleman, dus ik vroeg of ik haar doggy style mocht neuken. Zegt ze 30 euro is P +N, voor doggystyle moet ik meer betalen, so i’m like wtf en mn piele mans werdal weer wat slapper, dus ik zeg natuurlijk ik heb niet meer geld bij me, het isgewoon normaal om ook doggy style te neuken oke zegt ze. Dus ze zet haar mooielijfje voor me neer, maar weer constant haar hand op het condoom, dus nietzulks mooi uitzicht, en toen begon ze te klagen dat ik een grote lul had enhaar te hard neukte, ja Jezus hey ik moet toch klaar komen, en ik was nog geen10 minuten binnen toen zei ze dat ze me wou rukken nou oke, maar ja met hetcondoom er om wtf. Ik zei tegen haar dat vind ik niet lekker toen zei ze okedoe het zelf maar, toen was mn lul alweer zo slap dat ik weg gegaan ben zonderklaar te komen, de eerste keer in mn leven en ik heb wat ****en geneukt kan ikjullie vertellen. Dus heren, laat je niet verleiden door alleen haar looks wantdit meisje is waardeloos, een schande voor alle andere Braziliaanse ****en.
                    “Build your own dreams, or someone else will hire you to build theirs.”

Commentaar

ze is nu blond, dacht dat er een ander stond...maar helaas....deel de ervaringen condoom aanbrengen in slappe toestand,nergens aankomen....belooft van alles en maakt niks waar...pijpen paar tellen....hand tijdens neuken steeds op condoom ertussen...wat een afknapper is die meid.....ga er niet heen heren

Commentaar

Ik kan mijn eigen recensie schrijven, maar twee posters voor mij hebben PRECIES dezelfde ervaringen gehad die ik ook recentelijk heb meegemaakt. Daarom ga ik gedeeltelijk citeren! Bedankt Peter en Knuppel.

Oorspronkelijk geplaatst door Peter de Vries Bekijk bericht
                        Normaal gesproken kijk ik eerst op Hookers of er al een recensie van een dame is. Nu dus niet gekeken. Ik werd door deze 21 jarige braziliaanse schoonheid met veel geile gebaren en beloftes naar binnen gelokt. Niet eerst wassen maar direct om de slape Peter een condoom gewurmt. Na ca. 30 seconden "pijpen" moest er geneukt worden. Met het handje erbij toch nog behoorlijk lang geneukt. Viel deze dame een beetje tegen. Vlak voor ik kwam haalde ze hem eruit en maakt het met de hand af. Afknappertje dus.
                        Oorspronkelijk geplaatst door knuppel Bekijk bericht
                        Ze zit sinds een tijdje in Hoekstraat 36-1 (moderator!).
                        Af en toe gaat er een keer een bezoek zwaar de mist in. En dat was vandaag bij Gerrie.
                        Het stonk bij de wastafel, ik denk naar een fors gevulde emmer met afgewerkte condooms. En tijdens de minuten durende wasbeurt (en ik thuis net keurig gedoucht) was het alleen maar: It's cold, i'm stressed, don't touch me with your cold hands, you have 10 minutes etc. Alles werd gedaan om mij binnen 10 minuten weer weg te krijgen. Het pijpen was even een beetje likken en direct daarna het condoom er om. Daarna veel glijmiddel -heel veel- waarna ik voor de helft naar binnen mocht. Direct begon ze geluiden te faken waarom ik erg moest lachen. Ik ben er maar mee gestopt.
                        Ga er niet heen; het is een te mijden vrouw. Kwalificatie: zeer slecht
                        Ik wil daarbij de kanttekening plaatsen dat ****en die gelijk om geld zeuren zodra ik binnenkom én niet eens proberen om een klant op zijn gemak te stellen een enorme afknapper zijn.

Kortom medewandelaars: ga hier alstublieft NOOIT en dan ook NOOIT heen. Ze ziet er lekker uit, maar dat is het. Ik weet niet of ik hier reclame mag maken voor een dame, maar ik had achteraf gezien liever 20 euro meer betaald om nogmaals naar Diana op de Nieuwstad 58 III te gaan.

Commentaar

Deze dame is niet Braziliaans maar Roemeens!!!

Toen ik portugees tegen haar ging praten viel ze leilijk door de mand ze snapte er geen fuck van wat ik bedoelde dus ff nagevraagd

Commentaar

Eergisteren na Sonia in de Nieuwstad bij deze dame geweest. Ik wou lekker gepijpt worden en ik zag dit meisje zitten. Eerst was het 30 euro en toen 50 euro voor heel rustig en lekker pijpen tot klaarkomen. Nou, het was 10 keer niets en ik wou dat ik bij haar buurvrouw naar binnen was gestapt. Ze pijpte eventjes en voor de rest alleen maar aftrekken. Ik kwam wel omdat ik zo geil was, maar ik wil iedereen waarschuwen. Meiske komt haar beloftes niet na.

Commentaar

WTF! Dit bezoekje was echt om te janken en ook nog 50,- pleuro lichter, damn!
                              Op het moment van wandelen was dit de mooiste meid in deze straat, ze sprak me wel aan, dus even een kort babbeltje aan de deur... yeah, naar binnen! Naja, laat ik je de details maar besparen... ben gestopt en vriendelijk bedankt voor haar diensten.

Als je altijd dit soort bezoekjes mee maakt, stop je echt wel met wandelen! (in gedacht met het topic "Stoppen met lopen. Hoe?")

Daarna de wandeling voort gezet naar de Nieuwstad, en heb me daar prima kunnen vermaken.

Commentaar

Deze meid had voorheen lang glad haar, nu een nieuwe coup, al enige tijd.
                                Ze staat erbij alsof ze nooit zin heeft, kijkt schaapachtig uit r ogen.
                                voorheen stond ze in Nieuwstad, trok toen ook al geen volle zalen.

Hoefde de recensies niet te lezen alvorens ik mn conclusie zelf had getrokken, nu blijkt dus inderdaad de bevestiging.
                                diep triest.
                                Inpakken en wegwezen.

Commentaar

Enige tijd niet op het forum gekeken! Dit is werkelijk waar de slechtste raamdame die ik ooit ben tegengekomen. Looks skinny als je er van houdt uitstekend. Bij de deur vrolijk en alles mogelijk. De volgende keer steek ik met 3 tientjes liever een sigaar aan. Sommige dames komen de afspraken ook niet helemaal na, maar dit sloeg echt helemaal nergens op. Van te voren werd er niet opgewarmd, cd om de slappe tinus. Daarna 30 seconden pijpen en daarna moest er geneukt worden. Waarbij ik vroeg hoe ik hem er dan in moest stoppen... Dat moest ik zelf maar zien was het antwoord. Vervolgens even zelf aan de slag geweest en met moeite hard gemaakt. Neuk geschiedde in missionaris met het welbekende handje ervoor. Na 1 minuut ben ik gestopt. Mij aangekleed en geen woord meer gezegd, nog wel een vriendelijk goodbye van haar maar ja. Advies voor dit meisje of stoppen met werken en een ander baantje zoeken of beter je best doen. Had na afloop een naar gevoel, van gedwongen prostitutie, dus voor dienders die meelezen hou dit in de gaten.

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 36 I, Angelina(slecht)

Afgelopen week deze dame bezocht. Viel voor de skinny look maar wat een drama. De slechtste ervaring bij een DVP die ik ooit heb meegemaakt. Pijpen duurde 30 seconden waarbij ze ook nog eens tussendoor opstond om de rubbersmaak even uit te spugen. Daarna beffen: mocht alleen met het puntje van de tong. De manier waarop ze het duidelijk maakte werkte op mijn lachspieren. Neuken was al even waardeloos. Handje constant aan het condoom en na even missionaris en en amazone wilde ze het met de hand afmaken. Duidelijk gemaakt dat ik daar geen prijs op stelde. Dus missionaris afgemaakt. Hoewel ik die evaring nooit heb gehad denk ik dat een opblaaspop nog prettiger zou zijn. Heb haar na afloop duidelijk proberen te maken dat haar diensten niet geweldig waren en dat het wel erg kort duurde. "Was geen probleem" zei ze, "we kunnen toch een beetje praten". Hoewel ik een leuk gesprek na afloop altijd wel een prettige bijkomstigheid vind was ik daar niet echt voor in de mood. Deze dame: NOOIT MEER ! Een score van -10 !
                                    (ps: volgens mij is deze dame geen Braziliaanse).

Commentaar

Bunburu, je hebt 75 euro aan deze dame uitgegeven? Man, jij bent genaaid.

Zoals mijn eerdere recensie aangaf, dit was ook een van de slechtste dames die ik ooit heb bezocht. Het kan natuurlijk zijn dat ze een slechte dag had, maar iedere wandelaar tot nu toe heeft dezelfde ervaring gehad. Ik ben blij dat ik niet nog eens 30 euro aan haar heb uitgegeven.

Ik vraag mij af hoe ze het hoofd boven water houdt als ze zo met haar klanten omgaat?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bunburu Bekijk bericht
                                        Afgelopen week deze dame bezocht. Viel voor de skinny look maar wat een drama. De slechtste ervaring bij een DVP die ik ooit heb meegemaakt. Pijpen duurde 30 seconden waarbij ze ook nog eens tussendoor opstond om de rubbersmaak even uit te spugen. Daarna beffen: mocht alleen met het puntje van de tong. De manier waarop ze het duidelijk maakte werkte op mijn lachspieren. Neuken was al even waardeloos. Handje constant aan het condoom en na even missionaris en en amazone wilde ze het met de hand afmaken. Duidelijk gemaakt dat ik daar geen prijs op stelde. Dus missionaris afgemaakt. Hoewel ik die evaring nooit heb gehad denk ik dat een opblaaspop nog prettiger zou zijn. Heb haar na afloop duidelijk proberen te maken dat haar diensten niet geweldig waren en dat het wel erg kort duurde. "Was geen probleem" zei ze, "we kunnen toch een beetje praten". Hoewel ik een leuk gesprek na afloop altijd wel een prettige bijkomstigheid vind was ik daar niet echt voor in de mood. Deze dame: NOOIT MEER ! Een score van -10 !
                                        (ps: volgens mij is deze dame geen Braziliaanse).
                                        Het is ook geen Braziliaanse heb haar vorige week nog een gesprek horen voeren in een taal die veel weg had van een van de voormalige oostbloklanden. Ik denk zelf dat ze Bulgaarse is en het zal me niet verbazen dat deze dame niet voor haar eigen portomonnee aan het werk is.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Termine Bekijk bericht
                                          Het is ook geen Braziliaanse heb haar vorige week nog een gesprek horen voeren in een taal die veel weg had van een van de voormalige oostbloklanden. Ik denk zelf dat ze Bulgaarse is en het zal me niet verbazen dat deze dame niet voor haar eigen portomonnee aan het werk is.
                                          volgens mij is dit ook geen braziliaanse ik heb haar een keer in de nieuwstad bezocht daar werkte ze eerst. daar was ze nog vriendelijk en relaxed. miss werkte ze er pas net..
                                          ik kwam haar laatst tegen op de vismarkt hand in hand met een brede oostblokker( zo`n vierkant hoofd ) hij pakte haar hand en haar reactie gaf mij te denken dat ze dit niet erg prettig vond, mijn inziens beetje crimineel typje( is een aanname) dus kan goed dat ze voor hem werkt