Simone (Swk), Eindhoven, Baekelandplein 22

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Simone (Swk), Eindhoven, Baekelandplein 22

Afgelopen zaerdagavond laat had ik nog zin. Na Eindhoven Prive, Body to Body en Privehuis Yvonne was om 24:00 alles dicht of niets interessants.

Dan toch maar naar Baekeland, Daar was de oogst redelijk schraal maar na een tijdtje twijfelen en een rondje langs de tippelzone toch maar een keuze gemaakt.

Ik koos voor Simone op nummer 22. Simone is een stevige (gezette) poolse die een mooi en leuk koppie heeft met lang bruin haar.

Het was 30 Euro voor een pijpbeurt met en zonder deed ze niet, had ik al eerder die avond gevraagd. Bovengekomen betaald en toch zei ze dat ik niet mocht vragen voor voor pijpen zonder . Mijn tegensputteren dat vragen vrij stond, net als haar weigering kon alleen rekenen op doktors verbod en dat ze er vandaag al iemand had buitengegooid, omdat ie daarnaar had gevraagd .

Oké ik mocht blijkbaar dan wel binnen blijven, maar de sfeer was verre van gezellig. Mijn kleine heer werd ingepakt en de pijpbeurt die volgde was eentonig en plichtmatig. Wel had ze alles uit gedaan. Ondanks dat het emotioneel niets was werkte het lichamelijke wel . Na het afvullen waarbij ze niet doorpijpte, heb ik mezelf gewassen en ben weer gegaan.

Het was helemaal niets , in geen enkele manier te vergelijken met een "behandeling" van bovenstaande clubs, waar je voor het dubbele bedrag een heel half uur wordt verwend door een mooi en aardige dame.

Maar ja, ik moest het kwijt en dat was het dan . Simone het was zwaar teleurstellend en zo triest dat ik het Baekeland voorlopig wel weer voor gezien houd.

Groeten, Foots

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (?)

Ik ben door deze dame toch al twee maal zeer vriendelijk en goed behandeld. Een beetje belangstelling doet wonderen bij haar. Bovendien gaat alles uiit en mag je werkelijk overal aan- en inzitten!

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (?)

Nou Ik moet eerlijk bekennen, ik ben een week of 2 geleden ook bij Simone geweest en ben ook niet echt te spreken over de kwaliteiten. 50 euro pijpen en neuken prima. Naar boven betaald en plicht matig werd gevraagd ga maar op bed liggen. Ze kwam naast me liggen rubber er overheen, beetje op en neer maar zoals reeds beschreven heel plichtmatig, toen neuken gewoon recht op en neer nog geen kick en af en toe keek ze weg...

Van mijn hoeft dat echt niet meer......

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (slecht)

Ben net bij simone geweest.Poolse meid van 26,niet de aller mooiste, maar met een hele geile blik!En voor 30 mag je overal aan en in zitten.
        Als je een beetje aardig doet komt ze helemaal los en is ze erg aardig en heel erg lief en erg geil. Heb haar mogen neuken, ze heeft haar spieren in haar vagina goed onder controle, het voelt heel strak aan. En het likt wel of ze je leeg melkt.Aanrder hoor!!!!

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (voldoende)

Simone was voor mij een grote teleurstelling. Ik heb nog nooit zo een oninteressante dvp meegemaakt. Pijpen doet ze slecht over het neuken wil ik het al helemaal niet hebben. Had voor dat geld beter een pop kunnen kopen, had ik er minstens evenveel plezier mee als met Simone. Slecht, slecht en nog eens slecht! Verspil je geld niet aan haar. Laat je niet verleiden door haar onschuldige blik.

Commentaar

Ik ben vanacht ook bij Simone geweest en vond het lang niet slecht.
            Ik vind dat ze een lekker lijf heeft, niets te dik en niet te mager, mooie ogen en mooie lange donkere haren.
            Ik zou haar postuur als normaal tot slank willen omschijven, zeker niet stevig!
            Een leuk uitziende Poolse dame volgens mij.
            Haar vraagprijs was 50 voor p & n en standje, maar voor "deze keer" was 40 ook OK.
            Pijpen was lekker en diep, toen cowgirl en afgemaakt in missio (jammergenoeg met behulp van een beetje glijmiddel, daarom beoordeling voldoende).
            Oogcontact tijdens de daad wordt zoveel mogelijk vermeden, maar ze is vriendelijk voordien en naderhand. Tijdens het spel mocht ik haar inderdaad overal betasten. Ze gaf me niet de indruk me snel te willen afwerken.
            Ze waste haarzelf zowel voor als na de daad.
            Een volgend bezoek zou zeker kunnen.
            joejackson

Commentaar

en nu met recensie
              Ik ben vanacht ook bij Simone geweest en vond het lang niet slecht.
              Ik vind dat ze een lekker lijf heeft, niets te dik en niet te mager, mooie ogen en mooie lange donkere haren.
              Ik zou haar postuur als normaal tot slank willen omschijven, zeker niet stevig!
              Een leuk uitziende Poolse dame volgens mij.
              Haar vraagprijs was 50 voor p & n en standje, maar voor "deze keer" was 40 ook OK.
              Pijpen was lekker en diep, toen cowgirl en afgemaakt in missio (jammergenoeg met behulp van een beetje glijmiddel, daarom beoordeling voldoende).
              Oogcontact tijdens de daad wordt zoveel mogelijk vermeden, maar ze is vriendelijk voordien en naderhand. Tijdens het spel mocht ik haar inderdaad overal betasten. Ze gaf me niet de indruk me snel te willen afwerken.
              Ze waste haarzelf zowel voor als na de daad.
              Een volgend bezoek zou zeker kunnen.
              joejackson

Commentaar

Paar maanden geleden bij haar geweest. In tegenstelling tot de andere, die ik bezocht heb, meer gekregen dan ik had verwacht. Zeer beleefd en vriendelijk en geen snel gedoe. Karakter is tikkeltje rustig. Kan losser worden na meerdere bezoeken. Voor mij is deze meid zeker een aanrader.

ps: Waar ik wel een hekel aan heb zijn mensen die voor de ramen gaan staan en de meiden vernederen en uitlachen. Respectloos!!!. (zo dat moest er ff uit)

Commentaar

De afgelopen nacht een prima ervaring gehad met Simone (dacht eigenlijk dat het Simona was), ze heeft me prima verwend. Mij vertelde ze dat ze uit Slowakije kwam.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (goed)

Simone is inderdaad een lieve en zachte vrouw. Niet zo heel spraakzaam, maar neemt wel de tijd. Een mooie vrouw met lekkere billen. Lekker genoten van enkele standjes.
                    Groeten.

Commentaar

Ik ben gisterennacht bij haar geweest. in 1 woord geweldig!

mocht overal aan der zitten en ze liet me mijn gang gaan, pijpen was ook niks mis mee! daarna zij bovenop en vervolgens ik bovenop afgemaakt.. in tegenstelling tot de meeste vrouwen daar heeft ze een leuke borstpartij

Commentaar

Kom al enkele jaren af en toe bij Simone, zo ook vanavond. Haar lichaam vind ik heerlijk, iets voller dan slank. Heb heerlijk genoten, ze kan goed pijpen.

Heb me in de stoel laten pijpen wat heerlijk is doordat ie een beetje meeveert

In haar informatie staat dat ze een tatoo heeft ik heb m alleen nog nooit gezien. Weet iemand waar ie zit?

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (Pol) (goed)

Vanavond een bezoekje aan Simone gebracht, ze zei tegen mij dat ze uit Slowakije komt. Ze praat goed Nederlands, is slank met een mooie volle kont en lang donker haar tot op haar billen. Afgesproken voor € 50,- pijpen en neuken. Boven aangekomen had ze zo haar kleren uit. Wassen vooraf was er niet bij.

Eenmaal op bed mocht ik overal aankomen (ondanks mijn koude handen), dus heb ik even lekker met haar tieten gespeeld en eraan gelikt. Ondertussen begon zij me lekker te pijpen. Na een tijdje vroeg ik of ik haar ook mocht likken, voor € 20,- extra was dat geen probleem. Toen is ze zich even gaan wassen en daarna kwam ze met haar heerlijke kont boven mijn gezicht hangen. In standje 69 zijn we zo nog een paar minuten verder gegaan, ik had de indruk dat ze er zelf ook wel van genoot

Vervolgens kwam ze bovenop mijn lul zitten. Genietend van het uitzicht en spelend met haar tieten en billen heb ik zo het condoom volgemaakt. Beneden nog even de € 20,- extra afgerekend en afscheid genomen met 3 kusjes.

Wat mij betreft een hele goede ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!
                          Sex is niet het antwoord; sex is de vraag. "Ja" is het antwoord.
                          Mijn sexuele voorkeur is: vaak

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (Pol) (goed)

Gisteravond weer bij Simone geweest. Wat ik hiervoor geschreven heb is gelukkig nog steeds zo. Het pijpen was erg lekker, misschien ook omdat ik ondertussen met haar klitje aan het spelen was. Dat leek ze erg op prijs te stellen

Na het pijpen kwam ze 'cowgirl' bovenop me zitten. Het duurde niet lang voordat ik klaarkwam. Van de ene kant jammer, want ik was graag nog wat langer met haar bezig geweest. Van de andere kant geeft dat wel aan dat ik het erg lekker vond

Noot aan mod: bij postuur staat stevig, dat is zeker niet (meer?) het geval. Ze heeft een normaal postuur, maar wel met een lekker volle kont.
                            Sex is niet het antwoord; sex is de vraag. "Ja" is het antwoord.
                            Mijn sexuele voorkeur is: vaak

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (Pol)(goed)

gister avond bij deze simone geweest, eigenlijk was het niet de bedoeling maar omdat de andere damens waar ik graag kom bezet waren bij haar beland.
                              ik moet zeggen een aangenamen verrassing, echt een topper.

ze was erg vriendelijk en vol energie, praat goed nederlands en geen haast.
                              alles wat afgesproken was was dan ook perfect en zeer goed, leuke meid en daarna nog wat geklest.
                              als ik de andere recensies lees is ze volgens mij minder goed begonnen(ze zit er al 3,5 jaar zegt ze en bij de datum van de recencie,s kon dat wel eens kloppen)maar op dit moment zeer een aanrader.
                              ps stevig zou ik zeker niet zeggen, gewoon goed in verhouding alles maar zeker niet dik.

vind trouwens dat het aanbod op het bp op dit moment erg goed is.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (Pol)(goed)

Man man wat is ze lekker

Had een half uur met haar afgesproken waarbij ik vroeg of ik haar ook mocht beffen. Dat was geen probleem. Zoenen mocht ook, alleen niet met de tong.

Ze heeft een heerlijk zachte donkre huid, dacht echt dat ze iets Latina's had, maar ze komt in ieder geval uit Slowakije zei ze (en ze is 29). Ze is heerlijk proper en waste haar poes voor en na ons avontuur op een heel behendige manier in de wasbak (see for yourself )

Nou mijn sjarrel ook gewassen en hop het grote bed op. Ze begon me lekker op te geilen met die lekkere kont in mn gezicht en haar soft lips om mijn sjakie die al snel een Sjaak werd. Pijpen vond ik heerlijk, ze wist precies de juiste zenuwen te raken hehe. Nou met die kont zo vlak bij me al snel overgegaan in 69 waarna ik langdurig op die SUPER-poes kon sabbelen. Man man dat had ik wel uren kunnen volhouden, heerlijk schoon, fris en mooi gevormde poes, lekker gebruind en met heerlijk uitzicht op d'r andere gaatje. Ook kreunde ze hier zachtjes bij en met een soft muziekje op de achtergrond was het een superervaring. En zij maar lekker zuigen aan m'n pretstick.

Vervolgens lekker geneukt in missionaris en vervolgens nog lekker op z'n doggies. Toen had ik toch wel zin om te exploderen en vroeg of ze het met de hand af wilde maken. Dat deed ze met veel plezier, waarbij ze m'n ballen ook lekker beet pakte en kroelde. Tijdens het trekken liet ze het cdptje er al snel soepel af floepen waardoor ze goeie grip kreeg om me vervolgens eens flink leeg te melken, waarbij ze doorging tot de laatste druppel eruit kroop.

Al met al een aanradertje wat mij betreft! Ook deze dame was heel lief voor me (mahja dat ben ik natuurlijk ook )

Overigens heb ik tijdens de doggie-minuten lekker met m'n neus in haar fris-ruikende haren gezeten, en die zijn toch echt gitzwart en niet bruin.

Op naar de derde! (ben wat dat betreft nog maar een rookie haha)

ps Mod: mss even aanpassen? Slovakia / zwart haar / normaal postuur

Noot mod: uiterlijke kenmerken aangepast en juiste nationaliteit toegevoegd.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (Slw)(goed)

Vanavond bij deze lieve dame geweest. Wat kan zij lekker pijpen.... mocht tijdens het pijpen ook overal aanzitten. Daarna is ze lekker op me gaan zitten en heeft ze me klaargerede. Tijdens het wassen en aankleden nog effe gezellig gekletst.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (Slw)(uitstekend)

Om ongeveer 22:00 een half uurtje met Simone doorgebracht. Simone is een aardige meid, spreekt redelijk goed Nederlands en weet van wanten. Ze pijpt erg lekker en lang en zoals eerder gemeld mag je overal aan- en in zitten. Daarna heb ik haar mogen beffen (een liefhebberij van me), ben ik nog een keer gepijpt en hebben we het afgemaakt met het amazone standje. Dit laatste was een waar genot; ik heb haar moeten afremmen, omdat het me iets te heftig werd. Nadat ik me hervat had werkelijk heerlijk klaar gekomen. Nice!

Commentaar

Ben zondag bij Simone geweest, ze heeft een beetje een Amsterdams accent maar komt uit Slowakije, ze is lief en je mag overal aanzitten.. Ze pijpt heerlijk, lang en diep,en zelfs als je klaarkomt pijpt ze nog lekker door..
                                      Heb haar moeten vragen om te stoppen..Ze pijpt op Ibbi- niveau..
                                      Ze ziet me zeker snel terug..

Commentaar

was gister ook bij Simone geweest!!!! wat een Lieve mooie zachte meid en leker spontaan....
                                        echt een ervaren vrouw.....wat een mooie billen heb ze.
                                        en heb speciaal gevraagd om een goeie olie-massage...!!!! waaauuwwww da heb ik geweten...

Commentaar

Ik ben woensdag avond bij Simone beland.

Had haar in het verleden ook al eens bezocht en recent met een trio met monique.

Wat mij aan een eerder bezoek aan Simone al opviel is dat deze dame heel erg lief is en er echt probeerd een feestje van te maken.
                                          Weet net of het aan de wederzijdse klik ligt of de juiste chemie hebt samen?
                                          Met sommige heb je dat nu eenmaal wel en met ander niet.
                                          Simone hoort daar zeker bij in mijn lijstje!

Ik kwam binnen op de koude avond naar boven gegaan had ik al gelijk een heerlijk uitzicht op haar mooie billen dat begon toch al heel erg goed
                                          Nadat we wat gebabbeld hadden (wat wel relaxt was) de financiele kant afgehandeld en lekker naakt het bed op samen.
                                          Simone heeft me heerlijk gepijpt , gestreeld, gezoend overal, en om mij gevoel te beschrijven was het wat mij betreft een echte GFE
                                          Heerlijk muziekje op en om dan zo teder en met veel gevoel overal gekust, gepijpt te worden inclusief het strelen was super! Het was een zeer relaxte sfeer en ik had bijna mijn cd al 2 x volgespoten maar hield het steeds net op.
                                          Was zelfs tijdens dit alles van plan om het dan maar te laten komen en het later nog eens te proberen maar ik had eigenlijk niet genoeg tijd dus vandaar toch maar ff ingehouden.
                                          Afijn het pijpen duurde zeker 15-20min ongekent en lekker diep en zonder handen. Geen enkele keer de handen gebruikt dus echt super complimenten daarvoor simone

Ze kwam na die tijd heerlijk rustig op me zitten en terwijl we elkaar VOL in de ogen aankeken bereed ze me heerlijk relaxt. Omdat ik al bijna 2x het cd had volgeschoten hield ik het nu echt niet meer dus na een min of 5-6 spoot ik met grote explosie het cd vol terwijl ik haar heerlijk tegen me aantrok. Voor mijn gevoel was het een van de langere klaarkom momenten en het duurde zeker wel 30seconden zo bleven we nog ff liggen en knuffelen heerlijk was dat.
                                          Na 1-2 min stond ze dan toch op om mijn cd af te doen en mijn pielemans mooi schoon te maken.
                                          Wat een service!
                                          Daarna heeft Simone zich uitgebreid gewassen wat er wel handig uitzag hoe ze dat deed met de wasbak interresante techniek maar goed wel proper meisje dus.

Ik vond het een top avond en stond na een 30-35min weer zeer voldaan in de kou buiten.
                                          Ik had het nog stik heet en tot ik thuis was (10 min rijden voor mij) bleef ik het nog gloeiend heet houden

Al met al een lieve, mooie, propere verschijning of ze dit leest weet ik eigenlijk niet maar als het zo is ;
                                          "Simone bedankt,je bent een topper tot snel weer" !!