Groningen, Nieuwstad 53 I, Daylana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 53 I, Daylana

De veteraan wilde ook 2 Kerstdag even zijn Paaseieren laten beschilderen

Dilyana is net 2 weken en 2 dagen in Nederland als ik haar voor het eerst bezoek! Ze is 20 lentes jong met lieve kleine borstjes en mooi volle heupen.

Voor 50 euro was dat geen probleem dus naar binnen bij dit lieftallig meisje. Terwijl ik mezelf aan het wassen was kleedde zij zich uit toonde zij haar mooie ronde vormen. Terwijl ik op het bed zat en zij voor mij stond zoog ik aan haar tepels die daar direct op reageerde en dus kon ik het niet laten om op verder onderzoek uit te gaan. Ik vond een lekker doosje met lekkere lipjes inclusief een hard knobbeltje!

Nadat ik in de gaten kreeg dat ze op temperatuur begon te komen heb ik haar op bed gelegd en ben geweldig aan haar klit gaan zuigen en likken terwijl ik tegelijkertijd haar tepels bewerkte. Aan haar zachte ingetogen kreuntjes te horen liet het haar niet onberoerd. Na verloop van tijd kon ze het kontje niet meer op het laken houden als gevolg van een opkomend orgasme, hetgeen bevestigd leek te worden door de krampjes van haar buikspieren.

Na nog even rustig te hebben gelegen deed ze mij een condoom om en begon te pijpen, hetgeen na niet al te lang op mijn verzoek werd afgewisseld door de cowboy zit. In deze positie ging het allemaal wat minder soepel dus maar even traditioneel boven plaatsgenomen, waarbij ze haar benen gewillig spreidde zodat ik echt tot het einde bij haar naar binnen kon. Het was geweldig, maar ik wilde haar kutje voelen en haar borstjes aanraken terwijl ik klaarkwam dus op de rug gaan liggen, waarbij ze mij zonder condoom aan mijn gerief liet komen.

Kortom ..... ik ga daar zeker weer terug, van mij krijgt ze een dikke 8. Ik hoop dat iedereen hetzelde of meer genot bij haar mag beleven een echte aanwinst voor Groningen.

Groet, Hans

PS
    Volgens het beoordelingsformulier zou ik haar als slecht beoordeeld hebben dit is absoluut niet waar! Waarschijnlijk heb ik een fout gemaakt tijdens het invullen.

Groningen, Vishoek 05 II, Daylana(voldoende)

Beste medewandelaars,

In tegenstelling tot de bovengenoemde recencie, raad ik niemand aan om bij haar langs te gaan. Het was een grote flop. Pijpen duurde korter dan het condoom om doen. Ze houd zoveel mogelijk afstand van je en weet totaal niet hoe ze je in de stemming moet brengen. Een opblaaspop doet het nog beter. Daarna toch maar in missionaris je voelde eigenlijk helemaal niks en mijn jongeheer liet het hierdoor ook afweten. Toen toch maar klaar getrokken met veel moeite een echte afknapper dus. Er gaat totaal geen enkele enthousiasme van uit.

Commentaar

Wanneer Dilyana een Bulgaarse dame is, kan ik alleen maar zeggen: loop maar door.
      Ze valt in de Vishoek zeker op tussen alle negerinnen, is ca. 1.70-1.73m slank, en sinds kort in Groningen. Ik meen me te herinneren dat ze vertelde dat ze hier 3 weken was.
      Voor 30 euro een wip gemaakt, inclusief pijpen. Was niet bijzonder. Mijn pik was nog slap toen het condoom er al om zat, en ze gebruikte zoveel glijmiddel dat het was alsof ik door een pakje gesmolten boter ging.
      Weinig enthousiast, beetje plichtmatig, zakelijk.

Nee, het is af en toe even zoeken, maar er zijn veel betere dames van plezier.

Commentaar

Nou ik ben oook bij haar geweest van de week maarik was erg enthousiast. Voor 30 euro hebben zijn we lekker bezig geweest, ze pijpt lekker lang en diep, en bij het neuken sloeg ze haar benen om me heen om hem er diep in et krijgen. Was erg lekker. volgende keer ga ik voor de 50 euro, kijken wat er dan gebeurt...

Mooie meid (zeker in vishoek/muurstraat regio) en goede service

Commentaar

Groningen, Vishoek 05 II, Daylana (matig)

Gisteravond weer eens op pad geweest. Mijn favorieten waren bezet en de gordijnen bleven mij te lang dicht. Dus maar eens naar dit meisje gegaan dat zich voorstelde als Daylana kan ook iets anders zijn, 25 jaar en komt uit bulgarije, ze had een klein lidteken op haar onderbuik. Ze zit in de kamer waar voorheen toppertje Adda zat. Maar wat een verschil!
          Het meisje was vriendelijk. Maar ze was echt ontzettend moe, maar ik had haar het geld al overhandigd 30E en dan is er geen weg meer terug. Ze was vrij klein, kleine borstjes en een extreem glad en geil kutje, dat maakte een hoop goed! Omdat ik voor het eerst bij haar was het standaard pakket gekozen P&N. Het condoom er om heen doen lukt haar niet zo goed dus ik denk dat ze nieuw in het vak zit. Ze ging wel met haar mond heen en weer maar ik voelde amper wat, ze deed het wel teder en lief. Daarna over tot neuken, zij boven, ze neukte wel lekker maar hield zich zelf tegen zo dat hij er niet ver in kon. Zij bepaalde het tempo wat ik niet plezierig vind. Daarna missionaris met de benen zo dicht tegen elkaar dat je er maar 5 cm in kan. Met veel wilskracht toch klaar gekomen. Na afloop nog gepraat, ze was wel heel lief maar echt vermoeid misschien als ze net begint dat het dan beter is. Het was niet dat ik haar het geld niet gunde omdat ze zo lief was, maar goede sex heb ik er niet voor gehad. Denk niet dat ik terugkom, tenzij ik betere berichten hoor.

Commentaar

Groningen, Vishoek 05 II, Daylana? (matig)

Bij dit Bulgaarse meisje binnengewandeld.

Ze was vriendelijk, kleine borstjes (een push up BH kan je toch aardig voor de gek houden) en wel een lekker lijf.

P + N afgesproken, ze ging wel lekker met haar mond aan de gang en we hebben nog wel stevig geneukt (zij bovenop, en een stevig tempo) maar dat was het dan ook wel. Geen klik en alles bij elkaar toch geen gewelsig gevoel toen ik weer naar buiten ging. Ik denk niet dat ik terugkom, dan 100 x liever een Sonja of Bonnie !

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 05 II, Daylana? (voldoende)

Nu een aantal keren bij deze jonge dame geweest en ondanks ik in het begin een beetje terleurgesteld was lijkt het steeds beter te gaan bij deze jonge dame. Bij de laatste keer merkte je dat ze je al vaker als klant had gehad en beter haar best deed e.d. Ga er zeker weer een keer heen. Mooi jong lichaam, heerlijk om te zien. Wel iets waar je van moet houden (kleine borsten e.d.) en mooi kaal geschoren van onderen

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 05 II, Daylana? (voldoende)

Gisteren ook bij deze meid geweest na wat keertjes op en neer te zijn gelopen. Ze heeft wel een leuk koppie en een lekker lichaam (alhoewel een push-up inderdaad, zoals altijd weer blijkt, wonderen doet). Toen ze uitgekleed was, had ze toch helaas wel hele kleine borsten, en dat vond ik toch wel heel erg jammer. Voor € 50 afgesproken en rustig aan. Eerst streelde ze me een paar minuten waarbij ze wel lekker teaserig over mijn paal ging en deze zeer snel stijf had. Gelukkig bleef ze lekker doorgaan met strelen. Na een paar minuten de cd erom en begon ze me lekker te pijpen en vergat mijn ballen niet te strelen. Dit duurde een paar minuten en was lekker. Ze vergat niet met haar tong mijn eikel te plagen en daarna nam ze hem weer in haar mond. Dit wisselde ze wel af en mijn ballen kneedde ze ook ondertussen, maar ik houd meer van veel meer afwisseling tijdens het pijpen zoals mijn eigen sexvriendin veel beter kan (maar ja, die kon gisteren niet, ha ha). Dus het pijpen een voldoende, maar niet meer dan dat. Na het pijpen kwam ze lekker op me zitten en dat deed ze echt lekker, daarna in missio afgemaakt en lekker klaargekomen. Op zich een aardige ervaring en wel leuk voor een keertje. Misschien als je € 70 ertegen aan gooit dat het allemaal een stuk wilder wordt, maar het herhalingsgevaar bij deze meid is niet heel groot. Binnenkort een keer naar haar buurvrouw, want die had ik op mijn ronde niet gezien, maar zag er wel heel lekker uit

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 05 II, Daylana (voldoende)

Vandaag voor de 2e keer bij deze meid geweest..praat nederlands/ duits.
                  Ze zit naast Marianne, althans links ervan.
                  Idd in het rode licht heeft ze een lekkere kop en een apart mondje eenmaal opgestaan en in het gewone licht, vond ik het wat tegenvallen,maar wilde haar toch eens proberen.
                  In het begin durfde ze nooit mij binnen te halen maar blijkbaar ziet ze dat ik de deur bij haar buurvrouw plat loopt...

Ze pijpt er rustig, wel lekker en masseert ook heel voorzichtig, die meiden moeten tijdens het pijpen ook af en toe trekken, dat mis ik wel.
                  Na lang zuigen wilde ik haar, dus in doggy gepakt, met glijmiddel helaas maar t was een lekkere natte boel ,heerlijk genomen en gekomen.
                  Ze praat wel heel zacht, fluistert gewoon alsof niemand haar mag horen.
                  Maakt t wel wat spannend.

2 minpuntjes, voor en na werd er niet gewassen en haar mond stonk vond ik, beetje afknapper.
                  Voor de rest een lekker tussendoortje.

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 05 II, Daylana (voldoende)

Ik ben er laatst ook een keer geweest. viel me ook wel tegen dat ze kleine tietjes had toen ze in de bh zaten leken ze groter maar oke voor de rest ziet ze er wel goed uit. maar de sex was een beetje te standaard ( de tijd zal het leren ) ze is wel goed in praten want ik heb 20 minuten geneukt en 20 minuten gepraat haha
                    Verder een hele aardige meid maar niet om vaker te bezoeken.

Commentaar

Re: Groningen, vishoek 05 II, Daylana (voldoende)

Daylana spreekt redelijk nederlands en dat is wel prettig. Als je van kleine borsten houd (zoals ik) is dit een heerlijke vrouw. Het pijpen viel wat tegen, erg mechanisch , maar het neuken was goed.
                      plus: lieve vrouw, zacht lichaam met heerlijke tietjes,
                      min: erg mechanisch, weinig erotiek, slechte hygiëne

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 05 II, Daylana(voldoende)

Was niet veel soeps vanavond, rondje gelopen maar mn favo's allen weg of bezet.
                        Zat in twijfel om Nicola te bezoeken, toch doorgelopen.
                        Aangekomen weer aan t begin ( of t einde) en Daylana was beschikbaar.
                        Weet niet wat t is , maar na elke vakantie vd meiden zit er weer 5 kilo erbij aan.
                        Daylana was steviger dan mn laatste bezoek.

Binnen aangekomen, had ze een normale lamp aan ,beetje afknapper qua sfeer.
                        Eenmaal op t bed plaatsgenomen begint ze fluisterend te praten.
                        Na voorzichtig mn vriendje te hbben opgewarmd, bracht ze t cd aan.
                        Pijpen ging op de autom. piloot weinig spannends maar toch wel aardig.
                        Als je enorme zin hebt is dit niet zo erg, maar meer afwisseling had gemogen.

Daarna lekker in Doggy genomen, wilde nog niet klaarkomen dus in missio ook nog genomen.
                        Vervolgens heerlijk in haar gekomen.
                        Hoorde tijdens de daad, Marianne ( kamer erboven) ook flink tekeer gaan

Al met al een lekker tussendoortje na lange tijd.
                        Daylana staat toch in mn top 5 van reserve meiden.

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 05 II, Daylana(voldoende)

Wil graag weer een keer bij deze dame met die lekkere natuurlijke borstjes langs

Meestal lukt het me om vrijdag of zaterdag langs te gaan, maar vorige week moest ik noodgedwongen voor de zondag gaan en zag ik dat het bij helaas haar donker was...

Is ze deze week überhaupt nog gesignaleerd of heeft ze mss van de zondag haar vrije dag gemaakt?

Commentaar

Re: Groningen, vishoek 05 II, Daylana(voldoende)

Nog bedankt voor het melden dat Daylana terug is Dan moet mijn eerste recensie maar 1 van haar zijn!

Wandel nog niet zo lang en toen ik startte werd ik enorm aangetrokken door de vriendelijkheid en lieve borstjes van deze meid. Bovendien heeft ze een mooi en superglad poesje. Ben toen drie keer geweest, maar plots was ze voor een paar maanden weg.

Gisteravond maar even weer langs gegaan. Ze heeft een extra lange vakantie gehad en was afgelopen woensdag terug meldde ze. Nog steeds net zo vriendelijk en lief als voorheen! Eerst even lekker wat bijgepraat en na een prettige pijpbeurt (ze nam er mooi de tijd voor, ondanks dat ze een beetje neusverkouden was) lekker geneukt. Eerst zij bovenop, maar na een tijdje vroeg ze of ik bovenop wilde. Aldus geschiedde Na wat tempowisselingen en herpositioneringen van haar beentjes (voor het perfecte gevoel), heerlijk in haar klaargekomen.

Had ook nu weer (automatisch) voor de standaard 30 euro variant gekozen, maar ben toch wel benieuwd wat deze meid nog meer biedt... Wordt het alleen langer en 'rustiger' of laat ze ook meer toe? Iemand ervaring?

Commentaar

Re: Groningen, vishoek 05 II, Daylana(goed)

Eergistern bij Daylana geweest, wilde de straat es bezoeken en zag r op de heenweg al zitten.
                              ze kijkt altijd wel vragend..
                              Marianne was ernaast ook aanwezig, altijd lastig dan om keuze te maken toch voor daylana gekozen,als je bij haar bent fluistert ze altijd wel grappig,
                              Beetje duits en nederlands gemixt.

Na een heerlijke lange pijpbeurt, heb ik r 15 min lang in missio genomen.
                              Hier genoot ze erg van, ze werd goed nat.
                              lekker geluid en heerlijk gevoel.

vervolgens in doggy genomen, maar t was bloody hot dus niet al te lang.
                              Maar lang genoeg om vervolgens te komen..enig minpuntje is dat ze bij binnenkomst alle verlichting aandeed
                              echt sfeer is er dan niet.

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 05 II, Daylana(goed)

Deze dame wordt blijkbaar ondergewaardeerd door de schrijvers van deze site. Ook door mij. Deze dame zit al 7 jaar in Groningen en nog maar zo weinig recensies? Vreemd, want het is een (sub)topper!

Haar bijna-buurvrouw Vicky is natuurlijk qua schoonheid een topper en daarom nemen we blijkbaar haar nukken voor lief. Ik kan het me voorstellen. Maar Daylana is een lieve meid, goed figuur (mooie heupen!) met weliswaar kleine, maar fraaie borstjes.

Ze praat veel of moet ik zeggen fluisteren? Ik wilde bijna Robert de Niro nadoen en zeggen “Are you talking to me?”. Ik hield me in… Ik weet namelijk dat zij en haar buurvrouw Marianne graag over elkaar roddelen en daarom praat/ fluistert Daylana op zachte toon om te voorkomen dat haar buurvrouw voer tot roddelen krijgt. Alsof dat nodig is…

Op bed eerst strelen. Da’s in ieder geval +1, want een beetje voorspel is wel leuk. Nadat er wat leven in was gekomen het condoom erom en pijpen. Wederom +1, want ze pijpte zeker ruim 10 minuten (handig zo’n klok naast het bed). Ze heeft dus echt bijgeleerd t.o.v. haar begindagen in Groningen. Nu is het pijpen wel van het soort waarmee ze de hele avond had kunnen doorgaan, zonder mij klaar te pijpen. Aangezien er ook nog neuken op mijn lijstje stond had ik daar geen problemen mee. Ik hoop echter dat Daylana voor klanten die klaargepijpt willen worden een andere techniek inzet. Toch vind ik het lovenswaardig dat ze niet probeert je al binnen 5 minuten klaar te hebben of na 1 minuut pijpen zegt “neuken?”. Apropos neuken: Die lekkere heupen bovenop me hebben en m’n handen aan haar borstjes: +1! Na enige tijd toch maar even haar op de rug laten gaan liggen, want ik wilde haar ook nog in missionaris nemen met een voorspelbaar einde.

Al met al een kleine 25 minuten plezier gehad met Daylana. Ze neemt ruim de tijd en levert goed werk. Ze ziet me zeker weer terug.
                                It's an illusion. Just an illusion..

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 05 II, Daylana(goed)

En ze is er nog steeds.. gisteren bezocht, wilde eigenlijk Marianne maar die werd net weggekaapt.
                                  en Daylana was in gesprek met iemand.
                                  verder gelopen zag ik op 54 III ook een lekker ding..maar dat is een andr topic, ook bezet vrijwel na mn wandeling.

terug naar Daylana, zij bleek er toch nog te zitten, direct maar naar binnen.
                                  wat altijd wel bijzonder is, dat het licht extra aangaat? tewijl ik juist minder licht "intiemer" vind..en ze valt in de "fluistermodus" en soms ratelt ze maar door na het spel..

ze is een lieve meid, niks mis mee.
                                  ben toch een half uur bij haar geweest, pijpwerk was lekker lang maar matig..
                                  div standjes daarna genomen, alleen moest ze wel steeds glijmiddeld toevoegen? terwijl ze aardig glibberig was..
                                  beetje vermoeiende sex gehad, wel lekker maar zonder klik.

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 54 III, Daylana(goed)

Gisteren zag ik haar inderdaad weer - een fijne verrassing. Ze was een favoriet van me, en ik dacht dat ze als buurvrouw van Miriam misschien 'genezen' was, maar toch niet. Ze had alleen een lange vakantie genomen zei ze, en begon op haar manier met small talk. Veel moeite om er een super geile sfeer van te maken lijkt ze niet te doen. Snel uitkleden, op bed plaatsnemen. Ze streelt wat rond je jongeheer, en als die goed stijf is, zorgvuldig een cd erom. Maar het pijpen vind ik goddelijk. Ze gebruikt haar mond, en lekker veel speeksel, terwijl ze zo gaat zitten dat je alleen haar rug kunt strelen. Dat lijkt ze wel fijn te vinden. Ze neemt haar tijd met het pijpen en doet niet lieflijk, maar ook niet wild. Een kwartier doorgaan was het ook nu weer. Mijn jongeheer leek een stuk groter te worden dan normaal in stijve toestand, en was tegelijkertijd supergevoelig èn gevoelloos. Ik vind het heerlijk - lijkt wel een soort trance waar ik dan in kom. Met cowgirl afgemaakt. Doordat ze iets naar achteren zit komt er meer spanning en ook wrijving op je jongeheer en ben je sneller klaar - wel een bekend trukje, dus helemaal naief is ze niet. Door het lange pijpen kom ik ook superheerlijk bij haar klaar. En dan bedankt ze jou!

Commentaar

Groningen, Nieuwstad 53 I, Daylana

Daylana is weer terug, ik kon geen oude recensie van haar vinden (dus moderator haar topic kan weer geopend worden). Sex was weer vanouds en ze praat nog even zachtjes als de laatste keer. Ze zit dus helemaal op het einde van de straat en had er zin in en dat was wel te merken aan de sex.
                                      .........

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 53 I, Daylana

Ze is weer back in town. Vrijdagavond weer ouderwets seks met haar gehad en de zweetdruppels vlogen ervan af. Vergeten om haar kamernummer te noteren, maar ze zit ergens in de buurt van 35, met alleen een deur en een lange gang en heeft een kamer zonder raam en dus ook geen goede ventilatie.

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 53 I, Daylana

Ze zit in kamer 35 II, verzoek om haar adres aan te passen