Mylène (Bul), Eindhoven, Baekelandplein 09

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mylène (Bul), Eindhoven, Baekelandplein 09

Mja,

Mijn derde ervaring wil ik ook wel graag even met jullie delen. Kon de dame in kwestie nergens terugvinden op het forum dus ik dacht laat ik de proef maar op de som nemen en vanmiddag ben ik er naar binnen gehuppeld.

Ze zit er dagelijks zo vanaf een uurtje of 11/12, zit op de rechter stoel en kijkt je altijd uitdagend en ondeugend aan. Het lijkt me dat ze vast wel vaker bezoekers van dit forum naar binnen kijkt. Ben dus ook benieuwd naar jullie ervaringen. Desalniettemin ziet ze er vanaf de buitenkant iets knapper uit dan ze daadwerkelijk is (vind ik). Ze is een Bulgaarse van 25 lentes jong, heeft heel donker haar, tegen zwart aan, mooi getinte huid, slank maar haar twee grootste pluspunten zijn haar cupjes C die mooi verpakt zitten. Gezien de perfecte vorm als ze losgelaten worden vermoed ik een beetje hulp van siliconen, maar niet opvallend.

Anyway, ik werd ontvangen met een kus op de mond en ik heb standaard p+n afgesproken. Voorstel tot beffen liet ik even achterwege wegens het uitblijven van een hormonale boost. Boven aangekomen was ze al snel uit de kleren en kon ik haar eens goed bekijken terwijl ik mijn kleren uitdeed. Grote plus nogmaals: heerlijke mango's, slanke body. Iets minder (geheel persoonlijk overigens!): geen lekker steekkontje en vrij aanwezige lipjes aan de onderkant.

Nou, om een lang verhaal kort te maken: Ze nam de tijd voor het opwarmen, veel minder tijd voor het pijpwerk (kleine minuut, duidelijk minder goed dan mijn vorige dame) en vervolgens verschillende standjes uitgeprobeerd. Ze spreekt vrij gebrekkig Engels dus dat maakte het niet veel makkelijker. Ze compenseerde dat dan wel weer met veel knuffel- en oppervlakkig kuswerk, ondertussen lief lachend en geil kijkend.

Uiteindelijk op z'n doggies afgemaakt waarbij ze mij vertikte aan te kijken in de spiegel. M'n visjes zwommen prompt allemaal een stukje terug dus dat was even een kleine afknapper voor mij.

Over de hygiene kan ik alleen zeggen dat ze zich niet heeft gewassen in mijn bijzijn, dus...? Ik hoefde het volgens mij ook niet ik heb het uit beleefdheid maar wel even gedaan.

Over het algemeen een lief meisje maar niet voor herhaling vatbaar voor mij. Wel heerlijke boobs, had ik dat al gezegd?

Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Miriëlla (Bul)(voldoende)

Ik ben nu 3x bij deze dame geweest, maar ik vind het echt een supertje Bij mij heeft ze zichzelf wel alle keren gewassen en alles smaakte prima This een echte knuffelkont en vooral geen klokkijker (de laatste keer ben ik een uur binnen geweest voor de standaard prijs van P+N). Zoenen was de eerste keer redelijk oppervlakkig.. 2e en 3e keer ging ze wat meer los

Kheb haar 2x klaar laten laten komen, of het echt was? Dat weet je nooit zeker, maar gezien de voelbare vochtigheid (zonder glijmiddel) en die glimlach op haar gezicht weet ik het haast zeker (ze wilde ook niet stoppen )

Enige minpuntje is de communicatie (erg gebrekkig Engels), maar met een knipoog en een glimlach kom je heel ver soms Nogmaals, ik vind het een toppertje, mij ziet ze binnenkort weer terug

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Miriëlla (Bul)(voldoende)

vandaag haar eens een bezoekje gebracht.
      Wat een lieve meid, ze blijft nog een maand zegt ze.

Echt een mooi figuur, als je haar bij het raam ziet staan zou je niet zeggen dat ze zo'n mooie C-cup heeft, die overigens volledig naturel is

gekozen voor standaard, ze begon met lekkere korte massage met haar borsten over mijn boven/onderlijf en daarna lekker mogen beffen
      lekker standjes gedaan en ze doet volop mee, geniet er zelf ook van
      en ze neemt hem diep, haha
      Kussen beetje oppervlakkig, maar je merkt dat ze wat losser wordt. Paar keer echte tongzoen.
      nog even lekker gekletst nadien en samen heerlijk gewassen.

Ga ik zeker terug

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Miriëlla (Bul)(goed)

Ruim een jaar en een stuk of vier bezoekjes later ga ik mijn recensie even updaten. Vanmiddag weer bij Mylène geweest (want zo heet ze dus) en weer een geweldige tijd gehad. Ik vind het inmiddels the sweetest girl on the block want sweet is ze in alle opzichten Altijd vrolijk en lief lachend als je langs loopt, lief als je mee naar boven loopt en lief als je met haar op haar bed belandt. Ze houdt ervan om je te strelen en te huggen hetgeen aardig bijdraagt aan een GFE.

Verder heeft ze een geweldig lekker strak slank lijf en een paar superborsten, m.n. qua vorm. Ze neemt alle tijd voor je en elke keer als je terugkomt wordt ze closer naar mijn idee. Het is één van de weinige meiden op het plein die niets extra's vraagt voor een likbeurt en dat vind ik sowieso top. Met zoenen is ze heel voorzichtig en hangt gewoon van de persoon en het moment af denk ik, het is niet dat je dat als optie erbij kunt nemen. Ik zou zeggen doe je best er maar voor

Hoe dan ook is Mylène flink in waardering gestegen bij mij!

Oh ja, en zowel vóór als na de daad flink gewassen

@Mod: s.v.p. naam aanpassen

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Mylène (Bul)(uitstekend)

Ben net terug van het plein.
          Aan de hand van deze site had ik de keuze laten vallen op Mylène of Simone. Ze waren alle twee aanwezig.
          Mijn keuze viel op Mylène ik vond dat ze er iets beter uit ziet. Ieder zijn smaak natuurlijk.
          Boven afgesproken voor €50,- pijpen & neuken. Zij was snel uit de kleren, bij mij duurde het wat langer, ik had dan ook iets meer om uit te trekken. Zij waste zich aan de wastafel en dat deed ik zelf ook maar hoewel dat van haar niet echt hoefde.
          Samen op bed heerlijk een tijdje liggen strelen en praten. Ze is echt een lieve leuke meid met een heerlijk lekker lichaam.

Na een tijdje, mijn jonge heer was al lange op sterkte deed ze er een rubbertje om en begon te pijpen. Dat was echt wel lekker. Jammer dat ik het niet kon zien in de spiegel haar haar hing er telkens voor. Intussen heb ik haar lekker overal gestreeld inclusief haar poesje. Na ongeveer 5 minuten ging zij op bed liggen en ben in haar geschoven met de grote jonge heer. Dat zat echt lekker. Ik wilde nog over gaan op doggy style maar het ging zo lekker dat ik na ongeveer 10 minuten lekker klaar kwam. Ik bleef nog eventjes in haar om na te genieten. Dat zijn toch lekkere momenten als je na het komen niet meteen eruit moet.

Daarna schoon gemaakt en gewassen aangekleed en voldaan naar huis.
          Dit vraagt naar meer.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Mylène (Bul)(uitstekend)

Gisteren deze beauty weer bezocht en wat heb ik ze gemist!!!!!

Weer een fantastische sessie gehad. Geweldig, wat kan je met haar ongelooflijk lekkere sex hebben; ze is gewoon briljant! Nooit geen gehaast, lekker relaxed kletsen en knuffelen; en je wordt er zeker niet weer snel uitgewerkt.
            Ik heb lekker met haar poes en ongelofelijke mooie borsten zitten spelen, vervolgens ging het rubbertje om de jongen heer en is ze lekker op me komen zitten. terwijl ze me diep in mijn ogen aankeek na 10 minuutjes lekker klaar gekomen.
            Daarna gewassen en na 40 minuten stond ik weer buiten en ben voldaan naar huis gegaan.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Mylène (Bul)

Heren,

Recensies van één of twee regeltjes tekst zijn van geen enkele waarde en zullen dan ook spoedig gewist worden.

Een ervaring met een dame mag wel iets meer zijn dan twee regeltjes tekst en een ingevuld recensieformulier.

Groet,
              Krukkie
              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Afgelopen week ook bij deze dame geweest.In eerste instantie niet voor haar gekozen,maar Isabella die ik eigenlijk had willen bezoeken was er niet en vanwege de goede rec.hier voor Mylene gekozen en dat was een schot in de roos!
                Ik was bijna voor het uiterlijk van Eva gevallen,maar gelukkig herinnerde ik me de niet te beste rec.van haar en zo voor haar buurvrouw gekozen.

Ze neemt heerlijk de tijd en even dacht ik nog dat het niks werd,zo rustig ging ze te werk.Ze kuste m'n lichaam overal en na best een tijdje vroeg ze of ze me mocht pijpen.Yes,natuurlijk! Ook dat ging heerlijk rustig en lekker waarbij ik ook haar gleufje mocht likken.Na weer een poosje waar ze me heerlijk verwende met haar mondje vroeg ze welk standje ik wilde en begon in cowgirl,daarna lekker stevig in doggy waarbij ze ook mij neukte,heerlijk!

Toen ik bijna ging klaarkomen,haar gevraagd om me weer lekker af te zuigen wat ze dan ook met plezier deed.Ik hoorde dat Eva in de tussentijd al 2 klanten had afgewerkt en ik was nog niet eens aangekleed!Maw.,je kan zien hoeveel aandacht Mylene geeft aan haar klanten.

Herhalingsgevaar;zeer groot!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door AndréP
                  spontane en gezellige meid; doet echt haar best om je te plezieren
                  Volledig mee eens. Heb haar zondag bezocht rond een uur of 4. Ik viel in eerste instantie niet zo voor haar wat mannelijke gelaatstrekken maar haar super figuur en enthousiasme trok me over de streep. Ze was meteen erg aardig en spraakzaam. Gekozen voor standaard met standaard prijs. Staande lichaamsverkenning werd erg gezellig met wederzijds knuffelen, strelen en kneden. Pijpen deed ze super en lekker lang. Vervolgens blijven staan en zij op de knieen op bed voor me. Geweldige wip beleefd waarbij zij lekker meedeed en de indruk gaf het lekker te vinden. Uiteraard is dit een act maar dat doet ze goed. Ik doe altijd een beetje verlegen, vinden ze vaak wat aandoenlijk en zo krijg je meer voor elkaar. Na het komen nog wat nagenoten en wat knuffeleln, strelen e.d. Werd er in ieder geval niet meteen weer uit gewerkt. Ze bleef knuffelig en zoenen geven. Super dame die weet hoe het hoort. Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Vanmiddag bij Mylene geweest, ze was weer terug van vakantie. Ze zag er weer geweldig uit met haar mooie setje,zwart. Ze zit altijd rechts in de kamer. Ik kom er al een behoorlijke tijd dus zodra ze mij zag sprong ze op en deed open en naar boven. Ze deed direct haar setje uit en gaf mij een kus, een zoen op de mond wil ze nog steeds niet, kussen is geen probleem. Beetje bijgekletst terwijl zij mijn penis aan het strelen/knijpen was. Toen de pijpbeurt, heerlijk duurde wel 10 min.Zacht hard veel variatie, ik genoot(doe ik altijd bij haar). Ze vroeg om te fucken, welk standje(doet ze altijd uit beleefdheid), de ligstand met de benen omhoog. Ze doet condoom om en dan met glijmiddel(ze doet er altijd zoveel op).Hebben anderen daar ook ervaring mee. Ik heb het gevoel dat ik haar daardoor minder voel. Lekker op en neer in haar vagina, ze voelt wel vaak of het condoom nog wel goed zit. Maar goed het was lekker om met haar bezig te zijn. Hield mijn penis wel hard maar geen hoogtepunt, dan maar de doggystand(vaak bij mij succes). Vind ik altijd geweldig, ik voel haar sterker en kijk naar haar anus, anaal wilt ze niet. Stevig en zacht wissel ik af, ze zoek ook de juiste positie waardoor ik het beter voel, na een tijd kwam de ontlading, was heerlijk en ze was blij voor mij. Ze haalde het condoom eraf en maakte mij schoon, daarna gewassen, dat deed zij ook, ook voor het vrijen. Was weer een heerlijke tijd, aankleden kletsen en betalen, kusjes en tot de volgende keer.

Commentaar

Het is al weer een tijdje geleden dat ik bij haar ben geweest. Hoge verwachtingen weer, ik kom er al een paar jaartjes. Gelukkig was ze aanwezig, ze herkende mij zoals altijd, kwam direct overeind en hup naar boven. Ik direct genieten van haar mooie lichaam. In de kamer kleed ze zich direct uit en kwamen haar mooie borsten met heerlijke tepels weer te voorschijn. Snel heb ik mij uitgekleed en het bed op. Even bij kletsen terwijl zij mijn penis aan het bewerken is en ik haar borsten aan het kneden bent. Na een tijdje begon ze, met condoom, mijn penis te zuigen, dat ze altijd lang en goed doet, maar in de tussentijd wil ze nog steeds niet dat ik haar ga beffen. Jammer. Vingeren wil ze ook niet alleen maar aaien. Na langdurig pijpen het eerste standje, zij op de rug op bed en de benen omhoog, ik staand klaar om haar te penetreren. Heerlijk, diep,snel,langzaam en draaiend in haar. Ik krijg niet echt het fijne gevoel, waarschijnlijk door het glijmiddel of de houding, na kleine 10 min een andere stand. De doggystand op bed. Weer mijn penis ingesmeerd en hup erin. Nog een diepere penetratie en kijken naar haar anus die een beetje opengaat, heerlijk gevoel, na een minuutje 10 begin ik te koken, ik pak haar billen stevig vast en begin steeds sneller en harder te neuken, fantastisch gevoel geeft dat toch weer, ik ben kapot nadat ik mijn zak had leegspoten. Het was weer geweldig, jammer vind ik wel dat ik haar nog steeds niet mag tongzoenen, als ik dat probeer wordt ze boos, op de wang kussen mag ik zoveel als ik wil. Nog even gekletst schoon gemaakt, flink kussen en tot de volgende keer. Ik kijk er nu al weer naar uit en ga ik weer iets anders proberen

Commentaar

Gisteren Melyne bezocht, verheugde mij weer op een fijne beurt. Ze was er gelukkig, niet voor niets gekomen. Ze zag mij, maar deed niet met zoveel enthousiasme de deur open. Ze groette en wij gingen naar boven terwijl ik haar strakke kontje bekeek. Ik kreeg er al zin in. Wij kleden ons snel uit, zij waste zich, ik ging op bed liggen en probeerde wat te kletsen, maar erg veel praten deed ze niet, ik kom er al een aantal jaren maar ik weet eigenlijk niet veel over haar, ze laat weinig los over haar leven in Bulgarije. Ze probeerde mijn penis alvast stevig te krijgen, dat ging moeizaam omdat ze het niet met passie deed. Toch gepijpt, dat was een lange sessie, was lekker, in de tussentijd ik haar borsten masseren, ze heeft lekkere tepels maar te lang eraan komen vind ze niet fijn. Na de pijpbeurt een neuksessie zij op de rug liggen benen omhoog en ik staand ervoor, lekker diep penetreren, maar echt klaarkomen is altijd moeilijk bij haar omdat ze niet echt mee doet en vaak aan het condoom zit te prutsen. Na minuutje of 10, doggy, maar ik kreeg mijn penis niet meer hard en zij deed haar best niet en als je er wat van zegt wordt ze boos. Dan maar hand zonder condoom, na wat aanwijzingen kwam ik klaar, was wel lekker. Ik baalde, had ook geen zin meer om te kletsen, schoonmaken betalen en kusjes en wegwezen. Ik kom er te lang denk ik, de volgende keren op pad naar een andere neukmaatje.

Commentaar

ik kan geen recensie meer toevoegen, maar vandaag wel weer een heerlijke tijd gehad.
                          We kennen elkaar al lang, maar een tijdje niet meer bij haar geweest.
                          Het was weer heerlijk, ze had alle tijd voor mij als klant. Doet lekker mee tijdens de sex en in erg actief met pijpen en pleasen. Zeker geen klokkijkster.
                          Een mooie wandelervaring om het jaar mee af te sluiten

Commentaar

Afgelopen maandag Melyne weer bezocht, was er een tijd niet geweest. Ze was een beetje boos waarom het zo lang geduurd heeft. Ze kuste heel enthousiast, deed de kleren, snel uit, kletste wat en begon mij te strelen over de gevoelige delen. Ik kreeg het gevoel dat ze er zin in had, ze gaf haar lichaam makkelijk vrij en ik kon over haar anus en schaamlippen aaien, terwijl ze dat niet vaak toelaat. Na een tijdje was mijn pik ook hard genoeg om er een condoom om te doen voor een pijpsessie. Dat doet ze altijd heerlijk relax en langdurig, ze heeft daar echt zin. 10 minuten pijpen is een genot. Daarna moet ik altijd zeggen wat ik wil, terwijl het wel eens haar wil laten beslissen, ging voor de mooie stand man onder vrouw boven, kon ik haar borsten voelen en kneden, was zeer ontspannen, kreeg niet de erectieneiging vandaar daarna doggy, mijn favoriet. Ik vind het fijn haar kutje te zien en mijn stoten in haar kut. Ik voel het bij haar altijd na een tijd langzaam komen dan worden de stoten krachtiger en zij kreunt mee. Dan komt de explosie en kreunen wij allebei en zijn wij blij dat het weer gelukt is. Even relaxen, schoonmaken, kletsen, betalen en kusjes en met een tevreden gevoel weer huiswaarts. Ik ga volgende week weer op bezoek.

Commentaar

Vanmiddag bij mijn vriendin geweest. Ze was gelukkig vrij. Toen ze mij zag direct opgestaan en enthousiast de deur open gedaan. Dat geeft al een fijn gevoel, is belangrijk voor het vervolg. Ik kom er regelmatig en wanneer ze niet blij is heeft dat een gevolg op mijn gevoelens. Boven gekomen eerst kussen en uitkleden wassen en praten terwijl zij mijn penis aan het strelen,masseren is. Dan na een tijd pijpbeurt, doet ze altijd fijn en lang, ik doe intensief mee om het gevoel te versterken. Na minuut of 15 cowgirl stand, flink stevig op en neer, geeft heerlijk gevoel en kan ook haar borsten masseren. Mijn penis blijft goed stijf, maar een erectiegevoel krijg ik niet, na minuutje of 10 doggy, mijn favoriet. Kan ik lang bij haar doen want duurt een tijd voordat ik hoogtepunt krijg. Ze doet lekker mee en ik zie dat haar kut lekker sappig is. Ze pak af en toe mijn ballen dat vergroot het genot. Na een behoorlijke tijd voel ik het hoogtepunt komen, heerlijk. Allebei gelukkig dat het zo fijn was. Ze maakte mij schoon gewassen gekletst aangekleed en betaald, vele kusjes en tot de volgende keer

Commentaar

Gisteren bezocht na een lange vakantie van Mylene. Ze was goed gestemd, beetje gekletst en in de tussentijd maakte ze mijn pik lekker hard. Lekkere pijpbeurt, vind ik prima. Behoorlijk lang, was genieten. Daarna staand geneukt met de benen omhoog tegen mij aan, lekket diep en rustig op en neer. Na lange tijd doggy, kon goed diep gaan Mylene vond het allemaal heerlijk, dat stimuleerde mij enkreeg dan ook mijn hoogtepunt, heerlijk, wad leeg. Goede sessie, goede klik, ontspannen en fijngepraat. Zeker voor herhaling

Commentaar

Gisteren bij Mylene geweest, ik had zin in fijn neukpartijtje, met goede voornemens naar binnen gegaan. De vorige keer was het fijn, maar bij binnenkomst kreeg al een argwanend gevoel of het wel fijn zou gaan, kreeg geen kus en ze was niet echt enthousiast, terwijl ik er toch al lang kom. Maar toch met enig optimisme uitgekleed terwijl zij zich waste. Op bed geprobeerd een beetje te praten maar in de regel zegt ze niet veel over haar zelf, in de tussentijd werd mijn penis stijf gemasseerd, condoom erom en pijpen maar, dat doet ze voor mij wel lekker, niet echt diep maar wel op de gevoelige plek, minuutje of 10. In die tussentijd wil ik haar borsten voelen zoals altijd en haar kutje aaien, maar kreeg het gevoel dat ze er niet veel zin had, dat heeft ze wel vaker, ze wil laten voelen dat zij het bepaalt. Daarna standje, zij op bed liggen, benen omhoog tegen mijn schouders en ik staand erin, vind ik een heerlijke stand, lekker diep, maar door mijn negatieve gevoelens kon ik niet het ultieme gevoel krijgen, dan over op doggy, ook lekker diep gaan en genieten van haar kutje. het lukte mij niet klaar te komen dan met de hand laten afmaken, dan was op zich wel een geweldige ontlading, het vloog met behoorlijke kracht de kamer in, jammer dat het niet afgemaakt kon worden in haar. Daarna de standaard dingen, betaald, kus beneden en tot volgende keer. Zijn er mannen die ook deze ervaring hebben dat ze niet alles mogen doen en dat ze ontstemd is.

Commentaar

Woensdag Mylene bezocht ze stond te wachten op een klant rechts, die klant was ik. Was benieuwd hoe het zou gaan,de vorige keer was ik ontevreden, maar zij blijft mij aantrekken. Ze was enthousiast, boven direct kussen, kleedde zich snel uit, zodat ik kon genieten, doe ik al jaren bij haar. Daarna op bed eerst gepraat, ze was behoorlijk op dreef, over fitness. Daarna landurig ge pijpt en toen lekker geneukt zij liggend ik staand, heerlijk vind ik dat, lekker diep. Het condoom en het glijmiddel zorgt er vaak voor dat ik mijn hoogtepunt niet haal maar daardoor kan ik langer neuken en zij vindt het goed. Toen maar weer doggy ook lekker en lang ook hier zoeken naar het ultieme gevoel, ze deed haar best, toen met de hand zonder condoom afgemaakt, was ook heerlijk, geweldige explosie soms nog heftiger dan wanneer ik in haar klaar kom. Heerlijke sessie, ze gaat 10 aug. voor 2 maand weg, jammer, moet ik mijzelf bevredigen

Commentaar

Gister nog bezocht, was een unieke ervaring. Ze gaat vandaag op vakantie naar haar familie in Bulgarije zei ze me. Ze komt in oktober terug, nog even geduld dus.

Topvrouw! Super relaxt en geen moment van haast kunnen ontdekken.

Commentaar

Mylene weer bezocht, ik kan er moeilijk zonder ondanks dat ik niet altijd klaar kom in haar. De eerste week en de tweede week van december bezocht, allebei de keren met de hand klaar gekomen. Melyne zit altijd rechts in de kamer te wachten en als ik kom is ze direct blij en kom ze mij halen en gaan wij naar boven en krijg een kus. Ze kleedt zich snel uit en gaat zich wassen, ik heb mij van tevoren gewassen. Haar lichaam is mooi, vooral haar middelgrote borsten met goeie tepels. Ze mag wel wat dikker zijn. Na kletsen begint ze te pijpen, ik probeer standje 69 maar dat vind ze niet altijd fijn, ik pak haar dan maar bij de billen en streel haar aan de binnenkant ervan. Pijpen doet ze langdurig, ik vind het fijn. Na een minuutje of 5/10, kijkt ze mij vragend aan ik of wil neuken, dat wil ik natuurlijk. Standje zij liggend benen omhoog naar achteren en ik erin. Voordat het zover is moet ze het condoom tig keer goed doen en dan een grote hoeveelheid glijmiddel, ik denk teveel waardoor ik het niet goed voel. Andere meiden doen minder en dan kom ik wel klaar alleen dan ben ik er maar 15/20 min. Ik ga diep in haar, zoekend naar de gevoelige stand, in het begin gaat het wel lekker, maar na minuut of 5 wordt mijn pik slapper, gaat ze hem nog een keer hard maken om weer te proberen, met weer veel glijmiddel. Na verloop van tijd ga ik over op de doggystand, vind ik heerlijk en kijk ik naar haar kutje en naar mijn ritmische bewegingen in haar, gaat lekker diep. Na minuut of 10 stop ik en ga ik over op hand af trekken, dat kan ze goed, ik kom klaar na een minuut of 5, het spuit eruit zo goed doet ze het en ze geeft mij een kus. Ik blij dat het allemaal weer gelukt is en ik met een fijn gevoel naar huis kan, wij maken ons schoon, ik betaal wij geven elkaar een kus en tot de volgende keer.

Commentaar

Eens een keer bij deze jongedame geweest. Korte recensie, maar hoef je ook weinig over te vertellen.

veel knuffelen, heerlijk praten, strelen, kusjes en goede sex. Neemt de tijd voor je als persoon en ziet je niet als klant. Herhalingsgevaar groot!