Groningen, Nieuwstad 48 II, Andrea

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 48 II, Andrea

Andrea is het uit hetzelfde hout gesneden als overbuurvrouw Andrea: knap, intelligent, communicatief en goede seks op de koop toe. Wat wil een mens nog meer. Ik ga om die reden niet alles uit de doeken doen, want een mens is nooit tevreden en wil altijd meer. Er doen zich zelfs geruchten de ronde dat sommige lieden met recensies in de hand op een dame afstappen en de diverse handelingen zoals beschreven 'eisen'. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Over sommige zaken valt meestal geeneens te onderhandelen en gebeuren min of meer spontaan. Of breek ik nu iemands illusies af...
    Hoe het ook zij, ze bracht het kunststukje heel naturel. Bijna verloor ik mezelf in het spel. Ik wist me nog net op tijd te redden door in de spiegel te kijken en te denken: Dit kan niet waar zijn.

Ze heeft trouwens geen vaste plek. Na een aantal weken (vaak na terugkomst) wil ze weleens van kamer verwisselen.

Re: Groningen, Nieuwstad 48 I, Andrea(uitstekend)

31 jaar en lekker. Heeft mooie echte borsten. Haar kutje is lekker strak. Met haar kontje is ook niks mis mee.
    Voor. Herhaling vatbaar. Pijpen was ook prima. Gebruikt veel tong.

Kerst en oud en nieuw viert ze thuis.

Minpuntje; tijdens het sexen kijk ze je niet aan.

Ps haar borsten zijn een dikke B en geen A

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 48 I, Andrea(uitstekend)

Afgelopen vrijdag bij Andrea geweest en absoluut geen spijt van gehad. Voor een echte GFE moet je bij haar zijn. Daarnaast ben ik bij haar er absoluut van overtuigd dat ze geen pooier of loverboy oid heeft en dat ze het echt volledig voor zich zelf doet (of ze moet echt verdomd goed kunnen acteren) en dat is mij ook veel waard.
      Ze gebruikt inderdaad veel tong, zoals ook eerder is opgemerkt. Ze is zeer hygiënisch, heeft zichzelf gewassen elke keer nadat ik het rubbertje heb volgespoten en na het beffen.
      Ze is een hele vriendelijke meid en praat goed engels.

Herhalingskans is 100%!

Haar werktijden zijn:
      ma t/m do van 10:00 tot 24:00 en
      vr & za van 10:00 tot 02:00.

Ze gaat helaas maandag a.s. op vakantie voor 2 á 3 weken

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 48 II, Andrea

Gisteren weer bij Andrea geweest. Wat is het toch een geweldige meid
        Ik ben weer meerdere keren aan mijn 'trekken' gekomen en zij kwam zelf ook tijdens het beffen. Wederom een echte GFE.
        Heren, ze is een echte aanrader, maar wees er snel bij, want de 18e gaat ze op vakantie en komt ergens in januari weer terug.
        ..........

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 48 I, Andrea, Slovakia

Er waren niet veel dames in de Nieuwstad. Weet niet of dat aan het tijdstip ligt dat ik er was, dinsdag rond 16.00. Dus een paar keer heen en weer gelopen. Sommige dames gaan roepen en kloppen op de ramen; daar hou ik niet van. Andrea zat er in zwarte lingerie en keek me telkens lief aan. Na de derde keer viel ik voor haar lieve lach en ben naar binnen gegaan. Ze verwelkomt je als een lieve vriendin. Ons uitgekleed en gewassen in haar badkamer (!!). Daarna lekker tegenelkaar gestaan en elkaar strelen. Na enige tijd draaide ze zich om zodat ik haar borsten kon strelen en haar poesje zachtjes kon masseren. Zij streelde aarbij mijn armen en handen als aanmoediging. Na een tijdje zette ze haar handen op het bed en kon ik haar rug en billen ook masseren. Na een paar minuten draaide ze lenig naar mijn jonge heer, deed er snel een condoom om en begon te heerlijk te likken en zuigen. Ik ging door met masseren van haar poesje. Ze zat zo heerlijk te pijpen dat mijn benen slap werden; ik ging lekker op bed liggen en zij kwam naast me op haar knieen met haar billen naar mijn gezicht. Kon zo haar poesje heerlijk vingeren. Na een paar minuten hield ik het niet meer en kwam ik heerlijk klaar. Zij ging gelukkig nog even door om de laatste druppels er uit te zuigen. Daarna kwam ze tegen me aan liggen knuffelen zodat ik bij kon komen van deze fantastische ervaring.
          Andrea werkt alle dagen, hele dag en avond. Na ongeveer vier weken gaat deze Slovaakse dame twee weken naar huis om uit te rusten. Geweldige dame voor rustige lieve sex !! Dank je Andrea !!

There were not many women in the Nieuwstad. Don't know if that is 'because the time: Tuesday around 16:00 . So I walked a few times along the windows. Some ladies go jelling and knocking on the windows; I don't like that. Andrea was in black lingerie and always looking and smiling at me. At my third walk by I fell for her sweet smile and went inside. She welcomes you as a dear friend . We undressed and washed in her bathroom ( !! ). Then we stood caressing each other bodies. After a while she turned around so I could fondle her breasts and caress her pussy gently. She softly stroked my arms and hands as an loving encouragement . After a while she put her hands on the bed so I could see her back and buttocks and give them a massage . After a few minutes she turned to my dick, fitted quickly a condom and began to lick and suck. So delicious; I continued massaging her pussy . She sucked so lovely; my legs became wobbly; I lied down on the bed and she came next to me on her knees with her butt facing me. Could finger her delicious pussy. After a few minutes I could not hold my sperm and I was wonderfully done. Happily she went on to get out the last drops. Then Andrea came with her warm body in my arms cuddling me so I could get back on earth. We had a nice private conversation.

Andrea works every day, all day and evening. After about four weeks, this pearl goes home to Slovakia to relax for about two weeks. Lovely lady for patient sweet sex !! Thank you Andrea !! (Andrea please send me an E-mail so I can check if you are there next time!)

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 48 I, Andrea

Gisteren naar de raggende mannen in vera geweest. Maar ik wou van te voren zelf ook wel even 'raggen'. Dus maar een bezoekje aan Andrea gebracht. Het was weer geweldig, ze blijft mijn favoriete meid :-)
            En leuke verassing, ze heeft een nieuwe laminaat vloer en alles is opnieuw geverfd. Het ziet er, net als zijzelf, weer lekker fris uit.

Commentaar

Onlangs weer bij Andrea geweest. Sex was geweldig, meerdere standjes, meerdere hoogtepunten. Ze klaagt wel dat het in de nieuwstad een dooie boel is de laatste tijd en denkt er over om voorgoed weg te gaan. Dus heren, als jullie willen dat deze fantastische meid blijft, bezoek haar!
              Ze is in elk geval afwezig van 21 nov tot 5/6 Dec.

Commentaar

Het geluk gehad haar voor vertrek nog te bezoeken, ze is leuk, gezellig maar vooral geil! Gewoon fijn wijf met een prachtig lijf, en ze neukt heerlijk. Met pakjes avond is ze er weer, ik zou mezelf trakteren als ik jullie was

Commentaar

Met en vriend van mij een trio gedaan met deze super spontane meid,was best wel geil, om en om
                  in diverse standjes haar goed hard aangepakt, in het begin was ze wat afstandelijk maar door het beffen
                  en het betere vinger werk kwam ze goed los. afgesproken om tegelijk over haar borsten klaar te komen
                  voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Week of drie geleden weer een heerlijk moment met Andrea gehad; deze dame is en topper wanneer je van rustige sex houd. Andrea weet je op je gemak te stellen en heerlijk te verwennen. Echte topper !!!
                    Hopelijk is ze snel terug.

About three weeks ago, I again had a wonderful time with Andrea; this lady's is top of the bill if you love qentle sex. Andrea knows how to tease and coddle. Real topper !!!
                    Hopefully she'll be back soon.

THANKS ANDREA !!!

Commentaar

Het is nu meer dan twee maanden geleden dat ik iets van/over haar heb gehoord. Dat is zelfs voor haar wel erg lang. Gezien dit feit en het feit dat ze me regelmatig vertelde dat ze zich verveelde achter het raam en amper de (belachelijk hoge) huur kon opbrengen, is de kans aanwezig dat ze er mee op is gehouden. Temeer daar ik afgelopen zaterdag een andere dame in haar kamer zag.
                      Topic op slot?

Mocht ze zich weer melden geef ik, of een andere liefhebber van Andrea, wel een seintje aan de moderator.

Commentaar

Voor de eerste keer een recensie schrijven. Ben al vaker in Groningen geweest; half uur rijden en ik ben er. Wat een aanbod, zitten best mooie dames tussen. Ben bij Andrea geweest. Zeer goed bevallen, voor herhaling vatbaar!

Na (wat te snelle) afloop, nog even gebabbeld. Leuke dame al met al. Gelukkig was ze er nog, gaat binnenkort - helaas - weer weg. Afwachten dan maar....

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 48 II Andrea

Terug en nog niks verleert, mooi dat deze topper terug is.
                          Pijpt nog steeds heerlijk, doggy met zicht op die fantastische billen en missionaris. Praatje is altijd prettig en weer opgewekt op pad.
                          ..........
                          ..........
                          ..........

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door malhenkie
                            Heeft iemand nog iets vernomen van deze schone? Is ze nu ergens anders te vinden/bereiken?
                            Graag bericht als je iets weet, tis een groot gemis !
                            Ze wil heel graag weer terugkomen, maar heeft moeite met het vinden van een kamer.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door JavaanseJongens Bekijk bericht
                              Ze wil heel graag weer terugkomen, maar heeft moeite met het vinden van een kamer.
                              Is Andrea er al weer???

Commentaar

Andrea is momenteel thuis. Ze weet niet wanneer ze weer terug komt.

Commentaar

Net bericht gehad van Andrea. Ze komt wegens persoonlijke omstandigheden niet eerder dan januari.

Commentaar

Vanwege dezelfde persoonlijke omstandigheden hoeven we Andrea voorlopig niet te verwachten.
                                    @MOD Dit draadje mag op slot.

Commentaar

Aan het werk...
                                    X