Nadia (Dui), Eindhoven, Baekelandplein 24

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nadia (Dui), Eindhoven, Baekelandplein 24

Vanavond nog snel even naar het plein ondanks de felle kou.. pfff Maar het meiske waarvoor ik was gegaan was er (weer) niet en zodoende toch maar gekozen voor een ander meisje.. En zo kwam ik bij de Duitse Nadia terecht.. die met haar mini lijfje al even naar me stond te kijken. Ze is niet echt knap maar haar gezichtje is open en vriendelijk en ik word dan ook met een brede glimlach ontvangen. Nadia praat goed Nederlands en boven gekomen beloofde ze dat ze me wel even zou ontdooien. Op bed ontdek ik wat een lief en hartelijk meiske het is en ik heb er gewoon hele goede buurt mee... Ik denk dat ze samen met Andrea de slankste taille heeft van het plein. Pijpen doet ze heel teder en behoorlijk lang waarbij ik ondertussen haar kleine kutje streel. Tijdens het neuken doet ze goed mee en het uitzicht op haar tengere lijfje doet me al snel klaar komen. Daarna in alle rust gewassen en kleren aangetrokken waarbij Nadia geen moment aangaf haast te hebben en graag nog een babbeltje maakt. Ze is een beetje bijgelovig.. wel leuk.. Met drie dikke zoenen neem ik afscheid alvorens haar beloofd te hebben dat de eerste borrel die ik vanavond drink op haar is. Gewoon een schatje zo kan het ook!
    Let op! Oudere-jongere..!!

Re: Eindhoven, Baekelandplein 24, Nadia (uitstekend)

Zeer relaxte en warme dame. Profi maar niet te en met gevoel.
    Ze zorgt goed voor je. Geen klokkijkster.

Ben er 2 x geweest voor het standaardwerk en is me 2 keer goed bevallen.

Het is dat kleine mini vrouwtje met blond haar en soms zie je haar met haar hond achter het raam of over het plein lopen.

Als de toppers er niet zijn voor mij een goed adres.

Commentaar

Eindhoven, Baekelandplein 24, Nadia (uitstekend)

Paar weken geleden voor de 3de keer bij Nadine geweest. Ze is heel klein, lolita achtig, blond haar in een paardestaart en veel tattoos. Prachtig lichaam met hele fraaie borstjes. Ze zit hier al een paar jaar.

Leuke vrouw , aardig , goede service, en heel relaxt.
      Heeft altijd tijd voor wat smalltalk.
      Ze pijpt geweldig lekker, ze draait hard en stevig met haar tong om je eikel.
      Echt heel goed ik kwam bijna klaar.
      Lekker om haar doggie te nemen ze heeft een erg fraai lichaampje en een heerlijk kontje.Zeurt niet over de tijd of standjes.
      Erg standaard allemaal maar wel goed, daarom kom ik er heel af en toe als er verder niks zit.

Ze vertelde me deze keer uit duitsland te komen, had ook gezegd uit Armenie te komem.Mischien een Armeense duitse ?

Commentaar

Re: baekelandplein, BP 24, Nadia (uitstekend)

Voor het eerst bij Nadia geweest. Was een zeer positieve ervaring!
        Slank, mooie borstjes, lief en zonder haast.
        Afgesproken alleen neuken. Eerst met haar borstjes en poesje gespeeld, daarna heeft zij me heerlijk klaar gereden. Nog wat na gepraat.
        Ga nog wel eens terug.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 24, Nadia (uitstekend)

Ik kom sinds een jaar of 3 al bij Nadia... m'n vaste adresje als ik daar weer eens kom. Altijd gezellig en oprecht geinteresseerd, meer dan alleen ff vlug naar binnen en weer naar buiten. En dat is toch ook belangrijk!

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 24, Nadia (Dui) (uitstekend)

Gisteren bij Nadia geweest n moet zeggen dat ze echt een toppertje is!!!
            Superaardig, relax en spontaan
            Gewiin het normale werk gedaan ze pijpt met voldoende diepgang en neemt er de tijd voor, het neuken was zeer goed eerst zij bovenop en daarna ik bovenop ze werdt beetje moe, geloof ik haha.
            Heerlijk gevoel nog redelijk strak ook! ze doet goed mee, kon niet zien dat ze er niet van genoot, als ze dat speelt dan speelt zxe hevt zeer goed echt een superwijffie!
            Kom zeker nog is terug voordat ik weer weg ben uit Eindhoven...

Commentaar

Eindhoven, Baekelandplein 04, Nadia (Dui)(uitstekend)

Gisteravond even naar het plein gegaan. Tussen de bekende gezichten op nr 4 voor mij een dame die ik nog niet eerder had gezien. Slank meisje met kort zwart haar. Niet heel erg knap maar wel verfrissend tussen alle oost-europese dames die meestal verveeld in hun stoel hangen. Ook boven een erg vriendelijke dame, wel een echte profi dus de liefhebbers van GFE kunnen beter overslaan. Opvallend: dit meisje kan erg goed pijpen. Ik denk dat ik er nog wel eens langs zal gaan

PS: ze heeft zich wel voorgesteld maar ik kan me haar naam niet meer herinneren.

Commentaar

Eindhoven, Baekelandplein 04, Nadia

Vrienden, deze dame heet Nadia en ze komt uit Beieren. Vroeger stond er al redelijk wat geschreven over deze dame, ze heeft namelijk vroeger op nummer 24 gezeten. Ze zei dat ze er een tijdje tussenuit geweest was, maar eigenlijk graag terug wilde. Inderdaad een schat van een meid.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, even vergeten (Dui)(uitstekend)

kan het bevestigen, Nadia.
                  Heeft lange ervaring op het plein, is een schat, maar wat is en blijft ze mager. Maar al jaren dus dat komt wel goed.
                  Sex is wel heerlijk en rustig met haar, doet goed mee. Althans voorheen. Nu nog geen bezoek gebracht.

Kan Modje hiermee hele geschiedenis terughalen?
                  Zou fijn zijn voor de andere wandelaars, ik ken haar toch wel, net als de vaste BP bezoekers

Noot mod: dank voor alle info; topics samengevoegd.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, Nadia (Dui)(uitstekend)

Ik was v/h weekend weers eens op het plein en mijn oog viel op Nadia.
                    Ze had niet alleen een prachtig lijfje maar ook een erg vriendelijke uitstraling!

Hoewel het pijpen en neuken niet echt spectaculair was toch een voldoende.
                    Dat is geheel aan haar openheid en vriendelijkheid te danken!

Vond haar lichaam prachtig en de versieringen die ze heeft ook

Het enige wat mij opviel is wanneer je met haar doggy neukt de 'love hendels' aan haar zijkant/kont
                    wel erg flubberig aanvoelen.
                    Opzich raar want ze is voor de rest echt wel slank.

Pluspunt is dat ze zich uitgebreid wast en dat ook van de klant verwacht.

Ze is zeker wel duits (ze vertelde me uit de buurt van beieren/munchen te komen).
                    Ze vertelde me ook waar ze nu woonachtig is wat ik natuurlijk hier niet kan vermelden én dat ze inderdaad een hondje heeft

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, Nadia (Dui)(uitstekend)

Zie al lang geen recenties meer, ben vorige week op plein geweest, was volgens mij Nadia op nr 1. Gekozen voor alleen neuken, had geen tijd en was moe, maar moest me ff ontspannen. Eenmaal
                      binnen was ze erg aardig en tijdens het wassen we hebben flink gekletst, erg leuke meid, was bijna vergeten waarvoor ik kwam. Wilde alleen neuken, maar condoom werd met mondje opgebracht en ze was niet echt zuinig met haar mondje. Daarna mocht ik standje(s) kiezen, heerlijk doggy gekozen, super uitzicht en ze is heerlijk beet te houden. Ben heerlijk klaargekomen. Ook na de daad raakt ze niet uitgekletst. Normaals leuke meid en ze ziet mij nog zeker vaker terug!

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 24, Nadia (Dui)

Deze goedlachse Duitse is zeker voor herhaling vatbaar.

P-N-B =€70,- P-N/P-B =€50,-
                        Dus gekozen voor P-B.

Bij binnenkomst wat geklets zijn we op bed gedoken, en na wat likwerk van mijn kant overgegaan op 69.
                        Daarna nog wat geklets en voldaan weer naar huis.
                        Al met al lekker en gezellig.

Ik ga zeker nog eens terug.

Commentaar

Aangetrokken door de goede recensies, ben ik gisteravond ook maar eens bij haar binnengegaan. Ze is inderdaad een heel lekker ding en de sex is prima in orde. Ondanks dat ze heel vriendelijk en spontaan overkomt ontbrak voor mij om de een of andere reden de echte klik. Ook heb ik het idee dat ze wat ouder is dan de 22-25 jaar die wordt aangegeven in eerdere recensies. Ik vermoed ergens begin 30. Maar toch een dikke 8 wat mij betreft!
                          Fijne wandeling gewenst!

Commentaar

Anderhalve week geleden weer eens op het plein geweest. Ik kwam niet verder dan nr. 1. Daar zat Nadia. Lang niet meer gezien, dus maar eens naar binnen. Alléén neuken afgesproken.
                            Na het uitkleden en het wasje op bed plaatsgenomen.
                            Terwijl ik met haar borsten mocht spelen en op haar tepels zoog, speelde zij met mijn groeiende penis. Vervolgens een vinger tussen haar lipjes laten glijden, haar klitje gestreeld en mijn vinger in de diepte laten verdwijnen. Intussen deed Nadia een condoom om mijn strak staande paal en mocht ik zeggen hoe ik er in wilde. Gekozen voor doggy. Heerlijk, terwijl ik haar borsten pakte, greep zij me bij mijn ballen. Het kon niet lang duren voordat ik heftig, diep in haar kutje, klaar kwam. Achterover zittend bleef zij nog even op mijn schoot zitten. En dan is het tijd om terug te trekken. Nog even gezellig gebabbeld en toen tevreden weg. Tot ziens Nadia

Commentaar

Nadya zat vandaag weer op 2 Rechts. Weet niet voor hoelang.

Commentaar

Weet iemand op welke dagen/tijden ze aanwezig is ?

Commentaar

Ik was vanmiddag op het plein op zoek naar haar, maar heb haar niet gezien. Ook niet het naambordje dat ze vroeger altijd had. Vraag me af of ze er nu nog is...
                                  Fijne wandeling gewenst!

Commentaar

Aan het werk...
                                  X