Krisztina (Hon), Eindhoven, Baekelandplein 12

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Krisztina (Hon), Eindhoven, Baekelandplein 12

Allereerst gezegd dat ik heb gezien dat er een ander topic actief is met dezelfde naam, alleen ander huisnummer. Ik heb dit Topic gelezen maar volgens mij gaat dat toch echt over een andere dame, terwijl deze waar ik het over heb ook Christina heet en uit Hongarije komt... Vorige week en vandaag bij haar geweest maar dat was me het bezoek wel zeg... Christina is volgens mij rond de 35, weet ik niet zeker, maar ziet er hartstikke goed uit. Mooi figuur, lang zwart haar en grote borsten, ik denk D cup. En wellicht nog beter nieuws voor de medewandelaars hier... ze pijpt zonder! Nou ben ik daar niet zo'n voorstander van gezien de hygiene en omdat ik een beetje bang ben om in haar mond te komen maar wellicht een tip? Sex is hartstikke goed, ik heb haar in doggy geneukt, met uitzicht op haar mooie lijf en tijdens de sex laat ze ook zo'n beetje alles toe. Is voor mij ook erg lastig om lang vol te houden... Enige nadeel is dat ze vrijwel geen nederlands en engels spreekt en dat de hygiene misschien wat te wensen over laat... Maar indien je hier geen probleem van maakt een top dame waar ik hopelijk nog vaak terug zal komen!

Re: Eindhoven, Baekelandplein 12, Christina (Hon) (goed)

Vandaag ook bij deze goedlachse Christina geweest. afgesproken voor P+N met beffen. Niets is haar te dol en ze laat alles toe behalve anaal.
    Pijpen doet ze heel lekker met afwisseling diep en alleen je eikel en snel en langzaam. En dit geheel zonder condoom. Tussendoor stop ze regelmatig om ff te tongen en haar borsten te laten likken

Daarna heb ik haar langdurig mogen beffen waarbij ze regelmatig lag te schokken. Nep of echt laat ik in het midden maar ze werd er wel nat van.

Toen we overgingen naar het neuken merkte ik dat zonder blijkbaar ook geen probleem zou zijn. Dat ging me echter iets te ver en heb hem lekker in laten pakken. Lekker op hondjes geneukt waarbij mede door het mooie uitzicht ik het niet al te lang volhield en vlot het jasje vulden een vinger in haar kont was daarbij weer geen probleem.

Kortom lekker geile sex waarbij veel kan en niet op de tijd gelet wordt met als min punt, en daar denk je door de geiligheid pas achteraf aan. Je weet niet wie net z'n zaad geloost heeft in de kut die je ligt te beffen.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 12, Christina (Hon) (uitstekend)

Vandaag bij Christina geweest, vroeg aan haar welke dagen ze werkt. Zij vertelde dat de elke dag vanaf een ur of 13.00 uur werkt.

Met haar naar boven toe, uitgekleed en meteen het bed op. Christina begint meteen zonder condoom te pijpen, na enkele minuten moest ik haar onderbreken anders kwam ik al klaar in haar mond. Toen lekker gevreeen. Zij weer aan het pijpen geslagen en ik haar aan het beffen. na enkele minuten gestopt met beffen. Zij op haar rug en ik voor haar grotje en maar kloppen met mijn lul tegen haar lippen. Toen hij ervoor zat duwde ik hem er in (nog steeds zonder condoom). Zij zei o no en begon te kreunen, voor mij het tekenen dat ik door kon gaan. Heerlijk klaar gekomen en ben nog even op haar grote borsten blijven liggen, Ik dacht dat wordt flink betalen, maar na afloop zei ze 50 euro.. Haar bedankt en gezegd dat ik weer snel zal terugkomen. Leuke ervaring.

Commentaar

in één woord geweldig, wat ze doet en wat er allemaal mag ;-)
        lekker tongen, beffen, rimmen, pijpen en neuken.
        pijpt idd zonder, heerlijk.
        September gaat ze voor vakantie weekje naar Hongarije, daarna weer terug.
        Maar ik ga voor die tijd nog een keer, op zeker!!

Ik wijd niet te veel uit, maar het was heeeerlijk.
        Hygiène goed en mondspoeling etc gebruikt.
        Nadien alles weer gewassen dus geen probleem.

Commentaar

Gisteravond bij Christina geweest. Kom al jaren op het plein en dit was de eerste keer dat little johnny zonder gepijpt werd daar. Ze ging lekker te keer en ook mijn ballen werden niet vergeten. Ook haar vinger verdween in mijn butt wat ik altijd wel kan waarderen. Na een tijdje bezig te zijn geweest, waarbij ze me lekker geil aankeek, pakte ze hem in en ging om mij zitten. Een lekker uitzicht met die boobs van d'r waar ik met volle teugen van genoot.
          Al met al duurde het niet lang. Daarna nog ff gebabbeld en weer naar huis gegaan. Moet wel zeggen dat Christina en Krista zusjes zouden kunnen zijn.

De discussie en opmerking dat dit een "wandelende soa magneet' is, neem ik voor lief. Bij een ONS vraag ik ook niet van wie ze de milkshake heeft weggeslikt de avond ervoor...

"Walk on.."

Commentaar

roy 1984

Neem de het recensieformulier door dan weet je hoe ze eruit ziet.

zie het voorbeeld hieronder.

je vind dit als je op het blauwe recensieformulier klikt.

Groet,

Wandelaar 2880

Naam: Christina (Hon) Haarkleur.: zwart
            Leeftijd: 34 - 37 Kleur ogen: bruin
            Adres: Baekelandplein 12 Cupmaat: D
            Nationaliteit / uiterlijk: Oost-Europees Tatoo: ja
            Geslacht: vrouw Piercing: ja
            Van welke diensten gebruik gemaakt (met beoordeling)
            Intiem (mc) goed Overige diensten- Zoenen
            - Erotische massage
            - Beffen
            - Deepthroat
            - Kontlikken

Frans (zc) uitstekend
            Grieks bij dame
            Grieks bij klant
            SM sessie
            Algemene informatie
            Uiterlijk van de dame: goed Prijs: € 50
            Vriendelijkheid: goed Duur van het bezoek: 00:30
            Hygiëne: goed Dag van de week: maandag
            Afspraak nagekomen: ja Dagdeel: middag

Commentaar

Vorige week bij haar geweest. Zag er in eerste instantie heel lekker uit, maar van dichtbij is wel te zien dat ze al wat rimpels heeft. En die buik is ook alles behalve strak te noemen. Dus ik betaalde haar voor pijpen(30 euro). Ik kon op bed gaan liggen en ze begon gelijk te pzc. Na een tijd genieten merkte ik dat ik zou gaan komen. Ik gaf dat aan waarna zij vervolgens in halve gebarentaal duidelijk maakte dat dat geen probleem was. Dus om jullie vraag te antwoorden. Je kan dus in haar mond komen.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 12, Christina (Hon) (goed)

Gisteren had ik een feestje voor mezelf en besloot een bezoekje te brengen aan baekenlandplein. Het was de eerste keer dat ik savonds ging wandelen.
                En vergeleken met smiddags zat er meer snoepgoed voor het raam.Op nr 12 ontmoette ik een goedlachse gebruinde dame, met nogal wat kilometers op de teller.Maar ik vond ze er lekker uitzien dus ik was verkocht.P + N uitgekozen.
                Pijpen doet ze ontzettend lekker!! Elke keer als je denkt, dat je gaat komen stopt ze en likt ze je ballen of mag je met haar flinke tieten spelen om af te koelen. Daarna het condoom om en lekker klaargekomen.(doggiestyle)
                Pijpen is zonder vanwege condoomallergie.
                Neuken is met omdat ze begrepen heeft dat dat zo hoort!!!
                Ik vond haar geweldig en ga nog wel een keertje terug.
                Ze spreekt een beetje Italiaans

Commentaar

Ik heb vanavond deze Hongaarse dame eens bezocht. De bovenstaande recensies kloppen allemaal als een bus! Wat een geweldige tong heeft deze dame, de ballen en de anus worden lekker meegenomen met het pijpwerk (PZC). Zeker niks mis mee met het werk van deze dame. Overigens heel verrassend is ook dat ze alleen een UV lamp aan heeft, lekker kinky zo'n darkroom. Of zou er iets verborgen moeten worden
                  Wie het weet mag het zeggen, mijn Hongaars is niet alles anders had ik het zelf wel gevraagd. Groot herhalingsgevaar.

Commentaar

Bovenstaande heeft voor mij geleid tot een bezoekje....

En JAAAAAA eindelijk!!!

Ook een goede ervaring op het B.P.!!!

Helemaal top voor 50 eurotjes, waar vindt je dat nog?

Christina, je bent top!

Commentaar

Het was voor mij al een tijd geleden dat ik een rimbeurt heb mogen ontvangen. Via dit forum op zoek gegaan naar een vrouw die me daarbij tot dienst wilde zijn en zodoende bij Christina uitgekomen.

Was voor mij de eerste keer dat ik in Eindhoven ging wandelen en het plein als raamlocatie beviel me wel, een stuk meer privacy dan in sommige buurten.

Na eerst een rondje te hebben gemaakt bij nr 12 gestopt bij een vrouw die aan de beschrijving van Christina voldeedt. Toen ik haar aan de deur vroeg of ze ook pijpt zonder knikte ze bevestigend en stak 5 vingers de lucht in. Samen naar boven gegaan waar bleek dat communiceren inderdaad lastig gaat. Ze riep daarom al snel "no talk just sex". Op het bed gaan liggen in afwachting van een pijpbeurt. Nadat ze me zo een tijdje heeft verwend besloot ik te vragen of ze me wilde rimmen. Zonder enig probleem ging ze ermee accoord, even snel het haar in een staart en toen met haar hoofd naar beneden.

Het is een dienst die helaas niet veel vrouwen verlenen maar Christina behoort in mijn ogen tot een van de toppers. Na een tijdje hield ik het niet meer dus toen haar op haar rug laten liggen heb mezelf handmatig in haar mond leeggespoten. Ze spuugde het uit in de wasbak en ging toen haar mond spoelen en tanden poetsen.

Christina is niet meer de jongste maar ze is nog steeds een hele aantrekkelijke vrouw die het je naar de zin probeert te maken. Een gesprek voeren is lastig maar ze verstaat een beetje Engels dus het is wel mogelijk om je wensen kenbaar te maken. Zeker een adres om vaker naar toe te gaan.

Commentaar

Afgelopen week weer eens bij deze dame langsgeweest. Deze keer gekozen voor alleen pijpen en ik wilde twee keer klaarkomen. Dus naar binnen gegaan en hop naar boven en kleertjes uitgedaan. Bedrag afgesproken voor 2 keer klaarkomen en hap slik daar begon ze al heerlijk mijn genotsknots naar binnen te werken. Na 10 minuten voor de eerste keer haar mondje volgespoten en zijn meteen verder gegaan. Moet zeggen, het viel niet mee om hem dan meteen weer stijf te krijgen en vooral te houden ....... je kent het wel
                        Ik heb ook nog even zelf wat handwerk verricht en hem dus even goed rechtgetroken en daarna mezelf weer lekker laten klaarpijpen. Het kwam uit mijn tenen, maar damn man, wat lekker was het. Christina is ook lekker gezellig en hebben nog lekker gepraat en naar elkaar gelachen. Ze vond het wel leuk dat ik alle moeite deed om snel voor de tweede keer te komen en dat ik mezelf daarbij hielp.

Ik moet snel weer terug bij deze dame

Commentaar

Gisteravond na alle goede recensies ook maar eens de stap naar binnen gewaagd bij Christina. Van dichtbij is inderdaad te zien dat ze wat ouder is dan de gemiddelde dvp op het plein, maar dat vind ik geen probleem. Ze ziet er in ieder geval erg goed en geil uit.

Afgesproken voor vijftig euro (in gebarentaal, want NL spreekt ze niet en Engels gebrekkig). Op de trap naar boven heb ik nog even kunnen genieten van het leuke uitzicht op haar lekkere kont. Op het (kleine) kamertje had ze meteen de kleren uit en ging ze op handen en knieën op bed zitten wachten tot ik mijn kleren ook uit had. Ik had mijn onderbroek nog niet uit of ze begon al aan mijn lul te zuigen. Tot mijn aangename verrassing zonder condoom. Christina kan heerlijk pijpen, veel afwisseling en ook deepthroat is geen probleem (ik ben dan ook niet heel groot geschapen). Ondertussen kon ik lekker met haar borsten spelen.

Ze vroeg me of ik op het bed wilde gaan liggen en daar ging ze nog even verder met pijpen. Dit deed ze zo lekker dat ik het bijna niet meer kon houden. Ik vroeg daarom of ik haar mocht likken en ook dat was geen probleem. Ze ging op haar rug liggen en zo mocht ik haar beffen. Ondertussen heb ik haar ook nog mogen vingeren.

Daarna deed ze het condoom erom en heb ik haar lekker in missio geneukt, ze liet me daarbij lekker diep doorstoten. Het duurde dan ook niet lang voordat ik klaarkwam.

Nog even afscheid genomen met drie kusjes en toen weer voldaan naar huis.

P.S.: bij het vingeren viel me op dat ze iets in haar kut had zitten (), hebben meer mensen daar iets van gemerkt? Het was volgens mij geen tampon, pessarium of spiraal dus ik vraag me af wat het wel geweest is
                          Sex is niet het antwoord; sex is de vraag. "Ja" is het antwoord.
                          Mijn sexuele voorkeur is: vaak

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 12, Christina (Hon)(uitstekend)

Ondanks mijn leeftijd gisteren voor het eerst een DVP bezocht.

Na een rondje op het plein voor Christina gekozen, vanwege de vele goede recensies hier. En dat is me ontzettend goed bevallen. Zoals eerder vermeld spreekt ze bijna geen Engels of Duits, klein beetje Italiaans, maar zoals ze zelf zegt "No talk, just sex".

Ik heb gekozen voor PZC ("pipe" zoals ze zelf zegt) en dat was heerlijk. Christina is erg aardig, ze heeft geen haast, en ik voelde me erg op mijn gemak. Wel fijn voor zo'n eerste keer, want ik had toch moeite met klaarkomen. Maar dat trok ze op haar fatsoen, dus ging ze net zo lang door totdat ik spuitend klaarkwam.

Ze heeft flinke borsten, ik begrijp dat ze net een boobjob heeft laten doen, heerlijk!!!, maar je voelt de siliconen wel. Tenslotte nog even lekker gezoend en gestreeld. Al met al voor herhaling vatbaar.

Voor tongzoenen vroeg ze overigens wel een tientje extra. Ik weet niet of dat gebruikelijk is.

Commentaar

gisteren bij Christina geweest, in een woord: geweldig!
                              wat een vrouw! geen haastwerk, heerlijke (siliconen)borsten, lekker diep pijpen en op z'n hondjes afgemaakt.
                              zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Zaterdagavond weer even op het plein geweest, wel scheldende en tierende mannen buiten, die de meisjes voor alles uitmaakten , maar geen bijzondere meisjes!!geen Ibbi, geen Nadia, dan maar naar Christina voor een opwarmbeurt,
                                body to body en een ongelofelijk lekkere pijpbeurt, Ze pijpt onzettend diep, en ik kwam heerlijk in haar mondje klaar.Voor dit alles 30 euro betaald en op naar de volgende die Nina bleek te heten maar dat wist ik toen nog niet.

Commentaar

Vandaag mijn 'ontgroening' op het Baekelandplein gehad. Na alle recensies doorgelezen te hebben koos ik voor Christina die mijn aandacht trok met haar enorme borsten.

Na 50 euro betaald te hebben hebben we ons uitgekleed en ze zat ongeduldig op haar bed te wachten totdat ze me kon gaan pijpen. Ze streelde me tijdens het uitkleden al, waaruit ik op kon maken dat ze er zin in had.

Eenmaal mezelf ontbloot begon ze me, terwijl ik nog stond, heerlijk langzaam (zc) te pijpen, waardoor mijn jonge heer niet lang nodig had om volledig hard te zijn. Wat een genot is het toch als ze je pik diep in haar mond neemt. Zelden ben ik zo lekker gepijpt. Tijdens de heerlijke pijpbeurt speelde ze ook met mijn ballen, waar ik wel fan van ben. Na een tijdje ben ik op bed gaan liggen en heb met haar enorme borsten gespeeld. Ze moest lachen toen ik zei 'holy fck, they are huge!'.

Na even vond ik het wel genoeg en zoende en streelde ze me op mijn borst, langzaam weer naar mijn gelukkige compagnon. Heerlijk zoals ze me langs mijn schacht naar beneden streelde met haar borsten, vervolgens liefjes likt en zoent en tot slot ook nog aan mijn ballen begon te zuigen. Ik zei dat ze het wel af mocht maken, want veel langer zou ik het niet houden. Dat was niet aan dovemansoren besteed en ze nam mijn jonkheer weer diep in haar mond om er nu heftig en ritmisch een feest van te maken. Al spuitend kwam ik lang klaar in haar mond en het was zelfs zo veel dat ze het niet allemaal in haar mond kon houden.

Ik heb ontzettend genoten van deze geweldige pijpkoningin en ga zeker nog een keertje terug naar deze godin.

Commentaar

Een aanta; weken geleden twee keer bij haar geweest. Nog niks over geschreven. Heb beide keren alleen voor pijpen gekozen, wat ze ZC doet tot je komt....
                                    doorslikken doet ze het niet... de laatste keer maakte ze wel aanstalten om het weer 'terug te geven'..... waar ik niet echt op zat te wachten natuurlijk

Commentaar

gisteren bij haar geweest !!!

Ze was goed in vorm ! Bloedgeil dus !!!

Toen ik me had uitgekleed begon ze me vol overgave te pijpen ZONDER comdoom !

Na een tijdje lekker bovenop haar gaan liggen, en ze sloeg met mijn pik tegen haar kutje aan .....

Voor ik het wist duwde ze zichzelf omhoog waarom mijn pik helemaal ZONDER CONDOOM in haar kut verdween ....

Omdat ik hier best even van schrok heb ik in eerste instantie terug getrokken ... nadat ze toen weer omhoog kwam en mijn pik in haar kut ging werd ik helemaal gek.... toch besloten om een condoompje te vragen en haar keihard liggen neuken ... toen ze merkte dat ik bijna klaar kwam duwde ze me omhoog... trekte het condoom eraf en mocht ik over die gigantsche tieten heen spuiten !!!!

heerlijke ervaring!!! maar ofdat ik ooit nog eens een dame van plezier ZONDER condoom neuk weet ik bijna wel zeker van NIET !!!

Commentaar

ken haar al langer en kom er vaker, zo ook vandaag, maar zonder doet ze volgens mij echt niet!
                                        Vandaag hele leuke dingen gedaan die er bij in de buurt kwamen en ze doet het gewoon NIET.
                                        Sorry voor mijn reactie op deze manier, maar deze dame hoeft niet weer onderdeel uit te maken van dit soort gesprekken.

PZC ja, slikken nee. NZC nee. Anaal nee

Maar ik ben ook maar een wandelaar, dus aan de modjes.

Commentaar

Vorige week bij haar geweest, en volgens mij zijn haar borsten behoorlijk gegroeid tijdens haar vakantie. Het zijn een stel enorme siliconen joekels. Vanmiddag zat ze op nummer 12 samen met Sharon.

Gr. Kaatje