Groningen, Nieuwstad 42 I, Kati

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 42 I, Kati

Ik begrijp niet ??? dat nog nooit iemand iets over Cathy geschreven heeft. Het is ook al weer een tijdje geleden dat ik bij haar ben geweest, maar ze zit nog steeds aan de Nieuwstad 27-II links naast Nathalie.
    Cathy is mooi, schitterende ogen en een machtig figuur, puur natuur, athletisch gebouwd en komt uit Hongarije. Hoe komt het toch dat die hongaarse meiden uitblinken in vriendelijkheid? ???
    Pijpen doet ze op haar eigen wijze: er komt geen hand aan te pas en het is gewoon pure mondmassage, dus je moet verschrikkelijk uitkijken anders sta je zo weer op straat...
    En als ze dan met dat heerlijke lijf paardje gaat rijden, nou dan weet je het wel.
    In Hongarije doen ze volgens mij niet aan beffen, want Andrea en Gabrielle hanteren dezelfde norm.
    Toch vind ik het een topper en daarom Cathy, dit berichtje!
    Laatst gewijzigd door theinspector; 28-12-10, 01:34. Reden: Kamernummer gewijzigd

Groningen, Nieuwstad 42 I, Kati (uitstekend)

Ja, absoluut leuke meid en betrouwbaar.
    Ze is een beetje 'onopvallend' en wellicht is dat ook de reden dat er zo weinig over haar is geschreven hier.
    Ik vind haar het type van 'de buurvrouw van een paar deuren verder'.
    Ze is 33. Ik heb 't haar gevraagd.
    Ze heeft lekkere heupen en een dito small poesje.
    En is relaxt.
    Detail: ze vergat af te rekenen.
    Toen ik vroeg of ik misschien ook nog wat moest betalen, begon ze te blozen en zei dat ze het vergeten was.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 28-12-10, 01:36. Reden: Verhuisd

Commentaar

Sommige pareltjes moet je voor jezelf houden heb ik het idee. Ze is inderdaad low profile aanwezig, maar heeft een heerlijk lichaam met een schitterend zachte en warme huid. Let daar maar eens op. Kom daar ook alweer ten years. Wanneer je met haar samen bent heb ik altijd het idee dat ik gewoon lekker thuiskom. Verwen haar dan ook een dik uur lang, we nemen allebei de tijd.
      Vroeguh mocht en moest Rourky bij haar altijd een lekkere natte neus en mond halen, maar dat is er door de inflatie op velerlei gebied niet meer bij. Jammie wat jammer. Met alle respect ik houd van Hongaarse dames.
      Laatst gewijzigd door theinspector; 28-12-10, 01:37. Reden: Verhuisd

Commentaar

Groningen, Nieuwstad 33 I, Kati (uitstekend)

Zaterdag liep ik door de Nieuwstad en zag dat veel kamers weer leeg stonden, ofwel te huur. Mogelijk dat een aantal dames op vakantie is, want de keus was beperkt. Doch Cathy en Andrea waren er wel. Deze keer naar Cathy. Was alweer een poosje geleden. Altijd weer een positieve ervaring bij haar. Vriendelijk, enthousiast en neemt alle tijd voor je. En ze is natuurlijk een héél aantrekkelijke jongedame. Ze pijpt nog steeds héél lekker. Doet me een beetje aan, "de beste pijpster ooit", in Amsterdam, denken. Ze geeft ook overal kusjes. Niet op de mond natuurlijk. Jammer, maar heb wel begrip. Ook ik kus haar overal. Vooral hals. Lekker ontspannen. Hier geniet zij ook echt van. En dan het neuken in verschillende standjes. Deze keer van achter langs (geen anaal) klaargekomen, waarbij zij plat op haar buik gaat liggen. Lekker om die heerlijke kont van haar te voelen. Na afloop nog even een heerlijke massage van haar gekregen. Kan ze ook al zo goed.
        Laatst gewijzigd door theinspector; 06-07-10, 07:17. Reden: Verhuisd

Commentaar

Afgelopen vrijdag bij Cathy langs geweest. Zij zelf schrijft haar naam overigens als Kati. Ik ging jaren geleden vaak bij haar langs toen ze nog in Den Haag werkte in de Geleenstraat. In Groningen ben ik een jaar of 4 denk ik voor het laatst bij haar geweest. Dus afgelopen vrijdag wat heerlijke herinneringen opgehaald. En het viel me niet tegen, sterker nog, het was weer heerlijk. Ze is super vriendelijk en op de 1 of andere manier is de sex met haar voor mij perfect. Ze voelt heerlijk aan en kijkt niet op de klok. Kortom, ik ga nog eens terug naar haar. Heb haar telefoonnummer gekregen en hoef dus niet voor niks naar Groningen te rijden als ik in de buurt ben.
          Laatst gewijzigd door theinspector; 06-07-10, 07:17. Reden: Verhuisd

Commentaar

Einde van een tijdperk. Klinkt misschien overdreven en hoogdravend, maar ik vind van niet.

Cathy (Katalin) is sinds vandaag gestopt met haar werk vanuit kamer 27-II. Ze gaat terug naar Hongarije om daar iets nieuws te beginnen (uit oogpunt van privacy wil ik daar verder niet over uitwijden) en ik wens haar daarbij veel succes. Intelligent als Katalin is en gecombineerd met haar zakelijk inzicht, zal haar dat ook wel lukken.

Met het vertrek van Katalin vertrekt er een dame die wat mij betreft toch tot de top van de prostituees behoort. Ok, de mogelijkheden waren beperkt tot het meest gangbare (waaronder natuurlijk pijpen en neuken), maar de manier waarop was geweldig. Daarnaast is Katalin een mooie en lieve vrouw en, niet onbelangrijk, sociaal en ze zit lekker in haar vel en weet waar ze mee bezig is. Beroemd is ze denk ik om haar "pijpen zonder handen". Echt geweldig om te zien (en voelen) hoe ze dat deed.

Met het vertrek van Katalin vertrekt er een dame die jarenlang (zeker 8 a 9 jaar) in Groningen (en een korte tijd in Den Haag) heeft gewerkt. Een vaste waarde tussen de steeds wisselende gelukzoeksters.
            Laatst gewijzigd door theinspector; 06-07-10, 07:16. Reden: Verhuisd

Commentaar

Klinkt cliché maar haar service is nog steeds als vanouds. Ook de persoon achter de naam Cathy, Kati, Katalin, Katherine en alle andere varianten, is en blijft een alleraardigste dame met inhoud. Meermaals werd mij kenbaar gemaakt hoe fijn ze het vond mij weer terug te zien na al die maanden. Dit was uiteraard wederzijds. Daarom zonder langer te dralen een half uur met haar doorgebracht. Een welbesteed half uur, kan ik u zeggen.

Naast het amusante gesprek vond er een overvloed aan seks plaats. Allereerst de nodige strelingen over en weer, gevolgd door een uitzonderlijk goede pijpsessie ("met losse handen") en neuken in meerdere standjes – waarvan ik er van één, de naam niet eens weet.
              Tot slot van een goed uitgevoerde massage genoten, om op verhaal te komen.

Kortom, Cathy is sensueel ingesteld; heeft gevoel voor erotiek en wil de bezoeker een aangename tijd bezorgen.

Leeftijd mag overigens worden aangepast naar 34-37.
              Laatst gewijzigd door theinspector; 06-07-10, 07:18. Reden: Verhuisd

Commentaar

Ik kan mij aansluiten bij mijn voorgangers. Prima meid en vooral vriendelijk.
                Lekker lijf, mooi koppie en heerlijk spleetje heren! Ze was een stuk geïnspireerder dan mijn vrouw de laatste tijd is en voor een herhaling vatbaar. Een dikke 9!
                Laatst gewijzigd door theinspector; 06-07-10, 07:18. Reden: Verhuisd

Commentaar

Weer eens sinds lange tijd, hoofdzakelijk door haar sporadische aanwezigheid en mijn daardoor naar andere plekken verplaatste zoektocht naar vrouwelijk schoon, bij Kati geweest.

Ze is wat ouder (wie niet?) en voller geworden, maar nog steeds een mooie vrouw die de kunsten waarvoor wij haar betalen niet is verleerd.

Kati werkt nog tot maandag en gaat daarna naar huis voor de Kerst viering, zoals ongetwijfeld vele collega's van haar. Volgend jaar komt ze weer en ongetwijfeld parkeer ik mijn bolide dan weer eens in de buurt om haar te bezoeken

Voor de moderators nog dit: Postuur mag nu op "normaal" en de cupmaat kan naar "C". 't Is allemaal wat voller geworden...
                  Laatst gewijzigd door theinspector; 06-07-10, 07:13. Reden: Verhuisd

Commentaar

Fijn dat Cathy weer regelmatig aanwezig is. Voel me er altijd zo fijn thuis.
                    Ze is heel betrouwbaar en komt alle afspraken na. Kijkt niet steeds op de klok.
                    Lekker neuken in veel standjes, met condoom uiteraard. Vind ik wel zo veilig.
                    Maar, tja, geen zoenen, beffen of anders. Kom er nu al aan aantal jaren.
                    Een vrouw om in ere te houden en zuinig op te zijn.
                    Een lekker zacht lijf. Een mooie vrouw die weet wat ze wil. Dat weet ik ook steeds wel en als ze op je zit en met je bewegingen meedeint, dan is de finale vanzelfsprekend. Ik kom er graag.
                    Laatst gewijzigd door theinspector; 06-07-10, 07:13. Reden: Verhuisd

Commentaar

Gistermiddag Cathy opnieuw bezocht:Meer als de moeite waard.In enkele seconden ontdeed ze zich van haar kleding en stond in volle naaktheid daar, terwijl ik nog moest beginnen. Wat een prachtig mooi lijf. Jong en atletisch. We gingen direct op bed liggen en het feest kon beginnen. Uitgebreid pijpen met die mooie lippen over je eikel. Dan in cowgirl en tenslotte in doggy afgemaakt. Zo'n zacht mooi lichaam laat je niet koud. Buiten was het weer heel koud en zal voor de 'warmte' weer snel terugkomen.
                      Laatst gewijzigd door theinspector; 28-12-10, 01:39. Reden: Verhuisd

Commentaar

Thans mogen we haar begroeten op nummer 42 I, aan de overzijde, naast die Duitse Fräulein. Gezeten in die ruime, zonovergoten etalage komt haar voorkomen nog beter tot zijn recht. Bij het overstijgen van de drempel lijk je een andere wereld binnen te treden. Niet een van pooiers en schooiers, maar van een liefdevolle schoonheid waar je al dagen naar uit ziet. En nog altijd weet zij als geen ander mij week te maken. Een vertrouwelijkheid maakt zich van je meester, die je nog maar zelden tegenkomt achter de ramen. Meestal maakt 'mister big business' korte metten met de voor zover aanwezige sentimenten. Maar Catherine, voluit geschreven, heeft na al die jaren niet aan originaliteit ingeboet. Hoezeer zou ik willen dat eenieder hieraan een voorbeeld nam. Een toonbeeld voor al die beginnelingen die zich door afstandelijk op te stellen denken veel binnen te halen. Quatsch! Gedurende een aantal minuten willen wij ons in een illusie wanen. Niet door allerlei gekunsteldheden, maar louter door dat bewuste gevoel. Zij weet als geen ander dat vertrouwelijke gevoel over te brengen, hetgeen getuigt van professionaliteit. De Michelin sterren mogen voor mijn part worden uitgedeeld; ze is zeker een reis waard.
                        Laatst gewijzigd door theinspector; 28-12-10, 01:38. Reden: Verhuisd

Commentaar

Afgelopen weekend tot mijn verrassing Kati weer gespot in kamer 33-I. Ze was ten opzichte van mijn vorige bezoek (een paar maand terug) iets afgevallen zo leek het. Ik vond haar vorige keer wat voller. Dit keer was het weer meer de "oude" Kati. Persoonlijk vind ik dat mooier. Hoe dan ook; Kati is en blijft een hele mooie en vriendelijke dame.

Haar diensten waren weer fantastisch! Heerlijk gepijpt (op de bekende "zonder handen" methode) en daarna nog even lekker in cowgirl me laten berijden totdat ik het niet meer hield. Kati is gewoon een van de toppers uit de Nieuwstad. Vriendin Andrea (die ook aanwezig was op haar bekende plek nr. 50-I) trouwens ook.
                          Laatst gewijzigd door theinspector; 28-12-10, 01:38. Reden: Verhuisd

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 42 I, Kati (uitstekend)

Hi...Ik ben met grote regelmaat bij Kati..
                            Deze Hongaarse Schone..heeft mij helemaal weten overtuigen.
                            Ik moet zeggen dat het een lief,leuk en slim meisje is die niet lang meer "werkt"!
                            Meestal ga ik een uur...en is het gewoon TOP...
                            Het strelen en praten is wel leuk..het pijpen is geweldig..
                            Alle standjes hebben we inmiddels doorgenomen..super.
                            Het contact is Hard...het is nooit rustig geweest..dat terwijl onze gesprekken dat wel zijn.
                            Ik vind haar het beste wat ik in Nederland heb gehad...
                            Haar kreunen is echt..kan dat zien aan haar gezicht ..terwijl ik haar dus hard neem..
                            Ze een aanrader...nr 1

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 42 I, Kati(uitstekend)

Ben naar aanleiding van een opmerking van een forumbezoeker [die me er op wees dat Cathy nog steeds actief is] na jaren weer eens bij haar geweest. Het was een geweldige ervaring.

Om te beginnen was er een moment van herkenning. Dan wel niet mijn naam, wel het feit dat ik jaren terug regelmatig bij haar kwam. Cathy is nog steeds even vriendelijk. Wat ouder geworden, wat voller [lekkere dikke kont], paar rimpeltjes rond de ogen. Maar nog een heerlijk zachte huid en soepele bewegingen. We hebben even gekletst en daarna over gegaan op de sex.

Naar Cathy ga je vooral voor haar kwaliteiten op het gebied van pijpen. Dat kan ze nog steeds fantastisch. Nieuw voor mij is dat ze heel goed en heel zacht kan deep-throaten. Er is mijn een 'flinke jongen' gegund en terwijl ze me streelde dat het een lieve lust verdween die regelmatig in haar keel [liet haar het initiatief dat gaat dan het beste]. Ook nieuw is dat ik haar riant mocht vingeren. Ze wiebelde heerlijk met haar dikke kont terwijl ik drie vingers in haar kutje mocht stoppen. Daarna nog kort geneukt. Op mijn verzoek maakte ze het vervolgens af terwijl ze op haar knieen voor me zat en me klaar pijpte. Terwijl ze me met haar mooie grote ogen aankeek kwam ik met een brul klaar [en dan heb ik een topmoment hoor!]

Cathy is een schat van een vrouw, heel sensueel [geen dellerige look, de sex komt echt uit haar]. Ik kreeg na een leuk gesprekje een knuffel bij het vertrek. Ja .... zij staat de komende tijd weer op mijn programma.

Commentaar

Donderdag bij Kati of Kaitlin zoals ze zich voorstelde geweest. Pfff dat is gewoon heerlijk, net als Andrea uit Hongarije verstaat ook zij de kunst van pijpen zonder handen, echt gewoon lkkr. En dat een rijpe dame (is 39 vertelde ze me) nog zo lkkr en goed er uit ziet, puur natuur. Echt lkkr. Daarna nog heerlijk geneukt, she on top. Echt een toppertje.

Commentaar

Katie werkt meestal 2 tot 3 weken in Groningen en is dan meestal 1 tot 2 weken naar huis.

Info graag per per interne mail.

Topic heropend.

w8er, theinspector
                                  Moderatoren Groningen

Commentaar

Gister op safe gespeeld.
                                    Lekker kriebelen, elkaar heerlijk opgeilen.
                                    Neuken in diverse standjes, cowgirl, hondjes en afgemaakt in missio.
                                    Heerlijke dame iets voller en ouder dan veel andere meiden.
                                    Als je hier van houdt is dit een echte topper.

Commentaar

Re: Groningen, nieuwstad 42 I, Kati(uitstekend)

In de Nieuwstad kamer 42 I werkt nu Melanie.

Waar is Katie gebleven?

Reacties graag per interne mail.

Topic gesloten.

theinspector
                                      Moderator Groningen

Commentaar

Onlangs heb ik een bezoek gebracht aan deze DVP. Ik heb eerst het forum van Groningen geverifieerd alvorens ik deze recensie heb geplaatst. Het gaat hier om een vriendelijke DVP die echt de tijd voor je neemt. Ik ben weliswaar vele malen jonger dan deze DVP. Maar haar diensten zijn echter veel beter van aard dan vele andere DVP's die ik in Groningen heb bezocht.
                                        Zij begint altijd met zacht strelen en je lichaam lekker te kalmeren. Vervolgens werd ik erg diep gepijpt en dat voelde zo ontzettend lekker dat ik al tegen het klaarkomen aanzat.
                                        Vervolgens vroeg ik of wij eventjes konden pauzeren. Als laatste is zij op mij gaan zitten en heb ik heerlijk geneukt. Ik kwam zo ontzettend lekker klaar dat ik gewoon een euforisch gevoel in mijn hersenen kreeg.

Commentaar

Vandaag weer even bij Kata langs geweest. Dit bezoek was weer top. Als je van MILF houd moet je bij kata zijn.