Maya (Pol), Eindhoven, Baekelandplein 24

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maya (Pol), Eindhoven, Baekelandplein 24

Rond 10.00 uur was ik op het Baekelandplein, was nog niet veel te doen, meeste kamers waren nog met rolluiken afgesloten. Kwam langs raam 20 en zag een knappe blondine zitten. Even polshoogte gaan nemen, deur open in het halletje haar aangesproken met wat er mogelijk was. pijpen en neuken 50 euro. Gevraagd aan haar of ze zonder pijpt, helaas niet mogelijk is gezonder voor ons beide vertelde ze. Maar weer vertrokken en verder mijn ronde gedaan op het plein. Nog een keer of twee langs hetzelfde raam gelopen toen ze me wenkte. Ik weer naar binnen en vroeg of ze nu wel zonder condomm wilde pijpen. Ze zei nee, maar ins mijn oor fluisterde ze 20 euro extra, maar dit mocht haar collega niet weten. Ze was vandaag voor het eerst in Eindhoven, had daarvoor in Den Haag gewerkt. Ik met haar naar boven, heeft mij lul lekker gewassen en ben ok het bed gaan liggen. Ze pijpte lekker langzaam en diep, naar enkele minuten vroeg ik of ze wilde stoppen wat anders zou ik in haar mond gaan spuiten. Wilde even lekker vrijen, maar helaas kreeg ik alleen een zoen, ook mocht ik helaas niet beffen. Na wat gestreeld te hebben condoom erom en kwam ze boven op mij zitten. Het duurde niet erg lang voor ik mijn kwakkie in het condoom deponeerde. Leuke knappe meid. Jammer dat ze niet van vrijen en beffen houdt. Maar wie misschien de volgende keer.

Rudolpho

Re: Eindhoven, Baekelandplein 20, Maya (uitstekend)

Vandaag weer eens genoeg gespaard voor een bezoekje aan een dvp.
    Het werd de lekkere poolse maya,ik zag haar wel meteen zitten met haar blonde haar en lieve lach.Vond het heel plezierig,heb nog eens bijbetaald om langer door te gaan.
    Uiteindelijk vond ik het heel geslaagd,jammer dat we mekaar niet zo heel goed verstonden,een praatje hou ik wel van.
    In elk geval ga ik nog wel eens terug
    If we live to tell,we can lie about it!

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 20, Maya (uitstekend)

hier de recensie
      If we live to tell,we can lie about it!

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 20, Maya (Pol) (goed)

ben gister ook bij haar geweest is veel mogelijk als je dat vraagt

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 20, Maya (Pol) (goed)

met vlagen komt ze steeds weer terug naar hier
          vandaag ook maar eens langsgegaan.
          Was wel lekker, maar beetje afgewerkt zal ik maar zeggen.
          Gericht op snel klaar en weer naar buiten.
          Heeft echt meer dan een B cup trouwens en een dolfijntje op haar li borst

geen herhalingsgevaar voor mij

Commentaar

Eindhoven, Baekelandplein 10, Maya (Roe)(uitstekend)

Op nr 10, linkerstoel zit sinds deze week een nieuwe (Roemeense) dame. Zat eerst in Utrecht, goede ervaringen mee, naam helaas vergeten. Waren beide verrast elkaar hier terug te zien. Blijft vooralsnog een maand

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 10, vergeten(uitstekend)

is een oude bekende op BP.
              Heeft tattoo op haar linker borst, zijn al meerdere recensies van Krukkie.
              Kom ff niet op haar naam. Zit nu naast Kitty die ook al diverse plaatsen heeft gehad.
              Ben er zelf voor de vakantie nog geweest, zal zoeken naar haar naam en evt bericht nog aanvullen
              Kan binnenkort samengevoegd

Maya begin plaats nummer 20 en vele andere nummers zijn daarop gevolgd

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Maya (Pol)

Maya nu gespot op Nummer 19. Flinke, grote tepels heeft ze WOW, flinke ketsers waar je aan mag zuigen. Ze zegt dat ze van Hongarije/Budapest komt, dit voor wat het waard is. Aardige dame, houd ook van een babbeltje wat ik prettig vind. 4 Standjes gedaan. Ze heeft een mooi bruin kleurtje nu van de zon. En haar mooie blauwe ogen mogen er ook zijn.

Noot mod: privé kenmerk eruit gehaald en huisnummer aangepast.

Commentaar

Vanmorgen ben ik maar eens bij Maya op bezoek gegaan omdat mijn favorieten nog niet aanwezig waren. Ze trok mijn aandacht met een lieve lach. Het was een beetje "standaard", met eerst een pijpsessie, die ze op mijn verzoek nog wat langer doorzette. Daarna heb ik haar op de hoek van het bed in 2 standjes (missio en doggy) geneukt en ze heeft het tenslotte met een handjob afgemaakt. Het geheel was niet super (vingeren was niet toegestaan, zeker geen GFE), maar misschien komt dat bij een volgend bezoek. Ze is wel aardig, ziet er redelijk lekker uit, is geen klokkijker en spreekt inmiddels redelijk Nederlands.

Commentaar

Maya zit al weer een tijdje op 24 rechts

Commentaar

Is Maya nog steeds aanwezig?
                      It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Dat is toch die dame met die tattoo op haar borst. Ja ze zit nu op 18 op de plaats van Carla.
                        Laatst gewijzigd door Krukkie; 10-07-18, 16:15. Reden: privéinfo eruit gesloopt

Commentaar

Aan het werk...
                        X