Monica (Ita), Eindhoven, Baekelandplein 16

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Monica (Ita), Eindhoven, Baekelandplein 16

Nieuwsgierig geworden door haar advertentie op kinky (https://www.kinky.nl/mobiel/sex-afsp...n/default.aspx) ben ik vanmiddag bij de Italiaanse Monica terechtgekomen. Zoals ze aangeeft rekent ze 60 euro voor een half uur en 100 voor een heel uur.
    Wel vrij standaard sex (pijpen, neuken in meerdere standjes en beffen). Voor extra's zoals pzc rekent ze extra. Verder niet naar gevraagd omdat ik dat niet nodig vind.
    Monica is een heel vriendelijke dame met gevoel voor humor en je kunt er gezellig mee kletsen. Wel reageerde ze nogal overdreven positief op mijn bef- en vingerkunsten.
    Al met al toch een prima bezoek voor als je niet te veel geld wilt uitgeven.

Herhalingsgevaar beslist aanwezig.

Overigens, normaal zit ze op 19 (zie haar advertentie) maar nu tijdelijk even op 16, zei ze.
    Laatst gewijzigd door Zjadoor Lasjat; 17-04-19, 17:23. Reden: Toegevoegd dat ze Italiaans is
    Hou 'm recht!

Ik ben normaal niet zoeen ramenbezoeker, ik houd van meer discretie. Maar net als mijn voorganger, geinsprireerd door de fotos toch een bezoek gewaagd. Monica is zoals ze zelf zegt een vrolijke meid. Voor dat bedrag wat je betaalt is ze prima.
    “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Aan het werk...
    X