Maria (Bul), Eindhoven, Baekelandplein 23

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maria (Bul), Eindhoven, Baekelandplein 23

Vandaag op nummer 9 Maria bezocht, jonge bulgaarse, schitterend figuur en mooi verzorgd.
    Communicatie helaas nul omdat ze behalve bulgaars enkel een paar woorden engels spreekt.
    Op de kamer echter wel een goede ervaring, pijpen was lekker en het neuken met dit jonge meisje on top echt goed, ze doet goed mee.
    In missionaris afgemaakt, ik hield het niet lang meer vol.
    Fijn meisje alleen jammer dat ze enkel bulgaars spreekt.
    Herhalingsgevaar!
    Enig min puntje: er was geen zeep op de kamer.

Re: Eindhoven, Baekelandplein 9, Maria (uitstekend)

Ik heb Maria ook bezocht. Ze is mooi naturel en lekker strak. Lekkere heels en heerlijk aankijken tijdens het pijpen.
    Zalige ervaring en een aanwinst.

Commentaar

Vandaag weer bij Maria geweest,het blijjft mijn favoriet op het plein.
      Weer super sex gehad en in drie standjes geneukt.
      Zoenen doet ze helaas niet anders was het perfekt.

Commentaar

Vandaag ook Maria bezocht,

Echt een heerlijk lekker en strak meisje. Zo te horen heeft ze toch al wel enkele woorden Engels bijgeleerd want heb er een redelijk tot goed gesprek mee kunnen voeren voor en achteraf.

Maar nu waar het hier om gaat Het pijpen was in een woord geweldig, ze wist me met haar tongpiercing helemaal gek te maken heb haar maar gesommeerd te stoppen want stond bijna op knappen. Hierna maar over gegaan op neuken ook dit was heerlijk met dit mooie meisje enig minpuntje was dat toen ik klaargekomen was en ik pielemas eruit haalde, de condoom afgegleden was en ik haar dus naar alle waarschijnlijkheid al geruime tijd zonder condoom lag te neuken.

Leeftijd is trouwens 22 heb ik gevraagd aan haar.

Commentaar

Eergistermiddag Maria bezocht. Wat een lief meisje en ze neemt alle tijd. Super, zo'n klein lief ding!!! Echt iemand om met respect te behandelen.

Commentaar

In een woord: Topper !

Victoria was aan het slapen volgens haar buuurvrouw, ik kan haar wel wakker maken, nee laat haar maar lekker slapenzei ik, dan ga ik wel bij Maria naar binnen dacht ik. Zo uiteindelijk door een speling van het lot bij Maria beland, had het al lang in de planning staan maar steeds andere favorieten die aan me trokken en het pleit steeds wonnen tegen de nieuwe dames. Ik had al een paar keer met haar gesproken en mijn indruk was dat ze erg aardig was.

Met een grote glimlach werd ik begroet door Maria,..how are you vroeg ze lachend.... ik werd er nog vrolijker van en wist meteen dat ik me ging vermaken bij haar.

Het is een schattige, spontane,open en lieve dame, dienstverlening is zeer goed.Haar glimlach moet verzekerd worden en is geweldig, ontwapenend en aanstekelijk. Haar lichaam is geweldig mooi, alles klein fijn, in de juiste verhoudingen ,echt en zeer sexy.

Er was geen voorspel ze begint meteen te pijpen, dat is jammer en zou het geheel beter maken, mischien gewoon eens aangeven aan haar, ze is vrij gewillig en goed te sturen. Het pijpen was lekker, wel vrij standaard en niet heel gevarieerd, op mijn verzoek nog wat langer en het pijpen uitgebreid met aftrekken erbij terwijl ze het topje in haar mond houdt
            Dat hield ik niet lang vol, ik heb dat maar laten stoppen ik stond op knappen.

Haar lekker aan het werk gezet, kom maar bovenop Maria, wat is dit meisje strak ik moest me in haar wringen en ze doet lekker mee. Ze keek me lachend aan en ik had het prima naar mijn zin. Ze gaat gewoon vrolijk door.Op mijn verzoek geswitcht naar doggy. Wat extreem lekker was bij deze dame, ze deed goed mee en ik heb spetterend de finish bereikt. Een geile neukpartij met een prachtig meisje, een man is al snel helemaal tevreden.

Ze spreekt matig engels en is bezig het te leren. Met handen en voeten en wat engels wat gecommuniceerd maar dat is vrij moeizaam. Dat is jammer want het is zon leuk ding waar ik veel meer tegen zou willen zeggen. Next time spreken we in het engels zei ze tegen me. Ik versta wel veel maar spreken is moeilijk, ik zeg dus ik moet ook nog uitkijken wat ik nu tegen je zeg in het engels, ...yes zei ze....

Ze werkt iedere dag behalve zondags, vanaf een uur of 10 in de ochtend,voor bezoekers mischien handig om te weten.

Ik hoop dat ze nog een tijdje blijft dan ziet ze me zeker weer terug, eerder dan zij engels spreekt denk ik

Commentaar

wat een geweldig meisje
              echt een toppertje zoals anderen ook al zeggen.
              jong, klein en fijn.
              Pijpt lekker en toch wel afwisselend.
              standjes allemaal erg lekker, doet goed mee.
              Zij on top in diverse vormen is echt lekker, ziet "hem" lekker in haar verdwijnen. Wisselt lekker de houdingen af. Rechtop, op je liggend, of op haar voeten en dan lekker haar poesje over je lid laten zakken: echt een hererlijkheid en genot.
              Wat een controle over haar spieren, spant ze aan en is "meteen" weer lekker strak.
              Als je aangeeft ff gewoon niet aanspannen doet ze dat ook.
              Beetje kleine borsten en "no touching" is echt jammer.
              Qua sex een supertje, zuinig op blijven.
              Zeker herhalingsgevaar, lekker tongpiercing trouwens

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 11, Maria (Bul) (uitstekend)

Was afgelopen maandag bij haar geweest,maar ik denk dat ik toch te veel verwend ben bij diverse privedames en privehuizen.Maar je kan natuurlijk niet teveel verwachten voor 50€,ik weet het,maar toch.Niet wassen,gelijk het cd.erom en zuigen en als het allemaal gebeurd is krijg je een stuk keukenrol om de boel weer schoon te maken
                Wel in korte tijd 2 keer klaar gekomen,was haar lekker doggy-style aan het neuken toen ik dacht;ik zal haar eens vragen of ze me klaar wil zuigen.
                Op het moment dat ik hem uit haar spleetje haalde kwam ik klaar,maar ze had niks in de gaten omdat ik zelf het cd.eraf moest halen
                Hierna heeft ze me dus nog lekker af gezogen,dat is dan wel weer een pluspunt en ze ziet er natuurlijk erg lekker uit!

Commentaar

Maria

Dag Allen

vrijdag op BP naar (kleine strakke) Maria geweest, Topics over haar en een andere Maria lopen door elkaar, wat op zich heel erg jammer is, omdat deze Maria een lekker en mooi meisje is met goede service.
                  Vrijdag bij haar genoten van een lekkere pijpsessie, gaf aan dat het iets langer mocht, waarna daar vol overgave gehoor aan werd gegeven, daarna "she on top" en geindigd met een ander zeer leuk standje
                  Al met al een geslaagd bezoek en mij zal ze vaker zien

groet
                  El G

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 21, Maria (Bul) (uitstekend)

Ik heb eind december ook met Maria mogen afspreken. Ik schrijf mogen omdat het echt een plezier was om met haar af te spreken. Wel heb ik begrepen dat ze 2 januari terug naar haar eigen land is. Kan iemand mij dat bevestigen of melden als ze nog steeds aanwezig is. alvast bedankt. Dit is echt een toppertje

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 21, Maria (Bul)(uitstekend)

Vanmiddag eindelijk weer eens bij bulgaarse Maria binnengegaan.
                      Ze kende me nog en het was een fijn weerzien.
                      Wel zit ze nu op nummer 20.
                      Erg mooi meisje en zeer goede sex.
                      Zie mijn vorige recensies.
                      Wel vind ik het jammer dat ze haar borsten heeft laten vergroten.
                      Ik hou meer van naturel en ze waren meer dan goed.

Commentaar

mee eens Masterdragon, sili is zonde. Voor het oog mooier, absoluut, maar voor real niet
                        Was en blijft een lekker ding, en een knijpkracht in de bekkenbodemspieren, ongekend.
                        Melkt je leeg met haar poesje, heerlijk
                        Mag weer lang blijven

Commentaar

Ik ben gisteren voor de eerste keer bij Maria geweest.
                          Fijne ervaring, lekker pijpen (op verzoek ook diep en ballen masseren) en neuken in meerdere standjes. Ze voelt heerlijk strak aan en spant regelmatig haar bekkenspieren, waardoor je lul nog strakker komt te zitten. Borsten zijn inderdaad nep. Zien er leuk uit, maar van opzij zie je de siliconen er "uitsteken".
                          Maria ziet er leuk uit en spreekt inderdaad slechts gebrekkig Engels.
                          Ze vertelde me dat ze over ongeveer 2 weken weer naar huis gaat en (zeer waarschijnlijk) niet meer terug komt. Ik moet haar dus volgende week nog maar eens bezoeken!

Commentaar

Vandaag ook deze dame bezocht. Ik was er al vaak langs gelopen maar nog nooit naar binnen geweest. Ze doet alles rustig en neemt rustig de tijd. Ze heeft wel een perfect figuur, een echte wespentaile. Ik kon bijna met mijn handen om haar taille zo dun is ze. Jammer dat ze siliconenborsten heeft want natuurlijke kleine borsten zouden haar beter staan omdat ze zo dun is.

Ze masseerde eerst rustig en pijpte en neukte goed. Standjes wisselen geen probleem. Al met al een zeer goede ervaring . Haar buurvrouw is ook erg mooi en ben wel benieuwd hoe deze is. Iemand ervaring met haar.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Maria (Bul)(uitstekend)

Gisteravond bij Maria langs geweest. Vriendelijk meisje, niets mis mee. Zakte lekker door haar knietjes om mij te pijpen, doet ze bovendien bijzonder goed.
                              Daarna lekker op zijn hondjes genomen. Ik staand, zij op het bed. Ook dit meisje neukt zelf, geil. Een aanrader, kom ik zeker nog een keer bij terug

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Maria (Bul)(uitstekend)

Vanmiddag dan ook eindelijk eens binnengestapt bij petite Maria met nu toch echt wel een mooie (siliconen) cup C (even aanpassen, mod?)

Heerlijk ding, pijpen was relaxed en met veel tongwerk, en inderdaad een wespentaille. Ondertussen kon ik lekker met haar zachte poes spelen. Op z'n missionaris afgemaakt zodat ik haar goed in haar mooie donkere ogen kon kijken en haar nieuwe aanwinsten goed kon zien. Heerlijk stevige tepels ook trouwens. Was gewoon te geil om nog iets anders te proberen, zeker omdat ze inmiddels met haar zwarte stockings in mijn nek lag

Enige jammere vind ik dat ze zeer gebrekkig Engels praat waardoor gezellig babbelen onmogelijk was. En om er nou Bulgaars voor te gaan leren... Hopen dat ze nu dus blijft en aan haar talen gaat werken haha. Ik begreep iig dat ze het wel leuk vond in Ehv. Verder gewoon een lief, vriendelijk meiske. bIj het afscheid kreeg ik netjes drie zoenen

Commentaar

Zo...zo....
                                  Ik heb ook weer eens een rondje gedaan en alhoewel ik naar een andere dame op zoek was zag ik daar dat kleine poppetje staan
                                  Ik had eigenlijk niets over haar gelezen dus het was weer eens een gok.
                                  Ik werd vriendelijk ontvangen en hup opweg naar boven...
                                  Man ik kreeg gelijk al een stijve bij dat uitzicht naar boven ppffttt
                                  Afijn normaal val ik toch op wat meer vrouwelijke vormen maar een uitzondering daar dus...
                                  Echt niet normaal wat een leuke lolita klein en fijn..
                                  Gekozen voor standaard pakket aangezien ik niet precies wist hoe het zou verlopen.
                                  Na eerst al 4x gelachen te hebben (want ze spreekt nu toch echt goed engels) kleertjes uit en bedje op

Het pijpen was prima ze deed goed haar best en wisselde goed af.
                                  Ik mocht met haar billetjes spelen (en aangezien ik het zo klein en fijn vond) kon ik met haar taille spelen.
                                  Het klinkt een beetje raar maar ik had het zo fijn nog nooit gezien dus had het mijn aandacht volledig.
                                  Ook mocht ik zachtjes met haar tietjes spelen.
                                  Gek detail is dat haar boezem er v/d zijkant volledig nep en iets wat gerimpeld uit ziet maar van de voorkant er niets van te zien is en ze
                                  gewoon aanvoelen..
                                  Na een aantal minuten gekozen voor cowgirl aangezien ik al behoorlijk geil was van alles hield ik het niet lang vol.
                                  Met mn handen die om haar taille pasten en het aanblik wat ik had spoot ik het cd al snel vol..
                                  Ze ging daarna nog ff enthousiast door zodat ze werkelijk alles eruit gemelkt had
                                  Inderdaad met de aangespannen bekken spieren man dat was echt een feest..
                                  Volgensmij een vd kortste bezoekjes maar daar kon zij duidelijk niets aan doen
                                  Ze deed het cd eraf en ik kon me ff wassen(zij ook) daarna nog een luchtig praatje en weer gelachen.
                                  Geen klok kijkster dus of ik was zowiezo al vroeg klaar dat weet ik dus niet

Ziet er geweldig uit, zeer vriendelijk, goede handelingen en seks.
                                  Geen minpunten ondekt alhoewel ik de boezem toch liever naturel had gelaten maar ach da's muggen ziften het
                                  was gewoon top

Noot voor moderator maria is 25 (heb ik gevraagd)

Noot mod: leeftijd aangepast, dank voor de info.

Commentaar

Ik ben gisteren voor de tweede keer bij haar langs geweest. Was voor het eerst dat ik dezelfde dame 2x bezocht... maar dat ik bij haar terugkwam is ook geen wonder. Wat een heerlijke lieve meid... zij is de eerste dvp die ik ken waar het van buiten (heerlijk lichaam) en van binnen (mooi karakter en klantvriendelijk) helemaal goed zit. Je zou er bijna monogaam van worden

Gisteren nadat we het in doggy af hadden gemaakt wilde ze nog even doorgaan... om me te plagen spande ze nog even de spieren in haar kutje aan toen ik nog in d'r zat omfg wat is ze lekker.

Ik had de discussie hier al even gevolgd en heb haar gevraagd hoe laat ze begint. Meestal rond een uur of 2 à 3 's middags was haar antwoord. Ze blijft overigens tot januari, dan gaat ze weer even terug naar Bulgarije. Als je haar nog niet kent zou ik zeggen wacht niet tot die tijd en geniet.

Commentaar

Was gister ook bij Maria en het is inderdaad een schatje; heeft een lieve uitstraling.
                                      Maar daarnaast ook een heerlijk lijf met mooi borsten. Maria wastte zichzelf aan de wastafel en vroeg mij alleen m'n handen te wassen (ben ik wel een propere jongen natuurlijk). Maar goed, alles gaat met condoom dus maakt dan misschien ook niet veel uit. Ik mocht wel aan haar poesje zitten maar niet met de vingers naar binnen; ze bood me zelfs glijmiddel aan om haar kutje lekker te kunnen masseren terwijl Maria mij lekker pijpte, doet ze uitstekend. Daarna Cowgirl en vervolgens ik on top waarna ik snel het rubbertje vol maakte. Ja, was prima bevallen en ik hoop dat ze nog een tijdje blijft.

Commentaar

Afgelopen week heb ik dit wondermooie, kleine slanke meisje nog bezocht. Een echte GFE gehad
                                        Omdat ik haar zeker vaker wil bezoeken (zegt al genoeg) heb haar gevraagd wanneer en hoelang ze er is.
                                        Zij vertelde mij dat ze 's middags ook vaak aanwezig is maar ook dat ze vanaf 15 januari weer voor een poosje (wist niet hoelang) weer terug naar Bulgarije gaat. Dus wil je haar bezoeken dan moet je snel zijn.

Commentaar

Ook in werd gelokt door de goede berichtgeving over deze dame. Kan niet anders dan alles wat er over haar geschreven is te bevestigen. Wel een meisje dat niet van de ruige sex is. Maar zoek je een lieve dame, dan ben je bij haar aan het juiste adres. Bovendien schoon en proper en dat heb ik wel anders meegemaakt op het plein