Groningen, Nieuwstad 47 I, Vicky

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 47 I, Vicky

Gisteren door de Hoekstraat gelopen en zag daar een meisje die ik eerder gespot had in de Nieuwstad voor aan aantal weken terug echter kon ik haar daar al een tijdje niet meer ontdekken.

Ze stelde zich voor onder de naam Vicky, zou 21 jaar oud zijn en tsjechische (echter het lijkt mij gezien de haren en huidskleur meer een bulgaarse ).
    Eerder werkzaam in duitsland aldus eigen zeggen.

Na een uitgebreide blik op haar heerlijke billen en haar fantastische bruine lijfje me over laten halen om voor een hoger bedrag dan een gemiddeld " vishoek / hoekstraat " tarief € 50,- voor 20 min.

Na gedane zaken gewassen en gebabbeld en geconcludeerd dat deze dame prijs kwaliteit verhouding wel op orde heeft, mij ziet ze zeker eens terug ook gezien de schone en nette opgeruimde kamer en structuur.

Re: Groningen, Vishoek 03 II, Vicky (goed)

Na een positieve recensie op deze site gisteravond bij Vicky wezen buurten. Leuke meid op het oog, mooi (zonnebank) bruin lekker jong, prachtige lijf met een stevige kont, wel cup B maar wel wat slapjes. Afgesproken 40E voor P&N voor wat extra. Ze spreekt wat gebrekkig Duits dit zou mij later nog opbreken. Het begon allemaal leuk. Rustig gepijpt maar met te weinig gevoel. Daarna gevraagd om 69 en gekregen, ze heeft een heerlijk geschoren gebruind kutje en ik had gezien dat ze zich goed had gewassen dus prima. Heerlijk uitgebreid bezig geweest. Daarma zij boven cowgirl, hier heeft ze goed gereden. Ik wou het doggy afmaken en gevraagd. Daar vroeg ze mij of ik nog missionaris wilde. Tuurlijk wel. Dit vond ze niet lang fijn dus gedraaid naar lepeltje, lepeltje. Omdat ik het toch wou afmaken in doggy, in doggy klaargekomen. Toen begon de ellende. Mevrouw wou meer geld omdat ze 2 EXTRA standjes gedaan had en 69. Ik probeerde in mijn Duits uit te leggen dat dit toch niet de bedoeling kon zijn, ik had 40 betaald. En als ze meer had willen hebben ze dit wel duidelijk had kunnen zeggen. De sfeer was direct weg en de zakenvrouw / bitch kwam in deze 'dame' boven. Ze moest en zou 20E extra krijgen anders zou ze wel iemand bellen etc. In mijn hele loopcarriere nog nooit zoiets meegemaakt, probeer de meisjes altijd met respect te behandelen vriendelijk te zijn en dergelijke, dan zijn ze ook goed voor jou. Ben zelf geen klein ventje, maar had geen zin in gedonder. En het geld had ik ook bij mij, dus nadat ik mij had aangekleed maar gegeven. Waarbij ze dit met veel misbaar in ontvangst nam. Vervolgens haar nog dag gezegd en zo snel mogelijk de deur uitgegaan. Misschien dat het aan mij gelegen heeft, maar van deze praktijken hou ik niet. Hoop dat Andrea weer snel op dit plekje zit! Vicky uiterlijk prima sex prima maar dik betalen zul je. Gelukkig bij Lia op 54 IV, vanavond wel goede tijd gehad!

Commentaar

Hoi hoi,

Ik ben vanavond ook bij deze Vicky geweest. Werd eigenlijk naar binnen gezogen door haar waanzinnige verschijning! Zeker een van de mooiste DVP's die ik ooit bezocht heb!

Afgesproken 60 E voor een half uur. Boven uitkleden, betalen en actie. Liet haar haar bikini nog even aanhouden. Ging voor zo'n lekkere massage van mijn kleine vriend. Heerlijk naar een hoogtepunt gewerkt en ondertussen ook haar heerlijke lichaam gestreeld.

Ik merkte dat het halve uurtje snel voorbij was en ik wilde nog wel langer blijven. Had geen geld meer bij me, dus ik besloot geld te halen om daarna naar haar terug te gaan.

Toen ik weer terug kwam besloot ik in eerste instantie een zelfde behandeling. Ze was verbaast dat ik wel voor een 2e keer in korte tijd kon klaarkomen. Nu lukt me dat ook wel.

Maar nu begon eigenlijk het probleem. Ik vroeg haar of ik haar mocht klaarvingeren. Toen zei ze dat ze hierdoor niet klaarkwam maar dat ze wel klaarkwam door orale sex. Toen ik haar vroeg of ik haar mocht beffen was dit niet mogelijk. Ja, door extra euries te lappen. Maar daar had ik niet zo'n zin in. En ze zei: je hebt al betAald voor massage etc. Kleine discussie volgde en dat ging ook van de tijd af. Dus toen maar afgemaakt waarmee we bezig waren.

Nog wel even lekker haar borsten gekneed een aan haar tepels gezogen. Haaar borsten zijn heerlijk zacht en haar tepels worden lekker hard als erop gezogen wordt.

Daarna mezelf maar naar een hoogtepunt getrokken.

Ik wil deze Vicky een keer zien klaarkomen. Ga er dus zeker nog wel een keer heen. Maar dan zorg ik er wel voor dat ik vooraf duidelijk afspraken maak! Want dat is bij haar zeker wel nodig!

@ Willem:

Komt Vicky echt klaar tijdens het beffen, of is ze een faker?
      Als ik in plastic wil kneden, dan koop ik wel een stressballetje

Commentaar

Gister deze dame even een megabeurt gegeven. Allereerst die heerlijke kut met de tong uitgewoond waarop ze mij van een goede pijpbeurt voorzag. Daarna kwam zei boven en neukte me helemaal gek. Na enkele minuten kwam ik half overeind, greep met m'n handen haar billen en heb haar staand klaar geneukt. Het was fantastisch en dat voor 50€. Niks geen gezeur over extra betalen en wat er ook maar geschreven wordt. Gewoon gelijk royaal betalen en je krijgt waar voor je geld.

Commentaar

Toch maar weer eens bij deze dame langsgeweest. Ik werd door haar verschijning naar binnen gezogen. Ondanks een eerdere negatieve ervaring weer langsgeweest (zie eerdere recensie). Heb ik deze keer duidelijke afspraken gemaakt, P+N+B en 3 standjes voor 60 E. Ze herkende mij niet van de vorige keer, (ze heeft het volgens mij nogal druk...) Dit ging prima, eerst prima gepijpt daarna 69, waarnaar er geneukt ging worden aangezien ik op springen stond. Haar doggy op het bed neergezet waarna ik achter haar kwam staan en rustig begonnen daarna, ging zij als een beest heen en weer en ben ik heel hard gaan stoten. Waarbij ze mij duidelijk maakte dat het nog harder moest en ze tik op haar heerlijke billen wou billen. Dit werd een extreme geile spank neuk sessie. Hierna ging zij boven waar ze compleet wild werd, ze vond het volgens mij heerlijk. En begon hard te roepen in haar eigen taal. Onder druk van alles ben ik heerlijk klaargekomen. Daarna had ik gelegenheid tot wassen, en Vicky is onder de douche gesprongen. Waarna ze haar tijger pakje weer aandeed. Dus heren wandelaars herhalingsgevaar toch wel heel groot, duidelijk afspraken maken. En voor een prijs waar je in de Nieuwstad een standaard behandeling krijgt neukt zij je de zevende hemel in. Dit alles professioneel met een GFE twist.

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 03 II, Vicky (uitstekend)

Zondagmiddag Vicky bezocht. Moest even wachten want ze had bezoek. Nou en er zijn heel wat mannen die haar met een bezoekje willen vereren, sjonge sjonge wat komt er momenteel een volk in dat korte straatje. Na 10 minuten gewacht te hebben kwam mijn voorganger naar buiten, maar het gordijn ging niet open. Na eens even op de deur te hebben geklopt hoorde ik na een halve minuut de spetter van de trap komen. Na elkaar met een zoen begroet te hebben gingen we naar boven en op de trap ging mijn hand al even door de binnenkant van haar slip. Oh, wat is ze lekker. Op de kamer aangekomen eerst eens even klessebessen en tot betalen overgaan. Ik doe meestal 50€, dan is er ook geen discussie over wat de man graag wil. Terwijl ik op de rand van het bed zit en zij naakt voor mij staat met haar goddelijk figuurtje zijn als eerste die schitterend mooie borsten aan de beurt. Geleidelijk aan laat ik me dan op de grond zakken en zwiep één van haar benen op de rand van het bed om die heerlijke opgepoetste grot eens lekker te beffen. Na een poosje leg ik haar op haar rug en druk de kussen die ze na ieder bezoek lekker opklopt onder haar onderrug zodat ik ruimte genoeg krijg om haar poesje heerlijk met m'n tong te bewerken. Met beide handen pak ik haar enkels en die druk ik dan bijna tegen de spiegel zodat die doos goed te verwennen is. Vicky laat zich heerlijk beffen en ik denk te merken dat ze het bovengemiddeld aangenaam vindt.
            Uiteindelijk heb ik zelf het condoom aangebracht omdat kleine henk al op springen stond en tot aan m'n scrotum toe ram ik tinus in haar overnatte doos. Oh, wat lekker. Zij wil natuurlijk zo snel mogelijk afhandelen, maar dat doen we niet. We maken er nog een heel feest van met meerdere standjes om in doggy te eindigen waarbij ik mijn lichaam stil hou en ik haar op mijn steenhard geworden paal laat dansen. Als dan het condoom gevuld word is het reservoirtje 100% gevuld met mijn zaad. Na een halve minuut waarbij haar heerlijke borsten niet worden vergeten, trek ik me terug en volgt de wasbeurt. Vicky wast zich prima en ze ruikt ook heerlijk fris.
            Na nog wat te hebben gekletst verlaat ik het pand en vertrouwd zij me toe dat ze eerst een bordje soep gaat eten, want ze had honger gekregen. Toch niet van mij?
            Vicky, het was onvergetelijk. Bedankt en tot de volgende ontmoeting.

Commentaar

Vandaag opnieuw gebruik gemaakt van deze dame haar diensten ,

Per sms haar een tijdstip gevraagd waarop ze me in de middag kon ontvangen daar ik geen trek heb om er een uur op te staan wachten niet dat ze dat niet waard is maar dr is meer te doen op zo'n dag.

Na de financiele afhandeling haar op dr rug gelegd en eens flink gelikt en met de vinger beroerd zowel vaginaal als anaal en wat bovenstaanden beweren over fake ....... ik heb geen idee mij trok ze op den duur toch echt bijna mijn haren van m'n kop.

Vervolgens condoom aangebracht , me laten pijpen terwijl ik ondertussen haar bosten masseerde en tepels hard maakte om uiteindelijk in diverse positie's deze lekkere dame met overheerlijke volle billen hard te nemen en t condoom te vullen .

Gezien de rest aardig inactief is wegens de vakantie periode was ze erg druk vertelde ze me nog na afloop echter kon ze het geld vanwege de thuis situatie ook erg hard gebruiken , sowieso is ze hier nog twee weken .

Dus wie ook eens een lekkere dame wil voor vishoek begrippen dit is een aanrader

Commentaar

Zo, vicky was ook weer in town vanmiddag. Er kwam juist een studentje keurig in overhemdje naar buiten, dus hup ik daarna naar binnen. Gelukkig had ze zich weer uitstekend getoiletteerd en ze ruikt geweldig.
                Na de financiële perikelen (50 euri's) kon het feest beginnen. Ik vroeg haar mij haar van haar karige kleding te ontdoen en ja hoor , haar mooie volle borsten zwiepten uit de BH en straalden mij tegemoet. Na hier eerst eens flink veel energie op te hebben uitgeleefd ging de slip erachteraan en legde ik haar overdwars op het grote bed met het hoofd naar de spiegel en ik gaf haar het kussen onder het hoofd zodat mevrouw lekker kon liggen. Na nogmaals haar tieten lekker te hebben gezogen daalde ik verder naar beneden af en liet met een lange haal mijn tong vanaf haar anus tot over haar kutje glijden. Ze richte zich even op en keek me aan maar het gaf haar zoveel genot dat ze het hoofd snel weer in de kussen liet zakken. Hierop heb ik haar zo langdurig mogen beffen incl. anaal dat het punt begon te komen waarop ze klaar kwam. Ook haar kontje is heerlijk en je kunt je tong er diep in laten zakken. En jeetje wat heeft deze meid een heerlijke billenpartij. Niet te dik, maar flink stevig. Ze heeft sowieso een lichaam om van te watertanden!!! Na de grote likbeurt kwam de pijpsessie die aan de korte kant was en niet al te diep, maar alla. Hierop mijn mitrailleur diep in haar gebracht in meerdere standen, waarop ze mij uiteindelijk cowgirl heeft klaargestoomd. Even begon ze nog over tijdsoverschrijding, maar gelukkig bleef het daarbij. Vicky, als ik later 80 ben is deze ontmoeting nog niet vergeten. Klasse!!!

Commentaar

Een erg lekker lijf en leuk koppie!! Pijpen was lekker alleen condoom ging erom toen die nog zo goed als slap was... Pijpen was wel lang. Neuken zelf jammer dat ze vrij stil bleef liggen en amper lawaai maakte toen we kwamen... Verder onwijs lekkere zachte echte borsten, daar lekker aan gezogen en die gekneed Volgende keer haar maar doggie pakken en dan gewoon hard pakken kijken of ze dan lawaai maakt haha

Commentaar

Vandaag opnieuw deze spetter bezocht voor de somma van € 50,-

Eerst ff wat geklepperd en gelachen omdat ze een beetje geknoeid had met seconden lijm bij het repareren van 1 van dr 69 schoenen ......

Vervolgens viky eens op dr rug gelegd en eens langzaam met de tong bewerkt in het gebied waar de beentjes elkaar kruisen .... zichtbaar genoot ze en op den duur begon dr lijf te trillen en rillen en waarimpel dr kwam nog geluid uit ook deze keer stug doorgezet met likken kwam kort daarop opnieuw voor haar een ontlading waarop ze zichtbaar even de weg kwijt geraakt was en me vertelde dat ze moest relaxen het ff niet meer aankon .

In het duits werd me glimlachend met dr handjes in het haar duidelijk gemaakt dat ze tot twee keer toe een orgasme had beleefd van dusdanige aard dat mevrouw de weg echt kwijt was .

Na even wat te hebben gedronken hebben we een poosje tegen elkaar aan gelegen waarna er na ruim 30 minuten een vervolg kwam aan ons intieme gedeelte . diverse standjes kwamen nog aan bod waarna we even heerlijk de douche hebben bezocht en met een glimlach drie zoenen , een sigaret en een leuke ervaring rijker tegen een netjes tarief vertok deze meneer voldaan weer opweg naar huis .

Commentaar

Inderdaad een fraaie verschijning. Hygiëne en netheid dik in orde. De sex was ook uitstekend maar een klein beetje plichtmatig. Van vingeren is ze kennelijk echt niet gediend, geen vingers in haar kutje in ieder geval. Spelen met klitje van haar fraaie kaalgeschoren kutje geen enkel probleem. Zeker voor herhaling vatbaar, al mag het voor mij persoonlijk wel ietsje gepassioneerder. Aan de andere kant is ze wel heel vriendelijk, vrolijk en kun je leuk met haar kletsen (in het Duits).

Commentaar

Vanavond bij deze ongelofelijke mooie tsjechische uit Karlsbad geweest. Prachtig mooi lingerie-setje had ze aan en mooie zwarte jarretelles. Gelukig bleven de kousen aan, en daardoor werd ik al geiler dan ik al was. Voor 50 euro rustig aan afgesproken. Nou, dat rustig aan kan ik met zo'n fantastische mooie meid boven op me maar moeilijk volhouden, ha ha. Eerst pijpte ze me vrij lang en ook wel lekker, maar niet super fantastich. Daarna kwam ze op me zitten. Ik mocht gelukkig overal aanzitten en greep afwisselend haar bij haar billen en haar prachtige mooie borsten. Ondertussen keek ze me de hele tijd lekker geil aan. Zowel face to face als via de spiegel, en dat laatste was echt supersupergeil. Ik moest haar een paar keer zeggen om ietsje rustiger aan te doen want ik wou nog de missio doen met haar benen in mijn nek, maar omdat ze me zo fantastisch bereed kwam ik toch al klaar terwijl ze op me zat. Nou, de volgende keer maar een paar standjes dan, ik kom for sure bij haar terug. Wat een mooie meid en wat is haar kutje nog redelijk strak. Na afloop wastte ze zich, dus qua hygiene zat het ook goed.

Commentaar

Erg lekkere meid. Een mooi gezichtje en bijzonder mooie borsten, beetje peervormig en een dikke hand vol. Maar die kont is wat mij het meest wist te bekoren. Vol, zacht, elastisch en groot. Ze is op en top schoon en ruikt bovendien ook heel lekker.

Ik besloot na even gepijpt te zijn om 69 met haar te doen, en het voelde erg goed om die lekkere billen om mij heen te hebben. Bijna knus, omdat ze zo lekker zacht en vol zijn. Die gleuf is heerlijk en nog in perfecte staat. Die heb ik lekker afgelikt, en probeerde af en toe haar andere gaatje te bereiken. Na een aardige tijd beffen heb ik haar van achteren genomen, met uitzicht op die wel erg lekkere kont. Kostte niet al te veel moeite om de eindstreep te bereiken. Af en toe zocht ze wat contact via de spiegel.

Haar beleving was niet optimaal, maar aan de andere kant heb ik ook weinig boodschap aan van die nep geluiden.

Commentaar

Vicky al meerdere keren bezocht. Altijd prettig bij haar en zoals de vorige berichtgever al zei als je haar maar hard en lang genoeg doggy pakt dan komt er zeker wel geluid uit. De laatste keer probeerde ze tijdens doggy steun te vinden aan haar koelkast deze ging dan ook aardig heen en weer. Zo'n meid met zo'n kont neuken is leuk,maar heb haar ook weleens buiten zien lopen in een jeans,maar daar wordt ik minder enthousiast van een aardig achterwerk en daar houdt ik niet zo van (ja soms dan). Voor de rest een lekker ding en hoef er tenslotte ook niet mee te trouwen.

Commentaar

Afgelopen zondagavond bij Vicky geweest. Vicky is een ongelofelijk mooie Tsjechische met een heerlijk lichaam. Ze heeft een mooi gezichtje en haar borsten zijn idd peervormig, met lichtrose knopjes die langzaam vervagen. Ze heeft een heerlijk volle zachte kont, een beetje vol, maar niet te groot. Ze spreekt Duits en werkt van van ong. 10 tot 22. Heb het standaard pakket genomen. Eerst even uitkleden op de zeer nette kamer . Ze is van zichzelf netjes want de plezierbenodigdheden lagen netjes klaar op het rand van het bed. Had gevraagd of ik haar BH mocht uittrekken en dit stond ze toe. Eerste lekker haar lichaam betast, en daarna haar BH uitgetrokken. Lekker even aan haar borsten gesabbeld. Op het bed zag ik een ladder in haar kous. Dat kwam door een gesp van een horloge en ze vroeg me deze af te doen en zo geschiede. Ze begon bij mij door even lekker mijn paal te zuigen. Deed ze lekker, waarbij ik zicht had op haar lekkere lijf. Op haar rug heeft ze een adelaarachtige tatoo, welke haar rechter schouderblad vult. Al snel zei ik dat ze op haar rug mocht gaan liggen. Daarna begon ik haar teder te stoten. Ze kreunde licht, terwijl haar knopjes stijver werden. Even korte pauze want ik kwam bijna, terwijl ik nog lekker van haar lichaam genoot. Ik daalde met mijn tong langzaam naar onderen, om van haar spleetje te genieten. Ik mocht haar niet beffen, want dit koste extra en ik respecteerde dit. Daarna weer erin en rustig in-en-uit. Al snel kwam ik lekker klaar, maar omdat ik nog even van haar heerlijke lijf wilde genieten, bleef ik nog even doorneuken. Ze had denk ik niet gemerkt dat ik kwam. Zalig om met haar bezig te zijn terwijl je elkaar kunt zien in de spiegels. Na afloop ging ze zich even wassen bij de schone wasbak en ik volgde haar voorbeeld. Vervolgens aankleden. Mijn horloge had ze netjes klaar gelegd op het bed. Jammer dat ze zo ver weg werkt, anders had ik haar regelmatiger bezocht. Hoop dat ik gauw weer in de buurt moet zijn.
                              Beter één vogel in de hand dan tien in de lucht …

Commentaar

Wat een prachtige wandeldag was het vandaag, lekker temperatuurtje, maar helaas waren er weinig dames aan het werk, diva pamela was nog nergens te bekennen en ik ben er voor het gevoel wel duizend keer langsgelopen, even gewacht, weer terug gekomen, weer niemand op het krukje... dan maar naar nieuwstad, niks bijzonders gezien, dan maar weer terug naar de hoekstraat en weer geen pamela, ik gaf de hoop al bijna op, tot ik langs de vishoek liep en vicky zag, wow, wat een leuk koppie, gelijk naar binnen gegaan.

wat een lichaam zit er op dit poppetje, lekker romig dacht ik tijdens de daad, haha...
                                pijpen was best lang en met gevoel, ze kwam in cowgirl positie op mij zitten, hij plopte erin en gaan met mijn banaan, was zeker lekker met al die spiegels om je heen, afgemaakt in missionaris, mocht lekker mijn gang gaan en was snel klaar, zeker voor herhaling vatbaar en goed dat ze airco heeft, dat is zeker wel nodig

iemand al gevraagt of ze ook aan anaal doet? dat kontje verdient het zeker...

I'll be back!

Commentaar

Mijn eerste keer met dit heel aardige en mooie meisje. Zoals mij altijd overkomt bij zo'n eerste keer volgt op het eerste aftasten een veel te snel hoogtepunt. Maar met haar is het voor ierdeeen nog eens extra moeilijk om ingehouden te werk te gaan, lijkt me.
                                  Een lust voor het oog, goed in wat ze doet en nog een leuke babbel ook. Ik zal haar vaker bezoeken, maar nu ik de aangename schok van de eerste ontmoeting achter de rug heb, zal ik me de volgende keren zeker beter kunnen beheersen.
                                  but the more I grow the less I know

Commentaar

gisteravond deze dame voor de 3e keer bezocht. Ik stond met een medewandelaar te wachten toen zij boven bij het raam verscheen om de slangen van haar airco naar binnen te hengelen. Ze wilde er voor de maandagavond mee kappen. Ze spotte mij en wenkte me....... Ze maakte nog graag even tijd voor me zei ze.

Wat een genot deze meid! Fantastische volle tieten, zacht huidje en kaal kutje. Ik ben voor trekken en spelen met mijn jongeheer gegaan (ik vind pmc niks aan) en heb haar daarna tot een hoogtepunt gelikt, wat een heerlijk fris kutje .
                                    Daarna in missionaris lekker stevig geneukt. TOP.

Beide daarna wassen, zij ook de kleren aan, ze hield er nu echt mee op.

Toen ik buiten kwam stond de medewandelaar er nog, helaas voor hem

Commentaar

Vandaag dan eindelijk Vicky bezocht, ditmaal was Empress eens vroeg de straat ingedoken , ca 19.00 en het licht brandde! ff vlug de auto parkeren, huppa naar Vicky, shit gordijn was al dicht

Even gewacht en 10min later stond ze daar dan eindelijk, huppa direct na binnen.
                                      was een vlotte binnenkomer, lieve groet direct.
                                      eenmaal boven inde kamer, waarbij helaas de vloer erg kraakt kleedde ze zich snel uit, mooie borsten en een lekker poesje zag ik al...
                                      Zag haar laatst buiten lopen met een lange jas, haar benen vond ik erg mooi perfect bijna zelfs, nu zag ik haar hele lichaam, moet eerlijk zeggen is ze voor mij net een tikkeltje te vol,, maar haar geil hoofd maakt t weer goed.
                                      Voor een 1ste keer, vond ik haar bijzonder aardig, pijpen deed ze goed.
                                      Daarna mocht ik haar nemen, helaas kraakte het bed ook al, maar dat komt natuurlijk door die enorme fans van haar .......
                                      Wat ik minder prettig vond was het TL licht boven de spiegel, die mocht wel uit.
                                      Al snel spoot ik haar vol, heerlijk.
                                      Daarna nog een kort leuk gesprekje in half duits/ engels gehad.
                                      Lieve meid, lekker hoofdje.

Commentaar

Nou Fred, dan was je me voor en ging ik naar jou naar binnen! Ik ben een half uurtje bij haar binnen geweest, en het was voor de derde keer fantastisch. Ze is mooi en lief, en genoot van het meegebrachte cadeautje. Lekker gepraat en heerlijk gesext en het wordt steeds losser met dit prachtige meisje. Vooral de oowgirl is geweldig met haar. Raar eigenlijk dat sommige standjes met sommige meisjes niets zijn, en met de anderen weer fantastisch. Maar met dit meisje wordt het steeds leuker, probeer zeer binnenkort weer een afspraak met haar te maken.

Commentaar

dinsdag bij vicky geweest ik moet zeggen het wordt steeds beter komt ook denk ik dat ik al een keer of tien bij haar binnen ben geweest het pijpen op zich is echt een genot zo kalm en lekker stevig jammie en dan het echte werk als je in haar komt lekker strak en warm dan plof ik al bijna ik twijfelde eerst tussen de nederlands talige sonja en de kleine uit voering maar vicky windt bij mij toch echt met een straat lengte voor sprong zou ook wel komen dat ik een aardig woordje duits spreek ,het is dat het zover weg is voor mij anders ging ik zeker een paar keer per week